abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:32:37 #176
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138393510
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef miss_sly het volgende:
O ja, ik ben hem wel pas bij iets van 15 weken gaan gebruiken, en toen vond ik de hartslag eigenlijk altijd wel.
Idd, volgens mij is dat het advies ook :+ Mango is weer een paar weekjes verder dan ik en die vond hem bijna direct en je hoorde m ook echt duidelijk.
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 11:34:02 #177
5428 crew  miss_sly
pi_138393548
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:32 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Idd, volgens mij is dat het advies ook :+ Mango is weer een paar weekjes verder dan ik en die vond hem bijna direct en je hoorde m ook echt duidelijk.
Ja, ik viel met 14 weken in het zwarte gat en heb dat op deze manier een beetje kunnen opvangen. Nooit een probleem met vinden. Soms wel eventjes zoeken, maar dat was echt secondenwerk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:34:07 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_138393549
Hm, nu ga ik toch twijfelen :') ik heb wel vrijdag weer een echo, misschien ben ik daarom nu wat dapperder :P
disclaimer
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:34:23 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138393558
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

vanuit eigen ervaring? :P ;)
nee :@ ik heb lysdexie vandaag.
Kwak
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 11:34:34 #180
5428 crew  miss_sly
pi_138393562
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, nu ga ik toch twijfelen :') ik heb wel vrijdag weer een echo, misschien ben ik daarom nu wat dapperder :P
Hoeveel weken ben je dan?
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:34:57 #181
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_138393570
quote:
Het kan juist ook wat stress opleveren he SQ, als je 't hartje niet direct kan vinden bijv.
edit: wat ze hierboven dus al zeggen. Werk & Fok werkt niet helemaal voor mij ;)

Oh, en niet te vaak en te lang gebruiken idd.
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:37:12 #182
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138393642
quote:
Je moet jezelf gewoon goed inschatten :) Ik had al van tevoren tegen mezelf gezegd dat het wel lastig zou worden met die achterover gekukelde bochtenbaarmoeder met 13 weken. Dus ik was totaal niet gestrest toen ik m niet vond.

Maar dat moet je wel van jezelf weten :P
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:49:49 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_138393978
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoeveel weken ben je dan?
Vrijdag? 12+5 of 6 :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Je moet jezelf gewoon goed inschatten :) Ik had al van tevoren tegen mezelf gezegd dat het wel lastig zou worden met die achterover gekukelde bochtenbaarmoeder met 13 weken. Dus ik was totaal niet gestrest toen ik m niet vond.

Maar dat moet je wel van jezelf weten :P
Ja, jullie hebben wel een valide punt, ik durf het namelijk bijna niet te zeggen maar ik kan dus al in de stress schieten omdat ik die verrekte baarmoeder niet kan voelen :@
Ik ga eens kijken of ik nog kan annuleren. Misschien was deze impulsieve beslissing wel niet zo'n goede.
disclaimer
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 11:51:34 #184
5428 crew  miss_sly
pi_138394035
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Vrijdag? 12+5 of 6 :)
En dan een week of twee later word je weer onzeker, toch? Dus dan ben je ruim 14 weken en zou het moeten lukken met de angelsounds, normaal gesproken. Denk ik.

Maar goed, ik heb er dus positieve ervaringen mee, het hielp me er wel door tot ik haar iedere dag wel voelde.
pi_138394252
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoop ook dat bij DAD alles OK is! En yay voor alle weer-een-week-dames.

Ik blijf een dagje thuis, heb de hele nacht hoestend en met een verstopte neus wakker gelegen. M'n lief is op pad voor zoutoplossing, honing, keelsnoepjes en Luuf, zodat ik morgen en donderdag er toch even 30 mondelingen doorheen kan rammen }:| .

Echte neusspray mag niet toch?
Uit het farmacotherapeutisch kompas:

quote:
Zwangerschap/Lactatie
Farmacologisch effect: Systemische resorptie kan optreden. Langdurig gebruik van hoge doseringen kan mogelijk leiden tot vermindering van de doorbloeding van de placenta. Advies: Kan, voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht, overeenkomstig het voorschrift en niet langer dan een week worden gebruikt tijdens zwangerschap. Herhaalde behandeling tijdens zwangerschap vermijden. Gebruik afwegen wanneer sprake is van hypertensie.
Kan dus, mits niet langer dan een week. Maar dat is sowieso niet aan te raden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_138394253
Oh lieverds, ik ben er gewoon! Het heldere bloed is verder weggebleven, dus ik probeer vertrouwen te hebben dat the eagle het gewoon nog doet. Dat lukt het ene moment beter dan het andere. :+. Ik tel de dagen af tot de volgende echo (13 nog), maar tot dan heb ik ook niet zo veel te vertellen. :@. Vandaag acht weken. Als het goed is.

Gisteren stond ik letterlijk door de kamer te springen met een ongerust hoofd dat m'n symptoom weg was (de vermoeidheid). Half uur later lag ik huilend omdat de bank omdat ik zo moehoe was. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:06:03 #187
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_138394360
DaD jouw eagle flappert gewoon hoor :*
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:07:09 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_138394389
DaD, fijn om te horen dat het bloedverlies is opgehouden :*
disclaimer
pi_138394403
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:21 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Nope, mag helaas niet
Jawel hoor, maximaal 1 week.
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 12:08:00 #190
5428 crew  miss_sly
pi_138394413
DaD, fijn te lezen dat het goed is. Je was zo stil! Het zijn ook zulke onzekere tijden, zo in het begin.
pi_138394455
DaD, dat klinkt hartstikke hormonaal *O* :D
Fijn dat het bloeden is gestopt, nog even aftellen voor de echo en dan is het allemaal nóg iets echter.
pi_138394508
O+. Poppies!

Bij Baard is er geen enkele twijfel, trouwens. Hij wil volgend weekend beginnen aan de babykamer.

:').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_138394662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:49 schreef Stormqueen het volgende:

Ja, jullie hebben wel een valide punt, ik durf het namelijk bijna niet te zeggen maar ik kan dus al in de stress schieten omdat ik die verrekte baarmoeder niet kan voelen :@
Ik ga eens kijken of ik nog kan annuleren. Misschien was deze impulsieve beslissing wel niet zo'n goede.

Ik heb het ook nooit zo begrepen met die baarmoeder. Dan zei de vk: voel maar, hier zit ie.. En dan voelde ik maar dan voelde ik het toch niet geloof ik. Een hard randje, tja..Ik zei maar gewoon: ja. :D .

Wat betreft angelsounds. Denk dat je het echt zelf moet bepalen wat voor jou werkt of niet! Je kan het natuurlijk altijd proberen. Werkt het niet en krijg je er juist stress van, dan doe je 'em weer weg?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:18:39 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_138394699
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:17 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik heb het ook nooit zo begrepen met die baarmoeder. Dan zei de vk: voel maar, hier zit ie.. En dan voelde ik maar dan voelde ik het toch niet geloof ik. Een hard randje, tja..Ik zei maar gewoon: ja. :D .

Wat betreft angelsounds. Denk dat je het echt zelf moet bepalen wat voor jou werkt of niet! Je kan het natuurlijk altijd proberen. Werkt het niet en krijg je er juist stress van, dan doe je 'em weer weg?
Ja, maar dan is het kwaad natuurlijk al geschied. En hoe graag ik ook zen en kalm wil zijn, ik bèn het gewoon niet. Ik kan het goed faken maar ik raak gewoon snel in paniek. Om alles. Dus ik moet het gewoon niet doen. :)
disclaimer
pi_138394712
Lekker toegeven aan die moeheid, DAD. Je hebt een goed excuus. Baby slurpt al je energie op!
En fijn dat het goed gaat.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:19:14 #196
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138394716
maar je hoeft je baarmoeder toch heul niet te voelen stormqueen? misschien ligt ie wel een beetje anders, laat je appje lekker kletsen!

DaD fijn dat baard er zo vol voor gaat O+ en fijn dat t bloed weer weg is.
Kwak
pi_138394771
DaD fijn!! O+

SQ het is een beetje dubbel, zoals je al gehoord hebt :P bij jouw termijn kan het zijn dat je het hartje zelf nog niet vindt en dat je daar meer stress van krijgt juist dan minder. Maar het zwarte-gat tussen 12 en 20 weken is wel een bekend fenomeen ja :Y
Heeft je verloskundige niet de optie dat je wat vaker komt om hartje te luisteren?
:)
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:22:20 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_138394792
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
maar je hoeft je baarmoeder toch heul niet te voelen stormqueen? misschien ligt ie wel een beetje anders, laat je appje lekker kletsen!

DaD fijn dat baard er zo vol voor gaat O+ en fijn dat t bloed weer weg is.
Ja, dat weet ik ook wel, en dat zijn allemaal dingen die ik me afgelopen zomer ook prima kon vertellen en kon geloven. Maar dat is gewoon weg. Ik doe erg mijn best om alle rationele verklaringen te geloven, maar het is weg. Ik ben bedorven :') en ik baal er verschrikkelijk van. Het beste zou nog zijn voor mij om tot de 20 weken echo geen internet-access meer te hebben denk ik. _O-
disclaimer
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:23:38 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_138394829
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:21 schreef mignonne het volgende:
DaD fijn!! O+

SQ het is een beetje dubbel, zoals je al gehoord hebt :P bij jouw termijn kan het zijn dat je het hartje zelf nog niet vindt en dat je daar meer stress van krijgt juist dan minder. Maar het zwarte-gat tussen 12 en 20 weken is wel een bekend fenomeen ja :Y
Heeft je verloskundige niet de optie dat je wat vaker komt om hartje te luisteren?
Geen idee, ik heb het hartje ook nog niet gehoord verder, dat komt pas 22 april.
Ik moet mezelf gewoon vermannen hoor, en eens ophouden met vergelijken. Waar ik me ook weer voor schaam om toe te geven, omdat ik gisteren nog zei hier dat ik dat allemaal wel los kon laten nu. Maar kennelijk kan dat in een halve dag omslaan.
disclaimer
pi_138395012
:* ook dat hoort er een beetje bij hoor ;)
niet raar, je hoort van alles om je heen waar je mogelijk last van zou kunnen hebben, wat anderen wel of niet voelen etc. en dan ga je bij jezelf na wat je allemaal niet hebt. Zeker die periode tussen 12 en 20 weken is er berucht om. Je hebt vaak geen klachten meer, maar je voelt ook je baby nog niet bewegen, je zou bijna vergeten dat je zwanger bent. Echt bijna iedereen heeft dat, en er zijn dus heel veel vrouwen die wat aan zo'n angelsounds hebben, gewoon even een momentje van bevestiging maar ook even stilstaan bij de zwangerschap.

Mocht je hem toch bestellen, bestel er zo'n tube hydro-gel bij, veel gel gebruiken, en je moet echt die cm boven je schaambotje hebben nu. Heel rustig de tijd nemen, millimeter voor millimeter voortbewegen, dan zou je hem moeten vinden. Het zou kunnen dat je hem niet vindt, aan jou idd of je daar tegen kunt, kans is wel groot dat je hem vindt als je er rustig de tijd voor neemt en voldoende gel gebruikt.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')