Idd, volgens mij is dat het advies ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef miss_sly het volgende:
O ja, ik ben hem wel pas bij iets van 15 weken gaan gebruiken, en toen vond ik de hartslag eigenlijk altijd wel.
Ja, ik viel met 14 weken in het zwarte gat en heb dat op deze manier een beetje kunnen opvangen. Nooit een probleem met vinden. Soms wel eventjes zoeken, maar dat was echt secondenwerk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Idd, volgens mij is dat het advies ookMango is weer een paar weekjes verder dan ik en die vond hem bijna direct en je hoorde m ook echt duidelijk.
Hoeveel weken ben je dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, nu ga ik toch twijfelenik heb wel vrijdag weer een echo, misschien ben ik daarom nu wat dapperder
Het kan juist ook wat stress opleveren he SQ, als je 't hartje niet direct kan vinden bijv.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, nu ga ik toch twijfelenik heb wel vrijdag weer een echo, misschien ben ik daarom nu wat dapperder
Je moet jezelf gewoon goed inschattenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Vrijdag? 12+5 of 6quote:
Ja, jullie hebben wel een valide punt, ik durf het namelijk bijna niet te zeggen maar ik kan dus al in de stress schieten omdat ik die verrekte baarmoeder niet kan voelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon goed inschattenIk had al van tevoren tegen mezelf gezegd dat het wel lastig zou worden met die achterover gekukelde bochtenbaarmoeder met 13 weken. Dus ik was totaal niet gestrest toen ik m niet vond.
Maar dat moet je wel van jezelf weten
En dan een week of twee later word je weer onzeker, toch? Dus dan ben je ruim 14 weken en zou het moeten lukken met de angelsounds, normaal gesproken. Denk ik.quote:
Uit het farmacotherapeutisch kompas:quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoop ook dat bij DAD alles OK is! En yay voor alle weer-een-week-dames.
Ik blijf een dagje thuis, heb de hele nacht hoestend en met een verstopte neus wakker gelegen. M'n lief is op pad voor zoutoplossing, honing, keelsnoepjes en Luuf, zodat ik morgen en donderdag er toch even 30 mondelingen doorheen kan rammen.
Echte neusspray mag niet toch?
Kan dus, mits niet langer dan een week. Maar dat is sowieso niet aan te raden.quote:Zwangerschap/Lactatie
Farmacologisch effect: Systemische resorptie kan optreden. Langdurig gebruik van hoge doseringen kan mogelijk leiden tot vermindering van de doorbloeding van de placenta. Advies: Kan, voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht, overeenkomstig het voorschrift en niet langer dan een week worden gebruikt tijdens zwangerschap. Herhaalde behandeling tijdens zwangerschap vermijden. Gebruik afwegen wanneer sprake is van hypertensie.
Ik heb het ook nooit zo begrepen met die baarmoeder. Dan zei de vk: voel maar, hier zit ie.. En dan voelde ik maar dan voelde ik het toch niet geloof ik. Een hard randje, tja..Ik zei maar gewoon: ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, jullie hebben wel een valide punt, ik durf het namelijk bijna niet te zeggen maar ik kan dus al in de stress schieten omdat ik die verrekte baarmoeder niet kan voelen
Ik ga eens kijken of ik nog kan annuleren. Misschien was deze impulsieve beslissing wel niet zo'n goede.
Ja, maar dan is het kwaad natuurlijk al geschied. En hoe graag ik ook zen en kalm wil zijn, ik bèn het gewoon niet. Ik kan het goed faken maar ik raak gewoon snel in paniek. Om alles. Dus ik moet het gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit zo begrepen met die baarmoeder. Dan zei de vk: voel maar, hier zit ie.. En dan voelde ik maar dan voelde ik het toch niet geloof ik. Een hard randje, tja..Ik zei maar gewoon: ja..
Wat betreft angelsounds. Denk dat je het echt zelf moet bepalen wat voor jou werkt of niet! Je kan het natuurlijk altijd proberen. Werkt het niet en krijg je er juist stress van, dan doe je 'em weer weg?
Ja, dat weet ik ook wel, en dat zijn allemaal dingen die ik me afgelopen zomer ook prima kon vertellen en kon geloven. Maar dat is gewoon weg. Ik doe erg mijn best om alle rationele verklaringen te geloven, maar het is weg. Ik ben bedorvenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
maar je hoeft je baarmoeder toch heul niet te voelen stormqueen? misschien ligt ie wel een beetje anders, laat je appje lekker kletsen!
DaD fijn dat baard er zo vol voor gaaten fijn dat t bloed weer weg is.
Geen idee, ik heb het hartje ook nog niet gehoord verder, dat komt pas 22 april.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:21 schreef mignonne het volgende:
DaD fijn!!
SQ het is een beetje dubbel, zoals je al gehoord hebtbij jouw termijn kan het zijn dat je het hartje zelf nog niet vindt en dat je daar meer stress van krijgt juist dan minder. Maar het zwarte-gat tussen 12 en 20 weken is wel een bekend fenomeen ja
![]()
Heeft je verloskundige niet de optie dat je wat vaker komt om hartje te luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |