Die van mij per ongeluk de versnellingsbak in zijn achteruit zetten op de snelwegquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was echt een van m'n grootste 'angsten' toen ik nog leste.Crashen op de snelweg tijdens invoegen.
Ik zal dit nooit vergeten:quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was echt een van m'n grootste 'angsten' toen ik nog leste.Crashen op de snelweg tijdens invoegen.
Zou ook wel knap zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die van mij per ongeluk de versnellingsbak in zijn achteruit zetten op de snelwegnooit gebeurd
Wat zei je, trek het touwtje maar aan die uit de brievenbus hangt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Ze moeten bij mij m'n aanrechtblad nog fixen, bellen ze net: "Dinsdagochtend tussen half 8 en 8 zijn we bij u."
Kk.![]()
Jaquote:
Jij wegpiraat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal dit nooit vergeten:
tijdens het invoegen .. hoe een renault clio () dezelfde snelheid bleef rijden en mij niet liet invoegen tijdense rijles
Sindsdien rijd ik ze altijd van de weg
kaktijd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Ze moeten bij mij m'n aanrechtblad nog fixen, bellen ze net: "Dinsdagochtend tussen half 8 en 8 zijn we bij u."
Kk.![]()
zo eentje heb ik ook gehad tijdens de rijles.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal dit nooit vergeten:
tijdens het invoegen .. hoe een renault clio () dezelfde snelheid bleef rijden en mij niet liet invoegen tijdense rijles
Sindsdien rijd ik ze altijd van de weg
Heb geen brievenbus in m'n deur.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zei je, trek het touwtje maar aan die uit de brievenbus hangt?
Met jouw auto maak je gemakkelijk een handstand overslag met als afsluiter een arabier.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jadat je dan gelijk een salto maakt met je auto
Ik vloek nooit tijdens het rijdenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje heb ik ook gehad tijdens de rijles.
vloekend en tierend achter het stuur
Kan ook een eenzijdig ongeluk zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door tegen iemand anders aan te rijden?
ik wel soms.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vloek nooit tijdens het rijden![]()
nee, srsforeal
kan allemaalquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ook een eenzijdig ongeluk zijn.
Maar volgens mij waren er meer auto's bij betrokken.
En interessant dat mensen dit vinden
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met jouw auto maak je gemakkelijk een handstand overslag met als afsluiter een arabier.
quote:
Rij gewoon door ofzo en anders help ik je een handjequote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rij gewoon door ofzo en anders help ik je een handje
Ik vloek echt heel veel tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vloek nooit tijdens het rijden![]()
nee, srsforeal
Vis of vlees ?quote:
Hardop om ochtendkut, gvd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]hoe?
[..]dat word dus rondbanjeren tussen de klusjesmannen in je badjas en ochtendkut
Oh zulk soort 'vloeken'quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vloek echt heel veel tijdens het rijden.![]()
"OPTIEFEN ALS JE NIET GAAT INHALEN"
"RIJ GVD DOOR"
"WAAROM REM JE, MONGOOL"
zoiets jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vloek echt heel veel tijdens het rijden.![]()
"OPTIEFEN ALS JE NIET GAAT INHALEN"
"RIJ GVD DOOR"
"WAAROM REM JE, MONGOOL"
hmm, met vis nog nooit gehad..quote:
Kan bijvoorbeeld met garnalenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoiets ja
en andere keren ben ik de rust zelve, geef ik voorrang, wuif ik op de andere bestuurders
[..]
hmm, met vis nog nooit gehad..
harde vloeken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh zulk soort 'vloeken'
Ja dat dan weer wel, ik dacht echt van die harde vloeken![]()
Mja, ik vloek nu wel minder nu ik niet meer in Agga woon en door de de schilderswijk heen moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |