Gray, ex-mod op BNW.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zei zo op die beschuldiging van vleeskeuring van "ik kijk minstens elke week op BBW deel van xHamster hoor", zei die (onbekende) gozer daarop "ik heb ook liever een dikkedijenvleessjaal om m'n nek"
![]()
![]()
.
quote:
Shitquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zei zo op die beschuldiging van vleeskeuring van "ik kijk minstens elke week op BBW deel van xHamster hoor", zei die (onbekende) gozer daarop "ik heb ook liever een dikkedijenvleessjaal om m'n nek"
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef ntm het volgende:
Ik doe ook weer eens mee, dit was vandaag:
[ afbeelding ]
Rare handen manquote:
ja joh echt niet, leugenaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb m'n mobiel raar vast, daarom lijkt dat zo ja
huh waar gaat dit over?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb m'n mobiel raar vast, daarom lijkt dat zo ja
Scriptie ...zoveel werk, ik haat het. Mijn scriptie gaat over etnisch profileren en in hoeverre het effectief is mbt terrorisme. Hoe gaat het met jouw scriptie dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
huh waar gaat dit over?
Hoe gaat het met je scriptie?
Vandaag onderzoeksopzet afgemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Scriptie ...zoveel werk, ik haat het. Mijn scriptie gaat over etnisch profileren en in hoeverre het effectief is mbt terrorisme. Hoe gaat het met jouw scriptie dan?
Iedereen van mijn studie is verplicht systematische review te schrijven, dus veel literatuur lezenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vandaag onderzoeksopzet afgemaaktHoe ga je dat onderzoeken?
Maar alleen literatuurstudie is toch niet genoeg voor scriptiequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Iedereen van mijn studie is verplicht systematische review te schrijven, dus veel literatuur lezenEn jij, waar gaat je scriptie over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |