What the fuckquote:Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef Dipstaart het volgende:
Zijn er in jullie filialen consequenties gebonden aan het zakken voor de alcoholcontrole?
Bij ons in het filiaal moet degene die zakt 3 avonden organiseren waarin hij/zij toelicht hoe het anders kan. Iedere cassière is verplicht naar één van deze avonden te komen... ONBETAALD!
Gelukkig zit ik niet bij kassa![]()
Wat is jullie mening hierover?
Dus de caissieres die de controle wel halen moeten ook naar die avond? Sowieso vind ik dat alle werkgerelateerde avonden (muv personeelsfeesten) betaald moeten worden.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef Dipstaart het volgende:
Zijn er in jullie filialen consequenties gebonden aan het zakken voor de alcoholcontrole?
Bij ons in het filiaal moet degene die zakt 3 avonden organiseren waarin hij/zij toelicht hoe het anders kan. Iedere cassière is verplicht naar één van deze avonden te komen... ONBETAALD!
Gelukkig zit ik niet bij kassa![]()
Wat is jullie mening hierover?
Nee. Maar alcohol verkopen aan <25 jarige mag gewoon niet. Dat zijn nou eenmaal regels..quote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dus als je een potje appelmoes laat vallen, mag je ook onbetaald op een cursus "net omgaan met potjes appelmoes" komen?
Dus 1 iemand gaat in de fout en de hele club kan onbetaald een avond bijwonen onder het mom van samen een team..quote:Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgensmij is het officiële beleid dat je altijd een gesprek hebt met TL en (a)sm, bij 2 keer fout een avond bijwonen georganiseerd door de TL. 3 keer fout een gesprek met de OM erbij dacht ik? (Of dat was met een andere fout)
Dat het onbetaald is snap ik wel.. Had je maar niet in de fout moeten gaan.
Ik las niet goedquote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Dus 1 iemand gaat in de fout en de hele club kan onbetaald een avond bijwonen onder het mom van samen een team..
Moet je maar zorgen dat je kippenbout hebt.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
Vanmiddag een oude man die kippenbout wou hebben.. Ik loop met hem naar de kip en wijs hem de vleugels, boutjes, et cetera, et cetera aan.. Nou, we hadden niet degene die die wou hebben dus gooit die z'n mandje op de grond en loopt de winkel uit..
What the fuck
Ja, ook wel eens meegemaakt. Echt what the fuck inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
Vanmiddag een oude man die kippenbout wou hebben.. Ik loop met hem naar de kip en wijs hem de vleugels, boutjes, et cetera, et cetera aan.. Nou, we hadden niet degene die die wou hebben dus gooit die z'n mandje op de grond en loopt de winkel uit..
What the fuck
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ook wel eens meegemaakt. Echt what the fuck inderdaadWaar maken mensen zich druk om.
Had laatst een jongen aan de kassa die geen legitimatie bij zich had en zo boos werd dat hij z'n bier niet meekreeg, hij de blikjes fucking hard op de grond flikkerde. Wel chill dat geen een blikje kapot was![]()
Paar weken terug viel er een blikje bier op de grond en er kwam zo'n gaatje in en het blikje rolde over de kassa afdeling terwijl het keihard bier spoot. Al die caissieres gillen omdat ze bier in hun gezicht kregenHeb volgens mij nog nooit zo hard gelachen op werk
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ook wel eens meegemaakt. Echt what the fuck inderdaadWaar maken mensen zich druk om.
Had laatst een jongen aan de kassa die geen legitimatie bij zich had en zo boos werd dat hij z'n bier niet meekreeg, hij de blikjes fucking hard op de grond flikkerde. Wel chill dat geen een blikje kapot was![]()
Paar weken terug viel er een blikje bier op de grond en er kwam zo'n gaatje in en het blikje rolde over de kassa afdeling terwijl het keihard bier spoot. Al die caissieres gillen omdat ze bier in hun gezicht kregenHeb volgens mij nog nooit zo hard gelachen op werk
Ah gossie. Schadevergoeding eisen.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]!
Hier stond ik gisteravond bij de franchiser die tot 24u open is aan de kassa, of nouja.. Bijna voorin de rij die tot midden in het gangpad stond(t is daar altijd niet normaal druk...) . Laat n klant een fles verse sap vallen, precies tussen 2 kassa's en een hekje.. Nou, medewerker komt aangesneld met de Zamboni (volgensmij gaf die iets teveel gas, maar dat terzijde
). Goed, ik wou aan de kant gaan maar voor ik weg was werd ik geplet tussen de zamboni en de kassa
![]()
''Een klant''quote:Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]!
Hier stond ik gisteravond bij de franchiser die tot 24u open is aan de kassa, of nouja.. Bijna voorin de rij die tot midden in het gangpad stond(t is daar altijd niet normaal druk...) . Laat n klant een fles verse sap vallen, precies tussen 2 kassa's en een hekje.. Nou, medewerker komt aangesneld met de Zamboni (volgensmij gaf die iets teveel gas, maar dat terzijde
). Goed, ik wou aan de kant gaan maar voor ik weg was werd ik geplet tussen de zamboni en de kassa
![]()
Bij ons vlogen de tomaten eens door de winkel heen, wat een feest.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
What the fuck
Ja, ik moet nog even een klacht melden op klacht.nlquote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ah gossie. Schadevergoeding eisen.
Of storneren. gr gr
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons vlogen de tomaten eens door de winkel heen, wat een feest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal jou eens gooienquote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef d4v1d het volgende:
Als het je laatste dag was gewoon lekker meegooien.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef exelletor het volgende:
Gewoon schadevergoeding eisen.Ik had ooit eens, de blauwe variant, laten kieperen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef exelletor het volgende:
Gewoon schadevergoeding eisen.Ik heb wel eens een kind aangeredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |