Ja, het is een beetje lastig uit te vogelen in welke regio dat zit. Maar je SM kan heel simpel een mailtje sturen naar de OM's in Rotterdam/die regio.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Hehe, geen idee waar die onder valt.
Maar ik woon in ieder geval dus in Rotterdam.
Maar al met mijn huidige SM besproken en die zegt dat hij alleen contact kan leggen voor filialen uit de huidige regio? (Ik gok Utrecht)
zonneschijn1982quote:Op maandag 31 maart 2014 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb hem! Een heel dom wachtwoord, maargoed
Ok, zal zo nog een keer vragen, en anders idd zelf erachteraan deze week!quote:Op maandag 31 maart 2014 13:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje lastig uit te vogelen in welke regio dat zit. Maar je SM kan heel simpel een mailtje sturen naar de OM's in Rotterdam/die regio.
Ja dat is normaal, vraag even of je een bellijst kan krijgen voor een vervanger. Wist je al eerder dat je niet kon werken?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:34 schreef KanGeenNaamVerzinnen1 het volgende:
EMERGENCY
Ik ben vandaag ziek thuis gebleven want voel me niet lekker, nu heb ik 2 en een half uur van te voren gebeld en dat vonden ze veeel te laat, ik moet nu zel;f mensen regelen die voor mij kunnen werken... is dit normaal!! ik ga toch niet over het personeel. Dit is ook de eerste keer in 8 maanden dat ik daar werk dat ik ziek ben en nu dit... ik vroeg aan mijn teamleider, stel nou dat ik niemand kan vinden wat dan, zegt die : Ja dan moet je zelf komen.... Ik had hem 3 sec daarvoor uitgelegd dat als ik niet naar school kan ook niet kan werken. HELP!
Kon je niet eerder bellen dan? Dat is de eerste vraag die omhoog komt.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:34 schreef KanGeenNaamVerzinnen1 het volgende:
EMERGENCY
Ik ben vandaag ziek thuis gebleven want voel me niet lekker, nu heb ik 2 en een half uur van te voren gebeld en dat vonden ze veeel te laat, ik moet nu zel;f mensen regelen die voor mij kunnen werken... is dit normaal!! ik ga toch niet over het personeel. Dit is ook de eerste keer in 8 maanden dat ik daar werk dat ik ziek ben en nu dit... ik vroeg aan mijn teamleider, stel nou dat ik niemand kan vinden wat dan, zegt die : Ja dan moet je zelf komen.... Ik had hem 3 sec daarvoor uitgelegd dat als ik niet naar school kan ook niet kan werken. HELP!
Ik snap niet dat jij niet direct zodra je weet dat je niet kan werken. Je snapt zelf toch ook wel dat als jij niet op komt dagen, dat er iemand anders voor moet komen?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:00 schreef KanGeenNaamVerzinnen1 het volgende:
Het is geregeld, ik denk dat het meer aan de persoon lag. 2e was slimmer.
Bij onze AH moet je dus schijnbaar voor 11:00 bellen maar dat wist ik niet.
Uiteraard wist ik vanochtend al dat ik niet kon werken want ik ging ook niet naar school.
Maar ik wist niet dat ik toen al moest bellen. Wel raar dat je zelf personeel moet regelen, dan wil ik ook salarisverhoging als ik het managen ook mag doen...
Soepel die 11:00, bij ons is het 09:30 en daarna heb je pech.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:00 schreef KanGeenNaamVerzinnen1 het volgende:
Het is geregeld, ik denk dat het meer aan de persoon lag. 2e was slimmer.
Bij onze AH moet je dus schijnbaar voor 11:00 bellen maar dat wist ik niet.
Uiteraard wist ik vanochtend al dat ik niet kon werken want ik ging ook niet naar school.
Maar ik wist niet dat ik toen al moest bellen. Wel raar dat je zelf collega's moet regelen, dan wil ik ook salarisverhoging als ik het managen ook mag doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |