Filialen met oude kassa's hebben toch een map ofzo met blaadjes met alle codes erop?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Niet elke filiaal is zo modern he. Wij hebben ook nog kassa's met lades die uitschuiven en zonder dubbele scanners.
Als het goed is wel, ja. Was ik blij, dat ik amper op die toetsenborden heb hoeven rammen. Ik was al moderne kassa's gewend van C1000 en Jumbo, dus vond het maar drie keer niks en een enorme stap achteruit. De fysieke toetsen hadden hun charme, maar het gebruiksgemak was ver te zoeken vond ikquote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Filialen met oude kassa's hebben toch een map ofzo met blaadjes met alle codes erop?
Wat bedoel je met lades die uitschuiven?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Niet elke filiaal is zo modern he. Wij hebben ook nog kassa's met lades die uitschuiven en zonder dubbele scanners.
Nee, die hebben KPKers met alle PLU codes in hun hoofdquote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Filialen met oude kassa's hebben toch een map ofzo met blaadjes met alle codes erop?
Oude kassa's hebben een la die naar voren schrijft onder de knoppen vandaan zeg maar. De nieuwere hebben een klep die opent voor de scanner.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met lades die uitschuiven?
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Nee, die hebben KPKers met alle PLU codes in hun hoofd.
Check.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef Wupgup het volgende:
Nee, die hebben KPKers met alle PLU codes in hun hoofd.
Is daar een formulier voorquote:Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Nickskuh het volgende:
Is er hier iemand die voor mij het formulier voor beschikbaarheid kan downloaden? Mijn teamleider kan hem zogenaamd niet vinden..
Daar is geen standaardformulier voor.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Nickskuh het volgende:
Is er hier iemand die voor mij het formulier voor beschikbaarheid kan downloaden? Mijn teamleider kan hem zogenaamd niet vinden..
Pauzes passen niet in de shiftgedachtequote:Op maandag 31 maart 2014 00:22 schreef OudeBok het volgende:
Vanaf morgen beginnen de kutdiensten: 19-22.
Waarom? We mogen geen 0:45 minuten pauze meer, sterker nog, we doen het maar helemaal zonder en komen voor counterdiensten van 3 uurtjes. Behoorlijk fucking lame.
Nu krijg je dat degene tot 19:00 vet weinig aan de schoonmaak begonnen is, degene van 19:00 dan in een troep aankomt, en boos wordt op degene tot 19:00, omdat die een bende achterlaat.
Met 16-22, zorg je er wel voor dat alles netjes is, omdat je anders veel langer moet blijven na 22:00.
Je krijgt 100% gewerkte uren en 100% zon- en feestdagentoeslag. Daarnaast kun je als je aan de voorwaarden voldoet nog BCD uren krijgenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
1ste paasdag moet ik werken. Dat is een zondag. Is dat dan 300% of gewoon 200%?
Welke voorwaarden dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je krijgt 100% gewerkte uren en 100% zon- en feestdagentoeslag. Daarnaast kun je als je aan de voorwaarden voldoet nog BCD uren krijgen
Heeft te maken met het gemiddelde dat je in de afgelopen X weken op de dag van de feestdag (in casu zondag) hebt gewerkt.quote:
Ah. Dan zal het wel gewoon 200% zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heeft te maken met het gemiddelde dat je in de afgelopen X weken op de dag van de feestdag (in casu zondag) hebt gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |