Als t invallen al helemaal rond was is t ook een beetje lullig om last-mine af te zeggen..quote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef OudeBok het volgende:
Jeetje, een caissière appt me net een beetje wanhopig van:
Hoi.. euh... iemand zou morgen voor me invallen en zegt dat nu last-minute af.. Wat nu?!!!!
Als mensen nu eens zouden leren plannen hè, zou dat dit soort situaties zo erg voorkomen.
"Dan kom je maar gewoon lekker zelf werken. Ik heb nu weekend dus regel het maar en bel morgen maar met het filiaal."quote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef OudeBok het volgende:
Hoi.. euh... iemand zou morgen voor me invallen en zegt dat nu last-minute af.. Wat nu?!!!!
En dat is dus precies wat er gebeurd is. Onder het mom van: Oh, foutje, ik zou al daar en daarheen gaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als t invallen al helemaal rond was is t ook een beetje lullig om last-mine af te zeggen..
Gaat moeilijk met schoolgerelateerde activiteiten, hè. Ik heb d'r gezegd, dat ze inderdaad morgen eventjes moet bellen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
"Dan kom je maar gewoon lekker zelf werken. Ik heb nu weekend dus regel het maar en bel morgen maar met het filiaal."
Maar als jij een afspraak maakt met een collega dat hij/zij voor jou werkt kan je er toch vanuit gaan dat die collega even in zijn agenda kijkt voor hij/zij ja (of nee) zegt..quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
"Dan kom je maar gewoon lekker zelf werken. Ik heb nu weekend dus regel het maar en bel morgen maar met het filiaal."
Tja, dan moet je het of gewoon goed plannen of je moet het goed regelen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Gaat moeilijk met schoolgerelateerde activiteiten, hè. Ik heb d'r gezegd, dat ze inderdaad morgen eventjes moet bellen.
En of ik nu moet werken of niet, weekend heb of niet, iedereen mag me altijd een appje sturen. Of dat nu werkgerelateerd of volkomen wat anders is, men gaat z'n gang maar. Als ik er niet van gediend ben, merkt men het snel genoeg
.
Dit ben ik met je eens. Maar als die ruil nog niet door het filiaal is goedgekeurd behoort de dienst gewoon tot de oorspronkelijke medewerker. Zijn of haar probleem. Men moet eens ophouden om van hun probleem het probleem van het filiaal te maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef OudeBok het volgende:
Vanaf het moment dat er geruild is, en dat goedgekeurd is, is het jouw dienst, en niet meer de dienst van degene die hem oorspronkelijk zou werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Jep, ik was stiekem wel blij voor HarveySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op zondag 30 maart 2014 22:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar waarom ik zeg "Ik heb nu weekend". Het is mij te vaak gebeurt dat ik bijvoorbeeld in de bioscoop was en dat ik een appje krijg (inb4: telefoon uitzetten in de bioscoop): "Hoi [naam], morgen is het carnaval en ik heb vrijgevraagd, maar niet gekregen omdat ik te laat was, maar ik heb een wagen gebouwd en ik moet mee lopen. Ik kan dus morgen niet werken maar niemand kan invallen, wat nu?"
Ik: "Ja dan moet je zelf komen of wat regelen. Maar ik zit nu in de bioscoop dus ik kan nu niks voor je betekenen. Bel morgen maar met AH"
Zei "Ja, maar jij bent toch teamleider?"
Alsof ik 24/7 teamleider ben
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Doei LouisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt wel mee voor een XL. Edet krijgen we 100 colli van, terwijl ons omzet tegenvalt en wij een kleine wwm zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef Wupgup het volgende:
Was wel een leuke aflevering.
Wat een berg bulk hebben we nu in de winkel, in totaal krijgen we van de extra acties 200 colli edet en 500 van pepsi en sisi.
Succes met de verkoop.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef Wupgup het volgende:
Was wel een leuke aflevering.
Wat een berg bulk hebben we nu in de winkel, in totaal krijgen we van de extra acties 200 colli edet en 500 van pepsi en sisi.
Qua ruimte kan het ook makkelijk, maar je wilt dat het ook nog netjes staatquote:Op zondag 30 maart 2014 23:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Valt wel mee voor een XL. Edet krijgen we 100 colli van, terwijl ons omzet tegenvalt en wij een kleine wwm zijn.
Hoe scan je dat ding aan de kassa?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:04 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Qua ruimte kan het ook makkelijk, maar je wilt dat het ook nog netjes staat. Wil er nog iemand een fiets trouwens, dan raken we er in ieder geval 1 kwijt.
Denk niet dat je die makkelijk gaat onthouden als je hem nooit gebruikt..quote:
Er zit een PLU lijst in de kassa waar je hem in kan opzoeken.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk niet dat je die makkelijk gaat onthouden als je hem amper gebruikt..
Ja oke..quote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er zit een PLU lijst in de kassa waar je hem in kan opzoeken.
Niet elke filiaal is zo modern he. Wij hebben ook nog kassa's met lades die uitschuiven en zonder dubbele scanners.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Er zit een PLU lijst in de kassa waar je hem in kan opzoeken.
En anders kan hij misschien op een klein strookje papier worden geschreven en op de kassa worden geplakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |