kom vaker op een fabriek waar ze die zooi maken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar overlijd je van.
Waar smaakt cyanide naar volgens jou?
gekkie
Lief dagboek, net flink zitten schijten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u.
Ik moet naar de wc.
Geloof er niks van.quote:
"I have to URINAAAATE..:) "quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u.
Ik moet naar de wc.
4ebe op zo'n plastickinderdingquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lief dagboek, net flink zitten schijten.
Oja amandelen daar ruikt het naar hequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom vaker op een fabriek waar ze die zooi maken.
standaard regel:
als alarm gaat: vluchtmasker opzetten en rennen
als je amandelen ruikt: dan heeft rennen toch geen zin meer
abrikoos was trouwens nog niet zo heel stom want amandelen en abrikoospitten schijnen niet veel qua smaak en geur te verschillenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja amandelen daar ruikt het naar he
Denken dat ik poep praat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
abrikoos was trouwens nog niet zo heel stom want amandelen en abrikoospitten schijnen niet veel qua smaak en geur te verschillen
Kloptquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
abrikoos was trouwens nog niet zo heel stom want amandelen en abrikoospitten schijnen niet veel qua smaak en geur te verschillen
Nee, ik ook niet. Wel geprobeerd maar zijn keihardquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu heb ik nog nooit abrikoospitten gevreten, maar qua sterke drank klopt het
je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Een 23-jarige Britse vrouw moet 14 weken de gevangenis in omdat ze haar poes in de magnetron had gestopt, met fatale gevolgen voor het vier maanden oude beestje. De reden daarvoor was dat ze dacht dat het beestje haar goudvis had opgegeten, meldde de BBC vandaag.
De Britse dierenbescherming had tijdens de behandeling van de zaak verklaard dat de poes nog leefde toen de vrouw haar na 5 minuten uit de magnetron haalde. Het dier overleed zo'n anderhalf uur later.
Volgens de advocaat van de vrouw uit het Noord-Engelse Hoyland lijdt ze aan ernstige psychische problemen. De rechter sprak echter van een 'verschrikkelijk wrede en barbaarse daad', meldden lokale media.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag ook niks meer tegenwoordig
Die duitse dude die zijn jack russel voor de webcam aan zijn nekvel vast had en hem echt gewoon meermalen op zijn bek stomptequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag ook niks meer tegenwoordig
Nee, ze had helemaal geen goudvis.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:01 schreef Salatrel het volgende:
Maar heeft die kad nou wel of niet die goutvis opgegeten
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:01 schreef mapima het volgende:
[..]
ik ben netjes en screen niks. maar heb al vele fok piemels gezien. wel grote lullen hoor :p
Wat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die duitse dude die zijn jack russel voor de webcam aan zijn nekvel vast had en hem echt gewoon meermalen op zijn bek stompte
waarom?
Die is in coma gemept btw... gaat wel wat ver
ja, net een klein tikkeltje te verquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die duitse dude die zijn jack russel voor de webcam aan zijn nekvel vast had en hem echt gewoon meermalen op zijn bek stompte
waarom?
Die is in coma gemept btw... gaat wel wat ver
Terechte coma, srs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KLB / Duitser die zijn hond sloeg is in coma geslagen! - Facebook paupers
quote:
Jawelquote:
ja, dood ja, maar een coma....quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JawelTegen alles wat niet zich kan verweren is gewoon het laagste van het laagste en dan mag je wat mij betreft gwn dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |