Dit verhaal had je al een keer verteld dushi. Vond het toen ook al kklief van je.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hjb heb 2 winters terug ook een opa geholpen die was gevallen op het trottoir vanwege de sneeuw/gladheid en niet meer kon opkrabbelen. Stelletje forensflikkers stonden vanaf de tramhalte gewoon het bystander effect in de praktijk te brengen. Het is dat ik haast voor m'n werk, anders had ik een legit reden om spazz out te gaan
.
Ja klopt, ben normaal een rustige jongen, maar er zijn dingen die me pis- en pislink makenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit verhaal had je al een keer verteld dushi. Vond het toen ook al kklief van je.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja klopt, ben normaal een rustige jongen, maar er zijn dingen die me pis- en pislink maken.
Oudjes die niet over durven steken bij het zebrapad en iedereen die maar doorrijdt ipv even netjes stopt, sterf stelletje aso'squote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja klopt, ben normaal een rustige jongen, maar er zijn dingen die me pis- en pislink maken.
Ja aan iedere klant die zo'n brood gesneden moet hebbenquote:
We zijn allemaal ooit nieuw geweest hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ha ha, je maakt me nu wel nieuwsgierig. Aardig van je dat je dit aanbiedt.
Gezellig zeg, hier op cyberspace.
He waarom, ik heb nooit gehoord dat dat niet in de vriezer kan en heb het zelf ook vaak in de vriezer gedaan, niks mis mee?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
Ja aan iedere klant die zo'n brood gesneden moet hebben
Ja naja als dat papier tegen ijs aan komt te liggen ofzo dan scheurt dat. Kunt er ook gewoon een plastic zak overheen doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He waarom, ik heb nooit gehoord dat dat niet in de vriezer kan en heb het zelf ook vaak in de vriezer gedaan, niks mis mee?
Als ik aan het werk ben erger ik me geel en groen aan ze, maar daarbuiten vind ik ze vet aandoenlijk meestalquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oudjes die niet over durven steken bij het zebrapad en iedereen die maar doorrijdt ipv even netjes stopt, sterf stelletje aso'sHeb respect gvd.
Of als je mams me een booty call geeftquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef Salatrel het volgende:
Negers met haastalleen als politie onderweg is hoor
Ha ha, dat is zeker waarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
We zijn allemaal ooit nieuw geweest heMaar kijk maar uit met mensen van het internet, je kunt ze niet allemaal vertrouwen
(mij natuurlijk wel
)
Ah vandaar, wij hebben een speciale broodlade dus daar lag ie dan wss wel veilig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja als dat papier tegen ijs aan komt te liggen ofzo dan scheurt dat. Kunt er ook gewoon een plastic zak overheen doen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja als dat papier tegen ijs aan komt te liggen ofzo dan scheurt dat. Kunt er ook gewoon een plastic zak overheen doen.
pas maar op dat je niks oploopt. Wise claimde mijn ma vanmiddag ook alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben erger ik me geel en groen aan ze, maar daarbuiten vind ik ze vet aandoenlijk meestal.
[..]
Of als je mams me een booty call geeft.
[..]
Ha ha, dat is zeker waar. Een andere maat van ons waarmee we altijd bier drinken in de schuur (of nouja, die bijna nooit kan "zogenaamd") zei hier ook al iets over
. Zijn fokregistratienaam begon met een 'F'.
We be likequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pas maar op dat je niks oploopt. Wise claimde mijn ma vanmiddag ook al
Haha kijk maar uit dus welke informatie je allemaal deeltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ha ha, dat is zeker waar. Een andere maat van ons waarmee we altijd bier drinken in de schuur (of nouja, die bijna nooit kan "zogenaamd") zei hier ook al iets over
. Zijn fokregistratienaam begon met een 'F'.
Ja ik weet ook niet precies hoe het zit maar hoor dat vaker van collega's en andere klanten dus zeg het er altijd maar bijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah vandaar, wij hebben een speciale broodlade dus daar lag ie dan wss wel veilig.
Het is Xenaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Wat, de verpakking is een essentieel onderdeel van zehma highclass brood.
Meer uitleg en zinsopbouw graag.quote:
dima wilt zijn popcorn en slushie met je delenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meer uitleg en zinsopbouw graag.
23 februari heeft FOK! een exclusieve voorvertoning van de film "non-stop' georganiseerd bij de Pathé arena. Je kan hiervoor gratis tickets krijgen, als ze al niet allemaal uitgegeven zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meer uitleg en zinsopbouw graag.
Denk het wel, zou het dan toch in die 3 jaar broodafdeling wel een keertje gehoord moeten hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:
Ja ik weet ook niet precies hoe het zit maar hoor dat vaker van collega's en andere klanten dus zeg het er altijd maar bijMisschien is het bijgeloof
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
23 februari heeft FOK! een exclusieve voorvertoning van de film "non-stop' georganiseerd bij de Pathé arena. Je kan hiervoor gratis tickets krijgen, als ze al niet allemaal uitgegeven zijn.
Ik kan proberen mijn ticket te upgraden naar 2 tickets en dan kunnen we samen gaan als dat je leuk lijkt. Dan zie ik je bij de Pathé Arena.
Zo smooth deze jongen snap niet waarom het je allemaal zo tegenzitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
23 februari heeft FOK! een exclusieve voorvertoning van de film "non-stop' georganiseerd bij de Pathé arena. Je kan hiervoor gratis tickets krijgen, als ze al niet allemaal uitgegeven zijn.
Ik kan proberen mijn ticket te upgraden naar 2 tickets en dan kunnen we samen gaan als dat je leuk lijkt. Dan zie ik je bij de Pathé Arena.
Misschien is het alleen in Limburg zoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk het wel, zou het dan toch in die 3 jaar broodafdeling wel een keertje gehoord moeten hebben.
je was toch slechthorend?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk het wel, zou het dan toch in die 3 jaar broodafdeling wel een keertje gehoord moeten hebben.
Ja prima, lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:45 schreef Gridlok het volgende:
Mag ik met je mee op fok-date dima??
Al de hele tijd op een goede gelegenheid aan het wachten zeker?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Cool, kan ik me nieuwe lingerie setje aan.
Sowieso, die avond mag ik shinen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Al de hele tijd op een goede gelegenheid aan het wachten zeker?
Ik wil mijn DKP.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom steken jullie de draak met me.
Zie je, #krioknowsbestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat papier niet geschikt is om zooi mee in de vriezer te bewaren, wtf man.
Omdat troll.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom steken jullie de draak met me.
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat papier niet geschikt is om zooi mee in de vriezer te bewaren, wtf man.
quote:
NEe weet ik gvdquote:
Bier > wikkelen in keukenrol (papier, red.) > ijskoud in 10-15 min.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bier > wikkelen in keukenrol (papier, red.) > ijskoud in 10-15 min.
[ afbeelding ]
Komt omdat jouw diepvries niet vol ijs zitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn brood werd er niet minder lekker van hoor
Jij hebt geen smaak. Blijkt ook maar weer uit het feit dat je die lilleke chick in WDJV sexy noemt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn brood werd er niet minder lekker van hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |