Haha.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hij zo trots vertellen dat ie risotto gemaakt had, maar leek me sterk aangezien risotto niet iets voor beginners is. Stuurt ie foto; tagliatelle.sukkeltje is het ook.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef Salatrel het volgende:
deze is voor krioIk vind haar lelijk en die sproeten of wat het ook zijn op haar borsten al helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doe mij deze maar uit die serieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Of dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk en die sproeten of wat het ook zijn op haar borsten al helemaal.SPOILER: Doe mij deze maar uit die serieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 2e is een vent?SPOILER: Of dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
7 uur dus red ik van m'n leven niet meer, moest om kwart over 6 treinquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon stukkie met de bus niet aanstellen (hoelaat is je date)"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
fashionably late. tevens zeer geloofwaardig als je zegt dat je met de trein bent gekomenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
7 uur dus red ik van m'n leven niet meer, moest om kwart over 6 trein![]()
Ja hoe kan het dan ook andersquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
fashionably late. tevens zeer geloofwaardig als je zegt dat je met de trein bent gekomen"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ja grove ellende is dat, al die kk mensen die staan te duwen om die bus in te komen dacht het nietquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Doet nog steeds pijn gvdquote:geen hart meer over dadelijk
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
dWc
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Geen idee, staat toch met koeienletters op het pakquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.
Hoe had hij bedacht dat het risotto was dan![]()
![]()
Wees maar blij dat hij geen risotto gemaakt heeft dat zou waarschijnlijk pure ellende geweest zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, staat toch met koeienletters op het pak"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
misschien zat het in een blik waar hij rijstofzo op had geschrevenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, staat toch met koeienletters op het pak![]()
geen idee als ik voor mijn werk van a naar b moet en de omreisroute duurt te lang krijg ik een taxiquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja grove ellende is dat, al die kk mensen die staan te duwen om die bus in te komen dacht het niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen idee als ik voor mijn werk van a naar b moet en de omreisroute duurt te lang krijg ik een taxi(((((
Eet wel gewoon alles in m'n eentje op. Heb ook nog wel fles wijn koud liggen drink ik die ook gewoon op, net zo gezellig"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
wel even afbellen dan hequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:43 schreef Robophatt het volgende:
[..](((((
Eet wel gewoon alles in m'n eentje op. Heb ook nog wel fles wijn koud liggen drink ik die ook gewoon op, net zo gezellig![]()
![]()
Bellenquote:!!!!!!!!!!! gekkenhuis
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die als vervanger wil fungeren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:43 schreef Robophatt het volgende:
[..](((((
Eet wel gewoon alles in m'n eentje op. Heb ook nog wel fles wijn koud liggen drink ik die ook gewoon op, net zo gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die als vervanger wil fungeren.Kan wel gaan trainen als ik niet gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die als vervanger wil fungeren.dima?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het ook gebeuren jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Godkk al onze reacties zie ik net weggaan.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: