Kun je het wel aan, drie tagjes, ouwe vogel?quote:
Als ie maar kort en krachtig is.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je het wel aan, drie tagjes, ouwe vogel?
Welk gedeelte mag oranje en welke donkerblauw?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
Mag ik half oranje en half donkerblauw?
WK / Vraag *hier* een WK-usericon aan!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:13 schreef mergbot het volgende:
en ik
en als het kan iemand mijn avatar even fotosoepen, doe eens gek, maak van het gezicht een bal of doe een cornervlag in de hand, maakt me niet uit
het mag per letter afgewisseld wordenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welk gedeelte mag oranje en welke donkerblauw?
quote:
Als je zo doorgaat tagje op je bodybagje!quote:
Ik begin ook te twijfelen. Het klonk natuurlijk erg leuk maar ik zie al al die nobody's die normaal nooit met voetbal te maken hebben met die tagjes rondposten.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik begin ook te twijfelen. Het klonk natuurlijk erg leuk maar ik zie al al die nobody's die normaal nooit met voetbal te maken hebben met die tagjes rondposten.
Daar wil ik vanzelfsprekend niet bijhoren.
duurt lang ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef Iwanius het volgende:
is er storing in het toekennen van een Oranje tag? Volgens mij heb ik het vorige week aangevraagd en tot nu toe zie ik nog niets.
Maar goed. Het heeft natuurlijk ook niet echt veel haast want het WK is nog niet eens begonnen.quote:
Dit.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:44 schreef Kikopuz het volgende:
Kan men ook een rood tagje ontvangen, indien ze uit België komen?Is wel zo vriendelijk toch?
Een rood tagje en dan als ondertitel: Banned.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:44 schreef Kikopuz het volgende:
Kan men ook een rood tagje ontvangen, indien ze uit België komen?Is wel zo vriendelijk toch?
Ik dacht dat ik verdomme toch heel duidelijk was!quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil er PERTINENT geen! Oranje is een spuuglelijke kleur!
Nee. Nu wegwezen met je negativiteit. JUICHEN JIJ GODVERDOMEquote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef t4rt4rus het volgende:
Mag die lelijke oranje keur van mijn naam?
Juichen voor wat?quote:Op zondag 27 april 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Nu wegwezen met je negativiteit. JUICHEN JIJ GODVERDOME
Kijk eens in welk forum dit topic staat.quote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Juichen voor wat?
Ik haat het koningshuis en hoef geen oranje naam als die omhooggevallen lul jarig is.
Als ik jou was, zou ik gaan huilen, met je voeten op de grond stampen en boos met je armpjes over elkaar in een hoekje gaan zitten.quote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Juichen voor wat?
Ik haat het koningshuis en hoef geen oranje naam als die omhooggevallen lul jarig is.
Doe ik ook.quote:Op zondag 27 april 2014 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik gaan huilen, met je voeten op de grond stampen en boos met je armpjes over elkaar in een hoekje gaan zitten.
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:01 schreef Ypmaha het volgende:
Ik zie helemaal niemand oranjeOok niet als ik f5 doe
Oh haha,quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:02 schreef banapples het volgende:
[..]Kijk nou eens in welk subforum je zit
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
vandaag eerste wedstrijd oranje. mooi moment om met de tags en kleuren te starten?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:15 schreef icloud het volgende:
Nog steeds geen oranej tag, pure oplichting![]()
![]()
![]()
![]()
Successupporterquote:Op maandag 19 mei 2014 08:50 schreef Borizzz het volgende:
Even geduld.
Wie wil er nu een oranje tag na de blamage tegen Ecuador?![]()
*HAP*quote:Op maandag 19 mei 2014 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
SuccessupporterZeker ook al vier jaar fan van Ajax
Nou wat een blamage, 1-1 spelen tegen Equador dat al z'n sterspelers bij zich had met een veredeld eredivisieteam.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:50 schreef Borizzz het volgende:
Even geduld.
Wie wil er nu een oranje tag na de blamage tegen Ecuador?![]()
Ik heb na de #33 gevraagd of iedereeen op FOK 33 dagen lang een wit/rood/wit tagje kreeg maar dat is ook niet gehonoreerd. Klootzakerzquote:Op maandag 19 mei 2014 08:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een tagje aangevraagd voor Ajacied442 maar die is nog steeds zwart...
WK is nog een week weg dus we hebben nog even.quote:
Dat is waarquote:
Ik zou juist voor een iets donkerdere kleur oranje gaan. Die van GGMM valt hier half weg tegen de lichte achtergrond.quote:
Het is een illusie vrees ikquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi zo! Er is al veel te veel zichtbaar oranje in deze wereld.
Posten in dit topic=oranje tagquote:
Het is een Braziliaan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:23 schreef ReplaR het volgende:
De oranjetagjeskleurder is aan t staken volgens mij.
Misschien toch Yvonne maar even roepen. Yvonne, leest u mee?quote:
Doet Hongarije mee dan? Of wordt het Italië of Mexico?quote:
Na het WK.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |