Hahahahahahahaahquote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef einschtein het volgende:
Heb ook nog wel eens een krantenrek, met bijbehorende kranten, voor de servicebalie langs zien vliegen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, Schuimpjes, WIJ zullen JOU eens gooien.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef exelletor het volgende:
Gewoon schadevergoeding eisen.Nouja, er staan daar dus twee kassa's tegenover elkaar (naar elkaar toe gericht) en daartussen staat een hekje om de rijen te scheiden.. Ik stond aan de linkerkant van t hekje en ik was blijkbaar niet optijd wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lees: de zamboni kwam te vroeg
)
Toen ik de eerste keer met de zamboine aan de slag ging omdat ik een fles wijn van een bancarella had afgestoten reed ik met de zamboni tegen de zelfde bancarella aan en viel er nog 'n fles![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 22:27:07 ]
Feestquote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef einschtein het volgende:
Ik had ooit eens, de blauwe variant, laten kieperen.
Toen ik net begon heb ik wel eens een klant geraakt met een lege rolly. Jeuzus, het voelde alsof ik haar de nek doorsneed.quote:
Je snapt wel dat mocht Zamboni een trein zijn, dat je nu niet meer zou leven?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik stond aan de linkerkant van t hekje en ik was blijkbaar niet optijd weg(lees: de zamboni kwam te vroeg
)
Je snapt wel, dat als David van diamant was, die Zamboni nu helemaal naar de tyfustering was?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
Je snapt wel dat mocht Zamboni een trein zijn, dat je nu niet meer zou leven?
Veterstrikdiploma 2.0.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Een toemalig ASM van mij kwam ooit op het geniale () idee om een Zamboni-rijbewijs te maken voor mensen die er mee om konden gaan
Zou wel een goed idee zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Een toemalig ASM van mij kwam ooit op het geniale () idee om een Zamboni-rijbewijs te maken voor mensen die er mee om konden gaan
Ik vind het wel geniaal. Met theorie-examen erbij.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Auw, maar dat doet echt fucking veel zeer! Ik heb mezelf vaak aangereden met een rolly en daar heb ik dagen later dan nog last vanquote:Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Toen ik net begon heb ik wel eens een klant geraakt met een lege rolly. Jeuzus, het voelde alsof ik haar de nek doorsneed.
Hahahaha, super slim ideequote:Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Ja, I know, dat wist ik, en daarom voelde het ook zo klote.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:28 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Auw, maar dat doet echt fucking veel zeer! Ik heb mezelf vaak aangereden met een rolly en daar heb ik dagen later dan nog last van![]()
Vandaag had ik bijna iemand onthoofd met een stuk karton die over de rolcontainer uitstak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverquote:Op maandag 31 maart 2014 22:29 schreef einschtein het volgende:
Afgelopen zaterdag afscheidfeestje van 2 (ex-)collega's. Gingen alle 'donkere' collega's met elkaar en één van de ex-collega's op de foto, die toevallig Turks is, komt er een TLVA binnen:
'MINDER! MINDER! MINDER!'
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:29 schreef einschtein het volgende:
Afgelopen zaterdag afscheidfeestje van 2 (ex-)collega's. Gingen alle 'donkere' collega's met elkaar en één van de ex-collega's op de foto, die toevallig Turks is, komt er een TLVA binnen:
'MINDER! MINDER! MINDER!'
Die hebben wij niet!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Compensatie voor als die jou aanrijd omdat die aan het racen is met de kinderwinkelwagentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |