weinig woorden veel daden deze shit is overquote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Voor de mannen die van de straat zijn.
niks moet natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
Moet plassen maar dan moet ik uit bed.
Ik las "levers"quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef Robophatt het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)ok-eist-twee-levens/![]()
Ademen moet anders ga je dood.quote:
Ja nouquote:
quote:Hij dronk een kan van 1,5 liter met een mengsel van witte wijn, wodka, whisky en bier leeg. Zijn doel was: Ik wil iedereen aftroeven en iets doen dat niemand ooit heeft gedaan. Dit heeft hij niet overleefd.
Sowieso iedereen die aan dat spel meedoet.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef Robophatt het volgende:
Ja dan verdien je het bijna gewoon om dood te gaan. Darwin zal tevreden zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso iedereen die aan dat spel meedoet.
ook iemand van 29 die er door is overleden, fuckquote:Op zondag 16 februari 2014 11:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouHeeft er mee te maken he
[..]
Precies. De wereldbevolking mag ook wel beetje uitgedund worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan verdien je het bijna gewoon om dood te gaan. Darwin zal tevreden zijn.
Staaltje natuurlijke selectie dit.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies. De wereldbevolking mag ook wel beetje uitgedund worden.
Niets mis mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Staaltje natuurlijke selectie dit.
Was toch al bekend.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef Robophatt het volgende:
Gatver.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was toch al bekend.Maar dat spel he
zie het overal op m.'n FB
Nou wow 1 of 2 bier atten, kan m'n kont ook nog wel.
Wat kan jouw kont nog meer?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was toch al bekend.Maar dat spel he
zie het overal op m.'n FB
Nou wow 1 of 2 bier atten, kan m'n kont ook nog wel.
Wist wel dat jij en dWc anal hebben gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van die mooie dikke bruine eruitduwen.
Die is en blijft een preutse analmaagd denk ik. Verder alleen missionaris jwt.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist wel dat jij en dWc anal hebben gedaan.
ik had het kunnen zijn alleen ben ik geen 29quote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
ook iemand van 29 die er door is overleden, fuck
Scheel bijzonder veel, ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had het kunnen zijn alleen ben ik geen 29
'Beetje', zegt ze. Doe maar gerust een flinke beet.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies. De wereldbevolking mag ook wel beetje uitgedund worden.
Plague that shit brahquote:Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Beetje', zegt ze. Doe maar gerust een flinke beet.
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
Oh jee, ik gok dat Mur getagd is in een foto van chick waarop ze samen staan te knuffelen en nu is Vas boos want heartbreak high.
Zal jou eens stormlopen.quote:
Hou je bek tegen Chloroquote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef Dimachaerus het volgende:
@chloro lijkt het je leuk om samen met mij naar fok film te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |