En nee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
borsten zijn spieren netzoals de penis.
Borsten liggen op de borstspieren. borsten zelf bevatten geen spieren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
borsten zijn spieren netzoals de penis.
quote:
Tien voor 5 ambtenaarquote:
gedeeltelijk toch.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
gedeeltelijk toch.
Chicks die benchpressen of opdrukken hebben altijd fucking goede stevige tetten
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Borsten liggen op de borstspieren. borsten zelf bevatten geen spieren.![]()
whut?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
en dan morgen een compliment voor je inzet krijgen omdat de baas zag dat je pas om 17:03 uitgelogd bent
Is het weer zover.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verdien wel een veeg met je boobs over mijn gezicht hierdoor, ja/nee?
ik ging uit van een werkdag tot 17:00quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
whut?
Wij krijgen gezeik als we half 6 weg gaan.
iedereen zit altijd te wachten tot het 3 over half 6 is.
9 tot half 6 hier. 8 uur.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ging uit van een werkdag tot 17:00
Dat zijn ook sterk ontwikkelde borstspieren, doet een vrouw dat dan verdwijnen de borsten zowat en ziet het er zo uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze fuckin geile tetjes zijn vooral spier hoor.
tragisch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zijn ook sterk ontwikkelde borstspieren, doet een vrouw dat dan verdwijnen de borsten zowat en ziet het er zo uit.
[ afbeelding ]
is dat niet fucked up? allemaal kansloze dronken mensen en shit?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
taaie Libië man. ik heb morgen 22:38 tot 05:09
valt mee mang. nachtnet is in principe al ingangscontrole op station. daarbij begin ik als passagier van roffa naar eindjequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat niet fucked up? allemaal kansloze dronken mensen en shit?
klinkt wel als een chille baan zo jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
valt mee mang. nachtnet is in principe al ingangscontrole op station. daarbij begin ik als passagier van roffa naar eindjedat is dus alweer 72 minuten fokken
feitelijk hoef ik alleen zelf maar het traject eindhoven - utrecht en utrecht -amsterdam- schiphol - rotterdam te doen en daar krijg ik dan een hele nacht voor betaaldquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
klinkt wel als een chille baan zo ja
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
feitelijk hoef ik alleen zelf maar het traject eindhoven - utrecht en utrecht -amsterdam- schiphol - rotterdam te doen en daar krijg ik dan een hele nacht voor betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |