Oké.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:02 schreef FuryOverkill het volgende:
dat hoor ik ook steeds bij de deur als er weer van die jehova's getuigen staan, en als ik dan mijn herder er op af stuur worden ze boos
Go homequote:Op donderdag 13 maart 2014 12:02 schreef FuryOverkill het volgende:
dat hoor ik ook steeds bij de deur als er weer van die jehova's getuigen staan, en als ik dan mijn herder er op af stuur worden ze boos
Je bent zelf nuttigquote:
Je denkt dat mensen hier zo maar leugens vertellen op internet?quote:
ja, wat dat betreft is internet bijna als het echte levenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je denkt dat mensen hier zo maar leugens vertellen op internet?
totaal niet, maar wel andere hier op fokquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beschrijf je nu je zelf? zie wel overeenkomsten haha
ik zou christus ook niet aan mijn muur hangen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nog hang ik niet zoiets lelijks aan mijn muur
nee die hoort ook aan een kruis gekkie XDquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou christus ook niet aan mijn muur hangen.
Met je blote handen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
De moskee waar jij bidt hebt ik gebouwd.
haha ke ;pquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
totaal niet, maar wel andere hier op fok
Bidtquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
De moskee waar jij bidt hebt ik gebouwd.
Religie sowiesoquote:
zal ik jou ff blote handenquote:
Haha loser dat allemaal fout typenquote:
dWc heeft me aangestoken ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha loser dat allemaal fout typenhahahaha
Zo zwart ben je niet.quote:
Niks ten nadele van dwc, maar als ie jou goed zou aansteken zou je zwarter zijn dan je nu bentquote:
met benzine en een aansteker?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks ten nadele van dwc, maar als ie jou goed zou aansteken zou je zwarter zijn dan je nu bent
Kerosine en een aansteek lont.quote:
quote:
quote:
quote:
Wow, doe rustig.quote:
que?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een relatie met een borderliner aangaan![]()
Alleen als je een doodswens hebt.
topic in r&pquote:
quote:
en weten het zelf niet eensquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
topic in r&p
hele volksstammen hebben een relatie gehad met een borderliner
r&p, allemaal labiele mensenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
topic in r&p
hele volksstammen hebben een relatie gehad met een borderliner
mensen op fok weten helemaal nietsquote:
OUD zit er anders ook vol mee hoorquote:
Lekker enthousiast stokbroodquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo staat het op het etiketje gvd bemoei je er niet tegen
ohwquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
mensen op fok weten helemaal niets
yoloafquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker enthousiast stokbrood
OUDquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
mensen op fok weten helemaal niets
[..]
OUD zit er anders ook vol mee hoor
zal ik je ff vullen met papierquote:
En mensen in de KLB sc ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
OUDpoepie dit en dat, mijn kind doet altijd normaal of heeft een ziekte met -isme als het niet luistert
![]()
LIF zijn mensen die erkenning zoeken op internet die ze in het echte leven niet krijgen/missen
Hij ligt nu een verdieping lagerquote:
realistenquote:
Azijnpissers.quote:
sommige wel ja.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:54 schreef wise het volgende:
[..]
sommige wel ja.
Die zeiken niet alleen uit hun vagine, maar ook uit hun bakkes
Word drama gemaakt om minder. Als er maar wat te zeiken valt vanaf je computertjequote:Op donderdag 13 maart 2014 14:51 schreef gianni61 het volgende:
Mensen op facebook die een drama maken dat een boom wordt omgezaagd
Mensen
Als jij gaatquote:
hahahahaha ;D snapjemquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, de druks die ineens op mij gelegd wordt.
Vruchtentheequote:Op donderdag 13 maart 2014 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb tropische vruchtenthee
shout out naar Nootmans
Btw.. werkgever die hele verleden op gaat vragen.. tsk.. hebben ze geen fatsoenlijke hr.. oh wacht ..
Thee van jouw tropische vrucht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb tropische vruchtenthee
shout out naar Nootmans
Btw.. werkgever die hele verleden op gaat vragen.. tsk.. hebben ze geen fatsoenlijke hr.. oh wacht ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk niet, daar zijn mensenquote:
Bosvruchtentheequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Thee van jouw tropische vrucht.
[ afbeelding ]nsfw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ok ja bosvruchten en meloen en citroenthee mogen nog.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bosvruchtenthee![]()
Ik krijg van ceylonthee altijd zo'n droge bakkes![]()
Alsof je woestijnzand aan het drinken bent.
quote:
quote:
Ceylon is de meest saaie thee, samen met earl greyquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok ja bosvruchten en meloen en citroenthee mogen nog.
Ceylonben je hippie?
Vind dit een goede conclusie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ceylon is de meest saaie thee, samen met earl grey
Dat kan niet, daar overlijd je van.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik vind een klein scheutje cyanide altijd wel lekker in m'n thee
Abrikoos.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar overlijd je van.
Waar smaakt cyanide naar volgens jou?
gekkie
Dank u.quote:
kom vaker op een fabriek waar ze die zooi maken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar overlijd je van.
Waar smaakt cyanide naar volgens jou?
gekkie
Lief dagboek, net flink zitten schijten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u.
Ik moet naar de wc.
Geloof er niks van.quote:
"I have to URINAAAATE..:) "quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u.
Ik moet naar de wc.
4ebe op zo'n plastickinderdingquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lief dagboek, net flink zitten schijten.
Oja amandelen daar ruikt het naar hequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom vaker op een fabriek waar ze die zooi maken.
standaard regel:
als alarm gaat: vluchtmasker opzetten en rennen
als je amandelen ruikt: dan heeft rennen toch geen zin meer
abrikoos was trouwens nog niet zo heel stom want amandelen en abrikoospitten schijnen niet veel qua smaak en geur te verschillenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja amandelen daar ruikt het naar he
Denken dat ik poep praat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
abrikoos was trouwens nog niet zo heel stom want amandelen en abrikoospitten schijnen niet veel qua smaak en geur te verschillen
Kloptquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
abrikoos was trouwens nog niet zo heel stom want amandelen en abrikoospitten schijnen niet veel qua smaak en geur te verschillen
Nee, ik ook niet. Wel geprobeerd maar zijn keihardquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu heb ik nog nooit abrikoospitten gevreten, maar qua sterke drank klopt het
je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Een 23-jarige Britse vrouw moet 14 weken de gevangenis in omdat ze haar poes in de magnetron had gestopt, met fatale gevolgen voor het vier maanden oude beestje. De reden daarvoor was dat ze dacht dat het beestje haar goudvis had opgegeten, meldde de BBC vandaag.
De Britse dierenbescherming had tijdens de behandeling van de zaak verklaard dat de poes nog leefde toen de vrouw haar na 5 minuten uit de magnetron haalde. Het dier overleed zo'n anderhalf uur later.
Volgens de advocaat van de vrouw uit het Noord-Engelse Hoyland lijdt ze aan ernstige psychische problemen. De rechter sprak echter van een 'verschrikkelijk wrede en barbaarse daad', meldden lokale media.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag ook niks meer tegenwoordig
Die duitse dude die zijn jack russel voor de webcam aan zijn nekvel vast had en hem echt gewoon meermalen op zijn bek stomptequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag ook niks meer tegenwoordig
Nee, ze had helemaal geen goudvis.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:01 schreef Salatrel het volgende:
Maar heeft die kad nou wel of niet die goutvis opgegeten
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:01 schreef mapima het volgende:
[..]
ik ben netjes en screen niks. maar heb al vele fok piemels gezien. wel grote lullen hoor :p
Wat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die duitse dude die zijn jack russel voor de webcam aan zijn nekvel vast had en hem echt gewoon meermalen op zijn bek stompte
waarom?
Die is in coma gemept btw... gaat wel wat ver
ja, net een klein tikkeltje te verquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die duitse dude die zijn jack russel voor de webcam aan zijn nekvel vast had en hem echt gewoon meermalen op zijn bek stompte
waarom?
Die is in coma gemept btw... gaat wel wat ver
Terechte coma, srs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KLB / Duitser die zijn hond sloeg is in coma geslagen! - Facebook paupers
quote:
Jawelquote:
ja, dood ja, maar een coma....quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JawelTegen alles wat niet zich kan verweren is gewoon het laagste van het laagste en dan mag je wat mij betreft gwn dood
Eerste gedeelte mee eens, alleen altijd als oplossing dat dood maken op de meest gruwelijke manieren maakt je niks beterquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JawelTegen alles wat niet zich kan verweren is gewoon het laagste van het laagste en dan mag je wat mij betreft gwn dood
Ik zei alleen dood, ik noemde gruwelijke manieren niet. Nootjes pls.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerste gedeelte mee eens, alleen altijd als oplossing dat dood maken op de meest gruwelijke manieren maakt je niks beter
al zou de samenleving in zn geheel er wel op vooruit gaan als bepaalde mensen eruit geplukt wordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerste gedeelte mee eens, alleen altijd als oplossing dat dood maken op de meest gruwelijke manieren maakt je niks beter
nooit een vlieg dood gemept¿quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, er komen altijd weer nieuwen voor terug. Vaak nog erger.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al zou de samenleving in zn geheel er wel op vooruit gaan als bepaalde mensen eruit geplukt worden
Ohhhhhh valt mee ja...quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei alleen dood, ik noemde gruwelijke manieren niet. Nootjes pls.
er moeten er inderdaad wel erg veel tussenuit geplukt worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, er komen altijd weer nieuwen voor terug. Vaak nog erger.
Jij stelt dat nu dat als een verdorven persoon een kind krijgt die ook verdorven is en de meest vriendelijke mensen nooit verdorven kinderen krijgen. Dat is foutief gedachtquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er moeten er inderdaad wel erg veel tussenuit geplukt worden.
en gezorgd worden dat sommigen geen nageslacht kunnen krijgen
aha, hij zit vast in de gevangenis aangezien hij oranje draagtquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lief dagboek, net flink zitten schijten.
1 beker thee en gelijk 30 keer naar de wc.quote:
Geel. Hij zit in surinamequote:
Heb het ook vaak van thee en waterquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
1 beker thee en gelijk 30 keer naar de wc.
Zitten er soms gemalen plastabletten in?
Gr gr de Nierstichting
nog ergerquote:
omdat je sowieso al een zeikwijf bentquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het ook vaak van thee en watersnap niet hoe dat kan
Denk water en thee allergiequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het ook vaak van thee en watersnap niet hoe dat kan
wajoooowquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef wise het volgende:
[..]
omdat je sowieso al een zeikwijf bent
Waarom?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef wise het volgende:
[..]
omdat je sowieso al een zeikwijf bent
Waarom?quote:
hahaha inderdaad, wel over me lullen maar dan niet het lef hebben om gewoon mijn naam te typen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
OM toch te kunnen sherlocken:
Idd Snakelady heeft immense borsten![]()
Denk niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk water en thee allergie
geen idee en omdat het me geen pretje lijkt om in suriname te wonen. (Heeft niks met de mensen te maken btwquote:
Ik verdien wel een veeg met je boobs over mijn gezicht hierdoor, ja/nee?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha inderdaad, wel over me lullen maar dan niet het lef hebben om gewoon mijn naam te typen.![]()
Suriname lijkt mij geweldigquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
geen idee en omdat het me geen pretje lijkt om in suriname te wonen. (Heeft niks met de mensen te maken btw)
zie je ook je spieren/aderen zitten in die hanguiers van je¿quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha inderdaad, wel over me lullen maar dan niet het lef hebben om gewoon mijn naam te typen.![]()
kanniestoppengaatvanzelfendoetzeerquote:
waarom¿quote:
Hmm, die ga ik maar niet kijken, maar wat is er met de filmer zelf gebeurd na dit filmpje en het openbaar te hebben gemaakt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KLB / Duitser die zijn hond sloeg is in coma geslagen! - Facebook paupers
[ afbeelding ]
Dat filmpje
Jezus wisequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
waarom¿
Omdat alles daar zo lui en langzaam gaat zoals haar inwoners¿
Geef mij maar Scandinaviëquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus wise
Nee, prachtige omgevingen/natuur, vriendelijke mensen, veel zon, en gewoon de hele instelling daar ja
Nee, niet echt leuk filmpje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hmm, die ga ik maar niet kijken, maar wat is er met de filmer zelf gebeurd na dit filmpje en het openbaar te hebben gemaakt?
Knackerbrodquote:
Hm ja lekker om 3 uur smiddags al nacht en koud en onguur en vrouwen in skipakken.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verdien wel een veeg met je boobs over mijn gezicht hierdoor, ja/nee?
Had ik nog niet gelezen, was het andere topic over de coma man aan het lezen, maar ehm... nee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet echt leuk filmpje.
Die jongen is in coma geslagen.
p.s: jammer dat je mijn vraag negeert
Echt mietjes die daar niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hm ja lekker om 3 uur smiddags al nacht en koud en onguur en vrouwen in skipakken.
Verwacht antwoordquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
Had ik nog niet gelezen, was het andere topic over de coma man aan het lezen, maar ehm... nee.
ik zou jou eten als knackerbrodquote:
Niet tegen kunnen of niet leuk vinden zit een verschil in, wise.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef wise het volgende:
[..]
Echt mietjes die daar niet tegen kunnen.
"Boehoe, het is koud"
in mijn ogen niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet tegen kunnen of niet leuk vinden zit een verschil in, wise.
In jouw ogen zijn mensen met een niet blanke huidskleur ook alles behalve positief dus ik neem alles wat jij zegt toch met een neuspuntje zout.quote:
Spieren in borsten? Jij moet even terug naar school...quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
zie je ook je spieren/aderen zitten in die hanguiers van je¿
hopelijk wel met mijn neuspuntje hoop ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jouw ogen zijn mensen met een niet blanke huidskleur ook alles behalve positief dus ik neem alles wat jij zegt toch met een neuspuntje zout.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef wise het volgende:
[..]
hopelijk wel met mijn neuspuntje hoop ik![]()
en niks mis met mensen die donker zijn. Alles wordt hier uit zijn verband gerukt
borsten zijn spieren netzoals de penis.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Spieren in borsten? Jij moet even terug naar school...
Jezusquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
borsten zijn spieren netzoals de penis.
Slothsquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
waarom¿
Omdat alles daar zo lui en langzaam gaat zoals haar inwoners¿
En nee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
Borsten liggen op de borstspieren. borsten zelf bevatten geen spieren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
Tien voor 5 ambtenaarquote:
gedeeltelijk toch.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
gedeeltelijk toch.
Chicks die benchpressen of opdrukken hebben altijd fucking goede stevige tetten
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Borsten liggen op de borstspieren. borsten zelf bevatten geen spieren.![]()
whut?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
en dan morgen een compliment voor je inzet krijgen omdat de baas zag dat je pas om 17:03 uitgelogd bent
Is het weer zover.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verdien wel een veeg met je boobs over mijn gezicht hierdoor, ja/nee?
ik ging uit van een werkdag tot 17:00quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
whut?
Wij krijgen gezeik als we half 6 weg gaan.
iedereen zit altijd te wachten tot het 3 over half 6 is.
9 tot half 6 hier. 8 uur.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ging uit van een werkdag tot 17:00
Dat zijn ook sterk ontwikkelde borstspieren, doet een vrouw dat dan verdwijnen de borsten zowat en ziet het er zo uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze fuckin geile tetjes zijn vooral spier hoor.
tragisch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zijn ook sterk ontwikkelde borstspieren, doet een vrouw dat dan verdwijnen de borsten zowat en ziet het er zo uit.
[ afbeelding ]
is dat niet fucked up? allemaal kansloze dronken mensen en shit?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
taaie Libië man. ik heb morgen 22:38 tot 05:09
valt mee mang. nachtnet is in principe al ingangscontrole op station. daarbij begin ik als passagier van roffa naar eindjequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat niet fucked up? allemaal kansloze dronken mensen en shit?
klinkt wel als een chille baan zo jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
valt mee mang. nachtnet is in principe al ingangscontrole op station. daarbij begin ik als passagier van roffa naar eindjedat is dus alweer 72 minuten fokken
feitelijk hoef ik alleen zelf maar het traject eindhoven - utrecht en utrecht -amsterdam- schiphol - rotterdam te doen en daar krijg ik dan een hele nacht voor betaaldquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt wel als een chille baan zo ja
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
feitelijk hoef ik alleen zelf maar het traject eindhoven - utrecht en utrecht -amsterdam- schiphol - rotterdam te doen en daar krijg ik dan een hele nacht voor betaald
hoe kan ik je herkennen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag een kaartje kopen en de hele avond heen en weer blijven rijden tot ik je tegenkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe kan ik je herkennen?godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee. Als een vrouw een heel laag vetpercentage heeft ziet het er zo uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zijn ook sterk ontwikkelde borstspieren, doet een vrouw dat dan verdwijnen de borsten zowat en ziet het er zo uit.
[ afbeelding ]
Nee, een extreem laag vetperecentage zonder spierontwikkeling ziet er zo uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Als een vrouw een extreem laag vetpercentage heeft ziet het er zo uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote verschil, de vrouw met de spierontwikkeling is gewoon gezond, dit meisje met een extreem laag vetpercentage niet."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, een extreem laag vetperecentage zonder spierontwikkeling ziet er zo uit.ik moet nog eten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote verschil, de vrouw met de spierontwikkeling is gewoon gezond, dit meisje met een extreem laag vetpercentage niet.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, een extreem laag vetperecentage zonder spierontwikkeling ziet er zo uit.Nee. Jij zei dat de borsten zowat verdwijnen wanneer de spieren sterk ontwikkeld zijn, dat is niet zo. Wijsneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote verschil, de vrouw met de spierontwikkeling is gewoon gezond, dit meisje met een extreem laag vetpercentage niet.full stops and exclamation marks
Over eten gesproken, ik ga maar eens koken.quote:
Dit idd, zolang je vetpercentage niet als een gek zakt houd je gewoon redelijk normale borsten. Zal wel iets kleiner worden ja omdat het over het algemeen ook de bedoeling is dat je vetpercentage wat zakt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Jij zei dat het er zo uitziet wanneer spieren sterk ontwikkeld zijn, dat is niet zo. Wijsneus.
Weet ik nog niet eigenlijk. Misschien risotto. Maar het kan ook weer zijn dat ik denk dat risotto iets anders is dan het daadwerkelijk is, dan eet ik wat anders.quote:
Ja dat was ik, wil liever niet dat je met andere mannen date.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef Robophatt het volgende:
Oh en fml btw, hard zeg maar.
>Heb date vanavond maar is iemand voor de trein gesprongen en duurt nog lang en is sowieso slecht voorteken en nu twijfel ik om thuis te blijven![]()
![]()
Snel, laat me je hand lezen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef Robophatt het volgende:
is sowieso slecht voorteken en nu twijfel ik om thuis te blijven![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat was ik, wil liever niet dat je met andere mannen date.
wastie zo zenuwachtig?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef Robophatt het volgende:
>Heb date vanavond maar is iemand voor de trein gesprongen en duurt nog lang en is sowieso slecht voorteken en nu twijfel ik om thuis te blijven![]()
![]()
heel die trein naar de klote.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat was ik, wil liever niet dat je met andere mannen date.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef Salatrel het volgende:
deze is voor krioWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja heb net even naar die waarzegster van op tv gebeldquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snel, laat me je hand lezen.
Het beste is om een gebruikt koffiefilter in je handen te houden, denken aan je toekomst, het dan uit te strooien, en als je er een foto van maakt vertel ik of je beter wel of niet kan gaan.
quote:
ik ben deze hele dag al vrijquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
heel die trein naar de klote.
Maar sala is tenminste vrij vanavond.
Jouw risotto was de vorige tagliatelle, dus wat is het nu?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik nog niet eigenlijk. Misschien risotto. Maar het kan ook weer zijn dat ik denk dat risotto iets anders is dan het daadwerkelijk is, dan eet ik wat anders.
Watquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw risotto was de vorige tagliatelle, dus wat is het nu?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw risotto was de vorige tagliatelle, dus wat is het nu?
Ja hij zo trots vertellen dat ie risotto gemaakt had, maar leek me sterk aangezien risotto niet iets voor beginners is. Stuurt ie foto; tagliatelle.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben deze hele dag al vrijkwam wel goed uit want wim-lex kwam het station openen.
Kun je niet even bellen dat ze opschietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb al dessert gemaakt en allez
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
gewoon stukkie met de bus niet aanstellen (hoelaat is je date)quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kun je niet even bellen dat ze opschietenHeb al dessert gemaakt en allez
Haha.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hij zo trots vertellen dat ie risotto gemaakt had, maar leek me sterk aangezien risotto niet iets voor beginners is. Stuurt ie foto; tagliatelle.sukkeltje is het ook.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef Salatrel het volgende:
deze is voor krioIk vind haar lelijk en die sproeten of wat het ook zijn op haar borsten al helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doe mij deze maar uit die serieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Of dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk en die sproeten of wat het ook zijn op haar borsten al helemaal.SPOILER: Doe mij deze maar uit die serieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 2e is een vent?SPOILER: Of dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
7 uur dus red ik van m'n leven niet meer, moest om kwart over 6 treinquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon stukkie met de bus niet aanstellen (hoelaat is je date)"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
fashionably late. tevens zeer geloofwaardig als je zegt dat je met de trein bent gekomenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
7 uur dus red ik van m'n leven niet meer, moest om kwart over 6 trein![]()
Ja hoe kan het dan ook andersquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
fashionably late. tevens zeer geloofwaardig als je zegt dat je met de trein bent gekomen"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ja grove ellende is dat, al die kk mensen die staan te duwen om die bus in te komen dacht het nietquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Doet nog steeds pijn gvdquote:geen hart meer over dadelijk
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
dWc
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Geen idee, staat toch met koeienletters op het pakquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.
Hoe had hij bedacht dat het risotto was dan![]()
![]()
Wees maar blij dat hij geen risotto gemaakt heeft dat zou waarschijnlijk pure ellende geweest zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, staat toch met koeienletters op het pak"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
misschien zat het in een blik waar hij rijstofzo op had geschrevenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, staat toch met koeienletters op het pak![]()
geen idee als ik voor mijn werk van a naar b moet en de omreisroute duurt te lang krijg ik een taxiquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja grove ellende is dat, al die kk mensen die staan te duwen om die bus in te komen dacht het niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen idee als ik voor mijn werk van a naar b moet en de omreisroute duurt te lang krijg ik een taxi(((((
Eet wel gewoon alles in m'n eentje op. Heb ook nog wel fles wijn koud liggen drink ik die ook gewoon op, net zo gezellig"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
wel even afbellen dan hequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:43 schreef Robophatt het volgende:
[..](((((
Eet wel gewoon alles in m'n eentje op. Heb ook nog wel fles wijn koud liggen drink ik die ook gewoon op, net zo gezellig![]()
![]()
Bellenquote:!!!!!!!!!!! gekkenhuis
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die als vervanger wil fungeren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:43 schreef Robophatt het volgende:
[..](((((
Eet wel gewoon alles in m'n eentje op. Heb ook nog wel fles wijn koud liggen drink ik die ook gewoon op, net zo gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die als vervanger wil fungeren.Kan wel gaan trainen als ik niet gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die als vervanger wil fungeren.dima?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het ook gebeuren jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Godkk al onze reacties zie ik net weggaan.
Ik zag het ook live alles.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wilde net een pic van m'n onderbroek en thunder thighs posten ivm het thema.full stops and exclamation marks![]()
Zelfs de mijnequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
![]()
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
Robo had mij gewoon moeten vragen. Kom altijd te vroeg
Wow treinen rijden gewoon alweer
Zet wel kratje bier voor je weg op ehv centraalquote:![]()
met al die studenten daar vrees ik dat die wel weg is tegen de tijd dat ik daar arriveerquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zet wel kratje bier voor je weg op ehv centraal![]()
![]()
![]()
M'n thunder thighs thursday post @ WDJV + reacties eropquote:.
Wat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:02 schreef Murdera het volgende:
Godverdomme. Ik bestel wel weer gewoon![]()
![]()
Ik heb opeens gewoon weer twee 9/10 tindermatchesquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:02 schreef Murdera het volgende:
Godverdomme. Ik bestel wel weer gewoon![]()
![]()
![]()
picsquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb opeens gewoon weer twee 9/10 tindermatches![]()
![]()
Tiefesquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:05 schreef Murdera het volgende:
Hahaha kk2 kktokkies die elkaar de tiefes in meppen :'8 Den Haag
![]()
Wel mooi om te zien though. Tevens livestream or it didn't happen.
![]()
waarom geen beelden maken danquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:05 schreef Murdera het volgende:
Hahaha kk2 kktokkies die elkaar de tiefes in meppen :'8 Den Haag
![]()
Wel mooi om te zien though![]()
Zag haar posten en verwachte al een opmerking van jou. Moest lachen, ook omdat die andere zelfde breedte ongeveer heeftquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n thunder thighs thursday post @ WDJV + reacties erop.
[..]
Wat?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Gister goed hard stukgegaan om die "dikkedijenvleessjaal"quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag haar posten en verwachte al een opmerking van jou. Moest lachen, ook omdat die andere zelfde breedte ongeveer heeft.
![]()
Hahahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gister goed hard stukgegaan om die "dikkedijenvleessjaal".
wtf die heb ik gemist dan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wie zei dat? Is toch nog best inhoudelijke feedbackquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
die sjaal was echt iets voor volle dames op leeftijd.
![]()
Instant classic.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
full stops and exclamation marks![]()
kkquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tiefes. Tevens livestream or it didn't happen.
daar denk ik ook echt nooit aan
had ik ff moeten doen ja
![]()
Ik zei zo op die beschuldiging van vleeskeuring van "ik kijk minstens elke week op BBW deel van xHamster hoorquote:", zei die (onbekende) gozer daarop "ik heb ook liever een dikkedijenvleessjaal om m'n nek"
![]()
![]()
.
![]()
Gray, ex-mod op BNW.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zei zo op die beschuldiging van vleeskeuring van "ik kijk minstens elke week op BBW deel van xHamster hoor", zei die (onbekende) gozer daarop "ik heb ook liever een dikkedijenvleessjaal om m'n nek"
![]()
![]()
.
![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Shitquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zei zo op die beschuldiging van vleeskeuring van "ik kijk minstens elke week op BBW deel van xHamster hoor", zei die (onbekende) gozer daarop "ik heb ook liever een dikkedijenvleessjaal om m'n nek"
![]()
![]()
.
![]()
wat een woord
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef ntm het volgende:
Ik doe ook weer eens mee, dit was vandaag:
[ afbeelding ]
#thirstythursday![]()
Rare handen manquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
ja joh echt niet, leugenaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb m'n mobiel raar vast, daarom lijkt dat zo jaThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
huh waar gaat dit over?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb m'n mobiel raar vast, daarom lijkt dat zo ja
Hoe gaat het met je scriptie?![]()
Scriptie ...zoveel werk, ik haat het. Mijn scriptie gaat over etnisch profileren en in hoeverre het effectief is mbt terrorisme. Hoe gaat het met jouw scriptie dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
huh waar gaat dit over?
Hoe gaat het met je scriptie?![]()
Vandaag onderzoeksopzet afgemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Scriptie ...zoveel werk, ik haat het. Mijn scriptie gaat over etnisch profileren en in hoeverre het effectief is mbt terrorisme. Hoe gaat het met jouw scriptie dan?Hoe ga je dat onderzoeken?
![]()
Iedereen van mijn studie is verplicht systematische review te schrijven, dus veel literatuur lezenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vandaag onderzoeksopzet afgemaaktHoe ga je dat onderzoeken?
En jij, waar gaat je scriptie over?
![]()
Maar alleen literatuurstudie is toch niet genoeg voor scriptiequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Iedereen van mijn studie is verplicht systematische review te schrijven, dus veel literatuur lezenEn jij, waar gaat je scriptie over?
dm
![]()
![]()
ben benieuwdThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: