lieverd, ik had helemaal nergens last van behalve van moe zijn en amper eetlust.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
ik wéét dat ik me geen zorgen moet maken o.b.v. symptomen wel/niet, en toch elke keer als ik lees dat iemand iets heeft wat ik niet heb dan krijg ik koude rillingen...
hier:
moe - check
wisselende eetlust - check
borsten - niks
misselijk - niks
gewicht - ik val af
hormonen - mwah, beetje jankerig, beetje warrig, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik een beetje overwerkt ben
wakker liggen - word 1 keer per nacht wakker om te piesen
dromen - soms
en t zit me niet lekker dat t kind bij elke afspraak en meting iets verder achter lijkt te liggen op de datum uit de computer...
thanks... die buik zal bj mij voorlopig nog wel niet te merken zijn, met een bmi van 50+ heb je sowieso al een flinke buik dus tsja...quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef Skoap het volgende:
[..]
lieverd, ik had helemaal nergens last van behalve van moe zijn en amper eetlust.
Maar na 14 weken was ik ook niet meer moe![]()
Ik ben geen 1 keer misselijk geweest. Ik moest pas op het eind van mijn zwnagerschap vaak naar de w.c. snachts. Ik sliep prima. Ik heb misschien 2 vreemde dromen gehad. Mijn borsten deden geen pijn en veranderde ook in het begin niet.
Het was dat ik met 16 weken echt een buik begon te ontwikkelen anders had ik nergens aan gemerkt dat ik zwanger was
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
thanks... die buik zal bj mij voorlopig nog wel niet te merken zijn, met een bmi van 50+ heb je sowieso al een flinke buik dus tsja...
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Leg dat verbod maar op ja.142 is een prima hartslag voor een foetus.
En die hartslag stats was dus ook <140 bpm = jongen (bakkerspraatje). Dus dan zit je met je 142 toch keurig?
Tenzij je billen 80 kilo wegen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
thanks... die buik zal bj mij voorlopig nog wel niet te merken zijn, met een bmi van 50+ heb je sowieso al een flinke buik dus tsja...
Ik kom er nu dus pas achter dat het geen bakker is, maar bakerquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef mignonne het volgende:
[..]ik moest gniffelen
bakerpraatje, de bakker heeft er niets mee te maken
![]()
En 142 is prima! no worries.
Ik snap het wel hoor. Onze bakker had ook altijd veul praatjesquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik kom er nu dus pas achter dat het geen bakker is, maar baker![]()
hahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik kom er nu dus pas achter dat het geen bakker is, maar baker![]()
true thatquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef Skittles het volgende:
En er stonden bij ons ook altijd heul veel roddelende vrouwen bij de bakker 's ochtends. Ik vond het in ieder geval vrij logisch.
quote:Een baker moest iemand zijn met veel ervaring, liefst met eigen kinderen en met een zacht lichaam.
De hartslag wordt ook lager naar mate de zwangerschap vordert toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:09 schreef StefanieV het volgende:
DnD hier steeds een hartslag rond de 130 en meisje stampt goed op 33,5 wekenniet teveel googlen, 142 is zeker goed.
Angelsound heb ik uiteindelijk wel gekocht op 16 weken. Zelf vond ik het hartje niet maar W wel steeds. Nu gebruik ik hem af en toe nog eens, als ze even stiller is.
Ik weet het, veel te laat qua reactie maar ik kan ze maar geven he
Waarom al zoveel echo's in korte tijd als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hai
Ondertussen 6 weken zwanger, en op 22 april heb ik m'n 3e echo voor hartactiviteit. Waar ik al zenuwachtig voor ben![]()
Last van misselijkheid, vreetbuien, zere borsten - daar heb ik al echt super lang last van trouwens - ik lust nog steeds koffie en theemaar ik lust geen Toblerone meer
terwijl je me daar altijd wakker voor kon maken, nu sla ik het af. Verder veel moe, en veel te vroeg wakker.
Oh en mn haar is droger, maar dat kan ook het weer zijn? Verder is mn huid wat aan het veranderen, en ik dacht dat ik eerst droomde, maar mijn gezicht is "dikker/voller" geworden. Dat zeggen nu ook andere tegen me...
Mijn zus werkt in het ziekenhuis ( op de kraam ), toen ik hysterisch naar haar toe rende met mijn zwangerschapstest heeft ze meteen een collega (gyn) opgebeld en mij ertussen gepropt dezelfde dag nog voor een inwendige echo. 6 dagen later mocht ik nog eens langskomen. Om mijn opties te bespreken en heeft ze meteen nog een Echo gedaan. Vandaar dat ik er al 2 gehad heb.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom al zoveel echo's in korte tijd als ik vragen mag?
Misschien stelt het een beetje gerust: mijn 2e en 3e baby liepen respectievelijk 7 en 8 dagen "achter". Blijkbaar was mijn cyclus in die maand wat langer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
en t zit me niet lekker dat t kind bij elke afspraak en meting iets verder achter lijkt te liggen op de datum uit de computer...
Ben je medisch dan dat je bij de gyn mag blijven? En gaat dat niet van je eigen risico af al die echo's of weten ze dat op de een of andere manier wel zo te declareren dat het vanuit de basisverzekering wel vergoed wordt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:20 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Mijn zus werkt in het ziekenhuis ( op de kraam ), toen ik hysterisch naar haar toe rende met mijn zwangerschapstest heeft ze meteen een collega (gyn) opgebeld en mij ertussen gepropt dezelfde dag nog voor een inwendige echo. 6 dagen later mocht ik nog eens langskomen. Om mijn opties te bespreken en heeft ze meteen nog een Echo gedaan. Vandaar dat ik er al 2 gehad heb.![]()
Volgende keer krijg ik ook de keuze of ik verder bij haar wil blijven of naar een vk wil.
'Ik zal er de volgende keer op letten'quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:02 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh wat onbeschoft Skittles.
Daar zou ik ook wat van gezegd hebben.
Wat was de reactie eigenlijk erop?
Ja, ik kom jullie versterken in Nov mijn datum zou de 23ste zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:03 schreef Heliotrope het volgende:
Bah Skittles stomme mevrouw in trein!
Kom je ons versterken in November LadyTagliatelle? En ik dacht dat er nog een nieuwzwangere zich gemeld had maar kan nu niet meer vinden wie.
Ik kocht augurken, beetje half voor de grap, maar nu vind ik ze ineens enorm lekker
M'n zus zegt dat als de gyn mij wil houden dat ze mij onder "algemeen medisch" indelen, dan kan ik ook in het ziekenhuis bevallen. En doet er geen verzekering moeilijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ben je medisch dan dat je bij de gyn mag blijven? En gaat dat niet van je eigen risico af al die echo's of weten ze dat op de een of andere manier wel zo te declareren dat het vanuit de basisverzekering wel vergoed wordt?
Ik ben vrijdag in de trein heel liefdevol door een vrouw vol in m'n gezicht gehoest.Geen hand voor d'r mond en er kon ook geen sorry vanaf toen ik er na de tweede keer wat van zei.
Nu staat mijn kop op barsten, heb een loopneus die niet bij te houden is en ik hoest als een 50 jarige kettingrookster. Bluh.
sicilia was datquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
'Ik zal er de volgende keer op letten'![]()
Was het niet Hilmo die zich ook had gemeld Helio? Of verzin/verwar ik nu iemand?
2 leukerds erbij maar stiekem denk ik:quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Vanavond op controle geweest bij de vk. Ze hoorde een hartje en net toen ze de doppler weg wilde halen meende ze hem 'dubbel' te horen. Nog een keer geluisterd, collega erbij gehaald. Bevestigd door haar, voor de zekerheid echo. En ja, het zijn er dus twee.En nee, ik weet nog niet of ik nou blij moet zijn of niet, op dit moment zie ik alleen de beren op de weg iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Vanavond op controle geweest bij de vk. Ze hoorde een hartje en net toen ze de doppler weg wilde halen meende ze hem 'dubbel' te horen. Nog een keer geluisterd, collega erbij gehaald. Bevestigd door haar, voor de zekerheid echo. En ja, het zijn er dus twee.En nee, ik weet nog niet of ik nou blij moet zijn of niet, op dit moment zie ik alleen de beren op de weg iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me vooral af waarom je, of je gyn, dat zou willen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:13 schreef Skittles het volgende:
Oh ik wist niet dat dat ook gewoon kon, zonder 'echte' medische indicatie.
Waarom bedenk ik dat nou weer nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef mousemicky het volgende:
Spees, zolang we geen bewijs zien, blijft t natuurlijk een gevalltje 1 april...
Echofototje?
Heb zo'n printje. Even scannen moment.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef mousemicky het volgende:
Spees, zolang we geen bewijs zien, blijft t natuurlijk een gevalltje 1 april...
Echofototje?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb zo'n printje. Even scannen Googelen moment.
Mijn naam hier kunnen jullie wel vergetenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:21 schreef mousemicky het volgende:
Ja, wel eentje met datum van vandaag en naam he?
die heeft zich goed verstopt gehouden dan!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vader zal wel in de wolken zijn
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er zich 4 embryo's in een perfecte voor de echokop onzichtbare lijn opstellen
edit, okokokok iedereen vindt me flauw. sorry dat ik je niet geloofde!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hahahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Die zitten er al een poosje, Spees. Sinds augustus 2008! Wordt tijd om die twee er uit te mikken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |