niet heel vroeg.. .maar op een gegeven moment voelde ik een hardere bobbel als ik op mijn buik ging liggen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Konden jullie eigenlijk al vroeg je baarmoeder voelen? Al mijn appjes zeggen dat ik dat deze week moet kunnenmaar ik voel niks
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ach wat zuur. Is daar veel werk in te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De AH heeft bij ons ook een boodschappenpakket voor moeder en kind. Durf niet voor de zekerheid te zeggen dat het bij alle AH's is.quote:Wat geeft de AH dan?
En welke supermarkten ook meedoen als je geboortekaartje geeft:
-Hoogvliet
-EM-TE
Wat kl*te zeg! Kun je niet anders even een stukje autorijden, de snelweg pakken en dan keihard schreeuwen?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:44 schreef Kursor het volgende:
Zou zo graag even alle frustratie en tranen eruit willen rennen, maar ik kan net in slakkengang het huizenblok rond schuifelen...op lopen lijkt het niet eens meer wat ik nu doe.
En BE...op de dag af juiste timing...het is nu de laatste dag van de maand.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:44 schreef Kursor het volgende:
Zou zo graag even alle frustratie en tranen eruit willen rennen, maar ik kan net in slakkengang het huizenblok rond schuifelen...op lopen lijkt het niet eens meer wat ik nu doe.
En BE...op de dag af juiste timing...het is nu de laatste dag van de maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, m'n eerste zwangerschap pas na 18 weken ofzo. Je weet ook niet wat je moet voelen, toch? Iets hards, iets wat je in kunt drukken, joost mag het weten...quote:Op maandag 31 maart 2014 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Konden jullie eigenlijk al vroeg je baarmoeder voelen? Al mijn appjes zeggen dat ik dat deze week moet kunnenmaar ik voel niks
Deze keer wel al sneller, je weet ook beter wat je zoekt zeg maar...
Wat fijn dat alles goed gaat! Onvoorstelbaar dat je dat niet voelt he, dat ge-beweeg in je buik! En leuk dat jullie weten wat het is!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef Dyre het volgende:
KursorHier zit je niet op te wachten en dan op zo'n rotmanier.... Hopelijk komt er snel iets nieuws op jullie pad.
Net de 20-weken echo gehad. Voor zover ze kon zien is alles nog in orde! Loopt precies op schema onze frummel en behoorlijk bewegelijk. Op de rug, dan weer op de buik, bijna een koprol gedaan en maar zwaaien met die armen en benenEn we weten wat het wordt!
We willen het nog wel een verrassing houden voor de buitenwereld, en omdat ik twijfel over wie het forum allemaal gevonden heeft ga ik het hier ook even stilhouden, maar een PM mag wel
emtequote:Op maandag 31 maart 2014 17:41 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Mogen we hier linkjes plaatsen? Heb namelijk de linkjes opgeslagen van de betreffende winkels met hun voorwaarden, die wil ik best delen, maar weet niet of dat mag.
De winkels die ik heb genoteerd (die hier zitten, soms doen andere ook nog mee, maar die winkels kennen we hier in het noorden niet)
- Kruidvat (geen supermarkt maar wel met de klantenkaart gratis tas met inhoud vullen!)
- Blije doos natuurlijk
- Etos zwanger doos en later krijg je dan de baby doos geloof ik.
- C1000
- Plus (staat enorm goed bekend, met superproducten)
- AH
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef Dyre het volgende:
KursorHier zit je niet op te wachten en dan op zo'n rotmanier.... Hopelijk komt er snel iets nieuws op jullie pad.
Net de 20-weken echo gehad. Voor zover ze kon zien is alles nog in orde! Loopt precies op schema onze frummel en behoorlijk bewegelijk. Op de rug, dan weer op de buik, bijna een koprol gedaan en maar zwaaien met die armen en benenEn we weten wat het wordt!
We willen het nog wel een verrassing houden voor de buitenwereld, en omdat ik twijfel over wie het forum allemaal gevonden heeft ga ik het hier ook even stilhouden, maar een PM mag wel
wat had jij ook al weer gegokt?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Fijn dyre!![]()
Ik moet natuurlijk een dm voor de statistieken, of ik het idd altijd mis hebFor the sake of science.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |