abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138341036

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
Broccolitaartje - Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Medewerker/TL(?) Verkoopklaar Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
SanderGS - Teamleider Verkoopklaar
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B
Loll - vulploegleider omgeving Zwolle
Watdoeteenvulploegleider - Lulletje Rozenwater

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2014.

9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
pi_138341062
inb4 TT :')

wist even niets.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:29:25 #3
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138341077
TT :')

:P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138341094
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:29 schreef mujentas het volgende:
TT :')
pi_138341107
Niks mis met de TT
pi_138341155
Maar goed, ik heb nu

• Optimaliseren van de winkelprocessen
• Kwaliteit waarborgen in de winkel
• Service verlenen aan klanten
• Kleine administratieve werkzaamheden
pi_138341190
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:30 schreef mujentas het volgende:
Maar goed, ik heb nu

Jij deed toch ook shifts aansturen? :P
  zondag 30 maart 2014 @ 21:31:43 #8
378682 JohnBercow
pi_138341201
Posten op FOK! :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138341229
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:31 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Jij deed toch ook shifts aansturen? :P
ja dat heb ik er ook instaan
pi_138341284
Ik heb eigenlijk

quote:
Diverse functies (medewerker verkoopklaar / teamleider)

Aansturen van de medewerkers en verzorgen van de winkelprocessen.

maar ik mis wat voor mijn gevoel
pi_138341377
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:33 schreef mujentas het volgende:
Ik heb eigenlijk

[..]

Zamboni besturen
pi_138342016
quote:
Ik heb eigenlijk

quote:
Diverse functies (medewerker verkoopklaar / teamleider)

Aansturen van de medewerkers en verzorgen van de winkelprocessen.

Woordje senior mist er. ;) Verantwoording hebben/afleggen?
pi_138342190
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef exelletor het volgende:

[..]

Woordje senior mist er. ;) Verantwoording hebben/afleggen?
senior medewerker verkoopklaar bestaat niet toch :?

Verantwoording hebben/afleggen vind ik ook zo afgezaagd klinken, en bij aansturen bedoel ik natuurlijk ook verantwoording nemen
pi_138342310
Ferry was een senior, toch?
pi_138342365
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef exelletor het volgende:
Ferry was een senior, toch?
voor zover ik weet is er alleen een senior medewerker verkoop?
  zondag 30 maart 2014 @ 21:53:07 #16
378682 JohnBercow
pi_138342392
Functie van senior medewerker verkoopklaar bestaat niet.

Wel heb je medewerker verkoopklaar oud recht, wat de vroegere verkoper B functie is

Maar voor medewerkers verkoopklaar bestaat de B functie dus niet meer tenzij je die al had van vroeger
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138342567
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef mujentas het volgende:
Verantwoording hebben/afleggen vind ik ook zo afgezaagd klinken, en bij aansturen bedoel ik natuurlijk ook verantwoording nemen
http://www.linkedin.com/title/teamleader/at-albert+heijn/

Lees een paar van die profielen door en vertaal dan naar het Nederlands. :)
pi_138342639
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:56 schreef exelletor het volgende:

[..]

Die Rudy K. klinkt bekend, volgens mij werkt die hier ergens in de buurt :')
pi_138342796
Broccolitaartje om even te reageren op je vorige post over dat er geen asm aanwezig mag zijn. Ik gok eigenlijk dat ze met 3 kaderleden zijn dan is het heel simpel iedereen werkt 1x per periode en de 4de is er bijvoorbeeld een teamleider boven de planning.
Er is geen regel dat er niet iedere zondag een kaderlid mag zijn. Je word daarvoor juist gecompenseerd in begrotingen e.d.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138343109
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:00 schreef ikbenschipper het volgende:
Broccolitaartje om even te reageren op je vorige post over dat er geen asm aanwezig mag zijn. Ik gok eigenlijk dat ze met 3 kaderleden zijn dan is het heel simpel iedereen werkt 1x per periode en de 4de is er bijvoorbeeld een teamleider boven de planning.
Er is geen regel dat er niet iedere zondag een kaderlid mag zijn. Je word daarvoor juist gecompenseerd in begrotingen e.d.
Ah dankjewel! We hebben inderdaad sinds kort een extra ASM erbij. :)
pi_138343166
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:56 schreef exelletor het volgende:

[..]

ik heb nu ook

quote:
• Verantwoording dragen over de winkel bij afwezigheid (A)SM
Thanks.
pi_138343515
quote:
Kleine
quote:
Ik zou kleine weglaten, wanneer je binnen AH solliciteert weten ze heus wel welke administratie er plaats vind binnen een filiaal
pi_138343584
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef marsipilamie het volgende:
Ik zou kleine weglaten, wanneer je binnen AH solliciteert weten ze heus wel welke administratie er plaats vind binnen een filiaal
:')
pi_138343589
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

[..]

Goed punt :)
  zondag 30 maart 2014 @ 22:43:46 #25
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138345244
Jeetje, een caissière appt me net een beetje wanhopig van:

Hoi.. euh... iemand zou morgen voor me invallen en zegt dat nu last-minute af.. Wat nu?!!!!

Als mensen nu eens zouden leren plannen hè, zou dat dit soort situaties zo erg voorkomen.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_138345350
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef OudeBok het volgende:
Jeetje, een caissière appt me net een beetje wanhopig van:

Hoi.. euh... iemand zou morgen voor me invallen en zegt dat nu last-minute af.. Wat nu?!!!!

Als mensen nu eens zouden leren plannen hè, zou dat dit soort situaties zo erg voorkomen.
Als t invallen al helemaal rond was is t ook een beetje lullig om last-mine af te zeggen..
  zondag 30 maart 2014 @ 22:46:25 #27
378682 JohnBercow
pi_138345388
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef OudeBok het volgende:

"Dan kom je maar gewoon lekker zelf werken. Ik heb nu weekend dus regel het maar en bel morgen maar met het filiaal."
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 30 maart 2014 @ 22:46:29 #28
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138345392
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als t invallen al helemaal rond was is t ook een beetje lullig om last-mine af te zeggen..
En dat is dus precies wat er gebeurd is. Onder het mom van: Oh, foutje, ik zou al daar en daarheen gaan.
  zondag 30 maart 2014 @ 22:47:55 #29
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138345471
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

"Dan kom je maar gewoon lekker zelf werken. Ik heb nu weekend dus regel het maar en bel morgen maar met het filiaal."
Gaat moeilijk met schoolgerelateerde activiteiten, hè. Ik heb d'r gezegd, dat ze inderdaad morgen eventjes moet bellen.

En of ik nu moet werken of niet, weekend heb of niet, iedereen mag me altijd een appje sturen :9. Of dat nu werkgerelateerd of volkomen wat anders is, men gaat z'n gang maar. Als ik er niet van gediend ben, merkt men het snel genoeg :').
pi_138345614
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Maar als jij een afspraak maakt met een collega dat hij/zij voor jou werkt kan je er toch vanuit gaan dat die collega even in zijn agenda kijkt voor hij/zij ja (of nee) zegt..
  zondag 30 maart 2014 @ 22:52:09 #31
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138345745
Sterker nog: als je een dienst aanneemt, en vervolgens niet kan, vind ik eigenlijk dat je dan zélf maar vervanging moet zoeken, en het niet moet neerleggen bij de persoon voor wie je zou invallen. Vanaf het moment dat er geruild is, en dat goedgekeurd is, is het jouw dienst, en niet meer de dienst van degene die hem oorspronkelijk zou werken. Maar dat terzijde :9.
  zondag 30 maart 2014 @ 22:52:16 #32
378682 JohnBercow
pi_138345749
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Gaat moeilijk met schoolgerelateerde activiteiten, hè. Ik heb d'r gezegd, dat ze inderdaad morgen eventjes moet bellen.

En of ik nu moet werken of niet, weekend heb of niet, iedereen mag me altijd een appje sturen :9. Of dat nu werkgerelateerd of volkomen wat anders is, men gaat z'n gang maar. Als ik er niet van gediend ben, merkt men het snel genoeg :').
Tja, dan moet je het of gewoon goed plannen of je moet het goed regelen.

En wat betreft het weekend; Mensen mogen bij best iets sturen maar vanuit thuis kan ik er ook weinig aan doen. Ik ken de planning niet uit mijn hoofd en heb ook niet alle telefoonnummers van mensen. Wat moet ik op z'n moment dan doen?

Maar waarom ik zeg "Ik heb nu weekend". Het is mij te vaak gebeurt dat ik bijvoorbeeld in de bioscoop was en dat ik een appje krijg (inb4: telefoon uitzetten in de bioscoop): "Hoi [naam], morgen is het carnaval en ik heb vrijgevraagd, maar niet gekregen omdat ik te laat was, maar ik heb een wagen gebouwd en ik moet mee lopen. Ik kan dus morgen niet werken maar niemand kan invallen, wat nu?"

Ik: "Ja dan moet je zelf komen of wat regelen. Maar ik zit nu in de bioscoop dus ik kan nu niks voor je betekenen. Bel morgen maar met AH"

Zei "Ja, maar jij bent toch teamleider?"

Alsof ik 24/7 teamleider ben :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 30 maart 2014 @ 22:53:09 #33
378682 JohnBercow
pi_138345794
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef OudeBok het volgende:
Vanaf het moment dat er geruild is, en dat goedgekeurd is, is het jouw dienst, en niet meer de dienst van degene die hem oorspronkelijk zou werken.
Dit ben ik met je eens. Maar als die ruil nog niet door het filiaal is goedgekeurd behoort de dienst gewoon tot de oorspronkelijke medewerker. Zijn of haar probleem. Men moet eens ophouden om van hun probleem het probleem van het filiaal te maken.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 30 maart 2014 @ 22:54:51 #34
378682 JohnBercow
pi_138345899
SPOILER
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138346059
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:54 schreef Schuimpjes het volgende:
SPOILER
Jep, ik was stiekem wel blij voor Harvey :P
  zondag 30 maart 2014 @ 22:58:08 #36
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138346105
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Maar waarom ik zeg "Ik heb nu weekend". Het is mij te vaak gebeurt dat ik bijvoorbeeld in de bioscoop was en dat ik een appje krijg (inb4: telefoon uitzetten in de bioscoop): "Hoi [naam], morgen is het carnaval en ik heb vrijgevraagd, maar niet gekregen omdat ik te laat was, maar ik heb een wagen gebouwd en ik moet mee lopen. Ik kan dus morgen niet werken maar niemand kan invallen, wat nu?"

Ik: "Ja dan moet je zelf komen of wat regelen. Maar ik zit nu in de bioscoop dus ik kan nu niks voor je betekenen. Bel morgen maar met AH"

Zei "Ja, maar jij bent toch teamleider?"

Alsof ik 24/7 teamleider ben :')
Haha :'). Het enige wat ik doe, is ze een beetje advies geven over hoe ze het het beste kunnen brengen en zo. Als je bijvoorbeeld niet erbij meldt, dat je dus op een schoolactiviteit bent, kunnen ze zeggen: joh, je hebt de hele dag, regel het zelf alsnog nog maar.
Ik kan thuis ook niks voor ze doen, weet alleen elke dienst vantevoren met welke mensen ik zelf werk. De rest van de planningen ken ik niet. Ik controleer de dagplanningen weliswaar vrijwel wekelijks, maar ken ze verder echt niet :').
pi_138346138
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:54 schreef Schuimpjes het volgende:
SPOILER
Doei Louis :W
pi_138346162
Ik zit nu 1x01 te kijken.
  zondag 30 maart 2014 @ 22:59:07 #39
378682 JohnBercow
pi_138346164
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Doei Louis :W
"They say he is going to be fine"
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138346335
Was wel een leuke aflevering :Y.
Wat een berg bulk hebben we nu in de winkel, in totaal krijgen we van de extra acties 200 colli edet en 500 van pepsi en sisi -O-.
pi_138346376
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef Wupgup het volgende:
Wat een berg bulk hebben we nu in de winkel, in totaal krijgen we van de extra acties 200 colli edet en 500 van pepsi en sisi -O-.
Valt wel mee voor een XL. Edet krijgen we 100 colli van, terwijl ons omzet tegenvalt en wij een kleine wwm zijn.
pi_138346411
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef Wupgup het volgende:
Succes met de verkoop. :')
pi_138346421
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:03 schreef exelletor het volgende:

[..]

Valt wel mee voor een XL. Edet krijgen we 100 colli van, terwijl ons omzet tegenvalt en wij een kleine wwm zijn.
Qua ruimte kan het ook makkelijk, maar je wilt dat het ook nog netjes staat :P. Wil er nog iemand een fiets trouwens, dan raken we er in ieder geval 1 kwijt.
pi_138346506
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:04 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Qua ruimte kan het ook makkelijk, maar je wilt dat het ook nog netjes staat :P. Wil er nog iemand een fiets trouwens, dan raken we er in ieder geval 1 kwijt.
Hoe scan je dat ding aan de kassa? :D :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 23:06:36 ]
  zondag 30 maart 2014 @ 23:06:44 #45
378682 JohnBercow
pi_138346558
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoe scan je dat ding aan de kassa? :D :')
PLU code wellicht?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138346609
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

PLU code wellicht?
Denk niet dat je die makkelijk gaat onthouden als je hem nooit gebruikt..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 23:07:54 ]
  zondag 30 maart 2014 @ 23:07:52 #47
378682 JohnBercow
pi_138346642
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Denk niet dat je die makkelijk gaat onthouden als je hem amper gebruikt..
Er zit een PLU lijst in de kassa waar je hem in kan opzoeken.

En anders kan hij misschien op een klein strookje papier worden geschreven en op de kassa worden geplakt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138346661
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja oke.. :P
pi_138346701
Volgens mij zat de barcode vorige keer aan het zakje waar de trappers in zitten.
pi_138346807
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:

En anders kan hij misschien op een klein strookje papier worden geschreven en op de kassa worden geplakt.
Niet elke filiaal is zo modern he. Wij hebben ook nog kassa's met lades die uitschuiven en zonder dubbele scanners. :')
  zondag 30 maart 2014 @ 23:11:11 #51
378682 JohnBercow
pi_138346844
"You think having a heart attack gives you the right to take a day off"

_O_

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnBercow op 30-03-2014 23:18:37 ]
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138346870
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef exelletor het volgende:

[..]

Niet elke filiaal is zo modern he. Wij hebben ook nog kassa's met lades die uitschuiven en zonder dubbele scanners. :')
Filialen met oude kassa's hebben toch een map ofzo met blaadjes met alle codes erop? :')
  zondag 30 maart 2014 @ 23:12:02 #53
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138346887
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Filialen met oude kassa's hebben toch een map ofzo met blaadjes met alle codes erop? :')
Als het goed is wel, ja. Was ik blij, dat ik amper op die toetsenborden heb hoeven rammen. Ik was al moderne kassa's gewend van C1000 en Jumbo, dus vond het maar drie keer niks en een enorme stap achteruit. De fysieke toetsen hadden hun charme, maar het gebruiksgemak was ver te zoeken vond ik :9.
pi_138346918
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wat bedoel je met lades die uitschuiven?
pi_138346923
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nee, die hebben KPKers met alle PLU codes in hun hoofd :).
pi_138346968
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Wat bedoel je met lades die uitschuiven?
Oude kassa's hebben een la die naar voren schrijft onder de knoppen vandaan zeg maar. De nieuwere hebben een klep die opent voor de scanner.
pi_138346972
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef Wupgup het volgende:

[..]

:D
pi_138347001
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef Wupgup het volgende:
Check. :)
pi_138348104
Is er hier iemand die voor mij het formulier voor beschikbaarheid kan downloaden? Mijn teamleider kan hem zogenaamd niet vinden.. :')
  zondag 30 maart 2014 @ 23:43:07 #60
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138348118
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Nickskuh het volgende:
Is er hier iemand die voor mij het formulier voor beschikbaarheid kan downloaden? Mijn teamleider kan hem zogenaamd niet vinden.. :')
Is daar een formulier voor :')?
Bij ons volstaat een mailtje naar TL :9.
  zondag 30 maart 2014 @ 23:43:32 #61
378682 JohnBercow
pi_138348139
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Nickskuh het volgende:
Daar is geen standaardformulier voor.

Of bedoel je het opgaveformulier schooltijden?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 30 maart 2014 @ 23:54:06 #62
378682 JohnBercow
pi_138348506
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138348642
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nice :D.
pi_138348822
Net Suits 1x01 gekeken. Het is op zich wel aardig, maar er niet zoveel actie in :')

Misschien dat ik nog een aflevering ga downloaden. Het is lastig om een serie te beoordelen op slechts 1 aflevering.
  maandag 31 maart 2014 @ 00:22:05 #65
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138349369
Vanaf morgen beginnen de kutdiensten: 19-22.
Waarom? We mogen geen 0:45 minuten pauze meer, sterker nog, we doen het maar helemaal zonder en komen voor counterdiensten van 3 uurtjes. Behoorlijk fucking lame.
Nu krijg je dat degene tot 19:00 vet weinig aan de schoonmaak begonnen is, degene van 19:00 dan in een troep aankomt, en boos wordt op degene tot 19:00, omdat die een bende achterlaat.

Met 16-22, zorg je er wel voor dat alles netjes is, omdat je anders veel langer moet blijven na 22:00 :9.
pi_138349853
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:22 schreef OudeBok het volgende:
Vanaf morgen beginnen de kutdiensten: 19-22.
Waarom? We mogen geen 0:45 minuten pauze meer, sterker nog, we doen het maar helemaal zonder en komen voor counterdiensten van 3 uurtjes. Behoorlijk fucking lame.
Nu krijg je dat degene tot 19:00 vet weinig aan de schoonmaak begonnen is, degene van 19:00 dan in een troep aankomt, en boos wordt op degene tot 19:00, omdat die een bende achterlaat.

Met 16-22, zorg je er wel voor dat alles netjes is, omdat je anders veel langer moet blijven na 22:00 :9.
Pauzes passen niet in de shiftgedachte :)
pi_138349988
1ste paasdag moet ik werken. Dat is een zondag. Is dat dan 300% of gewoon 200%? :)
  maandag 31 maart 2014 @ 00:50:32 #68
378682 JohnBercow
pi_138350071
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
1ste paasdag moet ik werken. Dat is een zondag. Is dat dan 300% of gewoon 200%? :)
Je krijgt 100% gewerkte uren en 100% zon- en feestdagentoeslag. Daarnaast kun je als je aan de voorwaarden voldoet nog BCD uren krijgen
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138350111
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:50 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Je krijgt 100% gewerkte uren en 100% zon- en feestdagentoeslag. Daarnaast kun je als je aan de voorwaarden voldoet nog BCD uren krijgen
Welke voorwaarden dan?
  maandag 31 maart 2014 @ 00:53:26 #70
378682 JohnBercow
pi_138350151
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:

[..]

Welke voorwaarden dan?
Heeft te maken met het gemiddelde dat je in de afgelopen X weken op de dag van de feestdag (in casu zondag) hebt gewerkt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138350165
12 weken toch?
  maandag 31 maart 2014 @ 00:55:16 #72
378682 JohnBercow
pi_138350188
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:54 schreef mujentas het volgende:
12 weken toch?
Dat dacht ik ook maar ben niet 100% zeker
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138350293
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Heeft te maken met het gemiddelde dat je in de afgelopen X weken op de dag van de feestdag (in casu zondag) hebt gewerkt.
Ah. Dan zal het wel gewoon 200% zijn. :(
  maandag 31 maart 2014 @ 01:00:07 #74
378682 JohnBercow
pi_138350295
Art. 8 lid 2 CAO staat het in. Kan vanaf mijn telefoon niet goed kopiëren.

Maar in een periode van 12 weken minimaal 6 gewerkt. Dan krijg je het gemiddelde van je uren uitbetaald.

Je krijgt dus tussen de 200 en 300%
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138352774
De 'Deze Week 14' poster. :') Medewerker VKK over seizoensworp maaltijdgemak: "Klanten houden van verandering, dat doet het altijd goed".

WAT. Sinds wanneer houden klanten daarvan? :')
  maandag 31 maart 2014 @ 07:32:40 #76
378682 JohnBercow
pi_138353036
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 04:44 schreef einschtein het volgende:
De 'Deze Week 14' poster. :') Medewerker VKK over seizoensworp maaltijdgemak: "Klanten houden van verandering, dat doet het altijd goed".

WAT. Sinds wanneer houden klanten daarvan? :')
Heeft meneer dat onderzocht? Het klinkt nogal als een aanname van die gast :')

Oh wacht. Het is de Deze Week :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 31 maart 2014 @ 08:34:01 #77
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138353516
Wat een teringbende gisteravond zeg. Van de kop met Heineken en en Schweppes gewoon helemaal niks geleverd gekregen. 8)7 Mag hopen dat die vandaag binnenkomen.
Flesje bier
pi_138353557
Schweppes varianten waren bij ons ook leeg. Heineken hebben we meer dan genoeg van: 4 displays met sixpackjes. Verder ook alle acties goed vol.
pi_138353593
Air Miles kop stond bij ons ook zo goed als leeg, op een paar colli Schweppes en aardappelen na. Heineken iets van vier karren van gekregen + hebben twee displays staan. Nu lekker vijf dagen vrij. *O*
pi_138354182
Iemand al loon?
pi_138354259
rabo nog niet
-O-
pi_138354704
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 08:39 schreef exelletor het volgende:
Air Miles kop stond bij ons ook zo goed als leeg, op een paar colli Schweppes en aardappelen na. Heineken iets van vier karren van gekregen + hebben twee displays staan. Nu lekker vijf dagen vrij. *O*
Hier net zo. Behalve het vrij zijn. ;(
pi_138354721
quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:19 schreef d4v1d het volgende:
Iemand al loon?
Krijg dat altijd pas rond uur of 11. ABN hier trouwens.
pi_138355613
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 08:39 schreef exelletor het volgende:
De aardappelen zijn bij ons gewoon bij AGF gebleven, stelletje gekken op het hk :P.
pi_138355769
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 08:37 schreef SausDip het volgende:
Schweppes varianten waren bij ons ook leeg. Heineken hebben we meer dan genoeg van: 4 displays met sixpackjes. Verder ook alle acties goed vol.
schweppes herkenbaar. Heineken een display van gehad.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138355861
Wat betekend een "Blokkade" op het afwijkingenblad ? :P Hebben ze dan iets op het DC gedaan of is die vanuit de winkel uitgesloten dan? (Of iets anders... :') )

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 10:43:30 ]
pi_138355926
Dan wordt de uitlevering van het product op het DC al geblokkeerd. Kan volgens mij meerdere redenen hebben (kwaliteitsproblemen oid), maar winkel heeft er zelf, voor zover ik weet, in ieder geval geen invloed op.
pi_138355943
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
Wanneer is pasen ookalweer? Welke datum? :X
pi_138355956
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:45 schreef SausDip het volgende:
Dan wordt de uitlevering van het product op het DC al geblokkeerd. Kan volgens mij meerdere redenen hebben (kwaliteitsproblemen oid), maar winkel heeft er zelf, voor zover ik weet, in ieder geval geen invloed op.
Ah, bedankt!
pi_138356821
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wanneer is pasen ookalweer? Welke datum? :X
20 en 21 april uit mn hoofd
pi_138357371
LOON *O* *O* *O*
pi_138357717
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:45 schreef SausDip het volgende:
LOON *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_138357726
Ga zo gelijk ff shoppen :')
pi_138357860
*G*

Ik zie alleen nog niks in de af-en bijschrijvingen staan,, maar ik heb wel opeens geld erbij :')
pi_138358017
Vanaf week 15 geen extra middag levering hb zaterdag. Nu splitsen we die gewoon uit in de middag en wordt deze samen met de avond levering gevuld. Initieel krijgen we vrijdagmiddag binnen en zaterdagavond tussen de reguliere vulling.

Ohja, loon is binnen.
  maandag 31 maart 2014 @ 12:26:59 #96
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138358407
Ik kan het echt niet uitstaan, dat er een meisje is van wie het blijkbaar gewoon wordt toegestaan, dat ze in een soort trainingsbroek komt werken :'). Het ziet er toch zo rampzalig uit, he :9.
pi_138358427
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:26 schreef OudeBok het volgende:
Ik kan het echt niet uitstaan, dat er een meisje is van wie het blijkbaar gewoon wordt toegestaan, dat ze in een soort trainingsbroek komt werken :'). Het ziet er toch zo rampzalig uit, he :9.
Och, als ze achter de kassa zit, ziet niemand toch wat?
  maandag 31 maart 2014 @ 12:31:49 #98
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138358515
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Och, als ze achter de kassa zit, ziet niemand toch wat?
Nou ja, ze is een van de meest actieve met klusjes doen e.d.
Ik vind het persoonlijk belangrijk er altijd netjes/'representatief' *voor zover mogelijk in een supermarkt* uit te zien op 't werk :9. Staat ook gewoon in de huisregels, maar die worden natuurlijk ook niet altijd 100% nageleefd, haha.
pi_138358606
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:31 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Nou ja, ze is een van de meest actieve met klusjes doen e.d.
Ik vind het persoonlijk belangrijk er altijd netjes/'representatief' *voor zover mogelijk in een supermarkt* uit te zien op 't werk :9. Staat ook gewoon in de huisregels, maar die worden natuurlijk ook niet altijd 100% nageleefd, haha.
Ja, je hebt een punt vind ik. Maar in die huisregels staat ook volgens mij dat je alleen een rok aan mag hebben op kniehoogte. Dat ziet er ook niet uit hoor :) Heb nu af en toe een zwangerschapsjurkje aan wat boven de knie uitkomt. Boeiend hoor.
pi_138358725
Net stroomuitval gehad. De GTR kast piept dus ik zo 2929 bellen. ik sta nu al 34 minuten in de wacht. Heb ik het record al te pakken :?
pi_138358883
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:40 schreef mujentas het volgende:
Net stroomuitval gehad. De GTR kast piept dus ik zo 2929 bellen. ik sta nu al 34 minuten in de wacht. Heb ik het record al te pakken :?
Handig :X.
pi_138359062
Zitten die gasten allemaal pauze te houden :?

45 minuten.

Ik ga er zo mee kappen, want dit gaat hem niet worden geloof ik.
pi_138359123
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:51 schreef mujentas het volgende:
Zitten die gasten allemaal pauze te houden :?

45 minuten.

Ik ga er zo mee kappen, want dit gaat hem niet worden geloof ik.
Kan je overal nog in en werkt alles nog? Zo ja dan kan het ook wel een andere keer :P.
pi_138359171
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:40 schreef mujentas het volgende:
Wut :') Lekker dan.
pi_138359192
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:26 schreef OudeBok het volgende:
Bij ons worden ze naar huis gestuurd als ze in een joggingsbroek komen. Maar snap ook niet hoe je als werknemer het durft om in zo'n broek te komen :? Het wordt wel toegestaan om gezondheidsredenen. Een van de groentejongens is na een ongeluk en twee maanden revalideren weer begonnen met werken, maar draagt wel een joggingsbroek omdat ie een dik verband om zo'n knie heeft. Dat is geen probleem :)
pi_138359358
Een trainingsbroek draag je maar in je vrije tijd, dat hoor je niet op je werk te dragen. :P
pi_138359777
Mailtje gekregen met datum voor een kennismakingsgesprek in Rotterdam. *O*
pi_138359935
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:13 schreef einschtein het volgende:
Mailtje gekregen met datum voor een kennismakingsgesprek in Rotterdam. *O*
Leuk! Wanneer? :)
pi_138360002
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:17 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Leuk! Wanneer? :)
In principe volgende week woensdag, maar moet ik even kijken of ik vrij kan regelen. Zo niet, dan is het de woensdag erop. :)
pi_138360087
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:19 schreef einschtein het volgende:

[..]

In principe volgende week woensdag, maar moet ik even kijken of ik vrij kan regelen. Zo niet, dan is het de woensdag erop. :)
Spannend! :)
pi_138360099
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:19 schreef einschtein het volgende:

[..]

Overplaatsing?
  maandag 31 maart 2014 @ 13:22:08 #112
378682 JohnBercow
pi_138360109
De muziek van 2929 is wel baas trouwens!

En vanochtend gebeld door mijn docent; ik mag woensdag op afstudeerverdediging.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138360179
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:22 schreef Schuimpjes het volgende:

Gratz :). Is het daarmee ook al automatisch een voldoende?
pi_138360223
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Overplaatsing?
Jup, paar week geleden een mailtje naar de OM van de regio waar ik mogelijk heen ga verhuizen gestuurd en die heeft het op zijn beurt weer doorgestuurd. Ik weet namelijk dat er 3 nieuwe winkels in de buurt bij komen, in 1 regio, dus heb direct erbij gezet of ik niet wat in die nieuwe winkels kan betekenen. :P
pi_138360266
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef einschtein het volgende:

[..]

Jup, paar week geleden een mailtje naar de OM van de regio waar ik mogelijk heen ga verhuizen gestuurd en die heeft het op zijn beurt weer doorgestuurd. Ik weet namelijk dat er 3 nieuwe winkels in de buurt bij komen, in 1 regio, dus heb direct erbij gezet of ik niet wat in die nieuwe winkels kan betekenen. :P
Wat fijn dat het zo geregeld kan worden :) Je gaat ook verhuizen naar Rotterdam?
pi_138360269
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:22 schreef Schuimpjes het volgende:

Nice *G*

quote:

[..]

Succes :)

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 13:26:03 ]
pi_138360314
quote:

[..]

Super leuk! :D
  maandag 31 maart 2014 @ 13:27:41 #118
378682 JohnBercow
pi_138360353
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:23 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Gratz :). Is het daarmee ook al automatisch een voldoende?
Thanks! Mijn scriptie is voldoende maar kan nog zakken op de verdediging
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138360373
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat fijn dat het zo geregeld kan worden :) Je gaat ook verhuizen naar Rotterdam?
Was al langs een paar winkels geweest, paar (A)SM's gesproken en die hadden geen ruimte. Eentje die zei dus dat er een paar nieuwe winkels in de regio waar ik heen ga bij komen, noemde zelfs al straten, en die stelde vervolgens voor om even een mailtje te sturen.

Ik ga alleen verhuizen als ik daar overgeplaatst kan worden. Misschien dat ik dan nog een opleiding wil doen, dat weet ik nog niet. Zoveel mogelijkheden.
pi_138360402
Was ook nog even langs de winkel van Purdey (die hiero ook wel een post) geweest, trouwens. Had d'er ook nog even aan de telefoon. 'HEUH, jij bent toch die ene van FOK!?'. ('hihi ja, *tuut* *tuut* *tuut*')
pi_138360421
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:28 schreef einschtein het volgende:
Was ook nog even langs de winkel van Purdey (die hiero ook wel een post) geweest, trouwens. Had d'er ook nog even aan de telefoon. 'HEUH, jij bent toch die ene van FOK!?'. ('hihi ja, *tuut* *tuut* *tuut*')
Daarna hing jij natuurlijk op als een echte rasautist. :7

oh, ja.. Je editte al :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 13:29:42 ]
pi_138360435
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Daarna hing jij natuurlijk op als een echte rasautist. :7

oh, ja.. Je editte al :')
Neuh. 'TITS OR GTFO'.
pi_138360438
quote:

[..]

Was al langs een paar winkels geweest, paar (A)SM's gesproken en die hadden geen ruimte. Eentje die zei dus dat er een paar nieuwe winkels in de regio waar ik heen ga bij komen, noemde zelfs al straten, en die stelde vervolgens voor om even een mailtje te sturen.

Ik ga alleen verhuizen als ik daar overgeplaatst kan worden. Misschien dat ik dan nog een opleiding wil doen, dat weet ik nog niet. Zoveel mogelijkheden.
Ok :D Maar als je wilt huren, kan je niet 1,2,3 een huis hier krijgen... Of je moet naar een tokkiebuurt verhuizen, maar daar zit je denk ik niet op te wachten :)
pi_138360446
quote:
pi_138360450
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:29 schreef einschtein het volgende:

[..]

Neuh. 'TITS OR GTFO'.
Deze man _O_
pi_138360452
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ok :D Maar als je wilt huren, kan je niet 1,2,3 een huis hier krijgen... Of je moet naar een tokkiebuurt verhuizen, maar daar zit je denk ik niet op te wachten :)
Mijn vriendin woont er al en die heeft een prima appartement waar je met zijn 2'e kan vertoeven. :D
pi_138360470
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:30 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Deze man _O_
Grootspraak. :@ Even een gesprekje gehad en toen was 't klaar, niet je fantasie op hol laten slaan.
pi_138360475
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:26 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Super leuk! :D
Zin an. :D
pi_138360478
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:30 schreef einschtein het volgende:

[..]

Mijn vriendin woont er al en die heeft een prima appartement waar je met zijn 2'e kan vertoeven. :D
Hoop dat het goed uitpakt voor jou/jullie :)
pi_138360502
Maar wist niet dat er nieuwe AH's in Rotterdam bijkomen? Je hebt er al eentje op elke hoek bij wijze van
pi_138360512
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoop dat het goed uitpakt voor jou/jullie :)
We hebben al wel es een paar keer proef gedraait, gewoon even voor een langere periode met zijn 2'en in 1 huis. Tuurlijk, permanent is wat anders, maar het komt vást goed.
pi_138360522
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar wist niet dat er nieuwe AH's in Rotterdam bijkomen? Je hebt er al eentje op elke hoek bij wijze van
Ik wel. 3 in Kralingen alleen al.
pi_138360529
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef einschtein het volgende:

[..]

We hebben al wel es een paar keer proef gedraait, gewoon even voor een langere periode met zijn 2'en in 1 huis. Tuurlijk, permanent is wat anders, maar het komt vást goed.
Ik bedoelde eigenlijk dat je hier kan komen werken :P
pi_138360569
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk dat je hier kan komen werken :P
Ach, ik denk dat dat ook wel goed komt. :P Het liefst in een nieuwe winkel natuurlijk, zodat alles voor iedereen nieuwe is. Maar ach.
pi_138360613
Ik ga maar eens werken, paar uurtjes op hb. Balen dat het nu zo lekker zonnig is, want had natuurlijk veel liever op het terras gezeten ;(
pi_138360638
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:34 schreef SLP_ het volgende:
Ik ga maar eens werken, paar uurtjes op hb. Balen dat het nu zo lekker zonnig is, want had natuurlijk veel liever op het terras gezeten ;(
Zonnig ja, maar hier is t best frisjes ;(
pi_138360661
17 graden hier ;)
pi_138360680
Ik ga me ook maar eens omkleden en klaarmaken :O
pi_138360740
Ik ben alweer vrij, 4u begonnen. :P Koppen liggen er allemaal oke bij, behalve de airmiles-kop en die met Ariel pods.
pi_138360940
Iemand die weet per wanneer je kan solliciteren bij die nieuwe Albert Heijn die in de markthal komt in Rotterdam?
En hoe je kan zien wie daar SM oid van is?
Markthal opent in oktober.
Heb het prima naar mijn zin hoor bij mijn eigen filiaaltje, maar qua afstand zou het toch flink wat tijd schelen. :)
pi_138360977
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Donald250 het volgende:
Iemand die weet per wanneer je kan solliciteren bij die nieuwe Albert Heijn die in de markthal komt in Rotterdam?
Heb het prima naar mijn zin hoor bij mijn eigen filiaaltje, maar qua afstand zou het toch flink wat tijd schelen. :)
Denk dat je SM je daar verder mee kan helpen. Die kan contact leggen met de OM van die regio. Of jou zijn e-mail adres geven :P
pi_138360995
-O- :|W }:|

Waarom is dat wachtwoord wijzigen zo'n gedoe?
pi_138360999
Straks werken jij en Einschtein nog in t zefde filiaal :o
pi_138361002
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

hetispatat12375
pi_138361006
quote:
Even je (A)SM aanspreken, die kan eventueel wat regelen met de OM.
pi_138361090
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef d4v1d het volgende:
Straks werken jij en Einschtein nog in t zefde filiaal :o
Ik weet niet of Markthal onder dezelfde regio valt, maar het verschilt in ieder geval niet veel. :P
pi_138361232
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:48 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik weet niet of Markthal onder dezelfde regio valt, maar het verschilt in ieder geval niet veel. :P
Hehe, geen idee waar die onder valt.
Maar ik woon in ieder geval dus in Rotterdam.
Maar al met mijn huidige SM besproken en die zegt dat hij alleen contact kan leggen voor filialen uit de huidige regio? (Ik gok Utrecht)
pi_138361247
quote:
Als de opening dichtbij komt hangen ze meestal al van die posters voor de ramen dacht ik. Maar Oktober duurt nog ff :P
pi_138361263
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

Echt hé, zo irritant. :')
pi_138361265
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Maar al met mijn huidige SM besproken en die zegt dat hij alleen contact kan leggen voor filialen uit de huidige regio? (Ik gok Utrecht)
Hij kan toch heus wel e-mailen met andere OM's? Dat kon Einschtein ook...
pi_138361277
quote:

[..]

Echt hé, zo irritant. :')
Heb hem! Een heel dom wachtwoord, maargoed :)
pi_138361321
quote:

[..]

Ja, het is een beetje lastig uit te vogelen in welke regio dat zit. Maar je SM kan heel simpel een mailtje sturen naar de OM's in Rotterdam/die regio.
pi_138361328
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Heb hem! Een heel dom wachtwoord, maargoed :)
zonneschijn1982
pi_138361362
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:54 schreef einschtein het volgende:

[..]

zonneschijn1982
Nee *)
pi_138361388
quote:

[..]

zonneschijn1982
Berenpak2
pi_138361391
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee *)
KUTZONsorryzon
pi_138361394
Of snapt niemand die hier? ;(
pi_138361408
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:57 schreef d4v1d het volgende:
Ik niet. :')
pi_138361415
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:57 schreef d4v1d het volgende:
:Y
pi_138361456
Ik ook niet. Verklaar je nader.
pi_138361511
quote:

[..]

Ja, het is een beetje lastig uit te vogelen in welke regio dat zit. Maar je SM kan heel simpel een mailtje sturen naar de OM's in Rotterdam/die regio.
Ok, zal zo nog een keer vragen, en anders idd zelf erachteraan deze week!
Bedankt voor de tips. :)
pi_138361513
Oh, hihi.
pi_138362385
Blegh. Panklaar :r
pi_138362637
EMERGENCY

Ik ben vandaag ziek thuis gebleven want voel me niet lekker, nu heb ik 2 en een half uur van te voren gebeld en dat vonden ze veeel te laat, ik moet nu zel;f mensen regelen die voor mij kunnen werken... is dit normaal!! ik ga toch niet over het personeel. Dit is ook de eerste keer in 8 maanden dat ik daar werk dat ik ziek ben en nu dit... ik vroeg aan mijn teamleider, stel nou dat ik niemand kan vinden wat dan, zegt die : Ja dan moet je zelf komen.... Ik had hem 3 sec daarvoor uitgelegd dat als ik niet naar school kan ook niet kan werken. HELP!
pi_138362727
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:34 schreef KanGeenNaamVerzinnen1 het volgende:
EMERGENCY

Ik ben vandaag ziek thuis gebleven want voel me niet lekker, nu heb ik 2 en een half uur van te voren gebeld en dat vonden ze veeel te laat, ik moet nu zel;f mensen regelen die voor mij kunnen werken... is dit normaal!! ik ga toch niet over het personeel. Dit is ook de eerste keer in 8 maanden dat ik daar werk dat ik ziek ben en nu dit... ik vroeg aan mijn teamleider, stel nou dat ik niemand kan vinden wat dan, zegt die : Ja dan moet je zelf komen.... Ik had hem 3 sec daarvoor uitgelegd dat als ik niet naar school kan ook niet kan werken. HELP!
Ja dat is normaal, vraag even of je een bellijst kan krijgen voor een vervanger. Wist je al eerder dat je niet kon werken?
Iets anders, probeer eens met zinnen te werken en interpunctie, dat leest een stuk prettiger ;)
pi_138362750
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:34 schreef KanGeenNaamVerzinnen1 het volgende:
EMERGENCY

Kon je niet eerder bellen dan? Dat is de eerste vraag die omhoog komt.
pi_138363516
Het is geregeld, ik denk dat het meer aan de persoon lag. 2e was slimmer.
Bij onze AH moet je dus schijnbaar voor 11:00 bellen maar dat wist ik niet.
Uiteraard wist ik vanochtend al dat ik niet kon werken want ik ging ook niet naar school.
Maar ik wist niet dat ik toen al moest bellen. Wel raar dat je zelf personeel moet regelen, dan wil ik ook salarisverhoging als ik het managen ook mag doen...
pi_138363597
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:00 schreef KanGeenNaamVerzinnen1 het volgende:
Uiteraard wist ik vanochtend al dat ik niet kon werken want ik ging ook niet naar school.
Maar ik wist niet dat ik toen al moest bellen. Wel raar dat je zelf personeel moet regelen, dan wil ik ook salarisverhoging als ik het managen ook mag doen...
Ik snap niet dat jij niet direct zodra je weet dat je niet kan werken. Je snapt zelf toch ook wel dat als jij niet op komt dagen, dat er iemand anders voor moet komen?

Maar goed, het is al opgelost. :)
pi_138363612
Als jij de regels niet kent (Die je wel zou horen te kennen) dan los je het probleem ook maar zelf op.
pi_138363741
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:00 schreef KanGeenNaamVerzinnen1 het volgende:
Maar ik wist niet dat ik toen al moest bellen. Wel raar dat je zelf collega's moet regelen, dan wil ik ook salarisverhoging als ik het managen ook mag doen...
Soepel die 11:00, bij ons is het 09:30 en daarna heb je pech.
pi_138363889
Videootje van afgelopen zaterdagavond:

:)
pi_138365165
Ik dus 55 minuten in de wacht, probeer ik het met een 2e lijn, en ik kom er in 1 keer doorheen. Wat is deze :?
  maandag 31 maart 2014 @ 15:50:13 #175
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138365310
Soepel? Extreem soepel zelfs!
Bij ons is het 07:30. Later dan dat, pech.
pi_138365468
quote:
EMERGENCY

Nou poe poe, 1e keer in 8 maanden. Wil je een medaille?
pi_138365545
Ik zit nu die Hero sap uit de aanbieding te drinken (die van minder inhoud en duurder). Wat hebben ze ermee gedaan? Dat spul is niet meer te zuipen. :r
pi_138365826
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef mujentas het volgende:
Ik zit nu die Hero sap uit de aanbieding te drinken (die van minder inhoud en duurder). Wat hebben ze ermee gedaan? Dat spul is niet meer te zuipen. :r
Klacht sturen naar hero, krijg je misschien nog een leuke "schadevergoeding"
pi_138367219
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef rboy14 het volgende:

[..]

Klacht sturen naar hero, krijg je misschien nog een leuke "schadevergoeding"
Heb ik laatst ook gedaan bij een zakje autodrop, zat helemaal vol met vieze oranje snoepjes terwijl er 10 soorten in zouden moeten zitten. Kreeg ik een grote nieuwe zak thuis gestuurd, niceeeee
pi_138367605
quote:
Maar ik wist niet dat ik toen al moest bellen. Wel raar dat je zelf personeel moet regelen, dan wil ik ook salarisverhoging
staat gewoon in het huisregelboekje die hebt gekregen tijdens het contract ondertekenen
pi_138367914
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:51 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

staat gewoon in het huisregelboekje die hebt gekregen tijdens het contract ondertekenen
Daarin staat als je na 11:30 moet werken je maximaal 2 uur van te voren moet bellen.
pi_138367944
Wat hebben ze weer een teringbende achter gelaten. Amper afgeprijsd, slecht FiFo, schappen overhoop.

:r
pi_138368009
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef d4v1d het volgende:
Wat hebben ze weer een teringbende achter gelaten. Amper afgeprijsd, slecht FiFo, schappen overhoop.

:r
Vergas ze.
pi_138368033
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef einschtein het volgende:

[..]

Vergas ze.
Graag.
pi_138368170
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:03 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Graag.
Doe dan.
pi_138368204
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:06 schreef einschtein het volgende:

[..]

Doe dan.
Hoe ;(
pi_138368263
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoe ;(
Met gas?
pi_138368283
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:09 schreef einschtein het volgende:

[..]

Met gas?
Echt? :o
  maandag 31 maart 2014 @ 17:15:14 #189
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_138368454
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoe ;(
Luchtschuif van het generatorhok even dichtzetten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_138369068
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Luchtschuif van het generatorhok even dichtzetten.
Wat gebeurt er dan?
Die generator staat toch niet altijd aan?
pi_138369386
Over ziek melden gesproken, als ik ziek ben, dan ben ik ziek en ga ik niet nog een vervanger regelen. Wat is deze. :') Tevens, om half acht moeten bellen. :')
pi_138369569
Ziek zijn. :')
pi_138369600
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:50 schreef einschtein het volgende:
Ziek zijn. :')
Laatste keer was voor mij wel ergens in 2012, maar soms kun je er gewoon niet omheen. Net als jij met je oogontsteking. ;)
pi_138369660
Er is natuurlijk ook een verschil tussen 'ik voel me niet zo lekker' en daadwerkelijk te ziek zijn om te kunnen werken.
  maandag 31 maart 2014 @ 17:54:08 #195
346939 Janneke141
pi_138369702
Strenge regels mbt ziekmelden zijn prima om de dwarszittende scheten en de ziekte van Heineken eruit te kunnen filteren.
pi_138369731
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:50 schreef exelletor het volgende:

[..]

Laatste keer was voor mij wel ergens in 2012, maar soms kun je er gewoon niet omheen. Net als jij met je oogontsteking. ;)
Dat klopt, maar ik bedoelde meer van de type mensen die na een kuche ziek thuis gaan zitten. :)
pi_138369922
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef SausDip het volgende:

[..]

Heb ik laatst ook gedaan bij een zakje autodrop, zat helemaal vol met vieze oranje snoepjes terwijl er 10 soorten in zouden moeten zitten. Kreeg ik een grote nieuwe zak thuis gestuurd, niceeeee
heb ik een keer gehad met grolsch, was een nieuw zomerbiertje ofzo, totaal geen smaak. Kreeg ik een giftbox met vrijwel alle smaken en nog eens een sixpack van dat originele zomerbier en dat allemaal werd bij ons thuisgebracht :) :)
pi_138370010
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:09 schreef einschtein het volgende:

[..]

Met gas?
Zyklon B schijnt wel een effectief middeltje te zijn.
pi_138370066
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:54 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik bedoelde meer van de type mensen die na een kuche ziek thuis gaan zitten. :)
Mensen die zich overdreven ziek doen klinken aan de telefoon :')
pi_138370092
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:05 schreef mujentas het volgende:

[..]

Eckte bazen komen met hun tuberculose even langs om zich even ziek te melden.
pi_138370950
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:05 schreef mujentas het volgende:

[..]

Nog even een paar keer kuchen natuurlijk.
pi_138370994
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:06 schreef einschtein het volgende:

[..]

Eckte bazen komen met hun tuberculose even langs om zich even ziek te melden.
Nou ik kan ook overdreven terug doen hoor. Ik altijd heel enthousiast He alles goed?! *O*
pi_138371101
Wil ik gaan avondeten kan ik geen enkele vork vinden :') :') :')
pi_138371110
#liefdagboek
pi_138371326
Meldde er hier eentje af door om 14 uur 30 een mailtje te sturen terwijl ze om 16 uur moet beginnen. Alsof wij continu onze mail checken? :{ Om 16 uur gebeld waar ze bleef, ja ze kon niet komen want ze moest echt nog veel aan school doen :'(. Super leuk al die goedkope 16-jarigen, maar wat een mentaliteit ;(
pi_138371379
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:50 schreef SLP_ het volgende:
Meldde er hier eentje af door om 14 uur 30 een mailtje te sturen terwijl ze om 16 uur moet beginnen. Alsof wij continu onze mail checken? :{ Om 16 uur gebeld waar ze bleef, ja ze kon niet komen want ze moest echt nog veel aan school doen :'(. Super leuk al die goedkope 16-jarigen, maar wat een mentaliteit ;(
Die kan dan toch zeker wel voorgoed thuisblijven?
  maandag 31 maart 2014 @ 18:51:59 #207
346939 Janneke141
pi_138371390
quote:

Oprotten, volgende.
pi_138371423
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:51 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die kan dan toch zeker wel voorgoed thuisblijven?
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oprotten, volgende.
Als het aan mij lag wel, maar het ligt helaas niet aan mij :P
pi_138371426
quote:
Ziekmelden via de mail :')
pi_138371617
Vandaag trouwens die Nexus tablet gehad voor IDB. Niet dat we die ooit lopen, maar goed.
pi_138371755
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:58 schreef mujentas het volgende:
Vandaag trouwens die Nexus tablet gehad voor IDB. Niet dat we die ooit lopen, maar goed.
Leuk voor op het toilet onder werktijd. :')
pi_138371874
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:58 schreef mujentas het volgende:
De wat.
pi_138371935
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:05 schreef einschtein het volgende:

[..]

De wat.
De Iedere Dag Beter monitor.
pi_138372349
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Aha, oke. Nooit van gehoord.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:16:31 #215
346939 Janneke141
pi_138372382
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Het volgende middel dat tot doel gebombardeerd wordt.
pi_138372405
Handig hoor, die nieuwe weegschalen. Alleen jammer dat ze bonnetjes uitprinten. :')
  maandag 31 maart 2014 @ 19:20:43 #217
378682 JohnBercow
pi_138372531
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:02 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Leuk voor op het toilet onder werktijd. :')
Zit op het HT netwerk. Je kunt er dus niks mee :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138372554
quote:
sommige mensen 8)7
pi_138372561
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:15 schreef einschtein het volgende:

[..]

Aha, oke. Nooit van gehoord.
Een checklist die twee keer per dag door de (A)SM gelopen dient te worden, met elke keer andere aandachtspunten.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:22:18 #220
378682 JohnBercow
pi_138372583
Weer iets wat erbij komt :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138372635
Wat is er anders aan dan de Winkelbeeldmonitor?
  maandag 31 maart 2014 @ 19:24:14 #222
346939 Janneke141
pi_138372638
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Weer iets wat erbij komt :)
Lijstjes om de lijstjes O+

SPOILER
pi_138372798
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Een checklist die twee keer per dag door de (A)SM gelopen dient te worden, met elke keer andere aandachtspunten.
Hm, oke. Zal mijn SM leuk vinden, dan zal ze in de winkel moeten zijn.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:30:18 #224
378682 JohnBercow
pi_138372834
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef exelletor het volgende:
Wat is er anders aan dan de Winkelbeeldmonitor?
Dat hij nu digitaal is.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138372862
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Dat hij nu digitaal is.
Hm, oke. Wou iemand een Nexus op kosten van de zaak hebben?
pi_138372923
Het lukt mij niet om internetverbinding te krijgen op die tablet. Welk netwerk moet je hebben?
pi_138373032
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef UncleSam het volgende:
Het lukt mij niet om internetverbinding te krijgen op die tablet. Welk netwerk moet je hebben?
Alles staat al ingesteld hoor :?
pi_138373035
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef einschtein het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook een beetje de bedoeling achter die lijsten. ;)
pi_138373156
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef einschtein het volgende:

[..]

Soms vraag ik me wel eens af wat ze de hele dag daar op dat kantoor doen :')

Keihard chillen.
pi_138373518
Ze hadden die Nexus tablets vast over van de garagesale aanbieding ;)
  maandag 31 maart 2014 @ 19:57:10 #231
378682 JohnBercow
pi_138373896
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef mujentas het volgende:

[..]

Keihard chillen.
Koffie drinken :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138373924
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef mujentas het volgende:

[..]

Keihard chillen.
Hier net zo. Ik moet zeggen als ze in de winkel is, doet ze wel wat nuttigs hoor. Ze helpt zo nu en dan achter de counter of pakt even wat in bij brood. Soms spiegelt ze de paden vlakbij de counter.

Maar voor de rest. Vandaag kwam ze 8u binnen en kwam ze pas om 12 weer van d'er kantoor af. Voor, je raadt het al, pauze.
pi_138374183
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

Alles staat al ingesteld hoor :?
als ik de idb app open krijg ik een 'pagina kan niet worden weergegeven' omdat er geen netwerk is.
pi_138374305
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:05 schreef UncleSam het volgende:

[..]

als ik de idb app open krijg ik een 'pagina kan niet worden weergegeven' omdat er geen netwerk is.
Bij ons was 1 van de RF zenders uitgevallen ivm de stroomstoring, waardoor de halve winkel geen bereik had. Misschien dat dit bij jullie ook is gebeurt?

Anders zou ik het niet weten, alles staat als het goed is al voorgeprogrammeerd.
  maandag 31 maart 2014 @ 20:12:47 #235
378682 JohnBercow
pi_138374469
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:05 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Kun je het beste even met de hard- en softwarelijn contact opnemen. In onze winkel doet hij het bijvoorbeeld wel goed, maar ik in de winkel waar ik afgelopen donderdag even was bijvoorbeeld weer niet.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 31 maart 2014 @ 20:14:09 #236
251095 Purdey
Better off alone..
pi_138374507
quote:
Ik moest even hardop lachen :D

Maar er was bij ons geen ruimte? Er is wel laatst een TLVKK weggegaan, maar die is opgevuld door een TLVKA die binnen afzienbare tijd de opleiding voor ASM in gaat en ervaring op moet gaan doen :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_138374644
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:14 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik moest even hardop lachen :D

Maar er was bij ons geen ruimte? Er is wel laatst een TLVKK weggegaan, maar die is opgevuld door een TLVKA die binnen afzienbare tijd de opleiding voor ASM in gaat en ervaring op moet gaan doen :)
Nee, hij had zo 1, 2, 3 geen ruimte voor een 24u p/w. :P Op zich wel jammer, jullie winkel zag er goed uit.

Al was er op de eerste dag dat ik er was iemand met een HT bezig, bij zuivel/koffie(?), waarvan ik dacht dat die zo in slaap viel. Ook de uitstraling van een dweil.
  maandag 31 maart 2014 @ 20:22:27 #238
251095 Purdey
Better off alone..
pi_138374846
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef einschtein het volgende:

[..]

Nee, hij had zo 1, 2, 3 geen ruimte voor een 24u p/w. :P Op zich wel jammer, jullie winkel zag er goed uit.

Al was er op de eerste dag dat ik er was iemand met een HT bezig, bij zuivel/koffie(?), waarvan ik dacht dat die zo in slaap viel. Ook de uitstraling van een dweil.
Haha, daar hebben we er meer van. Oudere dame met een bril toevallig? Of een dame met heel lelijk geblondeerd haar en zwaar opgemaakt?
pi_138374918
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:22 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, daar hebben we er meer van. Oudere dame met een bril toevallig? Of een dame met heel lelijk geblondeerd haar en zwaar opgemaakt?
Nee, het was een broekie. Ik gok 17, 18? Sjonnie-uitstraling, broek uit de jaren 90 aan.
pi_138375045
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:24 schreef einschtein het volgende:

[..]

Nee, het was een broekie. Ik gok 17, 18? Sjonnie-uitstraling, broek uit de jaren 90 aan.
David?

SPOILER
  maandag 31 maart 2014 @ 20:32:19 #241
251095 Purdey
Better off alone..
pi_138375319
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:24 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dan heb ik al een vermoeden over wie je het hebt. Ik kan ook maar een ding zeggen; We krijgen subsidie voor hem :')
pi_138375385
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:32 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dan heb ik al een vermoeden over wie je het hebt. Ik kan ook maar een ding zeggen; We krijgen subsidie voor hem :')
I knew it! :D
pi_138375444
De kwantiteitsmedewerker?
pi_138379609
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Een checklist die amper door de (A)SM gelopen word, met elke keer andere aandachtspunten.
Fixed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 21:44:03 ]
pi_138379624
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:27 schreef exelletor het volgende:

[..]

David?

SPOILER
:')
pi_138379678
Wel knap dat jullie het aandurven een persoon waarvoor je subsidie krijgt met een HT te laten werken... Meestal zijn dat niet de slimste werkers :')
pi_138380477
Zijn er in jullie filialen consequenties gebonden aan het zakken voor de alcoholcontrole?

Bij ons in het filiaal moet degene die zakt 3 avonden organiseren waarin hij/zij toelicht hoe het anders kan. Iedere cassière is verplicht naar één van deze avonden te komen... ONBETAALD!

Gelukkig zit ik niet bij kassa :')

Wat is jullie mening hierover?
pi_138381022
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef Dipstaart het volgende:
Zijn er in jullie filialen consequenties gebonden aan het zakken voor de alcoholcontrole?

Bij ons in het filiaal moet degene die zakt 3 avonden organiseren waarin hij/zij toelicht hoe het anders kan. Iedere cassière is verplicht naar één van deze avonden te komen... ONBETAALD!

Volgensmij is het officiële beleid dat je altijd een gesprek hebt met TL en (a)sm, bij 2 keer fout een avond bijwonen georganiseerd door de TL. 3 keer fout een gesprek met de OM erbij dacht ik? (Of dat was met een andere fout :') )

Dat het onbetaald is snap ik wel.. Had je maar niet in de fout moeten gaan.
pi_138381077
quote:

Ik vind me niet verplicht te komen naar de avonden waarvoor ik niet krijg betaald. Hetzelfde geldt voor ELM-cursussen. Mocht iemand voor de eerste keer bij ons zakken, denk ik dat er op een gesprekje na, geen consequenties zijn.
pi_138381168
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef d4v1d het volgende:
Dus als je een potje appelmoes laat vallen, mag je ook onbetaald op een cursus "net omgaan met potjes appelmoes" komen? :')
  maandag 31 maart 2014 @ 22:06:47 #251
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138381184
quote:

What the fuck 8)7
Flesje bier
pi_138381344
quote:

Dus de caissieres die de controle wel halen moeten ook naar die avond? Sowieso vind ik dat alle werkgerelateerde avonden (muv personeelsfeesten) betaald moeten worden.
pi_138381514
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dus als je een potje appelmoes laat vallen, mag je ook onbetaald op een cursus "net omgaan met potjes appelmoes" komen? :')
Nee. Maar alcohol verkopen aan <25 jarige mag gewoon niet. Dat zijn nou eenmaal regels..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 22:12:14 ]
pi_138381546
Oh wacht, IEDERE cassiere? Ook degene die prima werken? :')
pi_138381584
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Volgensmij is het officiële beleid dat je altijd een gesprek hebt met TL en (a)sm, bij 2 keer fout een avond bijwonen georganiseerd door de TL. 3 keer fout een gesprek met de OM erbij dacht ik? (Of dat was met een andere fout :') )

Dus 1 iemand gaat in de fout en de hele club kan onbetaald een avond bijwonen onder het mom van samen een team..
pi_138381620
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Dus 1 iemand gaat in de fout en de hele club kan onbetaald een avond bijwonen onder het mom van samen een team..
Ik las niet goed :X Ik dacht dat er bedoeld werd dat iedere cassiere die de fout in was gegaan moest komen..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 22:13:26 ]
pi_138381726
Vanmiddag een oude man die kippenbout wou hebben.. Ik loop met hem naar de kip en wijs hem de vleugels, boutjes, et cetera, et cetera aan.. Nou, we hadden niet degene die die wou hebben dus gooit die z'n mandje op de grond en loopt de winkel uit..

What the fuck :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 22:14:57 ]
  maandag 31 maart 2014 @ 22:16:34 #258
378682 JohnBercow
pi_138381829
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
Vanmiddag een oude man die kippenbout wou hebben.. Ik loop met hem naar de kip en wijs hem de vleugels, boutjes, et cetera, et cetera aan.. Nou, we hadden niet degene die die wou hebben dus gooit die z'n mandje op de grond en loopt de winkel uit..

Moet je maar zorgen dat je kippenbout hebt.

Gr gr
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138381959
quote:

Ja, ook wel eens meegemaakt. Echt what the fuck inderdaad :') Waar maken mensen zich druk om.

Had laatst een jongen aan de kassa die geen legitimatie bij zich had en zo boos werd dat hij z'n bier niet meekreeg, hij de blikjes fucking hard op de grond flikkerde. Wel chill dat geen een blikje kapot was 8-)

Paar weken terug viel er een blikje bier op de grond en er kwam zo'n gaatje in en het blikje rolde over de kassa afdeling terwijl het keihard bier spoot. Al die caissieres gillen omdat ze bier in hun gezicht kregen :') Heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen op werk :')
  maandag 31 maart 2014 @ 22:20:12 #260
378682 JohnBercow
pi_138382038
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja, ook wel eens meegemaakt. Echt what the fuck inderdaad :') Waar maken mensen zich druk om.

Had laatst een jongen aan de kassa die geen legitimatie bij zich had en zo boos werd dat hij z'n bier niet meekreeg, hij de blikjes fucking hard op de grond flikkerde. Wel chill dat geen een blikje kapot was 8-)

Paar weken terug viel er een blikje bier op de grond en er kwam zo'n gaatje in en het blikje rolde over de kassa afdeling terwijl het keihard bier spoot. Al die caissieres gillen omdat ze bier in hun gezicht kregen :') Heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen op werk :')
_O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138382071
Studentenstadje, dan krijg je dit soort taferelen. :')
pi_138382158
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef SLP_ het volgende:

[..]

_O-!

Hier stond ik gisteravond bij de franchiser die tot 24u open is aan de kassa, of nouja.. Bijna voorin de rij die tot midden in het gangpad stond :') (t is daar altijd niet normaal druk...) . Laat n klant een fles verse sap vallen, precies tussen 2 kassa's en een hekje.. Nou, medewerker komt aangesneld met de Zamboni (volgensmij gaf die iets teveel gas, maar dat terzijde :') ). Goed, ik wou aan de kant gaan maar voor ik weg was werd ik geplet tussen de zamboni en de kassa :') :r
  maandag 31 maart 2014 @ 22:23:17 #263
378682 JohnBercow
pi_138382228
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

_O-!

Hier stond ik gisteravond bij de franchiser die tot 24u open is aan de kassa, of nouja.. Bijna voorin de rij die tot midden in het gangpad stond :') (t is daar altijd niet normaal druk...) . Laat n klant een fles verse sap vallen, precies tussen 2 kassa's en een hekje.. Nou, medewerker komt aangesneld met de Zamboni (volgensmij gaf die iets teveel gas, maar dat terzijde :') ). Goed, ik wou aan de kant gaan maar voor ik weg was werd ik geplet tussen de zamboni en de kassa :') :r
Ah gossie. Schadevergoeding eisen.

Of storneren. gr gr
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138382237
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

_O-!

''Een klant''

Wel grappig verhaal _O-
pi_138382247
quote:

Bij ons vlogen de tomaten eens door de winkel heen, wat een feest.
pi_138382259
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ah gossie. Schadevergoeding eisen.

Of storneren. gr gr
Ja, ik moet nog even een klacht melden op klacht.nl :(
pi_138382274
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef einschtein het volgende:

[..]

Bij ons vlogen de tomaten eens door de winkel heen, wat een feest.
_O- :D
pi_138382298
Als het je laatste dag was gewoon lekker meegooien. :7
pi_138382324
Gewoon schadevergoeding eisen.

SPOILER
pi_138382331
Heb ook nog wel eens een krantenrek, met bijbehorende kranten, voor de servicebalie langs zien vliegen.
  maandag 31 maart 2014 @ 22:24:49 #271
378682 JohnBercow
pi_138382342
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef d4v1d het volgende:
Als het je laatste dag was gewoon lekker meegooien. :7
Ik zal jou eens gooien
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138382352
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef exelletor het volgende:

SPOILER
Ik had ooit eens, de blauwe variant, laten kieperen. :')
pi_138382357
quote:

SPOILER
Ik heb wel eens een kind aangereden
pi_138382365
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik zal jou eens gooien
Nee, Schuimpjes, WIJ zullen JOU eens gooien.
pi_138382366
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef SLP_ het volgende:
''Een klant''

Wel grappig verhaal _O-
David drinkt geen verse sap.
pi_138382377
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef einschtein het volgende:
Heb ook nog wel eens een krantenrek, met bijbehorende kranten, voor de servicebalie langs zien vliegen.
Hahahahahahahaah _O-
pi_138382380
BAM, YOU JUST GOT LITT UP.
  maandag 31 maart 2014 @ 22:25:29 #278
378682 JohnBercow
pi_138382392
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef einschtein het volgende:

[..]

Nee, Schuimpjes, WIJ zullen JOU eens gooien.
:'(
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138382421
quote:

SPOILER
Nouja, er staan daar dus twee kassa's tegenover elkaar (naar elkaar toe gericht) en daartussen staat een hekje om de rijen te scheiden.. Ik stond aan de linkerkant van t hekje en ik was blijkbaar niet optijd weg :') (lees: de zamboni kwam te vroeg :') )

Toen ik de eerste keer met de zamboine aan de slag ging omdat ik een fles wijn van een bancarella had afgestoten reed ik met de zamboni tegen de zelfde bancarella aan en viel er nog 'n fles :') :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 22:27:07 ]
pi_138382422
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef einschtein het volgende:
Ik had ooit eens, de blauwe variant, laten kieperen. :')
Feest :D
pi_138382465
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Toen ik net begon heb ik wel eens een klant geraakt met een lege rolly. Jeuzus, het voelde alsof ik haar de nek doorsneed.
pi_138382489
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik stond aan de linkerkant van t hekje en ik was blijkbaar niet optijd weg :') (lees: de zamboni kwam te vroeg :') )
Je snapt wel dat mocht Zamboni een trein zijn, dat je nu niet meer zou leven?
pi_138382496
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef exelletor het volgende:

[..]

Feest :D
SHIT, ik mistte een woord. 'bijna', ja. Op dat moment zat het hart op de verkeerde plek. :')
  maandag 31 maart 2014 @ 22:26:58 #284
378682 JohnBercow
pi_138382498
Een toemalig ASM van mij kwam ooit op het geniale ( :') ) idee om een Zamboni-rijbewijs te maken voor mensen die er mee om konden gaan :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138382534
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef exelletor het volgende:

[..]

Je snapt wel dat mocht Zamboni een trein zijn, dat je nu niet meer zou leven?
Je snapt wel, dat als David van diamant was, die Zamboni nu helemaal naar de tyfustering was?
pi_138382544
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Een toemalig ASM van mij kwam ooit op het geniale ( :') ) idee om een Zamboni-rijbewijs te maken voor mensen die er mee om konden gaan :')
Veterstrikdiploma 2.0.
pi_138382546
quote:
Zou wel een goed idee zijn :') Met wat ik hier soms zie.. (Ik kan t zelf ook niet hoor :') )
pi_138382547
quote:
Ik vind het wel geniaal. Met theorie-examen erbij. :)
pi_138382577
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef einschtein het volgende:

[..]

Toen ik net begon heb ik wel eens een klant geraakt met een lege rolly. Jeuzus, het voelde alsof ik haar de nek doorsneed.
Auw, maar dat doet echt fucking veel zeer! Ik heb mezelf vaak aangereden met een rolly en daar heb ik dagen later dan nog last van :P

Vandaag had ik bijna iemand onthoofd met een stuk karton die over de rolcontainer uitstak :P
pi_138382584
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Compensatie voor als die jou aanrijd omdat die aan het racen is met de kinderwinkelwagentjes :D
pi_138382597
quote:
Hahahaha, super slim idee :D
pi_138382604
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:28 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Auw, maar dat doet echt fucking veel zeer! Ik heb mezelf vaak aangereden met een rolly en daar heb ik dagen later dan nog last van :P

Vandaag had ik bijna iemand onthoofd met een stuk karton die over de rolcontainer uitstak :P
Ja, I know, dat wist ik, en daarom voelde het ook zo klote. :')
pi_138382657
Afgelopen zaterdag afscheidfeestje van 2 (ex-)collega's. Gingen alle 'donkere' collega's met elkaar en één van de ex-collega's op de foto, die toevallig Turks is, komt er een TLVA binnen:
'MINDER! MINDER! MINDER!' _O-
pi_138382663
Hier een keer een collega die met een rolly vol met vlees (of panklaar) snel de hoek om komt en een klant vol raakt.. Zegt snel sorry en loopt door alsof er niks gebeurd is :') :') :')

(Klant was verder oké.. maar not amused..)
pi_138382665
Het ergste wat ik heb gedaan is appelmoes laten vallen en vervolgens keihard een klant op haar bek zien gaan. :Y)

SPOILER
pi_138382673
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:29 schreef einschtein het volgende:
Afgelopen zaterdag afscheidfeestje van 2 (ex-)collega's. Gingen alle 'donkere' collega's met elkaar en één van de ex-collega's op de foto, die toevallig Turks is, komt er een TLVA binnen:
Godver _O-
pi_138382687
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Godver _O-
Dat was fucking priceless _O-
  maandag 31 maart 2014 @ 22:30:35 #298
378682 JohnBercow
pi_138382696
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:29 schreef einschtein het volgende:
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138382743
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Compensatie voor als die jou aanrijd omdat die aan het racen is met de kinderwinkelwagentjes :D
Die hebben wij niet! :D Maar het kind rende vet hard de hoek om en gleed toen languit op z'n buik voor de schrobmachine. En ik wist toen nog niet echt hoe je die hendels moest bedienen dus ik zat een beetje met m'n voet op zo'n hendel te trappen en botste toen nog paar keer tegen dat kind aan :') Gelukkig werd de moeder boos op het kind en niet op mij hahahaha
pi_138382806
Kinderen die vallen. :') Het eerste wat ik doe is lachen, haat aan kinderen.
  maandag 31 maart 2014 @ 22:32:28 #301
378682 JohnBercow
pi_138382811
You just got Litt up!
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')