SCIENCENESS!!quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb dit weekend de speestest gedaan en krijg een meisje!
Ik was ook op zoek naar een berichtje van DAD.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:52 schreef Franny_G het volgende:
Is er al bericht van DAD? Maak me een beetje zorgen.. Hoop zo dat het nog goed is met de zwangerschap.
och wat vervelend Razz! kijk je wel uit? ik heb er ook een week mee doorgelopen om mondelingen af te nemen en was de week daarna echt heel ziek...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoop ook dat bij DAD alles OK is! En yay voor alle weer-een-week-dames.
Ik blijf een dagje thuis, heb de hele nacht hoestend en met een verstopte neus wakker gelegen. M'n lief is op pad voor zoutoplossing, honing, keelsnoepjes en Luuf, zodat ik morgen en donderdag er toch even 30 mondelingen doorheen kan rammen.
Echte neusspray mag niet toch?
Nope, mag helaas nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoop ook dat bij DAD alles OK is! En yay voor alle weer-een-week-dames.
Ik blijf een dagje thuis, heb de hele nacht hoestend en met een verstopte neus wakker gelegen. M'n lief is op pad voor zoutoplossing, honing, keelsnoepjes en Luuf, zodat ik morgen en donderdag er toch even 30 mondelingen doorheen kan rammen.
Echte neusspray mag niet toch?
Ik ben vrijdag gelukkig lesvrij, dus even twee dagen vol erin en dan weer drie dagen thuis. Dat scheelt weer. En vandaag dus thuis om energie te tanken, ik denk dat het zo wel moet lukken!quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
och wat vervelend Razz! kijk je wel uit? ik heb er ook een week mee doorgelopen om mondelingen af te nemen en was de week daarna echt heel ziek...
Mocht ik vorige maand en in december wel gebruiken van de huisarts, omdat m'n holtes echt ontstoken raakten, en dan helpt zoutoplossing echt niet beaamde zij ook. Dus als je het echt niet trekt even je HA vragen.quote:
Oh, nee, dat klopt ongetwijfeldquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Mocht ik vorige maand en in december wel gebruiken van de huisarts, omdat m'n holtes echt ontstoken raakten, en dan helpt zoutoplossing echt niet beaamde zij ook. Dus als je het echt niet trekt even je HA vragen.
Alleen maar pro's: een of twee keer per week luisterde ik even en dat gaf me net wat meer rust en vertrouwen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
'k heb net toch een angelsounds besteld. Ik merk nu steeds dat ik mijn zen na een tijdje toch weer kwijt begin te raken. Niet dat er complete paniek is, maar gewoon, meh.
Zijn er nog con's voor zo'n apparaat? Vanuit eigen ervaring?
Supertof! Maar! Voordat je straks in de stress schiet. Ik heb dit weekend even voor de leuk die van coco mogen lenen, en het lukte me de eerste dag helemaal niet, en de tweede dag meende ik vaag in de verte een hartslag te horen die niet die van mij was. En ik ben nog wat verder dan jij in de zwangerschap. Dus gebruik m alleen als je weet dat je niet weer in het zwarte gat valt als je het niet vindt!quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
'k heb net toch een angelsounds besteld. Ik merk nu steeds dat ik mijn zen na een tijdje toch weer kwijt begin te raken. Niet dat er complete paniek is, maar gewoon, meh.
ik denk vooral dat je t misschien niet altijd zelf kan vinden. zeker als je wat meer ehhh buik hebt. als je t zelf met angelsounds niet kan horen hoeft er niet iets mis te zijn zeg maar... maar kan me voorstellen dat je er dan jusit van in de stress raakt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
vanuit eigen ervaring?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk vooral dat je t misschien niet altijd zelf kan vinden. zeker als je wat meer ehhh buik hebt. als je t zelf met angelsounds niet kan horen hoeft er niet iets mis te zijn zeg maar... maar kan me voorstellen dat je er dan jusit van in de stress raakt.
en je mag t niet te vaak doen toch? ivm warmtevorming voor de foetus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |