Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.
De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker. De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat zijn de vastgestelde toeslagen? Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50% Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50% Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren? TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren? BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding? Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu? Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.
9/12/2013 Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef mujentas het volgende: Verantwoording hebben/afleggen vind ik ook zo afgezaagd klinken, en bij aansturen bedoel ik natuurlijk ook verantwoording nemen
Broccolitaartje om even te reageren op je vorige post over dat er geen asm aanwezig mag zijn. Ik gok eigenlijk dat ze met 3 kaderleden zijn dan is het heel simpel iedereen werkt 1x per periode en de 4de is er bijvoorbeeld een teamleider boven de planning. Er is geen regel dat er niet iedere zondag een kaderlid mag zijn. Je word daarvoor juist gecompenseerd in begrotingen e.d.
Op zondag 30 maart 2014 22:00 schreef ikbenschipper het volgende: Broccolitaartje om even te reageren op je vorige post over dat er geen asm aanwezig mag zijn. Ik gok eigenlijk dat ze met 3 kaderleden zijn dan is het heel simpel iedereen werkt 1x per periode en de 4de is er bijvoorbeeld een teamleider boven de planning. Er is geen regel dat er niet iedere zondag een kaderlid mag zijn. Je word daarvoor juist gecompenseerd in begrotingen e.d.
Ah dankjewel! We hebben inderdaad sinds kort een extra ASM erbij.
Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef marsipilamie het volgende: Ik zou kleine weglaten, wanneer je binnen AH solliciteert weten ze heus wel welke administratie er plaats vind binnen een filiaal
Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef OudeBok het volgende: Hoi.. euh... iemand zou morgen voor me invallen en zegt dat nu last-minute af.. Wat nu?!!!!
"Dan kom je maar gewoon lekker zelf werken. Ik heb nu weekend dus regel het maar en bel morgen maar met het filiaal."
"Dan kom je maar gewoon lekker zelf werken. Ik heb nu weekend dus regel het maar en bel morgen maar met het filiaal."
Gaat moeilijk met schoolgerelateerde activiteiten, hè. Ik heb d'r gezegd, dat ze inderdaad morgen eventjes moet bellen.
En of ik nu moet werken of niet, weekend heb of niet, iedereen mag me altijd een appje sturen . Of dat nu werkgerelateerd of volkomen wat anders is, men gaat z'n gang maar. Als ik er niet van gediend ben, merkt men het snel genoeg .
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt. Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Maar als jij een afspraak maakt met een collega dat hij/zij voor jou werkt kan je er toch vanuit gaan dat die collega even in zijn agenda kijkt voor hij/zij ja (of nee) zegt..
Sterker nog: als je een dienst aanneemt, en vervolgens niet kan, vind ik eigenlijk dat je dan zélf maar vervanging moet zoeken, en het niet moet neerleggen bij de persoon voor wie je zou invallen. Vanaf het moment dat er geruild is, en dat goedgekeurd is, is het jouw dienst, en niet meer de dienst van degene die hem oorspronkelijk zou werken. Maar dat terzijde .
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt. Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Gaat moeilijk met schoolgerelateerde activiteiten, hè. Ik heb d'r gezegd, dat ze inderdaad morgen eventjes moet bellen.
En of ik nu moet werken of niet, weekend heb of niet, iedereen mag me altijd een appje sturen . Of dat nu werkgerelateerd of volkomen wat anders is, men gaat z'n gang maar. Als ik er niet van gediend ben, merkt men het snel genoeg .
Tja, dan moet je het of gewoon goed plannen of je moet het goed regelen.
En wat betreft het weekend; Mensen mogen bij best iets sturen maar vanuit thuis kan ik er ook weinig aan doen. Ik ken de planning niet uit mijn hoofd en heb ook niet alle telefoonnummers van mensen. Wat moet ik op z'n moment dan doen?
Maar waarom ik zeg "Ik heb nu weekend". Het is mij te vaak gebeurt dat ik bijvoorbeeld in de bioscoop was en dat ik een appje krijg (inb4: telefoon uitzetten in de bioscoop): "Hoi [naam], morgen is het carnaval en ik heb vrijgevraagd, maar niet gekregen omdat ik te laat was, maar ik heb een wagen gebouwd en ik moet mee lopen. Ik kan dus morgen niet werken maar niemand kan invallen, wat nu?"
Ik: "Ja dan moet je zelf komen of wat regelen. Maar ik zit nu in de bioscoop dus ik kan nu niks voor je betekenen. Bel morgen maar met AH"
Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef OudeBok het volgende: Vanaf het moment dat er geruild is, en dat goedgekeurd is, is het jouw dienst, en niet meer de dienst van degene die hem oorspronkelijk zou werken.
Dit ben ik met je eens. Maar als die ruil nog niet door het filiaal is goedgekeurd behoort de dienst gewoon tot de oorspronkelijke medewerker. Zijn of haar probleem. Men moet eens ophouden om van hun probleem het probleem van het filiaal te maken.
Maar waarom ik zeg "Ik heb nu weekend". Het is mij te vaak gebeurt dat ik bijvoorbeeld in de bioscoop was en dat ik een appje krijg (inb4: telefoon uitzetten in de bioscoop): "Hoi [naam], morgen is het carnaval en ik heb vrijgevraagd, maar niet gekregen omdat ik te laat was, maar ik heb een wagen gebouwd en ik moet mee lopen. Ik kan dus morgen niet werken maar niemand kan invallen, wat nu?"
Ik: "Ja dan moet je zelf komen of wat regelen. Maar ik zit nu in de bioscoop dus ik kan nu niks voor je betekenen. Bel morgen maar met AH"
Zei "Ja, maar jij bent toch teamleider?"
Alsof ik 24/7 teamleider ben
Haha . Het enige wat ik doe, is ze een beetje advies geven over hoe ze het het beste kunnen brengen en zo. Als je bijvoorbeeld niet erbij meldt, dat je dus op een schoolactiviteit bent, kunnen ze zeggen: joh, je hebt de hele dag, regel het zelf alsnog nog maar. Ik kan thuis ook niks voor ze doen, weet alleen elke dienst vantevoren met welke mensen ik zelf werk. De rest van de planningen ken ik niet. Ik controleer de dagplanningen weliswaar vrijwel wekelijks, maar ken ze verder echt niet .
Was wel een leuke aflevering . Wat een berg bulk hebben we nu in de winkel, in totaal krijgen we van de extra acties 200 colli edet en 500 van pepsi en sisi .
Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef Wupgup het volgende: Was wel een leuke aflevering . Wat een berg bulk hebben we nu in de winkel, in totaal krijgen we van de extra acties 200 colli edet en 500 van pepsi en sisi .
Valt wel mee voor een XL. Edet krijgen we 100 colli van, terwijl ons omzet tegenvalt en wij een kleine wwm zijn.
Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef Wupgup het volgende: Was wel een leuke aflevering . Wat een berg bulk hebben we nu in de winkel, in totaal krijgen we van de extra acties 200 colli edet en 500 van pepsi en sisi .
Valt wel mee voor een XL. Edet krijgen we 100 colli van, terwijl ons omzet tegenvalt en wij een kleine wwm zijn.
Qua ruimte kan het ook makkelijk, maar je wilt dat het ook nog netjes staat . Wil er nog iemand een fiets trouwens, dan raken we er in ieder geval 1 kwijt.
Qua ruimte kan het ook makkelijk, maar je wilt dat het ook nog netjes staat . Wil er nog iemand een fiets trouwens, dan raken we er in ieder geval 1 kwijt.
Hoe scan je dat ding aan de kassa?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 23:06:36 ]
Filialen met oude kassa's hebben toch een map ofzo met blaadjes met alle codes erop?
Als het goed is wel, ja. Was ik blij, dat ik amper op die toetsenborden heb hoeven rammen. Ik was al moderne kassa's gewend van C1000 en Jumbo, dus vond het maar drie keer niks en een enorme stap achteruit. De fysieke toetsen hadden hun charme, maar het gebruiksgemak was ver te zoeken vond ik .
Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Nickskuh het volgende: Is er hier iemand die voor mij het formulier voor beschikbaarheid kan downloaden? Mijn teamleider kan hem zogenaamd niet vinden..
Is daar een formulier voor ? Bij ons volstaat een mailtje naar TL .
Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Nickskuh het volgende: Is er hier iemand die voor mij het formulier voor beschikbaarheid kan downloaden? Mijn teamleider kan hem zogenaamd niet vinden..
Vanaf morgen beginnen de kutdiensten: 19-22. Waarom? We mogen geen 0:45 minuten pauze meer, sterker nog, we doen het maar helemaal zonder en komen voor counterdiensten van 3 uurtjes. Behoorlijk fucking lame. Nu krijg je dat degene tot 19:00 vet weinig aan de schoonmaak begonnen is, degene van 19:00 dan in een troep aankomt, en boos wordt op degene tot 19:00, omdat die een bende achterlaat.
Met 16-22, zorg je er wel voor dat alles netjes is, omdat je anders veel langer moet blijven na 22:00 .
Op maandag 31 maart 2014 00:22 schreef OudeBok het volgende: Vanaf morgen beginnen de kutdiensten: 19-22. Waarom? We mogen geen 0:45 minuten pauze meer, sterker nog, we doen het maar helemaal zonder en komen voor counterdiensten van 3 uurtjes. Behoorlijk fucking lame. Nu krijg je dat degene tot 19:00 vet weinig aan de schoonmaak begonnen is, degene van 19:00 dan in een troep aankomt, en boos wordt op degene tot 19:00, omdat die een bende achterlaat.
Met 16-22, zorg je er wel voor dat alles netjes is, omdat je anders veel langer moet blijven na 22:00 .
Op maandag 31 maart 2014 04:44 schreef einschtein het volgende: De 'Deze Week 14' poster. Medewerker VKK over seizoensworp maaltijdgemak: "Klanten houden van verandering, dat doet het altijd goed".
WAT. Sinds wanneer houden klanten daarvan?
Heeft meneer dat onderzocht? Het klinkt nogal als een aanname van die gast
Wat een teringbende gisteravond zeg. Van de kop met Heineken en en Schweppes gewoon helemaal niks geleverd gekregen. Mag hopen dat die vandaag binnenkomen.
Air Miles kop stond bij ons ook zo goed als leeg, op een paar colli Schweppes en aardappelen na. Heineken iets van vier karren van gekregen + hebben twee displays staan. Nu lekker vijf dagen vrij.
Op maandag 31 maart 2014 08:39 schreef exelletor het volgende: Air Miles kop stond bij ons ook zo goed als leeg, op een paar colli Schweppes en aardappelen na. Heineken iets van vier karren van gekregen + hebben twee displays staan. Nu lekker vijf dagen vrij.
Op maandag 31 maart 2014 08:39 schreef exelletor het volgende: Air Miles kop stond bij ons ook zo goed als leeg, op een paar colli Schweppes en aardappelen na. Heineken iets van vier karren van gekregen + hebben twee displays staan. Nu lekker vijf dagen vrij.
De aardappelen zijn bij ons gewoon bij AGF gebleven, stelletje gekken op het hk .
Op maandag 31 maart 2014 08:37 schreef SausDip het volgende: Schweppes varianten waren bij ons ook leeg. Heineken hebben we meer dan genoeg van: 4 displays met sixpackjes. Verder ook alle acties goed vol.
schweppes herkenbaar. Heineken een display van gehad.
Wat betekend een "Blokkade" op het afwijkingenblad ? Hebben ze dan iets op het DC gedaan of is die vanuit de winkel uitgesloten dan? (Of iets anders... )
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 10:43:30 ]
Dan wordt de uitlevering van het product op het DC al geblokkeerd. Kan volgens mij meerdere redenen hebben (kwaliteitsproblemen oid), maar winkel heeft er zelf, voor zover ik weet, in ieder geval geen invloed op.
Op maandag 31 maart 2014 10:45 schreef SausDip het volgende: Dan wordt de uitlevering van het product op het DC al geblokkeerd. Kan volgens mij meerdere redenen hebben (kwaliteitsproblemen oid), maar winkel heeft er zelf, voor zover ik weet, in ieder geval geen invloed op.
Vanaf week 15 geen extra middag levering hb zaterdag. Nu splitsen we die gewoon uit in de middag en wordt deze samen met de avond levering gevuld. Initieel krijgen we vrijdagmiddag binnen en zaterdagavond tussen de reguliere vulling.
Ik kan het echt niet uitstaan, dat er een meisje is van wie het blijkbaar gewoon wordt toegestaan, dat ze in een soort trainingsbroek komt werken . Het ziet er toch zo rampzalig uit, he .
Op maandag 31 maart 2014 12:26 schreef OudeBok het volgende: Ik kan het echt niet uitstaan, dat er een meisje is van wie het blijkbaar gewoon wordt toegestaan, dat ze in een soort trainingsbroek komt werken . Het ziet er toch zo rampzalig uit, he .
Och, als ze achter de kassa zit, ziet niemand toch wat?
Och, als ze achter de kassa zit, ziet niemand toch wat?
Nou ja, ze is een van de meest actieve met klusjes doen e.d. Ik vind het persoonlijk belangrijk er altijd netjes/'representatief' *voor zover mogelijk in een supermarkt* uit te zien op 't werk . Staat ook gewoon in de huisregels, maar die worden natuurlijk ook niet altijd 100% nageleefd, haha.
Nou ja, ze is een van de meest actieve met klusjes doen e.d. Ik vind het persoonlijk belangrijk er altijd netjes/'representatief' *voor zover mogelijk in een supermarkt* uit te zien op 't werk . Staat ook gewoon in de huisregels, maar die worden natuurlijk ook niet altijd 100% nageleefd, haha.
Ja, je hebt een punt vind ik. Maar in die huisregels staat ook volgens mij dat je alleen een rok aan mag hebben op kniehoogte. Dat ziet er ook niet uit hoor Heb nu af en toe een zwangerschapsjurkje aan wat boven de knie uitkomt. Boeiend hoor.
Op maandag 31 maart 2014 12:40 schreef mujentas het volgende: Net stroomuitval gehad. De GTR kast piept dus ik zo 2929 bellen. ik sta nu al 34 minuten in de wacht. Heb ik het record al te pakken
Op maandag 31 maart 2014 12:40 schreef mujentas het volgende: Net stroomuitval gehad. De GTR kast piept dus ik zo 2929 bellen. ik sta nu al 34 minuten in de wacht. Heb ik het record al te pakken
Op maandag 31 maart 2014 12:26 schreef OudeBok het volgende: Ik kan het echt niet uitstaan, dat er een meisje is van wie het blijkbaar gewoon wordt toegestaan, dat ze in een soort trainingsbroek komt werken . Het ziet er toch zo rampzalig uit, he .
Bij ons worden ze naar huis gestuurd als ze in een joggingsbroek komen. Maar snap ook niet hoe je als werknemer het durft om in zo'n broek te komen Het wordt wel toegestaan om gezondheidsredenen. Een van de groentejongens is na een ongeluk en twee maanden revalideren weer begonnen met werken, maar draagt wel een joggingsbroek omdat ie een dik verband om zo'n knie heeft. Dat is geen probleem
Jup, paar week geleden een mailtje naar de OM van de regio waar ik mogelijk heen ga verhuizen gestuurd en die heeft het op zijn beurt weer doorgestuurd. Ik weet namelijk dat er 3 nieuwe winkels in de buurt bij komen, in 1 regio, dus heb direct erbij gezet of ik niet wat in die nieuwe winkels kan betekenen.
Jup, paar week geleden een mailtje naar de OM van de regio waar ik mogelijk heen ga verhuizen gestuurd en die heeft het op zijn beurt weer doorgestuurd. Ik weet namelijk dat er 3 nieuwe winkels in de buurt bij komen, in 1 regio, dus heb direct erbij gezet of ik niet wat in die nieuwe winkels kan betekenen.
Wat fijn dat het zo geregeld kan worden Je gaat ook verhuizen naar Rotterdam?
Succes
SPOILER
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 13:26:03 ]
Wat fijn dat het zo geregeld kan worden Je gaat ook verhuizen naar Rotterdam?
Was al langs een paar winkels geweest, paar (A)SM's gesproken en die hadden geen ruimte. Eentje die zei dus dat er een paar nieuwe winkels in de regio waar ik heen ga bij komen, noemde zelfs al straten, en die stelde vervolgens voor om even een mailtje te sturen.
Ik ga alleen verhuizen als ik daar overgeplaatst kan worden. Misschien dat ik dan nog een opleiding wil doen, dat weet ik nog niet. Zoveel mogelijkheden.
Was ook nog even langs de winkel van Purdey (die hiero ook wel een post) geweest, trouwens. Had d'er ook nog even aan de telefoon. 'HEUH, jij bent toch die ene van FOK!?'. ('hihi ja, *tuut* *tuut* *tuut*')
Op maandag 31 maart 2014 13:28 schreef einschtein het volgende: Was ook nog even langs de winkel van Purdey (die hiero ook wel een post) geweest, trouwens. Had d'er ook nog even aan de telefoon. 'HEUH, jij bent toch die ene van FOK!?'. ('hihi ja, *tuut* *tuut* *tuut*')
Daarna hing jij natuurlijk op als een echte rasautist.
oh, ja.. Je editte al
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 13:29:42 ]
Was al langs een paar winkels geweest, paar (A)SM's gesproken en die hadden geen ruimte. Eentje die zei dus dat er een paar nieuwe winkels in de regio waar ik heen ga bij komen, noemde zelfs al straten, en die stelde vervolgens voor om even een mailtje te sturen.
Ik ga alleen verhuizen als ik daar overgeplaatst kan worden. Misschien dat ik dan nog een opleiding wil doen, dat weet ik nog niet. Zoveel mogelijkheden.
Ok Maar als je wilt huren, kan je niet 1,2,3 een huis hier krijgen... Of je moet naar een tokkiebuurt verhuizen, maar daar zit je denk ik niet op te wachten
Op maandag 31 maart 2014 13:28 schreef einschtein het volgende: Was ook nog even langs de winkel van Purdey (die hiero ook wel een post) geweest, trouwens. Had d'er ook nog even aan de telefoon. 'HEUH, jij bent toch die ene van FOK!?'. ('hihi ja, *tuut* *tuut* *tuut*')
Ok Maar als je wilt huren, kan je niet 1,2,3 een huis hier krijgen... Of je moet naar een tokkiebuurt verhuizen, maar daar zit je denk ik niet op te wachten
Mijn vriendin woont er al en die heeft een prima appartement waar je met zijn 2'e kan vertoeven.
We hebben al wel es een paar keer proef gedraait, gewoon even voor een langere periode met zijn 2'en in 1 huis. Tuurlijk, permanent is wat anders, maar het komt vást goed.
Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende: Maar wist niet dat er nieuwe AH's in Rotterdam bijkomen? Je hebt er al eentje op elke hoek bij wijze van
We hebben al wel es een paar keer proef gedraait, gewoon even voor een langere periode met zijn 2'en in 1 huis. Tuurlijk, permanent is wat anders, maar het komt vást goed.
Ik bedoelde eigenlijk dat je hier kan komen werken
Op maandag 31 maart 2014 13:34 schreef SLP_ het volgende: Ik ga maar eens werken, paar uurtjes op hb. Balen dat het nu zo lekker zonnig is, want had natuurlijk veel liever op het terras gezeten
Iemand die weet per wanneer je kan solliciteren bij die nieuwe Albert Heijn die in de markthal komt in Rotterdam? En hoe je kan zien wie daar SM oid van is? Markthal opent in oktober. Heb het prima naar mijn zin hoor bij mijn eigen filiaaltje, maar qua afstand zou het toch flink wat tijd schelen.
Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Donald250 het volgende: Iemand die weet per wanneer je kan solliciteren bij die nieuwe Albert Heijn die in de markthal komt in Rotterdam? En hoe je kan zien wie daar SM oid van is? Markthal opent in oktober. Heb het prima naar mijn zin hoor bij mijn eigen filiaaltje, maar qua afstand zou het toch flink wat tijd schelen.
Denk dat je SM je daar verder mee kan helpen. Die kan contact leggen met de OM van die regio. Of jou zijn e-mail adres geven
Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Donald250 het volgende: Iemand die weet per wanneer je kan solliciteren bij die nieuwe Albert Heijn die in de markthal komt in Rotterdam? En hoe je kan zien wie daar SM oid van is? Markthal opent in oktober. Heb het prima naar mijn zin hoor bij mijn eigen filiaaltje, maar qua afstand zou het toch flink wat tijd schelen.
Even je (A)SM aanspreken, die kan eventueel wat regelen met de OM.
Ik weet niet of Markthal onder dezelfde regio valt, maar het verschilt in ieder geval niet veel.
Hehe, geen idee waar die onder valt. Maar ik woon in ieder geval dus in Rotterdam. Maar al met mijn huidige SM besproken en die zegt dat hij alleen contact kan leggen voor filialen uit de huidige regio? (Ik gok Utrecht)
Als de opening dichtbij komt hangen ze meestal al van die posters voor de ramen dacht ik. Maar Oktober duurt nog ff
Hehe, geen idee waar die onder valt. Maar ik woon in ieder geval dus in Rotterdam. Maar al met mijn huidige SM besproken en die zegt dat hij alleen contact kan leggen voor filialen uit de huidige regio? (Ik gok Utrecht)
Hij kan toch heus wel e-mailen met andere OM's? Dat kon Einschtein ook...
Ja, het is een beetje lastig uit te vogelen in welke regio dat zit. Maar je SM kan heel simpel een mailtje sturen naar de OM's in Rotterdam/die regio.
Ik ben vandaag ziek thuis gebleven want voel me niet lekker, nu heb ik 2 en een half uur van te voren gebeld en dat vonden ze veeel te laat, ik moet nu zel;f mensen regelen die voor mij kunnen werken... is dit normaal!! ik ga toch niet over het personeel. Dit is ook de eerste keer in 8 maanden dat ik daar werk dat ik ziek ben en nu dit... ik vroeg aan mijn teamleider, stel nou dat ik niemand kan vinden wat dan, zegt die : Ja dan moet je zelf komen.... Ik had hem 3 sec daarvoor uitgelegd dat als ik niet naar school kan ook niet kan werken. HELP!
Ik ben vandaag ziek thuis gebleven want voel me niet lekker, nu heb ik 2 en een half uur van te voren gebeld en dat vonden ze veeel te laat, ik moet nu zel;f mensen regelen die voor mij kunnen werken... is dit normaal!! ik ga toch niet over het personeel. Dit is ook de eerste keer in 8 maanden dat ik daar werk dat ik ziek ben en nu dit... ik vroeg aan mijn teamleider, stel nou dat ik niemand kan vinden wat dan, zegt die : Ja dan moet je zelf komen.... Ik had hem 3 sec daarvoor uitgelegd dat als ik niet naar school kan ook niet kan werken. HELP!
Ja dat is normaal, vraag even of je een bellijst kan krijgen voor een vervanger. Wist je al eerder dat je niet kon werken? Iets anders, probeer eens met zinnen te werken en interpunctie, dat leest een stuk prettiger
Kon je niet eerder bellen dan? Dat is de eerste vraag die omhoog komt.
Het is geregeld, ik denk dat het meer aan de persoon lag. 2e was slimmer. Bij onze AH moet je dus schijnbaar voor 11:00 bellen maar dat wist ik niet. Uiteraard wist ik vanochtend al dat ik niet kon werken want ik ging ook niet naar school. Maar ik wist niet dat ik toen al moest bellen. Wel raar dat je zelf personeel moet regelen, dan wil ik ook salarisverhoging als ik het managen ook mag doen...
Op maandag 31 maart 2014 15:00 schreef KanGeenNaamVerzinnen1 het volgende: Het is geregeld, ik denk dat het meer aan de persoon lag. 2e was slimmer. Bij onze AH moet je dus schijnbaar voor 11:00 bellen maar dat wist ik niet. Uiteraard wist ik vanochtend al dat ik niet kon werken want ik ging ook niet naar school. Maar ik wist niet dat ik toen al moest bellen. Wel raar dat je zelf personeel moet regelen, dan wil ik ook salarisverhoging als ik het managen ook mag doen...
Ik snap niet dat jij niet direct zodra je weet dat je niet kan werken. Je snapt zelf toch ook wel dat als jij niet op komt dagen, dat er iemand anders voor moet komen?
Op maandag 31 maart 2014 15:00 schreef KanGeenNaamVerzinnen1 het volgende: Het is geregeld, ik denk dat het meer aan de persoon lag. 2e was slimmer. Bij onze AH moet je dus schijnbaar voor 11:00 bellen maar dat wist ik niet. Uiteraard wist ik vanochtend al dat ik niet kon werken want ik ging ook niet naar school. Maar ik wist niet dat ik toen al moest bellen. Wel raar dat je zelf collega's moet regelen, dan wil ik ook salarisverhoging als ik het managen ook mag doen...
Soepel die 11:00, bij ons is het 09:30 en daarna heb je pech.
Nou poe poe, 1e keer in 8 maanden. Wil je een medaille?
Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef mujentas het volgende: Ik zit nu die Hero sap uit de aanbieding te drinken (die van minder inhoud en duurder). Wat hebben ze ermee gedaan? Dat spul is niet meer te zuipen.
Klacht sturen naar hero, krijg je misschien nog een leuke "schadevergoeding"
Klacht sturen naar hero, krijg je misschien nog een leuke "schadevergoeding"
Heb ik laatst ook gedaan bij een zakje autodrop, zat helemaal vol met vieze oranje snoepjes terwijl er 10 soorten in zouden moeten zitten. Kreeg ik een grote nieuwe zak thuis gestuurd, niceeeee
Op maandag 31 maart 2014 15:00 schreef KanGeenNaamVerzinnen1 het volgende: Het is geregeld, ik denk dat het meer aan de persoon lag. 2e was slimmer. Bij onze AH moet je dus schijnbaar voor 11:00 bellen maar dat wist ik niet. Uiteraard wist ik vanochtend al dat ik niet kon werken want ik ging ook niet naar school. Maar ik wist niet dat ik toen al moest bellen. Wel raar dat je zelf personeel moet regelen, dan wil ik ook salarisverhoging
staat gewoon in het huisregelboekje die hebt gekregen tijdens het contract ondertekenen
Op maandag 31 maart 2014 17:01 schreef d4v1d het volgende: Wat hebben ze weer een teringbende achter gelaten. Amper afgeprijsd, slecht FiFo, schappen overhoop.
Heb ik laatst ook gedaan bij een zakje autodrop, zat helemaal vol met vieze oranje snoepjes terwijl er 10 soorten in zouden moeten zitten. Kreeg ik een grote nieuwe zak thuis gestuurd, niceeeee
heb ik een keer gehad met grolsch, was een nieuw zomerbiertje ofzo, totaal geen smaak. Kreeg ik een giftbox met vrijwel alle smaken en nog eens een sixpack van dat originele zomerbier en dat allemaal werd bij ons thuisgebracht
Meldde er hier eentje af door om 14 uur 30 een mailtje te sturen terwijl ze om 16 uur moet beginnen. Alsof wij continu onze mail checken? Om 16 uur gebeld waar ze bleef, ja ze kon niet komen want ze moest echt nog veel aan school doen . Super leuk al die goedkope 16-jarigen, maar wat een mentaliteit
Op maandag 31 maart 2014 18:50 schreef SLP_ het volgende: Meldde er hier eentje af door om 14 uur 30 een mailtje te sturen terwijl ze om 16 uur moet beginnen. Alsof wij continu onze mail checken? Om 16 uur gebeld waar ze bleef, ja ze kon niet komen want ze moest echt nog veel aan school doen . Super leuk al die goedkope 16-jarigen, maar wat een mentaliteit
Op maandag 31 maart 2014 18:50 schreef SLP_ het volgende: Meldde er hier eentje af door om 14 uur 30 een mailtje te sturen terwijl ze om 16 uur moet beginnen. Alsof wij continu onze mail checken? Om 16 uur gebeld waar ze bleef, ja ze kon niet komen want ze moest echt nog veel aan school doen . Super leuk al die goedkope 16-jarigen, maar wat een mentaliteit
Oprotten, volgende.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef UncleSam het volgende: Het lukt mij niet om internetverbinding te krijgen op die tablet. Welk netwerk moet je hebben?
Soms vraag ik me wel eens af wat ze de hele dag daar op dat kantoor doen
Keihard chillen.
Hier net zo. Ik moet zeggen als ze in de winkel is, doet ze wel wat nuttigs hoor. Ze helpt zo nu en dan achter de counter of pakt even wat in bij brood. Soms spiegelt ze de paden vlakbij de counter.
Maar voor de rest. Vandaag kwam ze 8u binnen en kwam ze pas om 12 weer van d'er kantoor af. Voor, je raadt het al, pauze.
als ik de idb app open krijg ik een 'pagina kan niet worden weergegeven' omdat er geen netwerk is.
Bij ons was 1 van de RF zenders uitgevallen ivm de stroomstoring, waardoor de halve winkel geen bereik had. Misschien dat dit bij jullie ook is gebeurt?
Anders zou ik het niet weten, alles staat als het goed is al voorgeprogrammeerd.
als ik de idb app open krijg ik een 'pagina kan niet worden weergegeven' omdat er geen netwerk is.
Kun je het beste even met de hard- en softwarelijn contact opnemen. In onze winkel doet hij het bijvoorbeeld wel goed, maar ik in de winkel waar ik afgelopen donderdag even was bijvoorbeeld weer niet.
Ik moest even hardop lachen
Maar er was bij ons geen ruimte? Er is wel laatst een TLVKK weggegaan, maar die is opgevuld door een TLVKA die binnen afzienbare tijd de opleiding voor ASM in gaat en ervaring op moet gaan doen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Maar er was bij ons geen ruimte? Er is wel laatst een TLVKK weggegaan, maar die is opgevuld door een TLVKA die binnen afzienbare tijd de opleiding voor ASM in gaat en ervaring op moet gaan doen
Nee, hij had zo 1, 2, 3 geen ruimte voor een 24u p/w. Op zich wel jammer, jullie winkel zag er goed uit.
Al was er op de eerste dag dat ik er was iemand met een HT bezig, bij zuivel/koffie(?), waarvan ik dacht dat die zo in slaap viel. Ook de uitstraling van een dweil.
Nee, hij had zo 1, 2, 3 geen ruimte voor een 24u p/w. Op zich wel jammer, jullie winkel zag er goed uit.
Al was er op de eerste dag dat ik er was iemand met een HT bezig, bij zuivel/koffie(?), waarvan ik dacht dat die zo in slaap viel. Ook de uitstraling van een dweil.
Haha, daar hebben we er meer van. Oudere dame met een bril toevallig? Of een dame met heel lelijk geblondeerd haar en zwaar opgemaakt?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Zijn er in jullie filialen consequenties gebonden aan het zakken voor de alcoholcontrole?
Bij ons in het filiaal moet degene die zakt 3 avonden organiseren waarin hij/zij toelicht hoe het anders kan. Iedere cassière is verplicht naar één van deze avonden te komen... ONBETAALD!
Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef Dipstaart het volgende: Zijn er in jullie filialen consequenties gebonden aan het zakken voor de alcoholcontrole?
Bij ons in het filiaal moet degene die zakt 3 avonden organiseren waarin hij/zij toelicht hoe het anders kan. Iedere cassière is verplicht naar één van deze avonden te komen... ONBETAALD!
Gelukkig zit ik niet bij kassa
Wat is jullie mening hierover?
Volgensmij is het officiële beleid dat je altijd een gesprek hebt met TL en (a)sm, bij 2 keer fout een avond bijwonen georganiseerd door de TL. 3 keer fout een gesprek met de OM erbij dacht ik? (Of dat was met een andere fout )
Dat het onbetaald is snap ik wel.. Had je maar niet in de fout moeten gaan.
Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef Dipstaart het volgende: Zijn er in jullie filialen consequenties gebonden aan het zakken voor de alcoholcontrole?
Ik vind me niet verplicht te komen naar de avonden waarvoor ik niet krijg betaald. Hetzelfde geldt voor ELM-cursussen. Mocht iemand voor de eerste keer bij ons zakken, denk ik dat er op een gesprekje na, geen consequenties zijn.
Dus de caissieres die de controle wel halen moeten ook naar die avond? Sowieso vind ik dat alle werkgerelateerde avonden (muv personeelsfeesten) betaald moeten worden.
Volgensmij is het officiële beleid dat je altijd een gesprek hebt met TL en (a)sm, bij 2 keer fout een avond bijwonen georganiseerd door de TL. 3 keer fout een gesprek met de OM erbij dacht ik? (Of dat was met een andere fout )
Dat het onbetaald is snap ik wel.. Had je maar niet in de fout moeten gaan.
Dus 1 iemand gaat in de fout en de hele club kan onbetaald een avond bijwonen onder het mom van samen een team..
Vanmiddag een oude man die kippenbout wou hebben.. Ik loop met hem naar de kip en wijs hem de vleugels, boutjes, et cetera, et cetera aan.. Nou, we hadden niet degene die die wou hebben dus gooit die z'n mandje op de grond en loopt de winkel uit..
What the fuck
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 22:14:57 ]
Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende: Vanmiddag een oude man die kippenbout wou hebben.. Ik loop met hem naar de kip en wijs hem de vleugels, boutjes, et cetera, et cetera aan.. Nou, we hadden niet degene die die wou hebben dus gooit die z'n mandje op de grond en loopt de winkel uit..
Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende: Vanmiddag een oude man die kippenbout wou hebben.. Ik loop met hem naar de kip en wijs hem de vleugels, boutjes, et cetera, et cetera aan.. Nou, we hadden niet degene die die wou hebben dus gooit die z'n mandje op de grond en loopt de winkel uit..
What the fuck
Ja, ook wel eens meegemaakt. Echt what the fuck inderdaad Waar maken mensen zich druk om.
Had laatst een jongen aan de kassa die geen legitimatie bij zich had en zo boos werd dat hij z'n bier niet meekreeg, hij de blikjes fucking hard op de grond flikkerde. Wel chill dat geen een blikje kapot was
Paar weken terug viel er een blikje bier op de grond en er kwam zo'n gaatje in en het blikje rolde over de kassa afdeling terwijl het keihard bier spoot. Al die caissieres gillen omdat ze bier in hun gezicht kregen Heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen op werk
Ja, ook wel eens meegemaakt. Echt what the fuck inderdaad Waar maken mensen zich druk om.
Had laatst een jongen aan de kassa die geen legitimatie bij zich had en zo boos werd dat hij z'n bier niet meekreeg, hij de blikjes fucking hard op de grond flikkerde. Wel chill dat geen een blikje kapot was
Paar weken terug viel er een blikje bier op de grond en er kwam zo'n gaatje in en het blikje rolde over de kassa afdeling terwijl het keihard bier spoot. Al die caissieres gillen omdat ze bier in hun gezicht kregen Heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen op werk
!
Hier stond ik gisteravond bij de franchiser die tot 24u open is aan de kassa, of nouja.. Bijna voorin de rij die tot midden in het gangpad stond (t is daar altijd niet normaal druk...) . Laat n klant een fles verse sap vallen, precies tussen 2 kassa's en een hekje.. Nou, medewerker komt aangesneld met de Zamboni (volgensmij gaf die iets teveel gas, maar dat terzijde ). Goed, ik wou aan de kant gaan maar voor ik weg was werd ik geplet tussen de zamboni en de kassa
Hier stond ik gisteravond bij de franchiser die tot 24u open is aan de kassa, of nouja.. Bijna voorin de rij die tot midden in het gangpad stond (t is daar altijd niet normaal druk...) . Laat n klant een fles verse sap vallen, precies tussen 2 kassa's en een hekje.. Nou, medewerker komt aangesneld met de Zamboni (volgensmij gaf die iets teveel gas, maar dat terzijde ). Goed, ik wou aan de kant gaan maar voor ik weg was werd ik geplet tussen de zamboni en de kassa
What the fuck
Bij ons vlogen de tomaten eens door de winkel heen, wat een feest.
Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef einschtein het volgende: Heb ook nog wel eens een krantenrek, met bijbehorende kranten, voor de servicebalie langs zien vliegen.
Nouja, er staan daar dus twee kassa's tegenover elkaar (naar elkaar toe gericht) en daartussen staat een hekje om de rijen te scheiden.. Ik stond aan de linkerkant van t hekje en ik was blijkbaar niet optijd weg (lees: de zamboni kwam te vroeg )
Toen ik de eerste keer met de zamboine aan de slag ging omdat ik een fles wijn van een bancarella had afgestoten reed ik met de zamboni tegen de zelfde bancarella aan en viel er nog 'n fles
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 22:27:07 ]
Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende: Ik stond aan de linkerkant van t hekje en ik was blijkbaar niet optijd weg (lees: de zamboni kwam te vroeg )
Je snapt wel dat mocht Zamboni een trein zijn, dat je nu niet meer zou leven?
Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende: Een toemalig ASM van mij kwam ooit op het geniale ( ) idee om een Zamboni-rijbewijs te maken voor mensen die er mee om konden gaan
Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende: Een toemalig ASM van mij kwam ooit op het geniale ( ) idee om een Zamboni-rijbewijs te maken voor mensen die er mee om konden gaan
Zou wel een goed idee zijn Met wat ik hier soms zie.. (Ik kan t zelf ook niet hoor )
Ik vind het wel geniaal. Met theorie-examen erbij.
Afgelopen zaterdag afscheidfeestje van 2 (ex-)collega's. Gingen alle 'donkere' collega's met elkaar en één van de ex-collega's op de foto, die toevallig Turks is, komt er een TLVA binnen: 'MINDER! MINDER! MINDER!'
Hier een keer een collega die met een rolly vol met vlees (of panklaar) snel de hoek om komt en een klant vol raakt.. Zegt snel sorry en loopt door alsof er niks gebeurd is
Op maandag 31 maart 2014 22:29 schreef einschtein het volgende: Afgelopen zaterdag afscheidfeestje van 2 (ex-)collega's. Gingen alle 'donkere' collega's met elkaar en één van de ex-collega's op de foto, die toevallig Turks is, komt er een TLVA binnen: 'MINDER! MINDER! MINDER!'
Op maandag 31 maart 2014 22:29 schreef einschtein het volgende: Afgelopen zaterdag afscheidfeestje van 2 (ex-)collega's. Gingen alle 'donkere' collega's met elkaar en één van de ex-collega's op de foto, die toevallig Turks is, komt er een TLVA binnen: 'MINDER! MINDER! MINDER!'
Compensatie voor als die jou aanrijd omdat die aan het racen is met de kinderwinkelwagentjes
Die hebben wij niet! Maar het kind rende vet hard de hoek om en gleed toen languit op z'n buik voor de schrobmachine. En ik wist toen nog niet echt hoe je die hendels moest bedienen dus ik zat een beetje met m'n voet op zo'n hendel te trappen en botste toen nog paar keer tegen dat kind aan Gelukkig werd de moeder boos op het kind en niet op mij hahahaha