quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hij lijkt ook best aardig, alleen had ik geen sluier op mijn trouwdag.
SPOILER: lieve pluizige babyfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'T!quote:Op maandag 31 maart 2014 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
Grutjes, ik denk dat ik nog maar een zak paaseitjes open trek. Zo te zien kan ik het nog best hebben.
Eindhovenboksquote:Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Natuurlijk, we go wayyyy back
eintovedegekstejonge
Dat was ik niet hoor, ik kan altijd eten, hoe denk je dat ik zo sexy ben gewordenquote:
En ik ben blij met mijn OUD kennis joh! Tijdens mijn zwangerschap nooit last van gehad, maar laatst werd ik toch naar wakker met niet te negeren maagzuur!quote:Op maandag 31 maart 2014 17:03 schreef BlueEyes het volgende:
Je bent nu zwangert he... dan krijg je er last van
Ja das niet een woord dat ik blief te gebruiken, maar als je er een string tussen propt, dan is dat een ander verhaal.quote:
Wat je wel niet voor kennis opdoet op een forum vol vrouwen met gierende hormonenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik ben blij met mijn OUD kennis joh! Tijdens mijn zwangerschap nooit last van gehad, maar laatst werd ik toch naar wakker met niet te negeren maagzuur!![]()
Toen heb ik heel enthousiast een bakje vanillevla weg staan weken om 3 uur 's nachts.
En het werkte!
Heb je dat lijstje misschien ook voor mij?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef Hilmo het volgende:
SQ, jaaa babydozen aanvragen haha. Ik had me er van te voren in verdiept en gehoord dat je allemaal spam krijgt en misschien gebeld gaat worden op dat telefoonnummer, ook na de bevalling. Dus een oud nummer opgegeven, die nog wel van ons is, maar die telefoon staat toch nooit aan en een emailadres waar ik spam op opvangLijstje van straks-langs-te-gaan-supermarkten heb ik ook al klaar
Kreeg trouwens ook een tas vol met tijdschriften en cadeautjes,proefpakketje van mijn verloskundige, ik was als een kind zo blij
![]()
Oh en, miss etam heeft alle positiemode shirts nu in de aanbieding. Loopt denk ik wat op hol, maar wil er wel op tijd bij zijn en eigenlijk ook niet teveel betalen![]()
Na nogmaals naar de foto te hebben gekeken (met dichtgeknepen ogen, dat wel) kan ik zeggen dat ik het met je eens benquote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja das niet een woord dat ik blief te gebruiken, maar als je er een string tussen propt, dan is dat een ander verhaal.
Nee tis geen string, maar het ziet er wel zo uit.
Mogen we hier linkjes plaatsen? Heb namelijk de linkjes opgeslagen van de betreffende winkels met hun voorwaarden, die wil ik best delen, maar weet niet of dat mag.quote:Heb je dat lijstje misschien ook voor mij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |