kkgrappig, jij hebt echt humorquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan in een Apu nahasapeemapetilon-accent?
Dan klinkt het ineens wel als een nigga uit BX/YOquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sit pon da cocky wid da pum pum
Wil vaseline deze horen zeggen in d'r accentje.
Shiit zit je nog steeds daar. Move on, womanquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shiit zit je nog steeds daar. Move on, woman
Nee man, spannend juist. Alleen kut dat het teringlang duurt voordat het weer begintquote:
Oke vrouw.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, spannend juist. Alleen kut dat het teringlang duurt voordat het weer begint
Wanneer begint seizoen 5 dan? Zeker pas eind dit jaar.quote:
Zal wel weer september zijn toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wanneer begint seizoen 5 dan? Zeker pas eind dit jaar.
ik vond de final eerlijk gezegd niet spannend genoeg om nou elke dag te gaan markeren op de kalender tot het begint.quote:
Nee klopt maar het was wel een toffe episode. Maar alsnog duurt het lang dus sjadapquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik vond de final eerlijk gezegd niet spannend genoeg om nou elke dag te gaan markeren op de kalender tot het begint.
Dadelijk de final kijken van How I met your mother.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee klopt maar het was wel een toffe episode. Maar alsnog duurt het lang dus sjadap
'Ik ben geen slet, ik ben gewoon vaak gebruikt.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:23 schreef lovely_sunset het volgende:
Wat is dat toch met mannen dat ze eerst neuken en daarna bedenken dat ze niks willen met het meisje.... gevolg: meisje voelt zich gebruikt.
wie zegt dat ze zich dat daarna bedenken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:21 schreef Chai het volgende:
[..]
'Ik ben geen slet, ik ben gewoon vaak gebruikt.'
Meisjesquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:21 schreef Chai het volgende:
[..]
'Ik ben geen slet, ik ben gewoon vaak gebruikt.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |