Mijn vriendin woont er al en die heeft een prima appartement waar je met zijn 2'e kan vertoeven.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
OkMaar als je wilt huren, kan je niet 1,2,3 een huis hier krijgen... Of je moet naar een tokkiebuurt verhuizen, maar daar zit je denk ik niet op te wachten
Grootspraak.quote:
Hoop dat het goed uitpakt voor jou/julliequote:Op maandag 31 maart 2014 13:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mijn vriendin woont er al en die heeft een prima appartement waar je met zijn 2'e kan vertoeven.
We hebben al wel es een paar keer proef gedraait, gewoon even voor een langere periode met zijn 2'en in 1 huis. Tuurlijk, permanent is wat anders, maar het komt vást goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoop dat het goed uitpakt voor jou/jullie
Ik wel. 3 in Kralingen alleen al.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar wist niet dat er nieuwe AH's in Rotterdam bijkomen? Je hebt er al eentje op elke hoek bij wijze van
Ik bedoelde eigenlijk dat je hier kan komen werkenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
We hebben al wel es een paar keer proef gedraait, gewoon even voor een langere periode met zijn 2'en in 1 huis. Tuurlijk, permanent is wat anders, maar het komt vást goed.
Ach, ik denk dat dat ook wel goed komt.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je hier kan komen werken
Zonnig ja, maar hier is t best frisjesquote:Op maandag 31 maart 2014 13:34 schreef SLP_ het volgende:
Ik ga maar eens werken, paar uurtjes op hb. Balen dat het nu zo lekker zonnig is, want had natuurlijk veel liever op het terras gezeten
Denk dat je SM je daar verder mee kan helpen. Die kan contact leggen met de OM van die regio. Of jou zijn e-mail adres gevenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Donald250 het volgende:
Iemand die weet per wanneer je kan solliciteren bij die nieuwe Albert Heijn die in de markthal komt in Rotterdam?
En hoe je kan zien wie daar SM oid van is?
Markthal opent in oktober.
Heb het prima naar mijn zin hoor bij mijn eigen filiaaltje, maar qua afstand zou het toch flink wat tijd schelen.
hetispatat12375quote:Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom is dat wachtwoord wijzigen zo'n gedoe?
Even je (A)SM aanspreken, die kan eventueel wat regelen met de OM.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Donald250 het volgende:
Iemand die weet per wanneer je kan solliciteren bij die nieuwe Albert Heijn die in de markthal komt in Rotterdam?
Heb het prima naar mijn zin hoor bij mijn eigen filiaaltje, maar qua afstand zou het toch flink wat tijd schelen.
Ik weet niet of Markthal onder dezelfde regio valt, maar het verschilt in ieder geval niet veel.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef d4v1d het volgende:
Straks werken jij en Einschtein nog in t zefde filiaal
Hehe, geen idee waar die onder valt.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik weet niet of Markthal onder dezelfde regio valt, maar het verschilt in ieder geval niet veel.
Als de opening dichtbij komt hangen ze meestal al van die posters voor de ramen dacht ik. Maar Oktober duurt nog ffquote:Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Donald250 het volgende:
Echt hé, zo irritant.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom is dat wachtwoord wijzigen zo'n gedoe?
Hij kan toch heus wel e-mailen met andere OM's? Dat kon Einschtein ook...quote:Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Hehe, geen idee waar die onder valt.
Maar ik woon in ieder geval dus in Rotterdam.
Maar al met mijn huidige SM besproken en die zegt dat hij alleen contact kan leggen voor filialen uit de huidige regio? (Ik gok Utrecht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |