quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hij lijkt ook best aardig, alleen had ik geen sluier op mijn trouwdag.
SPOILER: lieve pluizige babyfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'T!quote:Op maandag 31 maart 2014 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
Grutjes, ik denk dat ik nog maar een zak paaseitjes open trek. Zo te zien kan ik het nog best hebben.
Eindhovenboksquote:Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Natuurlijk, we go wayyyy back
eintovedegekstejonge
Dat was ik niet hoor, ik kan altijd eten, hoe denk je dat ik zo sexy ben gewordenquote:
En ik ben blij met mijn OUD kennis joh! Tijdens mijn zwangerschap nooit last van gehad, maar laatst werd ik toch naar wakker met niet te negeren maagzuur!quote:Op maandag 31 maart 2014 17:03 schreef BlueEyes het volgende:
Je bent nu zwangert he... dan krijg je er last van
Ja das niet een woord dat ik blief te gebruiken, maar als je er een string tussen propt, dan is dat een ander verhaal.quote:
Wat je wel niet voor kennis opdoet op een forum vol vrouwen met gierende hormonenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik ben blij met mijn OUD kennis joh! Tijdens mijn zwangerschap nooit last van gehad, maar laatst werd ik toch naar wakker met niet te negeren maagzuur!![]()
Toen heb ik heel enthousiast een bakje vanillevla weg staan weken om 3 uur 's nachts.
En het werkte!
Heb je dat lijstje misschien ook voor mij?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef Hilmo het volgende:
SQ, jaaa babydozen aanvragen haha. Ik had me er van te voren in verdiept en gehoord dat je allemaal spam krijgt en misschien gebeld gaat worden op dat telefoonnummer, ook na de bevalling. Dus een oud nummer opgegeven, die nog wel van ons is, maar die telefoon staat toch nooit aan en een emailadres waar ik spam op opvangLijstje van straks-langs-te-gaan-supermarkten heb ik ook al klaar
Kreeg trouwens ook een tas vol met tijdschriften en cadeautjes,proefpakketje van mijn verloskundige, ik was als een kind zo blij
![]()
Oh en, miss etam heeft alle positiemode shirts nu in de aanbieding. Loopt denk ik wat op hol, maar wil er wel op tijd bij zijn en eigenlijk ook niet teveel betalen![]()
Na nogmaals naar de foto te hebben gekeken (met dichtgeknepen ogen, dat wel) kan ik zeggen dat ik het met je eens benquote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja das niet een woord dat ik blief te gebruiken, maar als je er een string tussen propt, dan is dat een ander verhaal.
Nee tis geen string, maar het ziet er wel zo uit.
Mogen we hier linkjes plaatsen? Heb namelijk de linkjes opgeslagen van de betreffende winkels met hun voorwaarden, die wil ik best delen, maar weet niet of dat mag.quote:Heb je dat lijstje misschien ook voor mij?![]()
Man, ik woon in het centrum van Eindhoven, ik woon in het foldergebied van ALLESquote:Op maandag 31 maart 2014 17:42 schreef Hilmo het volgende:
Ah, zo kan ik mijn dubbelpost mooi even aanvullen. Ja op de websites die ik heb, staat echt dat je met je geboortekaartje heen kan gaan (soms stellen ze als voorwaarde dat je in het folder gebied moet wonen, maar ik heb nog niemand gelezen die niet zo'n doos meekrijgt. Bij onze plaatselijke AH heeft er eens een melding gestaan in een blaadje dat die service er is.
En jaaaa, ik word er ook enorm hebberig van en wil alles wat gratis is hahahhha![]()
![]()
Want van verliefd zijn komen kindjes, dat weet iedereen.quote:Dit is de e-mail die jouw vriendin ontvangt
C1000.nl, gratis babydoos met babyproducten t.w.v. 25 euro.
Het babypakket van C1000 kun je gratis ophalen met je geboortekaartje! Deze babydoos weegt maar liefst 6330 gram en zit vol met gratis babyproducten.
Met de omschrijving: Leuke liefdesgadget dat je op je Hyves profiel kunt plakken. Waarmee jij aan de wereld en al je vriendinnen laat zien hoelang jij en je vriend al verliefd zijn..
En Hyvesquote:Op maandag 31 maart 2014 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, pagina waar je zo'n doos kan aanvragen:
[..]
Want van verliefd zijn komen kindjes, dat weet iedereen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En Hyves![]()
Incl twinkel/bling plaatjes![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En Hyves![]()
Incl twinkel/bling plaatjes![]()
glitterplaatjes doen het niet op Facebookquote:Op maandag 31 maart 2014 17:59 schreef BlueEyes het volgende:
Oh my.. en denk daarbij aan die Man bijt hond aflevering
mn meiden kijken meequote:Op maandag 31 maart 2014 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
glitterplaatjes doen het niet op Facebook
Oh, 18:00! tijd om in te pakken
[ afbeelding ]
kleine meisjes en glitterquote:Op maandag 31 maart 2014 18:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
mn meiden kijken mee
ooooooh kijk nou mama wat mooooooi!!
Wat geeft de AH dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:41 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Mogen we hier linkjes plaatsen? Heb namelijk de linkjes opgeslagen van de betreffende winkels met hun voorwaarden, die wil ik best delen, maar weet niet of dat mag.
De winkels die ik heb genoteerd (die hier zitten, soms doen andere ook nog mee, maar die winkels kennen we hier in het noorden niet)
- Kruidvat (geen supermarkt maar wel met de klantenkaart gratis tas met inhoud vullen!)
- Blije doos natuurlijk
- Etos zwanger doos en later krijg je dan de baby doos geloof ik.
- C1000
- Plus (staat enorm goed bekend, met superproducten)
- AH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:43 schreef Kursor het volgende:
voor de tweelingmeisjes van Musique en het meisje van Butterflower!
ach kursor, dat is schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor werk doet je man?
disclaimer
Ik kon m zelf pas voelen toen ie bijna onder mn navel zat... ;') voelde mn kind bijna eerder dan mn baarmoeder... Appjes zijn.volgens mij niet op extra isolatie berekendquote:Op maandag 31 maart 2014 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Konden jullie eigenlijk al vroeg je baarmoeder voelen? Al mijn appjes zeggen dat ik dat deze week moet kunnenmaar ik voel niks
Bij de c1000 hier (nu jumbo) hadden ze die kaartjes op een bord hangenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:06 schreef Dot. het volgende:
Wat doen die supermarkten eigenlijk met die kaartjes? Ik heb ze nog nooit zien hangen ofzo.
ik zal het eens zo proberen. Ik heb natuurlijk nog een halve voet ecologisch isolatiemateriaal er voor zittenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een rotnieuws kursor.. sterkte ermee.
SQ, ik dacht ook dat ik m niet kon voelen nog/dat ie te laag zat, maar bij de fontys deden ze voor hoe ik m kon voelen: mijn buik zover indrukken tot ik bijna bij mn rug uitkwam, zo diep/gekanteld ligt ie. Ik voel m goed als ik vanaf mijn navel vrij hard duwend mijn hand naar beneden schuif. Buikspieren volledig ontspannen. Dan stuit je op een rand, et voila!
niet heel vroeg.. .maar op een gegeven moment voelde ik een hardere bobbel als ik op mijn buik ging liggen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Konden jullie eigenlijk al vroeg je baarmoeder voelen? Al mijn appjes zeggen dat ik dat deze week moet kunnenmaar ik voel niks
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ach wat zuur. Is daar veel werk in te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De AH heeft bij ons ook een boodschappenpakket voor moeder en kind. Durf niet voor de zekerheid te zeggen dat het bij alle AH's is.quote:Wat geeft de AH dan?
En welke supermarkten ook meedoen als je geboortekaartje geeft:
-Hoogvliet
-EM-TE
Wat kl*te zeg! Kun je niet anders even een stukje autorijden, de snelweg pakken en dan keihard schreeuwen?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:44 schreef Kursor het volgende:
Zou zo graag even alle frustratie en tranen eruit willen rennen, maar ik kan net in slakkengang het huizenblok rond schuifelen...op lopen lijkt het niet eens meer wat ik nu doe.
En BE...op de dag af juiste timing...het is nu de laatste dag van de maand.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:44 schreef Kursor het volgende:
Zou zo graag even alle frustratie en tranen eruit willen rennen, maar ik kan net in slakkengang het huizenblok rond schuifelen...op lopen lijkt het niet eens meer wat ik nu doe.
En BE...op de dag af juiste timing...het is nu de laatste dag van de maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, m'n eerste zwangerschap pas na 18 weken ofzo. Je weet ook niet wat je moet voelen, toch? Iets hards, iets wat je in kunt drukken, joost mag het weten...quote:Op maandag 31 maart 2014 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Deze keer wel al sneller, je weet ook beter wat je zoekt zeg maar...
Wat fijn dat alles goed gaat! Onvoorstelbaar dat je dat niet voelt he, dat ge-beweeg in je buik! En leuk dat jullie weten wat het is!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef Dyre het volgende:
KursorHier zit je niet op te wachten en dan op zo'n rotmanier.... Hopelijk komt er snel iets nieuws op jullie pad.
Net de 20-weken echo gehad. Voor zover ze kon zien is alles nog in orde! Loopt precies op schema onze frummel en behoorlijk bewegelijk. Op de rug, dan weer op de buik, bijna een koprol gedaan en maar zwaaien met die armen en benenEn we weten wat het wordt!
We willen het nog wel een verrassing houden voor de buitenwereld, en omdat ik twijfel over wie het forum allemaal gevonden heeft ga ik het hier ook even stilhouden, maar een PM mag wel
emtequote:Op maandag 31 maart 2014 17:41 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Mogen we hier linkjes plaatsen? Heb namelijk de linkjes opgeslagen van de betreffende winkels met hun voorwaarden, die wil ik best delen, maar weet niet of dat mag.
De winkels die ik heb genoteerd (die hier zitten, soms doen andere ook nog mee, maar die winkels kennen we hier in het noorden niet)
- Kruidvat (geen supermarkt maar wel met de klantenkaart gratis tas met inhoud vullen!)
- Blije doos natuurlijk
- Etos zwanger doos en later krijg je dan de baby doos geloof ik.
- C1000
- Plus (staat enorm goed bekend, met superproducten)
- AH
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef Dyre het volgende:
KursorHier zit je niet op te wachten en dan op zo'n rotmanier.... Hopelijk komt er snel iets nieuws op jullie pad.
Net de 20-weken echo gehad. Voor zover ze kon zien is alles nog in orde! Loopt precies op schema onze frummel en behoorlijk bewegelijk. Op de rug, dan weer op de buik, bijna een koprol gedaan en maar zwaaien met die armen en benenEn we weten wat het wordt!
We willen het nog wel een verrassing houden voor de buitenwereld, en omdat ik twijfel over wie het forum allemaal gevonden heeft ga ik het hier ook even stilhouden, maar een PM mag wel
wat had jij ook al weer gegokt?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Fijn dyre!![]()
Ik moet natuurlijk een dm voor de statistieken, of ik het idd altijd mis hebFor the sake of science.
Wat fijn!! Ik heb een dm gestuurd!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef Dyre het volgende:
ik probeer ook maar door en ik duw echt diep maar ik voel geen zakquote:Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben het as we speak nog eens aan het voelen en nu voel ik het veel minder makkelijk dan vanmiddag, blijkbaar wisselt t toch nog hoe goed het te voelen is? Heb het idee dat mijn darmen nu in de weg zitten ofzo
Ik had dat lijstje op moeten slaanquote:Op maandag 31 maart 2014 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
Wat dacht je ook alweer van mij spees? Ik denk zelf nog steeds jommetje.
Ik heb nu een visual van jou drukkend tot op t bot...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeer ook maar door en ik duw echt diep maar ik voel geen zak
Volgens mij staat ie ergens in een topic ( van zo'n 3 weken geleden) ik ga even zoekenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had dat lijstje op moeten slaanik zoek binnenkort even op de laptop! Maar ik denk ook jongen bij jou!
het stond op een site als de enige manier die wetenschappelijk was. Maar ergens anders las ik weer dat die dan toch achterhaald wasquote:Op maandag 31 maart 2014 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Hartslagtempo is ook al een bakepraatje,toch ?
jekkes dan blijft het afwachten! En ik ben zo nieuwsgierig wie ik nou de hele dag bij me heb! Ik weet eigenlijk nog niet zo veel en ik vind hem/haar nu al zo leukquote:Op maandag 31 maart 2014 21:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
En nav de nub dacht Spees bij mij een meisje. Ze heeft dus sowieso gelijk. Wow!
De hartslagtheorie schijnt een beetje onzin te zijn dnd, ik had er ook al op gegoogled laatst
Oh dat klopt ons geval dan wel, onze meid een hartslag van 160..quote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hartslag >140 (bij 12 weken) meisje, <140 jongen
Ik zit mobiel, dan.gaat t iets trager met mn worstenvingertjesquote:Op maandag 31 maart 2014 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, daar was je zelf ook al mee bezig
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
jekkes dan blijft het afwachten! En ik ben zo nieuwsgierig wie ik nou de hele dag bij me heb! Ik weet eigenlijk nog niet zo veel en ik gind hem/haar nu al zo leuk
was je toen 12 weken gm?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh dat klopt ons geval dan wel, onze meid een hartslag van 160..
ik ookquote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dan.gaat t iets trager met mn worstenvingertjes
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
De Chinese geboortekalender heeft ook in 50% van de gevallen gelijk
geen idee, k probeer het een beetje te plaatsen. Maar bij meisjes waar het klopt is het wel flink hoger dan 140. Vandaarquote:Op maandag 31 maart 2014 21:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En een paar dagen....
Maakt dat veel.verschil?
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier ook nieten ik haalde net op tijd weg of ie nu wel klopt
Haha wat typisch ook dat het altijd de schoonmaaksters zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 21:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Annie de schoolschoonmaakster wilde wel voor me pendelendan hoeven die echo's ook niet meer .
Bij mij had 'ie het verkeerd!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
De Chinese geboortekalender heeft ook in 50% van de gevallen gelijk
Klopte hier ook al niet...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hartslag >140 (bij 12 weken) meisje, <140 jongen
De rug voelt als een soort onderhuidse rollade. Kan je daar wat mee?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kan echt niet voelen waar de rug precies ligt
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fijn dyre dat de 20-wkn echo goed was
Toneelmaatje van me is overtuigd dat ik een jongen krijg. Want ze kan dat aan m'n gezicht zien! Uuuhhh...
M'n dametje houdt nu solonaise in m'n buik en het gaat er af en toe flink aan toe zeg, haha! Zou ze naar Arie ribbens aan het luisteren zijn??
M'n vk kan trouwens voelen hoe guppie ligt. Ik kan dat dus echt niet. Kan echt niet voelen waar de rug precies ligt en durf niet te hard te duwen bij m'n schaambotje in de buurt zodat ik het hoofd kan voelen. Dus ik hou het maar gewoon bij aaien en af en toe een voet te voelen (zoals nu, auw).
Babies in buik
Babies in buik die solonaise doen
Babies in buik die solonaise doen terwijl ik wil slapen![]()
![]()
nog stééds een jongenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:53 schreef Fee-nix het volgende:
Oeh het gaat over de Chinese geslachtskalender. Ik ben er laatst achter gekomen dat iedereen die waarschijnlijk verkeerd leest! Hierbij de uitleg over hoe het wel moet. Veel ingewikkelder dan je denkt.
http://www.babytijd.com/i(...)se-geslachtskalender
En wat moet de kat dan doen als het een jongen is of meisje? *houdt kat in wurggreep*quote:Op maandag 31 maart 2014 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg een jongen volgens spees en de geboortekalender. Zijn er nog andere goede wetenschappelijke methoden? Over je kat plassen ofzo?
Ohja, soms doet ze idd wat met haar hoofd en dan doet of m'n schaambotje verrekte pijn of m'n blaas wordt megagevoelig en moet ik naar het toiletquote:Op maandag 31 maart 2014 21:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als ik heeeeel vaak moet plassen ligt ze te headbangen op mn blaas en als ik heel veel maagzuur heb dan doet ze tikkertje met mn maag!
Dat had ik exact zo... en nu zo'n fantastisch jongetjequote:Op maandag 31 maart 2014 22:05 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik ga er eigenlijk van uit dat ik 'n meisje krijg, maar dat is vooral omdat ik mezelf gewoon als een meisjesmama zienooit broertjes gehad dus als 't een jongetje zou zijn zou ik denk ik wel even in paniek zijn
maar uiteindelijk vind ik jongetjes ook heel tof, dus dat zal ook helemaal goedkomen!
![]()
Kloptquote:Op maandag 31 maart 2014 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat had ik exact zo... en nu zo'n fantastisch jongetjedat wennen duurt niet lang!
Oja, daar hebben wij er ook nog 1 van tegoedquote:
Als het echt de harde schijf is, en niet bijv geheugen, is vaak nog wel (een deel) van de data te herstellen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:34 schreef Dyre het volgende:
Jippie voor DND, Theeleuter en Soes!*O*
Ik heb een beetje een baaldag vandaag: gisteravond is mijn laptop vanuit het niets ineens gecrasht en hij doet nog steeds niets, harde schijf is ineens kapot en ik BAAL. Hoe kan dat nou zomaar gebeurenIk heb hem 3 april gekocht dus in ieder geval nog net garantie, maar wel k*t als ik hem op moet sturen en ik alles kwijt ben... (Natuurlijk al een paar maanden geen back-up gemaakt)
En op een telefoon internetten is ook niet alles...
Ik voeg mezelf ook even toequote:Op dinsdag 1 april 2014 08:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijlpalendag!
DnD begint aan het tweede trimester, hoera
Theeleuter begint aan haar laatste zwangere week
Twink begint met verbouwen![]()
Loj heeft bijna haar echo
En ikzelf ben vandaag 15 weken
Echt? Wat ga je hardquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:54 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik voeg mezelf ook even toe![]()
Vandaag 34 weken!!
Vriendje heeft gisteren al geprobeerd om wat data over te zetten door mijn laptop/schijf op die van hem aan te sluiten als soort van externe schijf, maar dat ging al niet. (Ik heb er echt 0,0 verstand van, maar het is zo'n ssd-ding en dat is blijkbaar heel lastigquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:52 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Als het echt de harde schijf is, en niet bijv geheugen, is vaak nog wel (een deel) van de data te herstellen.
Meestal maakt een harde schijf geluid wanneer die begint te overlijden en zou het niet uit de lucht moeten komen vallen. Of de nieuwerwetse dat ook doen, weet ik niet, lang geleden dat er bij mij iets is gecrashed.
Ja he, ik verbaas me er zelf ook overquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt? Wat ga je hard
Jompels voor alle mijlpalen; thee, fazz, soesa, Dnd.
SCIENCENESS!!quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb dit weekend de speestest gedaan en krijg een meisje!
Ik was ook op zoek naar een berichtje van DAD.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:52 schreef Franny_G het volgende:
Is er al bericht van DAD? Maak me een beetje zorgen.. Hoop zo dat het nog goed is met de zwangerschap.
och wat vervelend Razz! kijk je wel uit? ik heb er ook een week mee doorgelopen om mondelingen af te nemen en was de week daarna echt heel ziek...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoop ook dat bij DAD alles OK is! En yay voor alle weer-een-week-dames.
Ik blijf een dagje thuis, heb de hele nacht hoestend en met een verstopte neus wakker gelegen. M'n lief is op pad voor zoutoplossing, honing, keelsnoepjes en Luuf, zodat ik morgen en donderdag er toch even 30 mondelingen doorheen kan rammen.
Echte neusspray mag niet toch?
Nope, mag helaas nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik blijf een dagje thuis, heb de hele nacht hoestend en met een verstopte neus wakker gelegen. M'n lief is op pad voor zoutoplossing, honing, keelsnoepjes en Luuf, zodat ik morgen en donderdag er toch even 30 mondelingen doorheen kan rammen.
Ik ben vrijdag gelukkig lesvrij, dus even twee dagen vol erin en dan weer drie dagen thuis. Dat scheelt weer. En vandaag dus thuis om energie te tanken, ik denk dat het zo wel moet lukken!quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
och wat vervelend Razz! kijk je wel uit? ik heb er ook een week mee doorgelopen om mondelingen af te nemen en was de week daarna echt heel ziek...
Mocht ik vorige maand en in december wel gebruiken van de huisarts, omdat m'n holtes echt ontstoken raakten, en dan helpt zoutoplossing echt niet beaamde zij ook. Dus als je het echt niet trekt even je HA vragen.quote:
Oh, nee, dat klopt ongetwijfeldquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Mocht ik vorige maand en in december wel gebruiken van de huisarts, omdat m'n holtes echt ontstoken raakten, en dan helpt zoutoplossing echt niet beaamde zij ook. Dus als je het echt niet trekt even je HA vragen.
Alleen maar pro's: een of twee keer per week luisterde ik even en dat gaf me net wat meer rust en vertrouwen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
'k heb net toch een angelsounds besteld. Ik merk nu steeds dat ik mijn zen na een tijdje toch weer kwijt begin te raken. Niet dat er complete paniek is, maar gewoon, meh.
Zijn er nog con's voor zo'n apparaat? Vanuit eigen ervaring?
Supertof! Maar! Voordat je straks in de stress schiet. Ik heb dit weekend even voor de leuk die van coco mogen lenen, en het lukte me de eerste dag helemaal niet, en de tweede dag meende ik vaag in de verte een hartslag te horen die niet die van mij was. En ik ben nog wat verder dan jij in de zwangerschap. Dus gebruik m alleen als je weet dat je niet weer in het zwarte gat valt als je het niet vindt!quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
'k heb net toch een angelsounds besteld. Ik merk nu steeds dat ik mijn zen na een tijdje toch weer kwijt begin te raken. Niet dat er complete paniek is, maar gewoon, meh.
ik denk vooral dat je t misschien niet altijd zelf kan vinden. zeker als je wat meer ehhh buik hebt. als je t zelf met angelsounds niet kan horen hoeft er niet iets mis te zijn zeg maar... maar kan me voorstellen dat je er dan jusit van in de stress raakt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
vanuit eigen ervaring?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk vooral dat je t misschien niet altijd zelf kan vinden. zeker als je wat meer ehhh buik hebt. als je t zelf met angelsounds niet kan horen hoeft er niet iets mis te zijn zeg maar... maar kan me voorstellen dat je er dan jusit van in de stress raakt.
en je mag t niet te vaak doen toch? ivm warmtevorming voor de foetus?
Idd, volgens mij is dat het advies ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef miss_sly het volgende:
O ja, ik ben hem wel pas bij iets van 15 weken gaan gebruiken, en toen vond ik de hartslag eigenlijk altijd wel.
Ja, ik viel met 14 weken in het zwarte gat en heb dat op deze manier een beetje kunnen opvangen. Nooit een probleem met vinden. Soms wel eventjes zoeken, maar dat was echt secondenwerk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Idd, volgens mij is dat het advies ookMango is weer een paar weekjes verder dan ik en die vond hem bijna direct en je hoorde m ook echt duidelijk.
Hoeveel weken ben je dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, nu ga ik toch twijfelenik heb wel vrijdag weer een echo, misschien ben ik daarom nu wat dapperder
Het kan juist ook wat stress opleveren he SQ, als je 't hartje niet direct kan vinden bijv.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, nu ga ik toch twijfelenik heb wel vrijdag weer een echo, misschien ben ik daarom nu wat dapperder
Je moet jezelf gewoon goed inschattenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Vrijdag? 12+5 of 6quote:
Ja, jullie hebben wel een valide punt, ik durf het namelijk bijna niet te zeggen maar ik kan dus al in de stress schieten omdat ik die verrekte baarmoeder niet kan voelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon goed inschattenIk had al van tevoren tegen mezelf gezegd dat het wel lastig zou worden met die achterover gekukelde bochtenbaarmoeder met 13 weken. Dus ik was totaal niet gestrest toen ik m niet vond.
Maar dat moet je wel van jezelf weten
En dan een week of twee later word je weer onzeker, toch? Dus dan ben je ruim 14 weken en zou het moeten lukken met de angelsounds, normaal gesproken. Denk ik.quote:
Uit het farmacotherapeutisch kompas:quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Kan dus, mits niet langer dan een week. Maar dat is sowieso niet aan te raden.quote:Zwangerschap/Lactatie
Farmacologisch effect: Systemische resorptie kan optreden. Langdurig gebruik van hoge doseringen kan mogelijk leiden tot vermindering van de doorbloeding van de placenta. Advies: Kan, voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht, overeenkomstig het voorschrift en niet langer dan een week worden gebruikt tijdens zwangerschap. Herhaalde behandeling tijdens zwangerschap vermijden. Gebruik afwegen wanneer sprake is van hypertensie.
Ik heb het ook nooit zo begrepen met die baarmoeder. Dan zei de vk: voel maar, hier zit ie.. En dan voelde ik maar dan voelde ik het toch niet geloof ik. Een hard randje, tja..Ik zei maar gewoon: ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, jullie hebben wel een valide punt, ik durf het namelijk bijna niet te zeggen maar ik kan dus al in de stress schieten omdat ik die verrekte baarmoeder niet kan voelen
Ik ga eens kijken of ik nog kan annuleren. Misschien was deze impulsieve beslissing wel niet zo'n goede.
Ja, maar dan is het kwaad natuurlijk al geschied. En hoe graag ik ook zen en kalm wil zijn, ik bèn het gewoon niet. Ik kan het goed faken maar ik raak gewoon snel in paniek. Om alles. Dus ik moet het gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit zo begrepen met die baarmoeder. Dan zei de vk: voel maar, hier zit ie.. En dan voelde ik maar dan voelde ik het toch niet geloof ik. Een hard randje, tja..Ik zei maar gewoon: ja..
Wat betreft angelsounds. Denk dat je het echt zelf moet bepalen wat voor jou werkt of niet! Je kan het natuurlijk altijd proberen. Werkt het niet en krijg je er juist stress van, dan doe je 'em weer weg?
Ja, dat weet ik ook wel, en dat zijn allemaal dingen die ik me afgelopen zomer ook prima kon vertellen en kon geloven. Maar dat is gewoon weg. Ik doe erg mijn best om alle rationele verklaringen te geloven, maar het is weg. Ik ben bedorvenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
maar je hoeft je baarmoeder toch heul niet te voelen stormqueen? misschien ligt ie wel een beetje anders, laat je appje lekker kletsen!
DaD fijn dat baard er zo vol voor gaaten fijn dat t bloed weer weg is.
Geen idee, ik heb het hartje ook nog niet gehoord verder, dat komt pas 22 april.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:21 schreef mignonne het volgende:
DaD fijn!!
SQ het is een beetje dubbel, zoals je al gehoord hebtbij jouw termijn kan het zijn dat je het hartje zelf nog niet vindt en dat je daar meer stress van krijgt juist dan minder. Maar het zwarte-gat tussen 12 en 20 weken is wel een bekend fenomeen ja
![]()
Heeft je verloskundige niet de optie dat je wat vaker komt om hartje te luisteren?
Ik heb het ook niet gedaan. Want ik bedacht me dat ik ook obsessief zou gaan zitten luisteren: 'gaat ie nu harder of juist zachter? En is dat wel goed??"quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het kwaad natuurlijk al geschied. En hoe graag ik ook zen en kalm wil zijn, ik bèn het gewoon niet. Ik kan het goed faken maar ik raak gewoon snel in paniek. Om alles. Dus ik moet het gewoon niet doen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, en dat zijn allemaal dingen die ik me afgelopen zomer ook prima kon vertellen en kon geloven. Maar dat is gewoon weg. Ik doe erg mijn best om alle rationele verklaringen te geloven, maar het is weg. Ik ben bedorvenen ik baal er verschrikkelijk van. Het beste zou nog zijn voor mij om tot de 20 weken echo geen internet-access meer te hebben denk ik.
Ik voelde haar pas ergens met 20 weken of zo, dat duurt heel lang nog!quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:41 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gedaan. Want ik bedacht me dat ik ook obsessief zou gaan zitten luisteren: 'gaat ie nu harder of juist zachter? En is dat wel goed??"
Als je je baby eenmaal gaat voelen bewegen, is dat de allerfijnste bevestiging. (Al heb ik ook wel eens, en dat zul jij ook krijgen, obsessief op de bank gezeten: 'ik voel volgens mij al heel lang niets. Ik moet nu binnen een half uur iets voelen anders klopt het niet'. Maar dan voelde ik altijd binnen een half uurtje beweging.)
Breek me de bek niet open, BEquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je bent gewoon keihard geworden wat je zelf totaal verafschuwde een jaar geleden!
En met een prachtreden!Of nou ja... over 28 weken dan, maar die moet je eerst nog wel door zien te komen.
Het helpt je geen hol, maar ik kan je zeggen, ik heb mijn baarmoeder nog nooit gevoelt, ook niet als de vk hem aan wees.
Ik had een angelsounds te leen en het duurde in het begin best even voor ik het hartje kon horen. Als je dat in calculeert is het een fijne tool, maar als je zoals jij echt al superonzeker bent zou het idd best eens averechts kunnen werken.
helemaal niet? Dat lijkt me ook vreselijkquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:50 schreef Loj het volgende:
Ik heb hem juist nooit kunnen vinden met de angelsound en ben met 20 weken ook mee gestopt, want toen begon ik hem te voelen
Nope... Lang leve de vk afspraken!quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
helemaal niet? Dat lijkt me ook vreselijk
ja, kan ik ook wel hoor. alleen op t moment dat ik iets lees/hoor slaat de twijfel soms toe.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat zijn toch best wat symptomen? En je hebt toch geen redenen verder (eerdere miskramen, bloedverlies, etc) om aan te nemen dat het niet goed is? Als ik me niet vergis heb je drie goede echo's gehad, toch? Dan zou ik echt proberen om het van de zonnige kant te bekijken. Ik ben overigens ook telkens terug gezet, eerste berekening was 2-10, inmiddels zit ik op 5-10. En alles zag er verder uit zoals moet.
Maar de 18e was berekend op je gemiddelde cycluslengte toch, en niet op de grootte van het kind? En jouw cyclus was toch ook niet heel strikt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, kan ik ook wel hoor. alleen op t moment dat ik iets lees/hoor slaat de twijfel soms toe.
heb geen redenen om te twijfelen verder. Ik ben wel veel teruggezet in totaal. UD was 18 oktober, werd 22 maar eigenlijk was de foetus toen op formaat UD 24 oktober... alleen heeft ze de UD laten staan omdat t weinig scheelde...
Daar heb je ook weer helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef miss_sly het volgende:
Maar lieve maisjes, ben niet te streng voor jezelf! Natuurlijk, probeer jezelf niet gek te maken, probeer te relativeren, maar als dat niet lukt, helemaal niet of op sommige momenten niet, accepteer dat dan gewoon. Ook dat is namelijk niet abnormaal en door het te accepteren als iets dat erbij kan horen, of in ieder geval op dit moment bij jou hoort, maak je het voor jezelf wel gemakkelijker dan wanneer je je maar voor blijft houden dat je vooral niet moet miepen en onzeker zijn als er geen duidelijk aanwijsbare reden voor is.
Leg dat verbod maar op ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Getverdemme google zou verboden moeten worden! Gisteren kwamen er allemaal hartslag stats voorbij, allemaal boven de 150. En onze kleine had een hartslag van 142. De verlos zei dat het goed was maar als ik gisteren hier kijk en op hartslag google is het vaker rond de 160.
Weet iemand hier meer van?
En ik leg mezelf een google verbod op!
Luister naar Skittles en.....quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Getverdemme google zou verboden moeten worden! Gisteren kwamen er allemaal hartslag stats voorbij, allemaal boven de 150. En onze kleine had een hartslag van 142. De verlos zei dat het goed was maar als ik gisteren hier kijk en op hartslag google is het vaker rond de 160.
Weet iemand hier meer van?
En ik leg mezelf een google verbod op!
lieverd, ik had helemaal nergens last van behalve van moe zijn en amper eetlust.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
ik wéét dat ik me geen zorgen moet maken o.b.v. symptomen wel/niet, en toch elke keer als ik lees dat iemand iets heeft wat ik niet heb dan krijg ik koude rillingen...
hier:
moe - check
wisselende eetlust - check
borsten - niks
misselijk - niks
gewicht - ik val af
hormonen - mwah, beetje jankerig, beetje warrig, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik een beetje overwerkt ben
wakker liggen - word 1 keer per nacht wakker om te piesen
dromen - soms
en t zit me niet lekker dat t kind bij elke afspraak en meting iets verder achter lijkt te liggen op de datum uit de computer...
thanks... die buik zal bj mij voorlopig nog wel niet te merken zijn, met een bmi van 50+ heb je sowieso al een flinke buik dus tsja...quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef Skoap het volgende:
[..]
lieverd, ik had helemaal nergens last van behalve van moe zijn en amper eetlust.
Maar na 14 weken was ik ook niet meer moe![]()
Ik ben geen 1 keer misselijk geweest. Ik moest pas op het eind van mijn zwnagerschap vaak naar de w.c. snachts. Ik sliep prima. Ik heb misschien 2 vreemde dromen gehad. Mijn borsten deden geen pijn en veranderde ook in het begin niet.
Het was dat ik met 16 weken echt een buik begon te ontwikkelen anders had ik nergens aan gemerkt dat ik zwanger was
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
thanks... die buik zal bj mij voorlopig nog wel niet te merken zijn, met een bmi van 50+ heb je sowieso al een flinke buik dus tsja...
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Leg dat verbod maar op ja.142 is een prima hartslag voor een foetus.
En die hartslag stats was dus ook <140 bpm = jongen (bakkerspraatje). Dus dan zit je met je 142 toch keurig?
Tenzij je billen 80 kilo wegen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
thanks... die buik zal bj mij voorlopig nog wel niet te merken zijn, met een bmi van 50+ heb je sowieso al een flinke buik dus tsja...
Ik kom er nu dus pas achter dat het geen bakker is, maar bakerquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef mignonne het volgende:
[..]ik moest gniffelen
bakerpraatje, de bakker heeft er niets mee te maken
![]()
En 142 is prima! no worries.
Ik snap het wel hoor. Onze bakker had ook altijd veul praatjesquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik kom er nu dus pas achter dat het geen bakker is, maar baker![]()
hahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik kom er nu dus pas achter dat het geen bakker is, maar baker![]()
true thatquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef Skittles het volgende:
En er stonden bij ons ook altijd heul veel roddelende vrouwen bij de bakker 's ochtends. Ik vond het in ieder geval vrij logisch.
quote:Een baker moest iemand zijn met veel ervaring, liefst met eigen kinderen en met een zacht lichaam.
De hartslag wordt ook lager naar mate de zwangerschap vordert toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:09 schreef StefanieV het volgende:
DnD hier steeds een hartslag rond de 130 en meisje stampt goed op 33,5 wekenniet teveel googlen, 142 is zeker goed.
Angelsound heb ik uiteindelijk wel gekocht op 16 weken. Zelf vond ik het hartje niet maar W wel steeds. Nu gebruik ik hem af en toe nog eens, als ze even stiller is.
Ik weet het, veel te laat qua reactie maar ik kan ze maar geven he
Waarom al zoveel echo's in korte tijd als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hai
Ondertussen 6 weken zwanger, en op 22 april heb ik m'n 3e echo voor hartactiviteit. Waar ik al zenuwachtig voor ben![]()
Last van misselijkheid, vreetbuien, zere borsten - daar heb ik al echt super lang last van trouwens - ik lust nog steeds koffie en theemaar ik lust geen Toblerone meer
terwijl je me daar altijd wakker voor kon maken, nu sla ik het af. Verder veel moe, en veel te vroeg wakker.
Oh en mn haar is droger, maar dat kan ook het weer zijn? Verder is mn huid wat aan het veranderen, en ik dacht dat ik eerst droomde, maar mijn gezicht is "dikker/voller" geworden. Dat zeggen nu ook andere tegen me...
Mijn zus werkt in het ziekenhuis ( op de kraam ), toen ik hysterisch naar haar toe rende met mijn zwangerschapstest heeft ze meteen een collega (gyn) opgebeld en mij ertussen gepropt dezelfde dag nog voor een inwendige echo. 6 dagen later mocht ik nog eens langskomen. Om mijn opties te bespreken en heeft ze meteen nog een Echo gedaan. Vandaar dat ik er al 2 gehad heb.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom al zoveel echo's in korte tijd als ik vragen mag?
Misschien stelt het een beetje gerust: mijn 2e en 3e baby liepen respectievelijk 7 en 8 dagen "achter". Blijkbaar was mijn cyclus in die maand wat langer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
en t zit me niet lekker dat t kind bij elke afspraak en meting iets verder achter lijkt te liggen op de datum uit de computer...
Ben je medisch dan dat je bij de gyn mag blijven? En gaat dat niet van je eigen risico af al die echo's of weten ze dat op de een of andere manier wel zo te declareren dat het vanuit de basisverzekering wel vergoed wordt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:20 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Mijn zus werkt in het ziekenhuis ( op de kraam ), toen ik hysterisch naar haar toe rende met mijn zwangerschapstest heeft ze meteen een collega (gyn) opgebeld en mij ertussen gepropt dezelfde dag nog voor een inwendige echo. 6 dagen later mocht ik nog eens langskomen. Om mijn opties te bespreken en heeft ze meteen nog een Echo gedaan. Vandaar dat ik er al 2 gehad heb.![]()
Volgende keer krijg ik ook de keuze of ik verder bij haar wil blijven of naar een vk wil.
'Ik zal er de volgende keer op letten'quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:02 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh wat onbeschoft Skittles.
Daar zou ik ook wat van gezegd hebben.
Wat was de reactie eigenlijk erop?
Ja, ik kom jullie versterken in Nov mijn datum zou de 23ste zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:03 schreef Heliotrope het volgende:
Bah Skittles stomme mevrouw in trein!
Kom je ons versterken in November LadyTagliatelle? En ik dacht dat er nog een nieuwzwangere zich gemeld had maar kan nu niet meer vinden wie.
Ik kocht augurken, beetje half voor de grap, maar nu vind ik ze ineens enorm lekker
M'n zus zegt dat als de gyn mij wil houden dat ze mij onder "algemeen medisch" indelen, dan kan ik ook in het ziekenhuis bevallen. En doet er geen verzekering moeilijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ben je medisch dan dat je bij de gyn mag blijven? En gaat dat niet van je eigen risico af al die echo's of weten ze dat op de een of andere manier wel zo te declareren dat het vanuit de basisverzekering wel vergoed wordt?
Ik ben vrijdag in de trein heel liefdevol door een vrouw vol in m'n gezicht gehoest.Geen hand voor d'r mond en er kon ook geen sorry vanaf toen ik er na de tweede keer wat van zei.
Nu staat mijn kop op barsten, heb een loopneus die niet bij te houden is en ik hoest als een 50 jarige kettingrookster. Bluh.
sicilia was datquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
'Ik zal er de volgende keer op letten'![]()
Was het niet Hilmo die zich ook had gemeld Helio? Of verzin/verwar ik nu iemand?
2 leukerds erbij maar stiekem denk ik:quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Vanavond op controle geweest bij de vk. Ze hoorde een hartje en net toen ze de doppler weg wilde halen meende ze hem 'dubbel' te horen. Nog een keer geluisterd, collega erbij gehaald. Bevestigd door haar, voor de zekerheid echo. En ja, het zijn er dus twee.En nee, ik weet nog niet of ik nou blij moet zijn of niet, op dit moment zie ik alleen de beren op de weg iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Vanavond op controle geweest bij de vk. Ze hoorde een hartje en net toen ze de doppler weg wilde halen meende ze hem 'dubbel' te horen. Nog een keer geluisterd, collega erbij gehaald. Bevestigd door haar, voor de zekerheid echo. En ja, het zijn er dus twee.En nee, ik weet nog niet of ik nou blij moet zijn of niet, op dit moment zie ik alleen de beren op de weg iig.
Ik vraag me vooral af waarom je, of je gyn, dat zou willen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:13 schreef Skittles het volgende:
Oh ik wist niet dat dat ook gewoon kon, zonder 'echte' medische indicatie.
Waarom bedenk ik dat nou weer nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef mousemicky het volgende:
Spees, zolang we geen bewijs zien, blijft t natuurlijk een gevalltje 1 april...
Echofototje?
Heb zo'n printje. Even scannen moment.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef mousemicky het volgende:
Spees, zolang we geen bewijs zien, blijft t natuurlijk een gevalltje 1 april...
Echofototje?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb zo'n printje. Even scannen Googelen moment.
Mijn naam hier kunnen jullie wel vergetenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:21 schreef mousemicky het volgende:
Ja, wel eentje met datum van vandaag en naam he?
die heeft zich goed verstopt gehouden dan!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vader zal wel in de wolken zijn
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er zich 4 embryo's in een perfecte voor de echokop onzichtbare lijn opstellen
edit, okokokok iedereen vindt me flauw. sorry dat ik je niet geloofde!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hahahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Die zitten er al een poosje, Spees. Sinds augustus 2008! Wordt tijd om die twee er uit te mikken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |