abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138395027
Sowieso kun je het hartje nu zelf nog niet horen SQ, en daarbij moet je weten dat je niet gelijk in paniek raakt als je t hartje niet kan vinden, Ik had vorige week 1x dat ik dr niet kon vinden, en ik schoot volledig in paniek, want ik had naar gedroomd en ik kon dr hart niet vinden en nu was ze dood en en en en :'(
S'middags vond ik dr trouwens gelijk...

Dus ken jezelf... Ik snap je redenatie want daarom heb ik m ook gekocht en als ik haar hartje vind ben ik altijd weer helemaal zen, maar zoals vorige week dan niet zo.... En manlief wilde m vh balkon gooien..
S. 2014
J. 2016
pi_138395056
Aaah ik heb net twee zwangerschapsbroeken en een shirtje in de aanbieding gekocht hihi :@ *O* En daarnaast ook nog contact opgenomen met iemand op marktplaats voor linnen broeken... Ben enorm moeilijk met broeken, vreemd pasvorm heb ik, maar wie weet dat dit toch wat is. Geen idee of mijn maat nu ook mijn maat in de zomer nog is... :X
Oh en gisteravond op bed baarmoeder geprobeerd te voelen, voelde niet zo prettig dat harde drukken en ik voelde ook niets, dus dat geef ik maar op.
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 12:33:11 #203
5428 crew  miss_sly
pi_138395068
Ja, die gel had ik ook, inderdaad. En dan ging ik even rustig op de bank liggen en even momentje om te luisteren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_138395095
Gel idd, of babyolie werkt ook als n trein
S. 2014
J. 2016
pi_138395289
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, maar dan is het kwaad natuurlijk al geschied. En hoe graag ik ook zen en kalm wil zijn, ik bèn het gewoon niet. Ik kan het goed faken maar ik raak gewoon snel in paniek. Om alles. Dus ik moet het gewoon niet doen. :)
Ik heb het ook niet gedaan. Want ik bedacht me dat ik ook obsessief zou gaan zitten luisteren: 'gaat ie nu harder of juist zachter? En is dat wel goed??"

Als je je baby eenmaal gaat voelen bewegen, is dat de allerfijnste bevestiging. (Al heb ik ook wel eens, en dat zul jij ook krijgen, obsessief op de bank gezeten: 'ik voel volgens mij al heel lang niets. Ik moet nu binnen een half uur iets voelen anders klopt het niet'. Maar dan voelde ik altijd binnen een half uurtje beweging.)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:42:55 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138395331
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ook wel, en dat zijn allemaal dingen die ik me afgelopen zomer ook prima kon vertellen en kon geloven. Maar dat is gewoon weg. Ik doe erg mijn best om alle rationele verklaringen te geloven, maar het is weg. Ik ben bedorven :') en ik baal er verschrikkelijk van. Het beste zou nog zijn voor mij om tot de 20 weken echo geen internet-access meer te hebben denk ik. _O-
:D Je bent gewoon keihard geworden wat je zelf totaal verafschuwde een jaar geleden! :+
En met een prachtreden! :Y Of nou ja... over 28 weken dan, maar die moet je eerst nog wel door zien te komen. :*
Het helpt je geen hol, maar ik kan je zeggen, ik heb mijn baarmoeder nog nooit gevoeld, ook niet als de vk hem aan wees.

Ik had een angelsounds te leen en het duurde in het begin best even voor ik het hartje kon horen. Als je dat in calculeert is het een fijne tool, maar als je zoals jij echt al superonzeker bent zou het idd best eens averechts kunnen werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-04-2014 12:53:05 ]
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 12:43:06 #207
5428 crew  miss_sly
pi_138395338
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:41 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet gedaan. Want ik bedacht me dat ik ook obsessief zou gaan zitten luisteren: 'gaat ie nu harder of juist zachter? En is dat wel goed??"

Als je je baby eenmaal gaat voelen bewegen, is dat de allerfijnste bevestiging. (Al heb ik ook wel eens, en dat zul jij ook krijgen, obsessief op de bank gezeten: 'ik voel volgens mij al heel lang niets. Ik moet nu binnen een half uur iets voelen anders klopt het niet'. Maar dan voelde ik altijd binnen een half uurtje beweging.)
Ik voelde haar pas ergens met 20 weken of zo, dat duurt heel lang nog!
pi_138395457
Ik vond de Angelsound ook wel fijn, gewoon voor soms :Y. Ik voelde haar pas met 22 weken, dus het was ook echt wel lang wachten.
Home is where the O+ is...
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:49:06 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_138395499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Je bent gewoon keihard geworden wat je zelf totaal verafschuwde een jaar geleden! :+
En met een prachtreden! :Y Of nou ja... over 28 weken dan, maar die moet je eerst nog wel door zien te komen. :*
Het helpt je geen hol, maar ik kan je zeggen, ik heb mijn baarmoeder nog nooit gevoelt, ook niet als de vk hem aan wees.

Ik had een angelsounds te leen en het duurde in het begin best even voor ik het hartje kon horen. Als je dat in calculeert is het een fijne tool, maar als je zoals jij echt al superonzeker bent zou het idd best eens averechts kunnen werken.
Breek me de bek niet open, BE :') Als ik toen had geweten wat ik nu weet had ik alles ingeslikt _O-
het helpt me wel een holletje hoor :* Maar wij mensen zijn geneigd vooral te focussen op het negatieve. Althans, mensen zoals ik, en als die mensen dan ook nog eens moe en labiel zijn heb je garantie op een fraaie tranenparade. :')

Een positief puntje is wel dat ik merk dat ik steeds korter in dat negatieve gevoel blijf hangen. Kan het alweer sneller relativeren. Ik heb nu zelfs nog een beetje mascara op mijn wimpers zitten O+
disclaimer
pi_138395526
Ik heb hem juist nooit kunnen vinden met de angelsound en ben met 20 weken ook mee gestopt, want toen begon ik hem te voelen
pi_138396096
Ik wilde geen angelsounds want dat had ik toch niet nodig... maar het begint me wel achter in mijn hoofd te kriebelen. Gelukkig houd mijn man voet bij stuk. Voor hem weegt het positieve niet op tegen het negatieve. Zowel dat de kleine er misschien last van kan hebben. als zoals gm zei, wat nou als ik de hartslag niet kan vinden. Ik zou ook helemaal in de stress schieten. Of inderdaad of de hartslag wel goed genoeg is... dus ik ga het maar niet doen. Over drie en halve week mag ik weer luisteren bij de verlos! En tot die tijd zie ik dat zeurende steekje maar als een goed teken dat mijn baarmoeder groeit ;)

Oeh, en over zeven weken de 20 weken echo!
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:19:33 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_138396269
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:50 schreef Loj het volgende:
Ik heb hem juist nooit kunnen vinden met de angelsound en ben met 20 weken ook mee gestopt, want toen begon ik hem te voelen
helemaal niet? Dat lijkt me ook vreselijk :{
disclaimer
pi_138397136
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

helemaal niet? Dat lijkt me ook vreselijk :{
Nope... Lang leve de vk afspraken!
Daarom ben ik na 20 weken ook niet meer op zoek gegaan en heb ik jem teruggegeven.
En dat is allemaal goed gekomen hoor!

Nu vertrouw ik op de kotspartij van vanmorgen en m'n niet passende bh's :)
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:56:10 #214
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138397361
ik wéét dat ik me geen zorgen moet maken o.b.v. symptomen wel/niet, en toch elke keer als ik lees dat iemand iets heeft wat ik niet heb dan krijg ik koude rillingen...

hier:
moe - check
wisselende eetlust - check
borsten - niks
misselijk - niks
gewicht - ik val af
hormonen - mwah, beetje jankerig, beetje warrig, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik een beetje overwerkt ben
wakker liggen - word 1 keer per nacht wakker om te piesen
dromen - soms

-O-

en t zit me niet lekker dat t kind bij elke afspraak en meting iets verder achter lijkt te liggen op de datum uit de computer...
Kwak
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:02:05 #215
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138397540
Dat zijn toch best wat symptomen? En je hebt toch geen redenen verder (eerdere miskramen, bloedverlies, etc) om aan te nemen dat het niet goed is? Als ik me niet vergis heb je drie goede echo's gehad, toch? Dan zou ik echt proberen om het van de zonnige kant te bekijken :) . Ik ben overigens ook telkens terug gezet, eerste berekening was 2-10, inmiddels zit ik op 5-10. En alles zag er verder uit zoals moet.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:07:23 #216
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138397709
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat zijn toch best wat symptomen? En je hebt toch geen redenen verder (eerdere miskramen, bloedverlies, etc) om aan te nemen dat het niet goed is? Als ik me niet vergis heb je drie goede echo's gehad, toch? Dan zou ik echt proberen om het van de zonnige kant te bekijken :) . Ik ben overigens ook telkens terug gezet, eerste berekening was 2-10, inmiddels zit ik op 5-10. En alles zag er verder uit zoals moet.
ja, kan ik ook wel hoor. alleen op t moment dat ik iets lees/hoor slaat de twijfel soms toe.

heb geen redenen om te twijfelen verder. Ik ben wel veel teruggezet in totaal. UD was 18 oktober, werd 22 maar eigenlijk was de foetus toen op formaat UD 24 oktober... alleen heeft ze de UD laten staan omdat t weinig scheelde...
Kwak
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:10:00 #217
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_138397779
Zo herkenbaar die onzekerheid in het 'niemandsland'... ik heb hier ook een angelsound overwogen, maar bij mij heeft de vk er altijd al moeite mee om het hartje te vinden, dus toch maar niet gedaan. Hoop dat jullie bij de groep vrouwen horen die hun kleintje al snel af en toe voorbij voelen ploppen, dat is zo'n fijne bevestiging.

Kwakz0r niet fijn dat je kleintje ' achter' lijkt te gaan lopen. Maar die eerste metingen zijn niet echt nauwkeurig. Een half milimetertje scheelt al dagen in je ud. Daarom stellen ze die pas vast als er ook echte ledematen te meten zijn. :*

Hier ondertussen 30 weken. Ineens vliegt de tijd lijkt het. Net gefietst en mijn conditie is echt nul... ik voel me echt net een hijgend nijlpaard als ik over ben.
En voor wie al een ks heeft gehad: hebben jullie ook last van het litteken/onderbuik??
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:22:55 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_138398109
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, kan ik ook wel hoor. alleen op t moment dat ik iets lees/hoor slaat de twijfel soms toe.

heb geen redenen om te twijfelen verder. Ik ben wel veel teruggezet in totaal. UD was 18 oktober, werd 22 maar eigenlijk was de foetus toen op formaat UD 24 oktober... alleen heeft ze de UD laten staan omdat t weinig scheelde...
Maar de 18e was berekend op je gemiddelde cycluslengte toch, en niet op de grootte van het kind? En jouw cyclus was toch ook niet heel strikt?
Maar ik begrijp het allemaal helemaal, wat dat betreft. Misschien geeft het wat troost dat we niet uniek zijn in deze onzekerheden? Voor wat het waard is, ik ben ook alleen maar moe, heb iets gevoelige borsten maar zeker geen pijn, maar dat wijt ik aan te kleine BH's, ze zijn groter omdat ik te veel eet. Ik huil vaker, maar dat wijt ik aan vermoeidheid. Mijn buik is soms wat royaler maar dat wijt ik aan teveel eten. Haha, volgens mij probeer ik hiermee jou, maar ook mezelf iets te zeggen :') :')
We moeten niet zo miepen _O- alles wijst op een normale zwangerschap :')
disclaimer
pi_138398402
Getverdemme google zou verboden moeten worden! Gisteren kwamen er allemaal hartslag stats voorbij, allemaal boven de 150. En onze kleine had een hartslag van 142. De verlos zei dat het goed was maar als ik gisteren hier kijk en op hartslag google is het vaker rond de 160.

Weet iemand hier meer van?
En ik leg mezelf een google verbod op!
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 14:33:51 #220
5428 crew  miss_sly
pi_138398409
Maar lieve maisjes, ben niet te streng voor jezelf! Natuurlijk, probeer jezelf niet gek te maken, probeer te relativeren, maar als dat niet lukt, helemaal niet of op sommige momenten niet, accepteer dat dan gewoon. Ook dat is namelijk niet abnormaal en door het te accepteren als iets dat erbij kan horen, of in ieder geval op dit moment bij jou hoort, maak je het voor jezelf wel gemakkelijker dan wanneer je je maar voor blijft houden dat je vooral niet moet miepen en onzeker zijn als er geen duidelijk aanwijsbare reden voor is.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:36:17 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_138398486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef miss_sly het volgende:
Maar lieve maisjes, ben niet te streng voor jezelf! Natuurlijk, probeer jezelf niet gek te maken, probeer te relativeren, maar als dat niet lukt, helemaal niet of op sommige momenten niet, accepteer dat dan gewoon. Ook dat is namelijk niet abnormaal en door het te accepteren als iets dat erbij kan horen, of in ieder geval op dit moment bij jou hoort, maak je het voor jezelf wel gemakkelijker dan wanneer je je maar voor blijft houden dat je vooral niet moet miepen en onzeker zijn als er geen duidelijk aanwijsbare reden voor is.
Daar heb je ook weer helemaal gelijk in O+
disclaimer
pi_138398498
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Getverdemme google zou verboden moeten worden! Gisteren kwamen er allemaal hartslag stats voorbij, allemaal boven de 150. En onze kleine had een hartslag van 142. De verlos zei dat het goed was maar als ik gisteren hier kijk en op hartslag google is het vaker rond de 160.

Leg dat verbod maar op ja. :P 142 is een prima hartslag voor een foetus.
En die hartslag stats was dus ook <140 bpm = jongen (bakkerspraatje). Dus dan zit je met je 142 toch keurig?
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:40:23 #223
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138398602
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:

Luister naar Skittles en.....

dinsdag 1 april 2014 @ 14:42:15 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_138398651
Dromer, de hartslag moet tussen de 110 en 170 liggen volgens medische bronnen. Dus de jouwes is gewoon perfect gemiddeld :*
disclaimer
pi_138398678
Hoera een jongen voor DND *O* onnee, net nog een meisje juist :+

Met andere woorden: laat je niet gekmaken door getalletjes bij anderen, 142 is een prima hartslag volgens de VK en dat is (naast mignonne ;)) nu even de belangrijkste persoon om advies van aan te nemen.
pi_138398713
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
ik wéét dat ik me geen zorgen moet maken o.b.v. symptomen wel/niet, en toch elke keer als ik lees dat iemand iets heeft wat ik niet heb dan krijg ik koude rillingen...

hier:
moe - check
wisselende eetlust - check
borsten - niks
misselijk - niks
gewicht - ik val af
hormonen - mwah, beetje jankerig, beetje warrig, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik een beetje overwerkt ben
wakker liggen - word 1 keer per nacht wakker om te piesen
dromen - soms

-O-

en t zit me niet lekker dat t kind bij elke afspraak en meting iets verder achter lijkt te liggen op de datum uit de computer...
lieverd, ik had helemaal nergens last van behalve van moe zijn en amper eetlust.
Maar na 14 weken was ik ook niet meer moe ;)

Ik ben geen 1 keer misselijk geweest. Ik moest pas op het eind van mijn zwnagerschap vaak naar de w.c. snachts. Ik sliep prima. Ik heb misschien 2 vreemde dromen gehad. Mijn borsten deden geen pijn en veranderde ook in het begin niet.

Het was dat ik met 16 weken echt een buik begon te ontwikkelen anders had ik nergens aan gemerkt dat ik zwanger was ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_138398731
Nee joh Dyre, een meiske voor DnD! Anders had het hartje 3 slagen per minuut langzamer moeten kloppen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:46:41 #228
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138398762
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef Skoap het volgende:

[..]

lieverd, ik had helemaal nergens last van behalve van moe zijn en amper eetlust.
Maar na 14 weken was ik ook niet meer moe ;)

Ik ben geen 1 keer misselijk geweest. Ik moest pas op het eind van mijn zwnagerschap vaak naar de w.c. snachts. Ik sliep prima. Ik heb misschien 2 vreemde dromen gehad. Mijn borsten deden geen pijn en veranderde ook in het begin niet.

Het was dat ik met 16 weken echt een buik begon te ontwikkelen anders had ik nergens aan gemerkt dat ik zwanger was ;)
thanks... die buik zal bj mij voorlopig nog wel niet te merken zijn, met een bmi van 50+ heb je sowieso al een flinke buik dus tsja...
Kwak
pi_138398794
Jullie zijn allemaal reuzelieverds! En jongen/meisje... als hey maar een baby word en van rood houd want we gaan zaterdag naar een wagen kijken O+
pi_138398810
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

thanks... die buik zal bj mij voorlopig nog wel niet te merken zijn, met een bmi van 50+ heb je sowieso al een flinke buik dus tsja...
:*

probeer je toch echt niks aan te trekken van de kwaaltjes / symptomen want echt bij iedereen is het anders.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_138398863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef Skittles het volgende:

[..]

Leg dat verbod maar op ja. :P 142 is een prima hartslag voor een foetus.
En die hartslag stats was dus ook <140 bpm = jongen (bakkerspraatje). Dus dan zit je met je 142 toch keurig?
:D ik moest gniffelen :P bakerpraatje, de bakker heeft er niets mee te maken :P

En 142 is prima! no worries.
:)
pi_138398936
En verder wat Sly zegt ja. Je bent zo enorm geneigd om alles uit te vergroten tijdens je zwangerschap, tot aan het onderbroekloeren naar bloed of het prikken in je borsten om te zien of ze nog wel pijn doen.

Wees niet te hard voor jezelf, het hoort erbij, echt. Neem idd de ruimte om het jezelf af en toe af te vragen, maar realiseer je ook dat er niet voor niets vrouwen zijn die niets merken van hun zwangerschap. (maagzuur? ik zal wel iets verkeerds hebben gegeten. Broek/beha te klein? ik ben dikker geworden. beweging in je buik? ik zal wel een giant lintworm hebben :') :P )
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:53:14 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_138398988
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Tenzij je billen 80 kilo wegen! *O*
nare visual ;(
En ook dikke buiken kunnen dikker worden, ik kreeg gisteren mijn broek niet meer dicht dus heb ik met een zeugenbroek rondgelopen. Vandaag was mijn buik weer normaal. Ik denk dat ik gisternavond te fanatiek gebaarmoederzocht heb en al mijn ingewanden weer terug naar binnen heb geduwd. Het is nu nog erg variabel :D
disclaimer
pi_138399075
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D ik moest gniffelen :P bakerpraatje, de bakker heeft er niets mee te maken :P

En 142 is prima! no worries.
Ik kom er nu dus pas achter dat het geen bakker is, maar baker :@ :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:56:53 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_138399107
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor. Onze bakker had ook altijd veul praatjes :Y

Webshop heeft teruggemaild, ik krijg geen angelsounds en wel mijn geld terug O+
disclaimer
pi_138399115
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef Skittles het volgende:

[..]

haha :D
nouja wie weet, uit de categorie je bent van de melkboer/postbode kan bakker er best bij :P
pi_138399188
En er stonden bij ons ook altijd heul veel roddelende vrouwen bij de bakker 's ochtends. Ik vond het in ieder geval vrij logisch. :P
pi_138399223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef Skittles het volgende:
En er stonden bij ons ook altijd heul veel roddelende vrouwen bij de bakker 's ochtends. Ik vond het in ieder geval vrij logisch. :P
true that :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Baker_%28kraamverzorgster%29
vooral dat laatste regeltje :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:01:56 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_138399264
quote:
Een baker moest iemand zijn met veel ervaring, liefst met eigen kinderen en met een zacht lichaam.
O+ O+

Het enige beroep op aarde waar obesitas een pré is *O*
disclaimer
pi_138399336
Een zacht lichaam O+
Oh SQ was me al voor :')

Zo leer je nog eens wat!
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:06:34 #241
73386 Fazz
onderweg
pi_138399395
zeg dat, ik ken wel de term baker-praatje maar nooit geweten dat een baker dus een soort van kraamverzorgster was :)
pi_138399455
DnD hier steeds een hartslag rond de 130 en meisje stampt goed op 33,5 weken ;) niet teveel googlen, 142 is zeker goed.

Angelsound heb ik uiteindelijk wel gekocht op 16 weken. Zelf vond ik het hartje niet maar W wel steeds. Nu gebruik ik hem af en toe nog eens, als ze even stiller is.

Ik weet het, veel te laat qua reactie maar ik kan ze maar geven he >:)
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:19:38 #243
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138399699
Ik vind juist op google overal dat 142 een prima hartslag is :+
Ik vind googlen rondom zwangerschap serieus leuk, maar ik denk dat ik me dan juist op de positieve dingen kan richten ofzo?

Ook toen de combinatietest 1:8 was bij S heb ik aaaavonden gegoogled en op fora gezocht naar verhalen waarbij het júist goedkwam. Ik had een 'googleverbod' gekregen van de vrouw van het diagnostisch centrum, maar google gaf me juist de hoop terug :P

Ik denk dat je bijna altijd wel kunt vinden wat je wil vinden of wat je hoopt te vinden. Beetje zoals 'is kriebel aan mijn elleboog een teken dat ik zwanger ben' in wohts.
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:23:05 #244
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_138399773
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:09 schreef StefanieV het volgende:
DnD hier steeds een hartslag rond de 130 en meisje stampt goed op 33,5 weken ;) niet teveel googlen, 142 is zeker goed.

Angelsound heb ik uiteindelijk wel gekocht op 16 weken. Zelf vond ik het hartje niet maar W wel steeds. Nu gebruik ik hem af en toe nog eens, als ze even stiller is.

Ik weet het, veel te laat qua reactie maar ik kan ze maar geven he >:)
De hartslag wordt ook lager naar mate de zwangerschap vordert toch?
Het hart groeit dus het hoeft dan minder snel rond te pompen.

[ Bericht 3% gewijzigd door laziness op 01-04-2014 15:30:25 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_138403350
Googlen an sich is niet zo erg, als je maar weet waar je wat leest en hoe dat te interpreteren.
Maar als je van jezelf weet dat je bij alles wat je zoekt daar ook de naweeën van hebt als het niet in je straatje past zou ik het lekker laten.
Dan zou ik alles waar je je onzeker over voelt toch echt met de vk of ha bespreken.

En dan nu wacht ik op het glimglitterdagplaatje van Sq en Spees B-)
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:41:07 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_138403715

disclaimer
pi_138403878
O+
pi_138404388
Glitters 8-)
pi_138404656
Hai :W

Ondertussen 6 weken zwanger, en op 22 april heb ik m'n 3e echo voor hartactiviteit. Waar ik al zenuwachtig voor ben :')

Last van misselijkheid, vreetbuien, zere borsten - daar heb ik al echt super lang last van trouwens - ik lust nog steeds koffie en thee *O* maar ik lust geen Toblerone meer ;( terwijl je me daar altijd wakker voor kon maken, nu sla ik het af. Verder veel moe, en veel te vroeg wakker.
Oh en mn haar is droger, maar dat kan ook het weer zijn? Verder is mn huid wat aan het veranderen, en ik dacht dat ik eerst droomde, maar mijn gezicht is "dikker/voller" geworden. Dat zeggen nu ook andere tegen me...
Born to Lose, but Built to Win.
pi_138404749
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hai :W

Ondertussen 6 weken zwanger, en op 22 april heb ik m'n 3e echo voor hartactiviteit. Waar ik al zenuwachtig voor ben :')

Last van misselijkheid, vreetbuien, zere borsten - daar heb ik al echt super lang last van trouwens - ik lust nog steeds koffie en thee *O* maar ik lust geen Toblerone meer ;( terwijl je me daar altijd wakker voor kon maken, nu sla ik het af. Verder veel moe, en veel te vroeg wakker.
Oh en mn haar is droger, maar dat kan ook het weer zijn? Verder is mn huid wat aan het veranderen, en ik dacht dat ik eerst droomde, maar mijn gezicht is "dikker/voller" geworden. Dat zeggen nu ook andere tegen me...

Waarom al zoveel echo's in korte tijd als ik vragen mag?
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')