Meeste mensen zijn niet echt een van de twee, die kunnen gewoon kiezen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:20 schreef gianni61 het volgende:
alsof ik er voor gekozen heb om een ochtendmens te zijn
Beter, kunnen wij jullie weer poppenquote:
Ik wil ook wajong voor mijn autisme.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doe je al door een wajong te incasseren
Hahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter, kunnen wij weer ons aangevallen voelen en nog meer ov'tjes zetten
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef Salatrel het volgende:
http://www.speld.nl/2014/03/31/overvallers-preventief-bewapend/
quote:“In de tijd dat ik begon, was er nog respect voor ons. We vroegen om geld of juwelen en kregen het. Tegenwoordig kun je een grote bek, een druk op een alarmknop of zelfs openlijke agressie verwachten. Het is triest dat het zo ver moet komen dat we nu met een dienstwapen naar ons werk moeten. Waar moet dit eindigen als je nota bene op je eigen werkplek niet meer veilig bent?”
Anti-ochtendmensen. Van die lui die in het weekend vrijwillig om half 8 uit bed gaan.quote:
quote:
dat lukt mij nooit zonder wekkerquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anti-ochtendmensen. Van die lui die in het weekend vrijwillig om half 8 uit bed gaan.![]()
Zij kunnen dat moeiteloos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben ze wel wat aan hun vrije dagquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij kunnen dat moeiteloos.En dan om vijf voor acht bij de ingang van de supermarkt wachten tot ie opengaat.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij kunnen dat moeiteloos.En dan om vijf voor acht bij de ingang van de supermarkt wachten tot ie opengaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |