Oké.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:02 schreef FuryOverkill het volgende:
dat hoor ik ook steeds bij de deur als er weer van die jehova's getuigen staan, en als ik dan mijn herder er op af stuur worden ze boos
Go homequote:Op donderdag 13 maart 2014 12:02 schreef FuryOverkill het volgende:
dat hoor ik ook steeds bij de deur als er weer van die jehova's getuigen staan, en als ik dan mijn herder er op af stuur worden ze boos
Je bent zelf nuttigquote:
Je denkt dat mensen hier zo maar leugens vertellen op internet?quote:
ja, wat dat betreft is internet bijna als het echte levenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je denkt dat mensen hier zo maar leugens vertellen op internet?
totaal niet, maar wel andere hier op fokquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beschrijf je nu je zelf? zie wel overeenkomsten haha
ik zou christus ook niet aan mijn muur hangen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nog hang ik niet zoiets lelijks aan mijn muur
nee die hoort ook aan een kruis gekkie XDquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou christus ook niet aan mijn muur hangen.
Met je blote handen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
De moskee waar jij bidt hebt ik gebouwd.
haha ke ;pquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
totaal niet, maar wel andere hier op fok
Bidtquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
De moskee waar jij bidt hebt ik gebouwd.
Religie sowiesoquote:
zal ik jou ff blote handenquote:
Haha loser dat allemaal fout typenquote:
dWc heeft me aangestoken ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha loser dat allemaal fout typenhahahaha
Zo zwart ben je niet.quote:
Niks ten nadele van dwc, maar als ie jou goed zou aansteken zou je zwarter zijn dan je nu bentquote:
met benzine en een aansteker?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks ten nadele van dwc, maar als ie jou goed zou aansteken zou je zwarter zijn dan je nu bent
Kerosine en een aansteek lont.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |