Wat fijn!! Ik heb een dm gestuurd!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef Dyre het volgende:
KursorHier zit je niet op te wachten en dan op zo'n rotmanier.... Hopelijk komt er snel iets nieuws op jullie pad.
Net de 20-weken echo gehad. Voor zover ze kon zien is alles nog in orde! Loopt precies op schema onze frummel en behoorlijk bewegelijk. Op de rug, dan weer op de buik, bijna een koprol gedaan en maar zwaaien met die armen en benenEn we weten wat het wordt!
We willen het nog wel een verrassing houden voor de buitenwereld, en omdat ik twijfel over wie het forum allemaal gevonden heeft ga ik het hier ook even stilhouden, maar een PM mag wel
ik probeer ook maar door en ik duw echt diep maar ik voel geen zakquote:Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben het as we speak nog eens aan het voelen en nu voel ik het veel minder makkelijk dan vanmiddag, blijkbaar wisselt t toch nog hoe goed het te voelen is? Heb het idee dat mijn darmen nu in de weg zitten ofzo
Ik had dat lijstje op moeten slaanquote:Op maandag 31 maart 2014 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
Wat dacht je ook alweer van mij spees? Ik denk zelf nog steeds jommetje.
Ik heb nu een visual van jou drukkend tot op t bot...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeer ook maar door en ik duw echt diep maar ik voel geen zak
Volgens mij staat ie ergens in een topic ( van zo'n 3 weken geleden) ik ga even zoekenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had dat lijstje op moeten slaanik zoek binnenkort even op de laptop! Maar ik denk ook jongen bij jou!
het stond op een site als de enige manier die wetenschappelijk was. Maar ergens anders las ik weer dat die dan toch achterhaald wasquote:Op maandag 31 maart 2014 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Hartslagtempo is ook al een bakepraatje,toch ?
jekkes dan blijft het afwachten! En ik ben zo nieuwsgierig wie ik nou de hele dag bij me heb! Ik weet eigenlijk nog niet zo veel en ik vind hem/haar nu al zo leukquote:Op maandag 31 maart 2014 21:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
En nav de nub dacht Spees bij mij een meisje. Ze heeft dus sowieso gelijk. Wow!
De hartslagtheorie schijnt een beetje onzin te zijn dnd, ik had er ook al op gegoogled laatst
Oh dat klopt ons geval dan wel, onze meid een hartslag van 160..quote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hartslag >140 (bij 12 weken) meisje, <140 jongen
Ik zit mobiel, dan.gaat t iets trager met mn worstenvingertjesquote:Op maandag 31 maart 2014 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, daar was je zelf ook al mee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |