Die van Robo kreeg ik voor een foto van m'n boekenkast, die van chloro voor 1 van m'n eettafel. Dan heeft snowie toch de beste dealquote:
lijkt wel een beetje op jequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou graag een capibara willen
Srs fo real
Ik vind ze schattigquote:
Mmhmhmhmhmmhquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die van Robo kreeg ik voor een foto van m'n boekenkast, die van chloro voor 1 van m'n eettafel. Dan heeft snowie toch de beste deal
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die van Robo kreeg ik voor een foto van m'n boekenkast, die van chloro voor 1 van m'n eettafel.
Ze heeft geen snapchatquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ]
Veer kan je krijgen met pics van een/je courget.
Is dit beeldspraak ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ]
Veer kan je krijgen met pics van een/je courgette.
Wordt verworpen. Veer is mijn beste (e)-vriendinquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik Veer was.
Veer be like "awwwhhhquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Veer is mijn beste (e)-vriendin
haha kloptquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer be like "awwwhhh"
I be like "haha, teruglezer"
She be like "nee, tab was nog open echt waar"
klazienaveenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In welke plaats zouden jullie niet willen wonen en waarom?
Alles waar de ah niet op zondag/tot 22u geopend isquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In welke plaats zouden jullie niet willen wonen en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |