Ja prima, lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:45 schreef Gridlok het volgende:
Mag ik met je mee op fok-date dima??
Al de hele tijd op een goede gelegenheid aan het wachten zeker?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Cool, kan ik me nieuwe lingerie setje aan.
Sowieso, die avond mag ik shinen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Al de hele tijd op een goede gelegenheid aan het wachten zeker?
Ik wil mijn DKP.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom steken jullie de draak met me.
Zie je, #krioknowsbestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat papier niet geschikt is om zooi mee in de vriezer te bewaren, wtf man.
Omdat troll.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom steken jullie de draak met me.
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat papier niet geschikt is om zooi mee in de vriezer te bewaren, wtf man.
quote:
NEe weet ik gvdquote:
Bier > wikkelen in keukenrol (papier, red.) > ijskoud in 10-15 min.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bier > wikkelen in keukenrol (papier, red.) > ijskoud in 10-15 min.
[ afbeelding ]
Komt omdat jouw diepvries niet vol ijs zitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn brood werd er niet minder lekker van hoor
Jij hebt geen smaak. Blijkt ook maar weer uit het feit dat je die lilleke chick in WDJV sexy noemt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn brood werd er niet minder lekker van hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |