hoe kan ik je herkennen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag een kaartje kopen en de hele avond heen en weer blijven rijden tot ik je tegenkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe kan ik je herkennen?godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee. Als een vrouw een heel laag vetpercentage heeft ziet het er zo uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zijn ook sterk ontwikkelde borstspieren, doet een vrouw dat dan verdwijnen de borsten zowat en ziet het er zo uit.
[ afbeelding ]
Nee, een extreem laag vetperecentage zonder spierontwikkeling ziet er zo uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Als een vrouw een extreem laag vetpercentage heeft ziet het er zo uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote verschil, de vrouw met de spierontwikkeling is gewoon gezond, dit meisje met een extreem laag vetpercentage niet."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, een extreem laag vetperecentage zonder spierontwikkeling ziet er zo uit.ik moet nog eten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote verschil, de vrouw met de spierontwikkeling is gewoon gezond, dit meisje met een extreem laag vetpercentage niet.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, een extreem laag vetperecentage zonder spierontwikkeling ziet er zo uit.Nee. Jij zei dat de borsten zowat verdwijnen wanneer de spieren sterk ontwikkeld zijn, dat is niet zo. Wijsneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote verschil, de vrouw met de spierontwikkeling is gewoon gezond, dit meisje met een extreem laag vetpercentage niet.full stops and exclamation marks
Over eten gesproken, ik ga maar eens koken.quote:
Dit idd, zolang je vetpercentage niet als een gek zakt houd je gewoon redelijk normale borsten. Zal wel iets kleiner worden ja omdat het over het algemeen ook de bedoeling is dat je vetpercentage wat zakt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Jij zei dat het er zo uitziet wanneer spieren sterk ontwikkeld zijn, dat is niet zo. Wijsneus.
Weet ik nog niet eigenlijk. Misschien risotto. Maar het kan ook weer zijn dat ik denk dat risotto iets anders is dan het daadwerkelijk is, dan eet ik wat anders.quote:
Ja dat was ik, wil liever niet dat je met andere mannen date.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef Robophatt het volgende:
Oh en fml btw, hard zeg maar.
>Heb date vanavond maar is iemand voor de trein gesprongen en duurt nog lang en is sowieso slecht voorteken en nu twijfel ik om thuis te blijven![]()
![]()
Snel, laat me je hand lezen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef Robophatt het volgende:
is sowieso slecht voorteken en nu twijfel ik om thuis te blijven![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat was ik, wil liever niet dat je met andere mannen date.
wastie zo zenuwachtig?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef Robophatt het volgende:
>Heb date vanavond maar is iemand voor de trein gesprongen en duurt nog lang en is sowieso slecht voorteken en nu twijfel ik om thuis te blijven![]()
![]()
heel die trein naar de klote.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat was ik, wil liever niet dat je met andere mannen date.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef Salatrel het volgende:
deze is voor krioWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja heb net even naar die waarzegster van op tv gebeldquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snel, laat me je hand lezen.
Het beste is om een gebruikt koffiefilter in je handen te houden, denken aan je toekomst, het dan uit te strooien, en als je er een foto van maakt vertel ik of je beter wel of niet kan gaan.
quote:
ik ben deze hele dag al vrijquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
heel die trein naar de klote.
Maar sala is tenminste vrij vanavond.
Jouw risotto was de vorige tagliatelle, dus wat is het nu?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik nog niet eigenlijk. Misschien risotto. Maar het kan ook weer zijn dat ik denk dat risotto iets anders is dan het daadwerkelijk is, dan eet ik wat anders.
Watquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw risotto was de vorige tagliatelle, dus wat is het nu?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw risotto was de vorige tagliatelle, dus wat is het nu?
Ja hij zo trots vertellen dat ie risotto gemaakt had, maar leek me sterk aangezien risotto niet iets voor beginners is. Stuurt ie foto; tagliatelle.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben deze hele dag al vrijkwam wel goed uit want wim-lex kwam het station openen.
Kun je niet even bellen dat ze opschietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb al dessert gemaakt en allez
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
gewoon stukkie met de bus niet aanstellen (hoelaat is je date)quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kun je niet even bellen dat ze opschietenHeb al dessert gemaakt en allez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |