Heeft meneer dat onderzocht? Het klinkt nogal als een aanname van die gastquote:Op maandag 31 maart 2014 04:44 schreef einschtein het volgende:
De 'Deze Week 14' poster.Medewerker VKK over seizoensworp maaltijdgemak: "Klanten houden van verandering, dat doet het altijd goed".
WAT. Sinds wanneer houden klanten daarvan?
Hier net zo. Behalve het vrij zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:39 schreef exelletor het volgende:
Air Miles kop stond bij ons ook zo goed als leeg, op een paar colli Schweppes en aardappelen na. Heineken iets van vier karren van gekregen + hebben twee displays staan. Nu lekker vijf dagen vrij.
De aardappelen zijn bij ons gewoon bij AGF gebleven, stelletje gekken op het hkquote:Op maandag 31 maart 2014 08:39 schreef exelletor het volgende:
Air Miles kop stond bij ons ook zo goed als leeg, op een paar colli Schweppes en aardappelen na. Heineken iets van vier karren van gekregen + hebben twee displays staan. Nu lekker vijf dagen vrij.
schweppes herkenbaar. Heineken een display van gehad.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:37 schreef SausDip het volgende:
Schweppes varianten waren bij ons ook leeg. Heineken hebben we meer dan genoeg van: 4 displays met sixpackjes. Verder ook alle acties goed vol.
Wanneer is pasen ookalweer? Welke datum?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
1ste paasdag moet ik werken. Dat is een zondag. Is dat dan 300% of gewoon 200%?
Ah, bedankt!quote:Op maandag 31 maart 2014 10:45 schreef SausDip het volgende:
Dan wordt de uitlevering van het product op het DC al geblokkeerd. Kan volgens mij meerdere redenen hebben (kwaliteitsproblemen oid), maar winkel heeft er zelf, voor zover ik weet, in ieder geval geen invloed op.
20 en 21 april uit mn hoofdquote:Op maandag 31 maart 2014 10:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wanneer is pasen ookalweer? Welke datum?
Och, als ze achter de kassa zit, ziet niemand toch wat?quote:Op maandag 31 maart 2014 12:26 schreef OudeBok het volgende:
Ik kan het echt niet uitstaan, dat er een meisje is van wie het blijkbaar gewoon wordt toegestaan, dat ze in een soort trainingsbroek komt werken. Het ziet er toch zo rampzalig uit, he
.
Nou ja, ze is een van de meest actieve met klusjes doen e.d.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Och, als ze achter de kassa zit, ziet niemand toch wat?
Ja, je hebt een punt vind ik. Maar in die huisregels staat ook volgens mij dat je alleen een rok aan mag hebben op kniehoogte. Dat ziet er ook niet uit hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 12:31 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Nou ja, ze is een van de meest actieve met klusjes doen e.d.
Ik vind het persoonlijk belangrijk er altijd netjes/'representatief' *voor zover mogelijk in een supermarkt* uit te zien op 't werk. Staat ook gewoon in de huisregels, maar die worden natuurlijk ook niet altijd 100% nageleefd, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |