Ik vraag me vooral af waarom je, of je gyn, dat zou willen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:13 schreef Skittles het volgende:
Oh ik wist niet dat dat ook gewoon kon, zonder 'echte' medische indicatie.

Waarom bedenk ik dat nou weer nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef mousemicky het volgende:
Spees, zolang we geen bewijs zien, blijft t natuurlijk een gevalltje 1 april...
Echofototje?

Heb zo'n printje. Even scannen moment.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef mousemicky het volgende:
Spees, zolang we geen bewijs zien, blijft t natuurlijk een gevalltje 1 april...
Echofototje?

quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb zo'n printje. Even scannen Googelen moment.

Mijn naam hier kunnen jullie wel vergetenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:21 schreef mousemicky het volgende:
Ja, wel eentje met datum van vandaag en naam he?

die heeft zich goed verstopt gehouden dan!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vader zal wel in de wolken zijn

quote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er zich 4 embryo's in een perfecte voor de echokop onzichtbare lijn opstellen

edit, okokokok iedereen vindt me flauw. sorry dat ik je niet geloofde!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Vanavond op controle geweest bij de vk. Ze hoorde een hartje en net toen ze de doppler weg wilde halen meende ze hem 'dubbel' te horen. Nog een keer geluisterd, collega erbij gehaald. Bevestigd door haar, voor de zekerheid echo. En ja, het zijn er dus twee.En nee, ik weet nog niet of ik nou blij moet zijn of niet, op dit moment zie ik alleen de beren op de weg iig.

quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!

Hahahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Die zitten er al een poosje, Spees. Sinds augustus 2008! Wordt tijd om die twee er uit te mikken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |