Eerste gedeelte mee eens, alleen altijd als oplossing dat dood maken op de meest gruwelijke manieren maakt je niks beterquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JawelTegen alles wat niet zich kan verweren is gewoon het laagste van het laagste en dan mag je wat mij betreft gwn dood
Ik zei alleen dood, ik noemde gruwelijke manieren niet. Nootjes pls.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerste gedeelte mee eens, alleen altijd als oplossing dat dood maken op de meest gruwelijke manieren maakt je niks beter
al zou de samenleving in zn geheel er wel op vooruit gaan als bepaalde mensen eruit geplukt wordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerste gedeelte mee eens, alleen altijd als oplossing dat dood maken op de meest gruwelijke manieren maakt je niks beter
nooit een vlieg dood gemept¿quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JawelTegen alles wat niet zich kan verweren is gewoon het laagste van het laagste en dan mag je wat mij betreft gwn dood
Nee, er komen altijd weer nieuwen voor terug. Vaak nog erger.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al zou de samenleving in zn geheel er wel op vooruit gaan als bepaalde mensen eruit geplukt worden
Ohhhhhh valt mee ja...quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei alleen dood, ik noemde gruwelijke manieren niet. Nootjes pls.
er moeten er inderdaad wel erg veel tussenuit geplukt worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, er komen altijd weer nieuwen voor terug. Vaak nog erger.
Jij stelt dat nu dat als een verdorven persoon een kind krijgt die ook verdorven is en de meest vriendelijke mensen nooit verdorven kinderen krijgen. Dat is foutief gedachtquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er moeten er inderdaad wel erg veel tussenuit geplukt worden.
en gezorgd worden dat sommigen geen nageslacht kunnen krijgen
aha, hij zit vast in de gevangenis aangezien hij oranje draagtquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lief dagboek, net flink zitten schijten.
1 beker thee en gelijk 30 keer naar de wc.quote:
Geel. Hij zit in surinamequote:
Heb het ook vaak van thee en waterquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
1 beker thee en gelijk 30 keer naar de wc.
Zitten er soms gemalen plastabletten in?
Gr gr de Nierstichting
nog ergerquote:
omdat je sowieso al een zeikwijf bentquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het ook vaak van thee en watersnap niet hoe dat kan
Denk water en thee allergiequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het ook vaak van thee en watersnap niet hoe dat kan
wajoooowquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef wise het volgende:
[..]
omdat je sowieso al een zeikwijf bent
Waarom?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef wise het volgende:
[..]
omdat je sowieso al een zeikwijf bent
Waarom?quote:
hahaha inderdaad, wel over me lullen maar dan niet het lef hebben om gewoon mijn naam te typen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
OM toch te kunnen sherlocken:
Idd Snakelady heeft immense borsten![]()
Denk niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk water en thee allergie
geen idee en omdat het me geen pretje lijkt om in suriname te wonen. (Heeft niks met de mensen te maken btwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |