abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138398713
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
ik wéét dat ik me geen zorgen moet maken o.b.v. symptomen wel/niet, en toch elke keer als ik lees dat iemand iets heeft wat ik niet heb dan krijg ik koude rillingen...

hier:
moe - check
wisselende eetlust - check
borsten - niks
misselijk - niks
gewicht - ik val af
hormonen - mwah, beetje jankerig, beetje warrig, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik een beetje overwerkt ben
wakker liggen - word 1 keer per nacht wakker om te piesen
dromen - soms

-O-

en t zit me niet lekker dat t kind bij elke afspraak en meting iets verder achter lijkt te liggen op de datum uit de computer...
lieverd, ik had helemaal nergens last van behalve van moe zijn en amper eetlust.
Maar na 14 weken was ik ook niet meer moe ;)

Ik ben geen 1 keer misselijk geweest. Ik moest pas op het eind van mijn zwnagerschap vaak naar de w.c. snachts. Ik sliep prima. Ik heb misschien 2 vreemde dromen gehad. Mijn borsten deden geen pijn en veranderde ook in het begin niet.

Het was dat ik met 16 weken echt een buik begon te ontwikkelen anders had ik nergens aan gemerkt dat ik zwanger was ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_138398731
Nee joh Dyre, een meiske voor DnD! Anders had het hartje 3 slagen per minuut langzamer moeten kloppen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:46:41 #228
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138398762
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef Skoap het volgende:

[..]

lieverd, ik had helemaal nergens last van behalve van moe zijn en amper eetlust.
Maar na 14 weken was ik ook niet meer moe ;)

Ik ben geen 1 keer misselijk geweest. Ik moest pas op het eind van mijn zwnagerschap vaak naar de w.c. snachts. Ik sliep prima. Ik heb misschien 2 vreemde dromen gehad. Mijn borsten deden geen pijn en veranderde ook in het begin niet.

Het was dat ik met 16 weken echt een buik begon te ontwikkelen anders had ik nergens aan gemerkt dat ik zwanger was ;)
thanks... die buik zal bj mij voorlopig nog wel niet te merken zijn, met een bmi van 50+ heb je sowieso al een flinke buik dus tsja...
Kwak
pi_138398794
Jullie zijn allemaal reuzelieverds! En jongen/meisje... als hey maar een baby word en van rood houd want we gaan zaterdag naar een wagen kijken O+
pi_138398810
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

thanks... die buik zal bj mij voorlopig nog wel niet te merken zijn, met een bmi van 50+ heb je sowieso al een flinke buik dus tsja...
:*

probeer je toch echt niks aan te trekken van de kwaaltjes / symptomen want echt bij iedereen is het anders.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_138398863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef Skittles het volgende:

[..]

Leg dat verbod maar op ja. :P 142 is een prima hartslag voor een foetus.
En die hartslag stats was dus ook <140 bpm = jongen (bakkerspraatje). Dus dan zit je met je 142 toch keurig?
:D ik moest gniffelen :P bakerpraatje, de bakker heeft er niets mee te maken :P

En 142 is prima! no worries.
:)
pi_138398936
En verder wat Sly zegt ja. Je bent zo enorm geneigd om alles uit te vergroten tijdens je zwangerschap, tot aan het onderbroekloeren naar bloed of het prikken in je borsten om te zien of ze nog wel pijn doen.

Wees niet te hard voor jezelf, het hoort erbij, echt. Neem idd de ruimte om het jezelf af en toe af te vragen, maar realiseer je ook dat er niet voor niets vrouwen zijn die niets merken van hun zwangerschap. (maagzuur? ik zal wel iets verkeerds hebben gegeten. Broek/beha te klein? ik ben dikker geworden. beweging in je buik? ik zal wel een giant lintworm hebben :') :P )
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:53:14 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_138398988
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Tenzij je billen 80 kilo wegen! *O*
nare visual ;(
En ook dikke buiken kunnen dikker worden, ik kreeg gisteren mijn broek niet meer dicht dus heb ik met een zeugenbroek rondgelopen. Vandaag was mijn buik weer normaal. Ik denk dat ik gisternavond te fanatiek gebaarmoederzocht heb en al mijn ingewanden weer terug naar binnen heb geduwd. Het is nu nog erg variabel :D
disclaimer
pi_138399075
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D ik moest gniffelen :P bakerpraatje, de bakker heeft er niets mee te maken :P

En 142 is prima! no worries.
Ik kom er nu dus pas achter dat het geen bakker is, maar baker :@ :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:56:53 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_138399107
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor. Onze bakker had ook altijd veul praatjes :Y

Webshop heeft teruggemaild, ik krijg geen angelsounds en wel mijn geld terug O+
disclaimer
pi_138399115
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef Skittles het volgende:

[..]

haha :D
nouja wie weet, uit de categorie je bent van de melkboer/postbode kan bakker er best bij :P
pi_138399188
En er stonden bij ons ook altijd heul veel roddelende vrouwen bij de bakker 's ochtends. Ik vond het in ieder geval vrij logisch. :P
pi_138399223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef Skittles het volgende:
En er stonden bij ons ook altijd heul veel roddelende vrouwen bij de bakker 's ochtends. Ik vond het in ieder geval vrij logisch. :P
true that :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Baker_%28kraamverzorgster%29
vooral dat laatste regeltje :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:01:56 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_138399264
quote:
Een baker moest iemand zijn met veel ervaring, liefst met eigen kinderen en met een zacht lichaam.
O+ O+

Het enige beroep op aarde waar obesitas een pré is *O*
disclaimer
pi_138399336
Een zacht lichaam O+
Oh SQ was me al voor :')

Zo leer je nog eens wat!
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:06:34 #241
73386 Fazz
onderweg
pi_138399395
zeg dat, ik ken wel de term baker-praatje maar nooit geweten dat een baker dus een soort van kraamverzorgster was :)
pi_138399455
DnD hier steeds een hartslag rond de 130 en meisje stampt goed op 33,5 weken ;) niet teveel googlen, 142 is zeker goed.

Angelsound heb ik uiteindelijk wel gekocht op 16 weken. Zelf vond ik het hartje niet maar W wel steeds. Nu gebruik ik hem af en toe nog eens, als ze even stiller is.

Ik weet het, veel te laat qua reactie maar ik kan ze maar geven he >:)
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:19:38 #243
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138399699
Ik vind juist op google overal dat 142 een prima hartslag is :+
Ik vind googlen rondom zwangerschap serieus leuk, maar ik denk dat ik me dan juist op de positieve dingen kan richten ofzo?

Ook toen de combinatietest 1:8 was bij S heb ik aaaavonden gegoogled en op fora gezocht naar verhalen waarbij het júist goedkwam. Ik had een 'googleverbod' gekregen van de vrouw van het diagnostisch centrum, maar google gaf me juist de hoop terug :P

Ik denk dat je bijna altijd wel kunt vinden wat je wil vinden of wat je hoopt te vinden. Beetje zoals 'is kriebel aan mijn elleboog een teken dat ik zwanger ben' in wohts.
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:23:05 #244
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_138399773
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:09 schreef StefanieV het volgende:
DnD hier steeds een hartslag rond de 130 en meisje stampt goed op 33,5 weken ;) niet teveel googlen, 142 is zeker goed.

Angelsound heb ik uiteindelijk wel gekocht op 16 weken. Zelf vond ik het hartje niet maar W wel steeds. Nu gebruik ik hem af en toe nog eens, als ze even stiller is.

Ik weet het, veel te laat qua reactie maar ik kan ze maar geven he >:)
De hartslag wordt ook lager naar mate de zwangerschap vordert toch?
Het hart groeit dus het hoeft dan minder snel rond te pompen.

[ Bericht 3% gewijzigd door laziness op 01-04-2014 15:30:25 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_138403350
Googlen an sich is niet zo erg, als je maar weet waar je wat leest en hoe dat te interpreteren.
Maar als je van jezelf weet dat je bij alles wat je zoekt daar ook de naweeën van hebt als het niet in je straatje past zou ik het lekker laten.
Dan zou ik alles waar je je onzeker over voelt toch echt met de vk of ha bespreken.

En dan nu wacht ik op het glimglitterdagplaatje van Sq en Spees B-)
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:41:07 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_138403715

disclaimer
pi_138403878
O+
pi_138404388
Glitters 8-)
pi_138404656
Hai :W

Ondertussen 6 weken zwanger, en op 22 april heb ik m'n 3e echo voor hartactiviteit. Waar ik al zenuwachtig voor ben :')

Last van misselijkheid, vreetbuien, zere borsten - daar heb ik al echt super lang last van trouwens - ik lust nog steeds koffie en thee *O* maar ik lust geen Toblerone meer ;( terwijl je me daar altijd wakker voor kon maken, nu sla ik het af. Verder veel moe, en veel te vroeg wakker.
Oh en mn haar is droger, maar dat kan ook het weer zijn? Verder is mn huid wat aan het veranderen, en ik dacht dat ik eerst droomde, maar mijn gezicht is "dikker/voller" geworden. Dat zeggen nu ook andere tegen me...
Born to Lose, but Built to Win.
pi_138404749
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hai :W

Ondertussen 6 weken zwanger, en op 22 april heb ik m'n 3e echo voor hartactiviteit. Waar ik al zenuwachtig voor ben :')

Last van misselijkheid, vreetbuien, zere borsten - daar heb ik al echt super lang last van trouwens - ik lust nog steeds koffie en thee *O* maar ik lust geen Toblerone meer ;( terwijl je me daar altijd wakker voor kon maken, nu sla ik het af. Verder veel moe, en veel te vroeg wakker.
Oh en mn haar is droger, maar dat kan ook het weer zijn? Verder is mn huid wat aan het veranderen, en ik dacht dat ik eerst droomde, maar mijn gezicht is "dikker/voller" geworden. Dat zeggen nu ook andere tegen me...

Waarom al zoveel echo's in korte tijd als ik vragen mag?
S. 2014
J. 2016
pi_138404833
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Waarom al zoveel echo's in korte tijd als ik vragen mag?
Mijn zus werkt in het ziekenhuis ( op de kraam ), toen ik hysterisch naar haar toe rende met mijn zwangerschapstest heeft ze meteen een collega (gyn) opgebeld en mij ertussen gepropt dezelfde dag nog voor een inwendige echo. 6 dagen later mocht ik nog eens langskomen. Om mijn opties te bespreken en heeft ze meteen nog een Echo gedaan. Vandaar dat ik er al 2 gehad heb. :)
Volgende keer krijg ik ook de keuze of ik verder bij haar wil blijven of naar een vk wil.
pi_138405442
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
en t zit me niet lekker dat t kind bij elke afspraak en meting iets verder achter lijkt te liggen op de datum uit de computer...
Misschien stelt het een beetje gerust: mijn 2e en 3e baby liepen respectievelijk 7 en 8 dagen "achter". Blijkbaar was mijn cyclus in die maand wat langer.
pi_138405567
*O* lang leve het warme weer en zwangerzijn *O*

- onder de dekbed slapen hoeft niet meer want ik ontplof van de warmte
- iedereen met deodorantaandelen gaan nu goud geld verdienen door mijn gezweet en dus gespray
- slippertjes aan want het kan (oftewel voor de zweetpootjes)
- de eerste vochtenkels doen mijn kuiten verdwijnen
- slippertjes aan want het staat zo leuk (oftewel m'n schoenen klemmen door vochtvasthouden)

En dan is de zomer nog niet begonnen :')
pi_138406004
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:20 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Mijn zus werkt in het ziekenhuis ( op de kraam ), toen ik hysterisch naar haar toe rende met mijn zwangerschapstest heeft ze meteen een collega (gyn) opgebeld en mij ertussen gepropt dezelfde dag nog voor een inwendige echo. 6 dagen later mocht ik nog eens langskomen. Om mijn opties te bespreken en heeft ze meteen nog een Echo gedaan. Vandaar dat ik er al 2 gehad heb. :)
Volgende keer krijg ik ook de keuze of ik verder bij haar wil blijven of naar een vk wil.
Ben je medisch dan dat je bij de gyn mag blijven? En gaat dat niet van je eigen risico af al die echo's of weten ze dat op de een of andere manier wel zo te declareren dat het vanuit de basisverzekering wel vergoed wordt?

Ik ben vrijdag in de trein heel liefdevol door een vrouw vol in m'n gezicht gehoest. }:| Geen hand voor d'r mond en er kon ook geen sorry vanaf toen ik er na de tweede keer wat van zei.
Nu staat mijn kop op barsten, heb een loopneus die niet bij te houden is en ik hoest als een 50 jarige kettingrookster. Bluh. }:|
pi_138406107
Ooh wat onbeschoft Skittles.
Daar zou ik ook wat van gezegd hebben.
Wat was de reactie eigenlijk erop?
pi_138406142
Bah Skittles stomme mevrouw in trein!

Kom je ons versterken in November LadyTagliatelle? En ik dacht dat er nog een nieuwzwangere zich gemeld had maar kan nu niet meer vinden wie.

Ik kocht augurken, beetje half voor de grap, maar nu vind ik ze ineens enorm lekker 8-)
pi_138406471
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:02 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh wat onbeschoft Skittles.
Daar zou ik ook wat van gezegd hebben.
Wat was de reactie eigenlijk erop?
'Ik zal er de volgende keer op letten' :')

Was het niet Hilmo die zich ook had gemeld Helio? Of verzin/verwar ik nu iemand?
pi_138406473
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:03 schreef Heliotrope het volgende:
Bah Skittles stomme mevrouw in trein!

Kom je ons versterken in November LadyTagliatelle? En ik dacht dat er nog een nieuwzwangere zich gemeld had maar kan nu niet meer vinden wie.

Ik kocht augurken, beetje half voor de grap, maar nu vind ik ze ineens enorm lekker 8-)
Ja, ik kom jullie versterken in Nov mijn datum zou de 23ste zijn :)

Ik had me een paar weken terug al gemeld hier, misschien was ik het, geen idee.

Ik had gister ook voor de lol augurken gegeten, maar ik vind ze niet (meer) lekker :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:59 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ben je medisch dan dat je bij de gyn mag blijven? En gaat dat niet van je eigen risico af al die echo's of weten ze dat op de een of andere manier wel zo te declareren dat het vanuit de basisverzekering wel vergoed wordt?

Ik ben vrijdag in de trein heel liefdevol door een vrouw vol in m'n gezicht gehoest. }:| Geen hand voor d'r mond en er kon ook geen sorry vanaf toen ik er na de tweede keer wat van zei.
Nu staat mijn kop op barsten, heb een loopneus die niet bij te houden is en ik hoest als een 50 jarige kettingrookster. Bluh. }:|
M'n zus zegt dat als de gyn mij wil houden dat ze mij onder "algemeen medisch" indelen, dan kan ik ook in het ziekenhuis bevallen. En doet er geen verzekering moeilijk.
Ik weet het niet precies, wel goed punt van je, ik ga dat even navragen.

Wat aso van die vrouw zeg :r
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:13:27 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_138406551
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef Skittles het volgende:

[..]

'Ik zal er de volgende keer op letten' :')

Was het niet Hilmo die zich ook had gemeld Helio? Of verzin/verwar ik nu iemand?
sicilia was dat :)

Wat een hork in de trein :')

Wil je in de OP, tagliatelle?
disclaimer
pi_138406556
Oh ik wist niet dat dat ook gewoon kon, zonder 'echte' medische indicatie. Dit is wel mijn leerdagje zeg :+

Fijn dat je je geld terugkrijgt trouwens SQ!
pi_138407144
Ik had me ook gemeld en als het goed is ben ik 30 november uitgerekend. Nog meer versterking in november dus!

Ik vind het zo fijn om hier mee te lezen en om te lezen dat de onzekerheid er blijkbaar gewoon bij hoort. Tuurlijk niet leuk dat er nog meer zo onzeker zijn, maar wel een geruststelling ofzo.
Ik ben nu zwanger van de 2e maar door de miskraam in januari ben ik me er veel bewuster van dat het ook zo maar ineens mis kan gaan. Gelukkig voel ik me nu wel echt goed zwanger en overheerst de blijdschap. Ben wel aan het aftellen tot 14 april dan heb ik de eerste echo!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:33:58 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_138407456
Wil jíj in de OP?
*overijverig is :')
disclaimer
pi_138407488
Ja leuk :)
pi_138407637
Is Theeleuter vandaag ook gesignaleerd? Of heb ik t gemist?
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:55:56 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_138408419
Ja, vanmorgen met 41 weken jompels :Y
Gezellig sicilia, je staat er bij!
disclaimer
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:00:08 #266
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138408586
Vanavond op controle geweest bij de vk. Ze hoorde een hartje en net toen ze de doppler weg wilde halen meende ze hem 'dubbel' te horen. Nog een keer geluisterd, collega erbij gehaald. Bevestigd door haar, voor de zekerheid echo. En ja, het zijn er dus twee. :{ En nee, ik weet nog niet of ik nou blij moet zijn of niet, op dit moment zie ik alleen de beren op de weg iig. -O-
pi_138408652
Spees :o
Euh... jij had toch ook allemaal extra echo's op school gehad?
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:02:48 #268
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138408697
Spees :o

/lurk
pi_138408705
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Vanavond op controle geweest bij de vk. Ze hoorde een hartje en net toen ze de doppler weg wilde halen meende ze hem 'dubbel' te horen. Nog een keer geluisterd, collega erbij gehaald. Bevestigd door haar, voor de zekerheid echo. En ja, het zijn er dus twee. :{ En nee, ik weet nog niet of ik nou blij moet zijn of niet, op dit moment zie ik alleen de beren op de weg iig. -O-
2 leukerds erbij maar stiekem denk ik:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:03:41 #270
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_138408734
Spees *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:04:02 #271
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138408755
Ben zelf ook van een tweeling, maar had er niet echt rekening mee gehouden. Vond mijn buik wel al huge :')
pi_138408773
Die wilde ik ook nog erbij plakken en toen liep mn mbiel vast
pi_138408813
quote:
1 april *O*

SPOILER
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:05:59 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_138408857
Wil je het achter je naam in de OP spees, of wacht je nog even een second opinion af?
*overijverig ftw :9
disclaimer
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:07:33 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138408932
Second opinion was niet echt nodig :') kon niet missen. Maar doe maar.
pi_138409018
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:13 schreef Skittles het volgende:
Oh ik wist niet dat dat ook gewoon kon, zonder 'echte' medische indicatie.
Ik vraag me vooral af waarom je, of je gyn, dat zou willen. :?

Spees, pics or it didn't happen!
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:09:50 #277
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_138409060
Spees, zolang we geen bewijs zien, blijft t natuurlijk een gevalltje 1 april...

Echofototje? O~)
pi_138409105
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef mousemicky het volgende:

Echofototje? O~)
Waarom bedenk ik dat nou weer niet :')
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:15:51 #279
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138409317
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef mousemicky het volgende:

Echofototje? O~)
Heb zo'n printje. Even scannen moment.
pi_138409394
Ik zat ook al zo :o, voordat ik de 1 april-reacties las... Ojah, dat kan natuurlijk ook. Nu wil ik bewijs! ;)
pi_138409442
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:

Heb zo'n printje. Even scannen Googelen moment.
:D O-)
pi_138409506
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:18 schreef Dyre het volgende:

[..]

:D O-)
oO< _O-
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:20:31 #283
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138409519

Mijn vader zal wel in de wolken zijn :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:21:03 #284
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_138409541
Ja, wel eentje met datum van vandaag en naam he?
pi_138409542
Jeej ik sta in de OP *O* thnx Stormqueen!

En Spees..grapje toch?! :o
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:21:48 #286
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138409565
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:21 schreef mousemicky het volgende:
Ja, wel eentje met datum van vandaag en naam he?
Mijn naam hier kunnen jullie wel vergeten :P
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:22:05 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_138409581
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn vader zal wel in de wolken zijn :')
die heeft zich goed verstopt gehouden dan! :D
disclaimer
pi_138409607
Omy... Ik begrijp je schrik!!
Maar 2 is O+ O+
Bij mij waren ze nr 3&4 en echt echt... komt goed!
Met een meidenkwartet
pi_138409655
Ooooh spees jeeemig! Wat zul je geschrokken zijn :o t kan idd heel goed dat je tot een week of 12 steeds om die ene heen kijkt maar pfoe.

Wat zei je vriend?
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:23:38 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_138409659
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat er zich 4 embryo's in een perfecte voor de echokop onzichtbare lijn opstellen ;(
:+
disclaimer
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:23:45 #291
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138409662
quote:
edit, okokokok iedereen vindt me flauw. sorry dat ik je niet geloofde!
Kwak
pi_138409664
IK ZEI HET!!! Die bolle buik van jou gaat drie keer zo hard als bij S joh! O+ O+ (nu moeten alle smileys per twee :o :o )
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:24:31 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138409698
Idd die heeft goed verstoppertje gespeeld Spees! :o
Maar wat tof ook, wat ern verrassing O+
pi_138409745
Wist je dat Google ook een omgekeerde image-search heeft? O-)
pi_138409751
Noem mij achterdochtig maar morgen ga ik pas jompelen... Ik.haat 1 april en vind alles een mogelijke grap vandaag... :')
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:25:47 #296
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_138409752
Ha, Kwak googelt beter en sneller dan ik! Sorry Spees...
pi_138409755
Die zitten er al een poosje, Spees. Sinds augustus 2008! Wordt tijd om die twee er uit te mikken hoor ;)
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:26:02 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138409761
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

pssst
SPOILER
:D!
pi_138409773
:D
pi_138409789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Die zitten er al een poosje, Spees. Sinds augustus 2008! Wordt tijd om die twee er uit te mikken hoor ;)
Hahaha
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')