Oh sala pls, jij moet een wekker zetten om 10.30 omdat je je anders verslaapt, doe niet zo.quote:
tis gewoon waarquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sala pls, jij moet een wekker zetten om 10.30 omdat je je anders verslaapt, doe niet zo.
Hoezo is het waar? Ik kan net zo veel aan m'n dag hebben als ik om 10.00 uur uit bed ga. Zo'n achterhaalde gedachte.quote:
ook leuk die mensen die dan gaan zeggen: 8 uur is uitslapen als je kinderen hebt..quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo is het waar? Ik kan net zo veel aan m'n dag hebben als ik om 10.00 uur uit bed ga. Zo'n achterhaalde gedachte.
Ja precies.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook leuk die mensen die dan gaan zeggen: 8 uur is uitslapen als je kinderen hebt..
ja, dan had je maar niet van die etterbakken moeten uitpoepen he
Waaromquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anti-ochtendmensen. Van die lui die in het weekend vrijwillig om half 8 uit bed gaan.![]()
oh, maar dat doe ik ook welquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.Of mensen die 's ochtends vroeg al fluitend door het huis lopen.
Snap je.quote:
Nee, totaal niet. Bed = gvd lekker dan ga je die toch niet vrijwilllig zo vroeg verlatenquote:
Maar jij woont alleen toch? De pa van een vriendin van mij deed dat altijd. Als ik daar bleef logeren vroeger, liep hij 's ochtends fluitend door het huis.quote:
ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij woont alleen toch? De pa van een vriendin van mij deed dat altijd. Als ik daar bleef logeren vroeger, liep hij 's ochtends fluitend door het huis.
Zou het een 360 no scope kill zijn?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:06 schreef Salatrel het volgende:
Britse sniper doodt zes Taliban met één kogel
M M M M M MONSTERKILLL KILL KILL
Ja precies.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Bed = gvd lekker dan ga je die toch niet vrijwilllig zo vroeg verlatenmensen
vrouwen die geen kinderen willenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.Er zijn voor mij ook echt duizend redenen om geen kinderen te nemen, vroeg op moeten staan om te gaan opvoeden staat wel hoog.
nja, als ik echt wakker ben sta ik ook op. maar dat gebeurt meestal niet zo vroegquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Bed = gvd lekker dan ga je die toch niet vrijwilllig zo vroeg verlatenmensen
Ik heb nog wel een leuke blowjob voor jequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef VeerEli het volgende:
dWc kom je vanavond naar me toe? Krijg je een blowjob van mij ik ben er eindelijk klaar voor om te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Daarom altijd wat muffins toevoegenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme man.. Eigen spinaziesalade gemaakt zoals laatst gevraagd hier met feta, parmezaanse, tomaatjes, komkommer, courgette, avocado, ei en een beetje honingmosterdsaus en die shit vult gewoon nog steeds voor geen meter he. Net een half uur geleden gegeven en alweer trek. Zelfs nog een geroosterd broodje bij gegeten. En hij was ook niet zo lekker
Tot zo ver The Veertje Diaries
Bijna zo goed als een garpjequote:
Die combinaties ook.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme man.. Eigen spinaziesalade gemaakt zoals laatst gevraagd hier met feta, parmezaanse, tomaatjes, komkommer, courgette, avocado, ei en een beetje honingmosterdsaus en die shit vult gewoon nog steeds voor geen meter he. Net een half uur geleden gegeven en alweer trek. Zelfs nog een geroosterd broodje bij gegeten. En hij was ook niet zo lekker
Tot zo ver The Veertje Diaries
Ja weet ik veel ik denk ik pleur gewoon alles wat ik lekker vind bij elkaar. Hoezo kan dat niet danquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die combinaties ook.Courgette? Feta én parmezaan? Avocado en ei? Really?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |