Ik verdien wel een veeg met je boobs over mijn gezicht hierdoor, ja/nee?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha inderdaad, wel over me lullen maar dan niet het lef hebben om gewoon mijn naam te typen.![]()
Suriname lijkt mij geweldigquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
geen idee en omdat het me geen pretje lijkt om in suriname te wonen. (Heeft niks met de mensen te maken btw)
zie je ook je spieren/aderen zitten in die hanguiers van je¿quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha inderdaad, wel over me lullen maar dan niet het lef hebben om gewoon mijn naam te typen.![]()
kanniestoppengaatvanzelfendoetzeerquote:
waarom¿quote:
Hmm, die ga ik maar niet kijken, maar wat is er met de filmer zelf gebeurd na dit filmpje en het openbaar te hebben gemaakt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KLB / Duitser die zijn hond sloeg is in coma geslagen! - Facebook paupers
[ afbeelding ]
Dat filmpje
Jezus wisequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
waarom¿
Omdat alles daar zo lui en langzaam gaat zoals haar inwoners¿
Geef mij maar Scandinaviëquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus wise
Nee, prachtige omgevingen/natuur, vriendelijke mensen, veel zon, en gewoon de hele instelling daar ja
Nee, niet echt leuk filmpje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hmm, die ga ik maar niet kijken, maar wat is er met de filmer zelf gebeurd na dit filmpje en het openbaar te hebben gemaakt?
Knackerbrodquote:
Hm ja lekker om 3 uur smiddags al nacht en koud en onguur en vrouwen in skipakken.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verdien wel een veeg met je boobs over mijn gezicht hierdoor, ja/nee?
Had ik nog niet gelezen, was het andere topic over de coma man aan het lezen, maar ehm... nee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet echt leuk filmpje.
Die jongen is in coma geslagen.
p.s: jammer dat je mijn vraag negeert
Echt mietjes die daar niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hm ja lekker om 3 uur smiddags al nacht en koud en onguur en vrouwen in skipakken.
Verwacht antwoordquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
Had ik nog niet gelezen, was het andere topic over de coma man aan het lezen, maar ehm... nee.
ik zou jou eten als knackerbrodquote:
Niet tegen kunnen of niet leuk vinden zit een verschil in, wise.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef wise het volgende:
[..]
Echt mietjes die daar niet tegen kunnen.
"Boehoe, het is koud"
in mijn ogen niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet tegen kunnen of niet leuk vinden zit een verschil in, wise.
In jouw ogen zijn mensen met een niet blanke huidskleur ook alles behalve positief dus ik neem alles wat jij zegt toch met een neuspuntje zout.quote:
Spieren in borsten? Jij moet even terug naar school...quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
zie je ook je spieren/aderen zitten in die hanguiers van je¿
hopelijk wel met mijn neuspuntje hoop ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jouw ogen zijn mensen met een niet blanke huidskleur ook alles behalve positief dus ik neem alles wat jij zegt toch met een neuspuntje zout.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef wise het volgende:
[..]
hopelijk wel met mijn neuspuntje hoop ik![]()
en niks mis met mensen die donker zijn. Alles wordt hier uit zijn verband gerukt
borsten zijn spieren netzoals de penis.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Spieren in borsten? Jij moet even terug naar school...
Jezusquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
borsten zijn spieren netzoals de penis.
Slothsquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
waarom¿
Omdat alles daar zo lui en langzaam gaat zoals haar inwoners¿
En nee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
Borsten liggen op de borstspieren. borsten zelf bevatten geen spieren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
Tien voor 5 ambtenaarquote:
gedeeltelijk toch.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
gedeeltelijk toch.
Chicks die benchpressen of opdrukken hebben altijd fucking goede stevige tetten
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Borsten liggen op de borstspieren. borsten zelf bevatten geen spieren.![]()
whut?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
en dan morgen een compliment voor je inzet krijgen omdat de baas zag dat je pas om 17:03 uitgelogd bent
Is het weer zover.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verdien wel een veeg met je boobs over mijn gezicht hierdoor, ja/nee?
ik ging uit van een werkdag tot 17:00quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
whut?
Wij krijgen gezeik als we half 6 weg gaan.
iedereen zit altijd te wachten tot het 3 over half 6 is.
9 tot half 6 hier. 8 uur.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ging uit van een werkdag tot 17:00
Dat zijn ook sterk ontwikkelde borstspieren, doet een vrouw dat dan verdwijnen de borsten zowat en ziet het er zo uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze fuckin geile tetjes zijn vooral spier hoor.
tragisch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zijn ook sterk ontwikkelde borstspieren, doet een vrouw dat dan verdwijnen de borsten zowat en ziet het er zo uit.
[ afbeelding ]
is dat niet fucked up? allemaal kansloze dronken mensen en shit?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
taaie Libië man. ik heb morgen 22:38 tot 05:09
valt mee mang. nachtnet is in principe al ingangscontrole op station. daarbij begin ik als passagier van roffa naar eindjequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat niet fucked up? allemaal kansloze dronken mensen en shit?
klinkt wel als een chille baan zo jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
valt mee mang. nachtnet is in principe al ingangscontrole op station. daarbij begin ik als passagier van roffa naar eindjedat is dus alweer 72 minuten fokken
feitelijk hoef ik alleen zelf maar het traject eindhoven - utrecht en utrecht -amsterdam- schiphol - rotterdam te doen en daar krijg ik dan een hele nacht voor betaaldquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt wel als een chille baan zo ja
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
feitelijk hoef ik alleen zelf maar het traject eindhoven - utrecht en utrecht -amsterdam- schiphol - rotterdam te doen en daar krijg ik dan een hele nacht voor betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |