Handigquote:Op maandag 31 maart 2014 12:40 schreef mujentas het volgende:
Net stroomuitval gehad. De GTR kast piept dus ik zo 2929 bellen. ik sta nu al 34 minuten in de wacht. Heb ik het record al te pakken
Kan je overal nog in en werkt alles nog? Zo ja dan kan het ook wel een andere keerquote:Op maandag 31 maart 2014 12:51 schreef mujentas het volgende:
Zitten die gasten allemaal pauze te houden![]()
45 minuten.
Ik ga er zo mee kappen, want dit gaat hem niet worden geloof ik.
Wutquote:Op maandag 31 maart 2014 12:40 schreef mujentas het volgende:
Net stroomuitval gehad. De GTR kast piept dus ik zo 2929 bellen. ik sta nu al 34 minuten in de wacht. Heb ik het record al te pakken
Bij ons worden ze naar huis gestuurd als ze in een joggingsbroek komen. Maar snap ook niet hoe je als werknemer het durft om in zo'n broek te komenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:26 schreef OudeBok het volgende:
Ik kan het echt niet uitstaan, dat er een meisje is van wie het blijkbaar gewoon wordt toegestaan, dat ze in een soort trainingsbroek komt werken. Het ziet er toch zo rampzalig uit, he
.
Leuk! Wanneer?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:13 schreef einschtein het volgende:
Mailtje gekregen met datum voor een kennismakingsgesprek in Rotterdam.
In principe volgende week woensdag, maar moet ik even kijken of ik vrij kan regelen. Zo niet, dan is het de woensdag erop.quote:
Spannend!quote:Op maandag 31 maart 2014 13:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
In principe volgende week woensdag, maar moet ik even kijken of ik vrij kan regelen. Zo niet, dan is het de woensdag erop.
Overplaatsing?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
In principe volgende week woensdag, maar moet ik even kijken of ik vrij kan regelen. Zo niet, dan is het de woensdag erop.
Gratzquote:Op maandag 31 maart 2014 13:22 schreef Schuimpjes het volgende:
De muziek van 2929 is wel baas trouwens!
En vanochtend gebeld door mijn docent; ik mag woensdag op afstudeerverdediging.
Jup, paar week geleden een mailtje naar de OM van de regio waar ik mogelijk heen ga verhuizen gestuurd en die heeft het op zijn beurt weer doorgestuurd. Ik weet namelijk dat er 3 nieuwe winkels in de buurt bij komen, in 1 regio, dus heb direct erbij gezet of ik niet wat in die nieuwe winkels kan betekenen.quote:
Wat fijn dat het zo geregeld kan wordenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jup, paar week geleden een mailtje naar de OM van de regio waar ik mogelijk heen ga verhuizen gestuurd en die heeft het op zijn beurt weer doorgestuurd. Ik weet namelijk dat er 3 nieuwe winkels in de buurt bij komen, in 1 regio, dus heb direct erbij gezet of ik niet wat in die nieuwe winkels kan betekenen.
Nicequote:Op maandag 31 maart 2014 13:22 schreef Schuimpjes het volgende:
De muziek van 2929 is wel baas trouwens!
En vanochtend gebeld door mijn docent; ik mag woensdag op afstudeerverdediging.
Succesquote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jup, paar week geleden een mailtje naar de OM van de regio waar ik mogelijk heen ga verhuizen gestuurd en die heeft het op zijn beurt weer doorgestuurd. Ik weet namelijk dat er 3 nieuwe winkels in de buurt bij komen, in 1 regio, dus heb direct erbij gezet of ik niet wat in die nieuwe winkels kan betekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 13:26:03 ]
Super leuk!quote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef einschtein het volgende:
[..]
Thanks! Mijn scriptie is voldoende maar kan nog zakken op de verdedigingquote:Op maandag 31 maart 2014 13:23 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Gratz. Is het daarmee ook al automatisch een voldoende?
Was al langs een paar winkels geweest, paar (A)SM's gesproken en die hadden geen ruimte. Eentje die zei dus dat er een paar nieuwe winkels in de regio waar ik heen ga bij komen, noemde zelfs al straten, en die stelde vervolgens voor om even een mailtje te sturen.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat fijn dat het zo geregeld kan wordenJe gaat ook verhuizen naar Rotterdam?
Daarna hing jij natuurlijk op als een echte rasautist.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:28 schreef einschtein het volgende:
Was ook nog even langs de winkel van Purdey (die hiero ook wel een post) geweest, trouwens. Had d'er ook nog even aan de telefoon. 'HEUH, jij bent toch die ene van FOK!?'. ('hihi ja, *tuut* *tuut* *tuut*')
Neuh. 'TITS OR GTFO'.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daarna hing jij natuurlijk op als een echte rasautist.
oh, ja.. Je editte al
Okquote:Op maandag 31 maart 2014 13:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Was al langs een paar winkels geweest, paar (A)SM's gesproken en die hadden geen ruimte. Eentje die zei dus dat er een paar nieuwe winkels in de regio waar ik heen ga bij komen, noemde zelfs al straten, en die stelde vervolgens voor om even een mailtje te sturen.
Ik ga alleen verhuizen als ik daar overgeplaatst kan worden. Misschien dat ik dan nog een opleiding wil doen, dat weet ik nog niet. Zoveel mogelijkheden.
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:28 schreef einschtein het volgende:
Was ook nog even langs de winkel van Purdey (die hiero ook wel een post) geweest, trouwens. Had d'er ook nog even aan de telefoon. 'HEUH, jij bent toch die ene van FOK!?'. ('hihi ja, *tuut* *tuut* *tuut*')
Mijn vriendin woont er al en die heeft een prima appartement waar je met zijn 2'e kan vertoeven.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
OkMaar als je wilt huren, kan je niet 1,2,3 een huis hier krijgen... Of je moet naar een tokkiebuurt verhuizen, maar daar zit je denk ik niet op te wachten
Grootspraak.quote:
Hoop dat het goed uitpakt voor jou/julliequote:Op maandag 31 maart 2014 13:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mijn vriendin woont er al en die heeft een prima appartement waar je met zijn 2'e kan vertoeven.
We hebben al wel es een paar keer proef gedraait, gewoon even voor een langere periode met zijn 2'en in 1 huis. Tuurlijk, permanent is wat anders, maar het komt vást goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoop dat het goed uitpakt voor jou/jullie
Ik wel. 3 in Kralingen alleen al.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar wist niet dat er nieuwe AH's in Rotterdam bijkomen? Je hebt er al eentje op elke hoek bij wijze van
Ik bedoelde eigenlijk dat je hier kan komen werkenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
We hebben al wel es een paar keer proef gedraait, gewoon even voor een langere periode met zijn 2'en in 1 huis. Tuurlijk, permanent is wat anders, maar het komt vást goed.
Ach, ik denk dat dat ook wel goed komt.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je hier kan komen werken
Zonnig ja, maar hier is t best frisjesquote:Op maandag 31 maart 2014 13:34 schreef SLP_ het volgende:
Ik ga maar eens werken, paar uurtjes op hb. Balen dat het nu zo lekker zonnig is, want had natuurlijk veel liever op het terras gezeten
Denk dat je SM je daar verder mee kan helpen. Die kan contact leggen met de OM van die regio. Of jou zijn e-mail adres gevenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Donald250 het volgende:
Iemand die weet per wanneer je kan solliciteren bij die nieuwe Albert Heijn die in de markthal komt in Rotterdam?
En hoe je kan zien wie daar SM oid van is?
Markthal opent in oktober.
Heb het prima naar mijn zin hoor bij mijn eigen filiaaltje, maar qua afstand zou het toch flink wat tijd schelen.
hetispatat12375quote:Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom is dat wachtwoord wijzigen zo'n gedoe?
Even je (A)SM aanspreken, die kan eventueel wat regelen met de OM.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Donald250 het volgende:
Iemand die weet per wanneer je kan solliciteren bij die nieuwe Albert Heijn die in de markthal komt in Rotterdam?
Heb het prima naar mijn zin hoor bij mijn eigen filiaaltje, maar qua afstand zou het toch flink wat tijd schelen.
Ik weet niet of Markthal onder dezelfde regio valt, maar het verschilt in ieder geval niet veel.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef d4v1d het volgende:
Straks werken jij en Einschtein nog in t zefde filiaal
Hehe, geen idee waar die onder valt.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik weet niet of Markthal onder dezelfde regio valt, maar het verschilt in ieder geval niet veel.
Als de opening dichtbij komt hangen ze meestal al van die posters voor de ramen dacht ik. Maar Oktober duurt nog ffquote:Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Donald250 het volgende:
Echt hé, zo irritant.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom is dat wachtwoord wijzigen zo'n gedoe?
Hij kan toch heus wel e-mailen met andere OM's? Dat kon Einschtein ook...quote:Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Hehe, geen idee waar die onder valt.
Maar ik woon in ieder geval dus in Rotterdam.
Maar al met mijn huidige SM besproken en die zegt dat hij alleen contact kan leggen voor filialen uit de huidige regio? (Ik gok Utrecht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |