Ging net slapenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moest lachen. Was je toen al wakker of ging je rond die tijd slapen?
Ik vind het gewoon stoer.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt best wel gay eigenlijk. Homomuisjes.
Die Marokkaanse overvallers kwamen toch uit Eindhoven?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:32 schreef Salatrel het volgende:
Toepasselijk ook dat de grote schurk Limburger was
Heb ik dvd vanquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 18:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Die Marokkaanse overvallers kwamen toch uit Eindhoven?
Nicequote:Op maandag 31 maart 2014 18:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Jaloers, ik had er vroeger eentje op de motor. Weet niet meer welke.
Ik heb woensdagavond wel tijdquote:Op maandag 31 maart 2014 18:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NiceIk heb die dvd eigenlijk nog nooit gekeken kwam erachter dat hij in het Nederlands was alleen
Stagequote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:
echt nog nooit gehadquote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Trouwens, op zich kan het wel als je echt zo lam bent dat je niet meer scherp ziet. Ik heb ook wel eens in Barca met 2 chicks aan m'n zijde gevraagd aan de gasten met wie ik was of, en welke van die chicks lekker was. Kon gewoon echt niet meer scherp zien. Had er 1 moeten dismissen. Maar, zo dus, denk ik
.
Blurred vision + horny as fuck + lowered standards = [ afbeelding ]
Nee nee, je zat er zo ver vanaf dat ik eerst wilde weten hoe je aan zulke informatie kwam.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Hey, ik hoef maar iets te raden toch. Normaal krijg je dan altijd het goede antwoord retour.
Als wat? En waar?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee, je zat er zo ver vanaf dat ik eerst wilde weten hoe je aan zulke informatie kwam.
In een museum hihoha
Dus alle mannen zo ipv naar de kunst kijken gewoon kijken naar de bewaakster die er naast zit op een stoel.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee, je zat er zo ver vanaf dat ik eerst wilde weten hoe je aan zulke informatie kwam.
In een museum hihoha
het was nog nooit zo druk in het museumquote:Op maandag 31 maart 2014 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus alle mannen zo ipv naar de kunst kijken gewoon kijken naar de bewaakster die er naast zit op een stoel.
In Heerlen, SCHUNCK op de educatieve afdeling. Dus vooral workshops, rondleidingen en andere programma's ontwikkelen voor verschillende doelgroepen.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Als wat? En waar?
Moest even aan die film denken waarin alles tot leven komt.
Denken dat ik suppoost benquote:Op maandag 31 maart 2014 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus alle mannen zo ipv naar de kunst kijken gewoon kijken naar de bewaakster die er naast zit op een stoel.
Leuk voor je! Krijg je daar wel volle werkdagen mee gevuld?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In Heerlen, SCHUNCK op de educatieve afdeling. Dus vooral workshops, rondleidingen en andere programma's ontwikkelen voor verschillende doelgroepen.
[..]
Denken dat ik suppoost ben
Hihiquote:Op maandag 31 maart 2014 18:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In Heerlen, SCHUNCK op de educatieve afdeling. Dus vooral workshops, rondleidingen en andere programma's ontwikkelen voor verschillende doelgroepen.
[..]
Denken dat ik suppoost ben
Ja kom tijd tekortquote:Op maandag 31 maart 2014 19:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk voor je! Krijg je daar wel volle werkdagen mee gevuld?
Oh, ik dacht 5quote:Op maandag 31 maart 2014 19:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kom tijd tekortHet rondleidingen geven enzo kost niet zoveel tijd maar die dingen ontwikkelen gaat wel veel werk inzitten. Ben nu een interactieve rondleiding voor kutkoters aan het maken van 6-8 jaar en daar moet dus van allerlei materiaal bij komen en dat is echt veel werk. Maar heb meestal 2 dagen per week stage.
Dawwwwwwquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Veer is mijn beste (e)-vriendin
Haha nee sherlockquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer be like "awwwhhh"
I be like "haha, teruglezer"
She be like "nee, tab was nog open echt waar"
Tegen Vasquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks ten nadele van dwc, maar als ie jou goed zou aansteken zou je zwarter zijn dan je nu bent
Spetter ijs op m'n schermquote:Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ging mezelf sherlocken, kwam die kk bobit van jou tegen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ging mezelf sherlocken, kwam die kk bobit van jou tegen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha, ook even dWc gesherlockt;
[..]
Tegen Vas![]()
![]()
.
Dude heb heel beeldarchief van die zeebodem vriendjesquote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Clearly weet jij niet van het terreur genaamd bobbit, godse chtulu van de mediterraan.
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Málaga.
Ik stop niet tot ik dronken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |