Alles staat al ingesteld hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef UncleSam het volgende:
Het lukt mij niet om internetverbinding te krijgen op die tablet. Welk netwerk moet je hebben?
Volgens mij is dat ook een beetje de bedoeling achter die lijsten.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hm, oke. Zal mijn SM leuk vinden, dan zal ze in de winkel moeten zijn.
Soms vraag ik me wel eens af wat ze de hele dag daar op dat kantoor doenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hm, oke. Zal mijn SM leuk vinden, dan zal ze in de winkel moeten zijn.
Koffie drinkenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af wat ze de hele dag daar op dat kantoor doen
Keihard chillen.
Hier net zo. Ik moet zeggen als ze in de winkel is, doet ze wel wat nuttigs hoor. Ze helpt zo nu en dan achter de counter of pakt even wat in bij brood. Soms spiegelt ze de paden vlakbij de counter.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af wat ze de hele dag daar op dat kantoor doen
Keihard chillen.
als ik de idb app open krijg ik een 'pagina kan niet worden weergegeven' omdat er geen netwerk is.quote:
Bij ons was 1 van de RF zenders uitgevallen ivm de stroomstoring, waardoor de halve winkel geen bereik had. Misschien dat dit bij jullie ook is gebeurt?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
als ik de idb app open krijg ik een 'pagina kan niet worden weergegeven' omdat er geen netwerk is.
Kun je het beste even met de hard- en softwarelijn contact opnemen. In onze winkel doet hij het bijvoorbeeld wel goed, maar ik in de winkel waar ik afgelopen donderdag even was bijvoorbeeld weer niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
als ik de idb app open krijg ik een 'pagina kan niet worden weergegeven' omdat er geen netwerk is.
Ik moest even hardop lachenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:28 schreef einschtein het volgende:
Was ook nog even langs de winkel van Purdey (die hiero ook wel een post) geweest, trouwens. Had d'er ook nog even aan de telefoon. 'HEUH, jij bent toch die ene van FOK!?'. ('hihi ja, *tuut* *tuut* *tuut*')
Nee, hij had zo 1, 2, 3 geen ruimte voor een 24u p/w.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik moest even hardop lachen
Maar er was bij ons geen ruimte? Er is wel laatst een TLVKK weggegaan, maar die is opgevuld door een TLVKA die binnen afzienbare tijd de opleiding voor ASM in gaat en ervaring op moet gaan doen
Haha, daar hebben we er meer van. Oudere dame met een bril toevallig? Of een dame met heel lelijk geblondeerd haar en zwaar opgemaakt?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, hij had zo 1, 2, 3 geen ruimte voor een 24u p/w.Op zich wel jammer, jullie winkel zag er goed uit.
Al was er op de eerste dag dat ik er was iemand met een HT bezig, bij zuivel/koffie(?), waarvan ik dacht dat die zo in slaap viel. Ook de uitstraling van een dweil.
Nee, het was een broekie. Ik gok 17, 18? Sjonnie-uitstraling, broek uit de jaren 90 aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, daar hebben we er meer van. Oudere dame met een bril toevallig? Of een dame met heel lelijk geblondeerd haar en zwaar opgemaakt?
David?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:24 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, het was een broekie. Ik gok 17, 18? Sjonnie-uitstraling, broek uit de jaren 90 aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik al een vermoeden over wie je het hebt. Ik kan ook maar een ding zeggen; We krijgen subsidie voor hemquote:Op maandag 31 maart 2014 20:24 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, het was een broekie. Ik gok 17, 18? Sjonnie-uitstraling, broek uit de jaren 90 aan.
I knew it!quote:Op maandag 31 maart 2014 20:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dan heb ik al een vermoeden over wie je het hebt. Ik kan ook maar een ding zeggen; We krijgen subsidie voor hem
Fixed.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Een checklist die amper door de (A)SM gelopen word, met elke keer andere aandachtspunten.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
David?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgensmij is het officiële beleid dat je altijd een gesprek hebt met TL en (a)sm, bij 2 keer fout een avond bijwonen georganiseerd door de TL. 3 keer fout een gesprek met de OM erbij dacht ik? (Of dat was met een andere foutquote:Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef Dipstaart het volgende:
Zijn er in jullie filialen consequenties gebonden aan het zakken voor de alcoholcontrole?
Bij ons in het filiaal moet degene die zakt 3 avonden organiseren waarin hij/zij toelicht hoe het anders kan. Iedere cassière is verplicht naar één van deze avonden te komen... ONBETAALD!
Gelukkig zit ik niet bij kassa![]()
Wat is jullie mening hierover?
Ik vind me niet verplicht te komen naar de avonden waarvoor ik niet krijg betaald. Hetzelfde geldt voor ELM-cursussen. Mocht iemand voor de eerste keer bij ons zakken, denk ik dat er op een gesprekje na, geen consequenties zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef Dipstaart het volgende:
Zijn er in jullie filialen consequenties gebonden aan het zakken voor de alcoholcontrole?
Bij ons in het filiaal moet degene die zakt 3 avonden organiseren waarin hij/zij toelicht hoe het anders kan. Iedere cassière is verplicht naar één van deze avonden te komen... ONBETAALD!
Gelukkig zit ik niet bij kassa
Wat is jullie mening hierover?
Dus als je een potje appelmoes laat vallen, mag je ook onbetaald op een cursus "net omgaan met potjes appelmoes" komen?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef d4v1d het volgende:
Dat het onbetaald is snap ik wel.. Had je maar niet in de fout moeten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |