SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
De mensen voor wie (vrijheid op) het internet vanzelfsprekend is (zijn niet anders gewend).quote:Op zondag 30 maart 2014 20:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Internet generatie? Wie bedoel je daarmee? Mensen tussen 18-30 jaar ofzo?
Die Erdogan is toch niet zo gek. Hij heeft Facebook niet laten blokkeren.quote:
Ik bedoel lees jij nooit reacties van de internettende Facebookers.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mensen voor wie (vrijheid op) het internet vanzelfsprekend is (zijn niet anders gewend).
[..]
Die Erdogan is toch niet zo gek. Hij heeft Facebook niet laten blokkeren.
Dat valt mij idd ook op.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Veel AKP-stemmers zijn nu eenmaal simpele figuren.
Politiek autoritarisme wordt in Turkije nu eenmaal geassocieerd met sterk leiderschap, waar veel Turken al gauw gecharmeerd van zijn. Erdogan's stemmers lijken niet verder te kijken dan wat infrastructurele projecten en zogenaamd sterk leiderschap.quote:
Ditquote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef zarGon het volgende:
Heel erg jammer dat jullie de politieke keuze van mensen op zo'n denigrerende manier belachelijk maken.
Omdat het belachelijk is. Teveel schapen onder AKP stemmers. Ook die interviews met AKP-stemmers tijdens de verkiezingen waren tenenkrommend.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef zarGon het volgende:
Heel erg jammer dat jullie de politieke keuze van mensen op zo'n denigrerende manier belachelijk maken.
Je bent juist simpel als je denkt dat er ook maar iemand uit de oppositie beter is voor het land.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Veel AKP-stemmers zijn nu eenmaal simpele figuren.
Slechter kunnen zej het in ieder geval niet doen. Corrupte ministers en diens familieleden, een falend buitenlandbeleid, censuur van sociale media als nooit tevoren, religieuze spanningen m.b.t. Alewieten, officials die stiekem een false flag operation in Syrie plannen, terroristische aanslagen in Hatay, misbruik van politie tijdens demonstraties, noem maar op.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Je bent juist simpel als je denkt dat er ook maar iemand uit de oppositie beter is voor het land.
Ditte.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:19 schreef expans het volgende:
Imo, stond het al vast dat de AKP weer een overwinning zou pakken. De vraag is alleen hoe groot die zou worden (denk/dacht persoonlijk kleiner percentage dan vorige keer).
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef zarGon het volgende:
Mooi gezegdequote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]ik word voor erger uitgemaakt. Een ezel blijft een ezel is een mooie mooi gezegde.
Misschien hogere opkomst?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ditte.
Al ben ik wel verbaasd van de 48% die ze nu hebben. Had veel lager verwacht (kleiner verschil tussen AKP - CHP).
Ik schat in dat jij de tijd voor de AKP niet bewust hebt meegemaakt gezien je uitspraak.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Slechter kunnen zej het in ieder geval niet doen. Corrupte ministers en diens familieleden, een falend buitenlandbeleid, censuur van sociale media als nooit tevoren, religieuze spanningen m.b.t. Alewieten, officials die stiekem een false flag operation in Syrie plannen, terroristische aanslagen in Hatay, misbruik van politie tijdens demonstraties, noem maar op.
Nee, ik ben dyslectisch, dus het is nog een wonder dat ik er één hebquote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij je eigen grammatica onlangs bekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ik ben bewust van het verleden, maar ook de oppositie is volwassen geworden in Turkije. Dat is slechts een drogreden van veel AKP'ers, dat het land weer in chaos vervalt als de oppositie aan de macht komt. Bewuste angstzaaierij van AKP om de grote massa mak te houden.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef Da.Rock het volgende:
Ik schat in dat jij de tijd voor de AKP niet bewust hebt meegemaakt gezien je uitspraak.
Hij is geen Turk.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik schat in dat jij de tijd voor de AKP niet bewust hebt meegemaakt gezien je uitspraak.
Ja, sowieso hogere opkomst. Hoorde dat het zou liggen rond de 90%.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef expans het volgende:
[..]
Misschien hogere opkomst?
In b4 akp koyuns die opeens wel stemmen
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben bewust van het verleden, maar ook de oppositie is volwassen geworden in Turkije. Dat is slechts een drogreden van veel AKP'ers, dat het land weer in chaos vervalt als de oppositie aan de macht komt. Bewuste angstzaaierij van AKP om de grote massa mak te houden.
Toch volg ik alles. Overigens verbaast het me niet dat veel Turken in Nederland een zwak voor AKP hebben, sinds veel Turken hier hun origine in het Anatolisch hart van Turkije hebben, waar religieus conservatisme al gauw de norm is. Ook gewoon de gebieden waar het opleidingsniveau en alfabetiseringsgraad traditioneel laag zijn. Veel makkelijker wijs te maken met allerlei doemscenarios.quote:
+quote:Op zondag 30 maart 2014 21:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toch volg ik alles. Overigens verbaast het me niet dat veel Turken in Nederland een zwak voor AKP hebben, sinds veel Turken hier hun origine in het Anatolisch hart van Turkije hebben, waar religieus conservatisme al gauw de norm is. Ook gewoon de gebieden waar het opleidingsniveau en alfabetiseringsgraad traditioneel laag zijn.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toch volg ik alles. Overigens verbaast het me niet dat veel Turken in Nederland een zwak voor AKP hebben, sinds veel Turken hier hun origine in het Anatolisch hart van Turkije hebben, waar religieus conservatisme al gauw de norm is. Ook gewoon de gebieden waar het opleidingsniveau en alfabetiseringsgraad traditioneel laag zijn. Veel makkelijker wijs te maken met allerlei doemscenarios.
Dat is geen drogreden, dat is wat mensen hebben ervaren. Over angstzaaierij gesproken, de manier waarop oppositie wordt gevoerd, is niet anders. Al 12 jaar roept men dat Turkije een tweede Iran gaat worden als men AKP blijft stemmen. Integendeel, het Turkse volk heeft nooit eerder zoveel vrijheid gekend. De oppositie is overigens absoluut niet volwassen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben bewust van het verleden, maar ook de oppositie is volwassen geworden in Turkije. Dat is slechts een drogreden van veel AKP'ers, dat het land weer in chaos vervalt als de oppositie aan de macht komt. Bewuste angstzaaierij van AKP om de grote massa mak te houden.
Oppositie is niet meer zo extreem als voorheen. Vooral CHP is zich bewust van het feit dat Turkije nu eenmaal een grote groep aan religieus conservatieven heeft; ze hebben in bepaalde steden zelfs een kandidaat waarvan de vrouw een strikte hoofddoek draagt naar voren geschoven. De oppositie mag dan zwak zijn, maar autoritair als voorheen zijn ze niet meer. AKP daarentegen begint steeds meer te lijken op de dictators van weleer.quote:
Ik ga nog niets eens beginnen over alle drogredenen in deze reactiequote:Op zondag 30 maart 2014 21:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toch volg ik alles. Overigens verbaast het me niet dat veel Turken in Nederland een zwak voor AKP hebben, sinds veel Turken hier hun origine in het Anatolisch hart van Turkije hebben, waar religieus conservatisme al gauw de norm is. Ook gewoon de gebieden waar het opleidingsniveau en alfabetiseringsgraad traditioneel laag zijn.
Die vrijheid begint anders redelijk rap te verdwijnen. Elk samenscholing op straat wordt hardhandig de kop ingedrukt, journalisten (Mahir Zeynalov) worden het lang uitgestuurd, Turkije kent het grootste aantal vastzittende journalisten, de sociale media worden in rap tempo geblokkeerd, de media wordt zo langzamerhand overgenomen door de AKP, etc.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:30 schreef Da.Rock het volgende:
Dat is geen drogreden, dat is wat mensen hebben ervaren. Over angstzaaierij gesproken, de manier waarop oppositie wordt gevoerd, is niet anders. Al 12 jaar roept men dat Turkije een tweede Iran gaat worden als men AKP blijft stemmen. Integendeel, het Turkse volk heeft nooit eerder zoveel vrijheid gekend. De oppositie is overigens absoluut niet volwassen.
Al met al een hoop gelul van jouw kant, zonder specifieke voorbeelden.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Oppositie is niet meer zo extreem als voorheen. Vooral CHP is zich bewust van het feit dat Turkije nu eenmaal een grote groep aan religieus conservatieven heeft; ze hebben in bepaalde steden zelfs een kandidaat waarvan de vrouw een strikte hoofddoek draagt naar voren geschoven. De oppositie mag dan zwak zijn, maar autoritair als voorheen zijn ze niet meer. AKP daarentegen begint steeds meer te lijken op de dictators van weleer.
En ondanks al die negatieve dingen is de oppositie nog steeds zwak.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die vrijheid begint anders redelijk rap te verdwijnen. Elk samenscholing op straat wordt hardhandig de kop ingedrukt, journalisten (Mahir Zeynalov) worden het lang uitgestuurd, Turkije kent het grootste aantal vastzittende journalisten, de sociale media worden in rap tempo geblokkeerd, de media wordt zo langzamerhand overgenomen door de AKP, etc.
Dit niet zien is modder in je ogen hebben.
Dat veel Turken in Nederland hun origine in simpele (berg)dorpen hebben is anders gewoon een feit. Dorpen waar analfabetisme traditioneel zegeviert en Islamisten een grote aanhang hebben.quote:
Wonderbaarlijk dat je de jongste generatie en de oudste/eerste generatie op één hoop gooit.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat veel Turken in Nederland hun origine in simpele (berg)dorpen hebben is anders gewoon een feit. Dorpen waar analfabetisme traditioneel zegeviert en Islamisten een grote aanhang hebben.
Hoeveel drogredenen kun je makenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat veel Turken in Nederland hun origine in simpele (berg)dorpen hebben is anders gewoon een feit. Dorpen waar analfabetisme traditioneel zegeviert en Islamisten een grote aanhang hebben.
Dat de oppositie zwak is, is wat ik erken. Claimen dat de oppositie erop uit is om Turkije terug te brengen naar militaire dictatuur + repressieve secularisme is angstzaaierij en onjuist.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ondanks al die negatieve dingen is de oppositie nog steeds zwak.
Zie je nu wel in hoe hard de oppositie faalt?
Je blijft herhalen. Ook AKP faalt. En nu?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ondanks al die negatieve dingen is de oppositie nog steeds zwak.
Zie je nu wel in hoe hard de oppositie faalt?
Oke man. Laat ook maar.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nog steeds significant hoor.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:35 schreef zarGon het volgende:
Wonderbaarlijk dat je de jongste generatie en de oudste/eerste generatie op één hoop gooit..
Heb dat niemand horen claimen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat de oppositie zwak is, is wat ik erken. Claimen dat de oppositie erop uit is om Turkije terug te brengen naar militaire dictatuur + repressieve secularisme is angstzaaierij en onjuist.
Er wordt steeds verwezen naar het verleden, alsof de oppositie niet in staat is om de AKP te vervangen. Bewuste angstzaaierij dus.quote:
Omdat andere standpunten ook herhaald worden.quote:
Tijd voor een betere oppositie.quote:Ook AKP faalt. En nu?
Blijf maar ontkennen dat de meeste Turken in Nederland uit onderontwikkelde gebieden in Turkije stammen.quote:
Dit hoor ik voor het eerst. Men heeft het vooral over het afbreken van de rechtsstaat en de polariserende politiek van Tayyip en de AKP.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:30 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dat is geen drogreden, dat is wat mensen hebben ervaren. Over angstzaaierij gesproken, de manier waarop oppositie wordt gevoerd, is niet anders. Al 12 jaar roept men dat Turkije een tweede Iran gaat worden als men AKP blijft stemmen. Integendeel, het Turkse volk heeft nooit eerder zoveel vrijheid gekend. De oppositie is overigens absoluut niet volwassen.
Nee, ik ben hem sinds de vorige keer moe. Maar je hebt gelijk, ik ga hem wel negeren.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La heb jij niets anders danen simpele shit verbeteren
Same old shit dus. Ik denk niet dat het ooit verandert in Turkije eigkquote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat andere standpunten ook herhaald worden.
[..]
Tijd voor een betere oppositie.
En gezien de huidige resultaten faalt de AKP blijkbaar niet. Ook de CHP heeft een kleine stijging, vergeleken met 2009.
Dat zijn ze ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Er wordt steeds verwezen naar het verleden, alsof de oppositie niet in staat is om de AKP te vervangen. Bewuste angstzaaierij dus.
Te laaaatttttt, dat is een wintergerecht..quote:Op zondag 30 maart 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik ben hem sinds de vorige keer moe. Maar je hebt gelijk, ik ga hem wel negeren.
Hoe gaat het trouwens met jou? Ik moet nog steeds dat ene gerecht van je maken
Nonsense. Feit blijft dat veel simplistische figuren in Turkije zich laten misleiden door Erdogan & Co en alle misstanden in het land over het hoofd zien. Eenieder die Turkije runt zoals de AKP dat de laatste jaren heeft gedaan zou in principe de verkiezingen moeten verliezen, los van de oppositie. Het ligt niet enkel aan de oppositie, maar gewoon aan een grote groep makke schapen in Turkije.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:40 schreef zarGon het volgende:
Dat zijn ze ook niet. .
Zoals ik zei: CHP heeft geen enkele overtuigingskracht. Als je AKP/Erdoğan nu met al die schandelen van de troon kan stoten kun je geen land leiden.
Dat geldt ook voor Nederlanders als we over een tijdsbestek van 50 jaren hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Blijf maar ontkennen dat de meeste Turken in Nederland uit onderontwikkelde gebieden in Turkije stammen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nonsense. Feit blijft dat veel simplistische figuren in Turkije zich laten misleiden door Erdogan & Co en alle misstanden in het land over het hoofd zien. Eenieder die Turkije runt zoals de AKP dat de laatste jaren heeft gedaan zou in principe de verkiezingen moeten verliezen, los van de oppositie. Het ligt niet enkel aan de oppositie, maar gewoon aan een grote groep makke schapen in Turkije.
Totaal niet te vergelijken. De meeste Turken waren immers nog analfabeet toen ze naar Nederland verkasten.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Nederlanders als over een tijdsbestek van 50 jaren hebben.
Kun je nagaan hoe erg het daarvoor was.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die vrijheid begint anders redelijk rap te verdwijnen. Elk samenscholing op straat wordt hardhandig de kop ingedrukt, journalisten (Mahir Zeynalov) worden het lang uitgestuurd, Turkije kent het grootste aantal vastzittende journalisten, de sociale media worden in rap tempo geblokkeerd, de media wordt zo langzamerhand overgenomen door de AKP, etc.
Dit niet zien is modder in je ogen hebben.
Totaal wel vergelijkbaar. Nederland had paar steden waar alles gebeurde en dat was het. Dat tweede van jouw is overigens totaal niet waar, want je kunt een onderscheid maken tussen verschillende golven in de eerste generatie. De allereerste golf heeft inderdaad geen onderwijs genoten, maar de kinderen die ze hiernaar toe haalden juist wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken. De meeste Turken waren immers nog analfabeet toen ze naar Nederland verkasten.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geef dan het land gewoon onvoorwaardelijk aan de AKP.
Absoluut onvergelijkbaar. De bergdorpen in Turkije waren destijds meer onderontwikkeld dan welk gebied in Nederland dan ook. Zelfs vandaag de dag blijkt dat veel Turken in Nederland redelijk conservatief zijn, in ieder geval op de meeste sociale terreinen. Dat komt simpelweg doordat veel Turken in Nederland, welk generatie dan ook, uit Turkije's meest afgelegen gebieden kwamen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:50 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Totaal wel vergelijkbaar. Nederland had paar steden waar alles gebeurde en dat was het. Dat tweede van jouw is overigens totaal niet waar, want je kunt een onderscheid maken tussen verschillende golven in de eerste generatie. De allereerste golf heeft inderdaad geen onderwijs genoten, maar de kinderen die ze hiernaar toe haalden juist wel.
Ach, 80% van de media is al in handen van de AKP. Zo langzamerhand wordt alle objectieve media in Turkije de kop in gedrukt. Maar nee hoor, AKP brengt vooruitgang!quote:Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
In het buitenland zijn ministers en premiers voor veel simpelere dingen opgestapt. In Turkije stapelen de schandalen zich op, maar men heeft nog steeds het gezicht om te blijven zitten en wordt hiervoor ook nog eens beloond door het volk. Laten we het niet mooier maken dan het is; het Turkse volk is grotendeels nog gewoon cahil en gevoelig voor symboolpoitiek en populisme.
Ja, als je vanuit gaat van een bergdorp ergens in een extreem afgelegen plek. Of wil je tegen mij beweren dat alle Turken in Nederland uit een extreem afgelegen plek afstammen?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Absoluut onvergelijkbaar. De bergdorpen in Turkije waren destijds meer onderontwikkeld dan welk gebied in Nederland dan ook.
Nee, dat komt juist omdat ze zich niet kunnen identificeren met Nederlanders, dus houden ze vast aan Turkse waarden en normen van 40 jaren geleden. Maar 40 jaren geleden dachten de Nederlanders ook hetzelfde.quote:Zelfs vandaag de dag blijkt dat veel Turken in Nederland redelijk conservatief zijn, in ieder geval op de meeste sociale terreinen. Dat komt simpelweg doordat veel Turken in Nederland, welk generatie dan ook, uit Turkije's meest afgelegen gebieden kwamen.
Eerder omdat men hier een band zocht en die heeft gevonden in zichzelf/haar geloof.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Absoluut onvergelijkbaar. De bergdorpen in Turkije waren destijds meer onderontwikkeld dan welk gebied in Nederland dan ook. Zelfs vandaag de dag blijkt dat veel Turken in Nederland redelijk conservatief zijn, in ieder geval op de meeste sociale terreinen. Dat komt simpelweg doordat veel Turken in Nederland, welk generatie dan ook, uit Turkije's meest afgelegen gebieden kwamen.
Eerder omdat men daarvoor al uit gebieden kwam waar het geloof een veel prominentere rol speelde dan in de gebieden waar secularisme in Turkije grote steun ondervindt. Simpel gezegd: de meeste Turken in Nederland waren analfabetisch, conservatiever en wereldvreemder. Wat we hier in Nederland zien, is om het maar even cru te zeggen, de meest conservatieve groep uit Turkije. Had men Turken uit ontwikkelde gebieden hierheen gehaald dan was het beeld waarschijnlijk heel anders geweest.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:00 schreef expans het volgende:
[..]
Eerder omdat men hier een band zocht en die heeft gevonden in zichzelf/haar geloof.
Bron?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ach, 80% van de media is al in handen van de AKP.
Juist. Ik ben met al je voorgaande berichten eens (in dit topic). Ik snap even niet dat derest deze feiten ontkent. Of jullie zijn op jullie lange teentjes getrapt of jullie voelen je niet aangesproken, maar het is nou eenmaal zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Eerder omdat men daarvoor al uit gebieden kwam waar het geloof een veel prominentere rol speelde dan in de gebieden waar secularisme in Turkije grote steun ondervindt. Simpel gezegd: de meeste Turken in Nederland waren analfabetisch, conservatiever en wereldvreemder. Wat we hier in Nederland zien, is om het maar even cru te zeggen, de meest conservatieve groep uit Turkije. Had men Turken uit ontwikkelde gebieden hierheen gehaald dan was het beeld waarschijnlijk heel anders geweest.
Iedere groep migranten vertoont hetzelfde gedrag. Er zijn genoeg "Nederlandse" dorpen in Australïe, Duitsland, Canada en allerlei andere dorpen. Nieuwe migranten voelen zich in die "dorpen" snel thuis, want het is niet anders dan wat ze zijn gewend.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:58 schreef Mathemaat het volgende:
Nee, dat komt juist omdat ze zich niet kunnen identificeren met Nederlanders, dus houden ze vast aan Turkse waarden en normen van 40 jaren geleden. Maar 40 jaren geleden dachten de Nederlanders ook hetzelfde.
Nederlanders die overigens tig jaren geleden geëmigreerd zijn doen hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedquote:Op zondag 30 maart 2014 22:37 schreef De_Ilias het volgende:
Ik wil mijn Turkse broeders en zusters feliciteren condoleren met de overwinning van Erdogan.
Mijn nicht uit Ankara die universitair opgeleid is, lees in wiskunde. Beschreef Alevieten op een hele nare wijze.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedere groep migranten vertoont hetzelfde gedrag. Er zijn genoeg "Nederlandse" dorpen in Australïe, Duitsland, Canada en allerlei andere dorpen. Nieuwe migranten voelen zich in die "dorpen" snel thuis, want het is niet anders dan wat ze zijn gewend.
Het is helemaal niet erg om je vast te houden aan je eigen normen en waarden. Stilstaan vind ik wel erg. De Turken die 40 jaar geleden hierheen zijn gekomen zijn qua normen en waarden 0,0 veranderd. De Nederlanders die 40 jaar geleden zo dachten zijn echter wel meegegaan met de tijd.
De Turken in bovengenoemd verhaal zijn conservatiever dan de Turken in Turkije - in Turkije hebben de normen en waarden immers een ontwikkeling ondergaan.
Dankjequote:Op zondag 30 maart 2014 22:37 schreef De_Ilias het volgende:
Ik wil mijn Turkse broeders en zusters feliciteren met de overwinning van Erdogan.
De uitzondering bevestigt de regel.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mijn nicht uit Ankara die universitair opgeleid is, lees in wiskunde. Beschreef Alevieten op een hele nare wijze.
Dus laten we er niet over beginnen over hoe naast jij kan zitten.
Ze staan zeg maar op zo veel aannames die niet gecontroleerd zijn of regelrecht niet kloppen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Juist. Ik ben met al je voorgaande berichten eens (in dit topic). Ik snap even niet dat derest deze feiten ontkent. Of jullie zijn op jullie lange teentjes getrapt of jullie voelen je niet aangesproken, maar het is nou eenmaal zo.
Niemand hier heeft beweerd dat de AKP zou verliezen, maar ik had op een iets beter resultaat gehoopt voor de CHP (in Ankara en Istanbul). De uitkomst verandert overigens niets aan de kritiek van de oppositie en de schandalen. Ik vraag me af wat hier vanaf nu mee gaat gebeuren en of er nog meer gaat lekken.quote:
Inderdaad. En, hoe erg ik Kılıçdaroğlu niet mag, ik hoop dat het zo blijft. Anders komt Sarıgül; made in cemaat.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mijn nicht uit Ankara die universitair opgeleid is, lees in wiskunde. Beschreef Alevieten op een hele nare wijze.
Die politiek en alles daar nog volgen in dat land is ook belachelijk. Je woont in Nederland.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Intellectueel het volgende:
Omdat het belachelijk is. Teveel schapen onder AKP stemmers. Ook die interviews met AKP-stemmers tijdens de verkiezingen waren tenenkrommend.
Dus je hebt de verkiezingen in de VS nooit gevolgd?quote:Op maandag 31 maart 2014 08:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die politiek en alles daar nog volgen in dat land is ook belachelijk. Je woont in Nederland.
Pas je aan ons land aan, wees blij dat je hier bent en niet daar.
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die politiek en alles daar nog volgen in dat land is ook belachelijk. Je woont in Nederland.
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Aleviler size girsin. Tering ey.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje gniffelen om dit soort gastenquote:Op maandag 31 maart 2014 09:05 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zeg het ze! Naar mij luisteren ze niet. Eigenlijk zou ik moeten klagen bij de FOK!top, dit zou niet mogelijk mogen zijn.
Hoe is dit een reactie op de post van sylvesterrr en wat doet de opleiding van je nicht er in dit geval toe?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat Turken in Turkije qua normen en waarden amper zijn veranderd en dat het los staat van onderwijs.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe is dit een reactie op de post van sylvesterrr en wat doet de opleiding van je nicht er in dit geval toe?
Je snapt toch wel dat schelden niet helpt bij het oplossen van conflicten.quote:
Jij veroorzaakt uit het niets een conflict. Je reactie raakt kant noch wal. Wat hebben Alevieten te maken met dat hele stuk van Syl? Niks.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat schelden niet helpt bij het oplossen van conflicten.
is het weer gezellig in het turken topicquote:Op maandag 31 maart 2014 13:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jij veroorzaakt uit het niets een conflict. Je reactie raakt kant noch wal. Wat hebben Alevieten te maken met dat hele stuk van Syl? Niks.
Az bile dedi.
is er trouwens nog hoop voor turkije, TM?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Verrassend dat Antalya is overgegaan op AKP; was van de CHP.
iddquote:Op zondag 30 maart 2014 21:19 schreef expans het volgende:
Imo, stond het al vast dat de AKP weer een overwinning zou pakken. De vraag is alleen hoe groot die zou worden (denk/dacht persoonlijk kleiner percentage dan vorige keer).
geen kennis van de pre akp periode zorgt wel voor uitdaging voor de akp, aangezien de nieuwe jonge stemmers, niets anders kennen dan de akp en de politieke landschap voor hen een akp landschap isquote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
waaruit blijkt dat? de oppositie heeft mi nog nooit een alternatief tegengeluid laten hoor de laatste jaren, er wordt alleen reactief gereageerd op alles was de akp doetquote:Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben bewust van het verleden, maar ook de oppositie is volwassen geworden in Turkije.
thanks! dat plaatst hem in in contextquote:
Yani.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jij veroorzaakt uit het niets een conflict. Je reactie raakt kant noch wal. Wat hebben Alevieten te maken met dat hele stuk van Syl? Niks.
Az bile dedi.
het turkse volk berust zich in de corruptiequote:Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
In het buitenland zijn ministers en premiers voor veel simpelere dingen opgestapt. In Turkije stapelen de schandalen zich op, maar men heeft nog steeds het gezicht om te blijven zitten en wordt hiervoor ook nog eens beloond door het volk. Laten we het niet mooier maken dan het is; het Turkse volk is grotendeels nog gewoon cahil en gevoelig voor symboolpoitiek en populisme.
ankara is/was wel close, dat is waarschijnlijk wel een opsteker voor jequote:Op maandag 31 maart 2014 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niemand hier heeft beweerd dat de AKP zou verliezen, maar ik had op een iets beter resultaat gehoopt voor de CHP (in Ankara en Istanbul). De uitkomst verandert overigens niets aan de kritiek van de oppositie en de schandalen. Ik vraag me af wat hier vanaf nu mee gaat gebeuren en of er nog meer gaat lekken.
ik denk dat sarigul (made by cemaat of niet) beter zou presteren dan kemalquote:Op maandag 31 maart 2014 06:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Inderdaad. En, hoe erg ik Kılıçdaroğlu niet mag, ik hoop dat het zo blijft. Anders komt Sarıgül; made in cemaat.
het lucht wel opquote:Op maandag 31 maart 2014 12:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat schelden niet helpt bij het oplossen van conflicten.
Natuurlijk. Maar dan krijg je weer hetzelfde cemaat-spelletje als met AKP.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat sarigul (made by cemaat of niet) beter zou presteren dan kemal
ik denk dat er momenteel weinig keus isquote:
door blijven modderen met kemal lijkt mij ook niet ideaalquote:Op maandag 31 maart 2014 13:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dan krijg je weer hetzelfde cemaat-spelletje als met AKP.
Muharrem Ince.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
door blijven modderen met kemal lijkt mij ook niet ideaal
Alsof het één het ander uitsluit. Ik volg de politieke situaties van de meeste landen in het Midden-Oosten. Dat betekent niet per se dat ik niet goed geïntegreerd ben. Hetzelfde geldt voor anderen in deze topic. Wees blij dat je mensen in Nederland hebt rondlopen die verder kijken dan hun neus lang is, en niet zo wereldvreemd zijn als de meeste Nederlanders als het aankomt op internationale politiek.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tacizci pezoquote:Op maandag 31 maart 2014 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Muharrem Ince.
Ik ga weer leren, kib allemaal.
gaat goed met het lerenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heb net 4 hoofdstukken gedaan.Op naar de volgende 60.
64 hoofdstukken? Gewoon op tijd beginnen, dan is dat niks.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heb net 4 hoofdstukken gedaan.Op naar de volgende 60.
Weet niet precies hoeveel hst'en het zijn, maar net had ik 1 college met 7 hoofdstukken.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
64 hoofdstukken? Gewoon op tijd beginnen, dan is dat niks.
Met Turkije gaat het niet zo goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:35 schreef Iwanius het volgende:
Merhaba Turkiye. Nasılsın? Met mij alles wel.![]()
Hoe is bij jullie de verkiezingsuitslag aangekomen? Mee tevreden of een verloren kans?
tevredenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:35 schreef Iwanius het volgende:
Merhaba Turkiye. Nasılsın? Met mij alles wel.![]()
Hoe is bij jullie de verkiezingsuitslag aangekomen? Mee tevreden of een verloren kans?
Raar, in Adana was de uitslag van te voren toch al overduidelijk. Mét en zonder vernietigde stembiljetten, mét en zonder elektriciteit.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:16 schreef Visne het volgende:
https://www.facebook.com/(...)12244&type=2&theater
https://www.facebook.com/photo.php?v=310897175730401
[ afbeelding ]
etc etc
Yav he hequote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vraag het hem zelf. Geen beheersing wanneer teveel alcohol op misschien.
Adanaquote:Op maandag 31 maart 2014 16:16 schreef Visne het volgende:
https://www.facebook.com/(...)12244&type=2&theater
https://www.facebook.com/photo.php?v=310897175730401
[ afbeelding ]
etc etc
Adana is van MHP & CHP, don't worry.quote:
Is dat een Zulfikar in je UI?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Adana is MHP & CHP, don't worry.
Ja, mijn zulfikar. Why?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is dat een Zulfikar in je UI?
quote:Op maandag 31 maart 2014 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)be-te-blokkeren.html
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Adana is van MHP & CHP, don't worry.
Leef jij nogquote:Op maandag 31 maart 2014 17:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is dat een Zulfikar in je UI?
elke seconde, minuut, uur zonder jou is teveel, mijn zonneschijnquote:Op maandag 31 maart 2014 18:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]. was niet zo lang weg, toch?
jeetje.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
elke seconde, minuut, uur zonder jou is teveel, mijn zonneschijn
Dat ben je helemaal niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik neig ernaar om mijn VPN-server beschikbaar te stellen aan de mensen daar. Het vervelende daarvan is wel dat ik aansprakelijk ben voor alles wat ze doen (kinderporno en dergelijke).
slijmbal...quote:Op maandag 31 maart 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je kaas voelenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik me meer kaas voel dan Turk als Turken zo op me reageren?
ik moet hier aan denken bij zonneschijnquote:Op maandag 31 maart 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En hoerenbezoek. Turkije altijd nummer éénquote:Op maandag 31 maart 2014 20:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat ben je helemaal niet.
Of ga je je thuis verbinding delen met ze? Dan strookt dat weer niet met je ISP voorwaarden.
/edit
En ja, Turkjie loopt op kop met meest bekeken porno land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En hoerenbezoek. Turkije altijd nummer éénja, mag ik alleen niet publicerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Zolang ze akkoord gaan met de voorwaarden heb jij niets te vrezen. Hoe denk je dat de grotere VPN boeren het regelen? Moet je ze wel allemaal een publieke uniek IP toewijzen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 05:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Are you sure? Ik heb hier en daar namelijk nog wel een VPS.
Een youtube proxyquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zolang ze akkoord gaan met de voorwaarden heb jij niets te vrezen. Hoe denk je dat de grotere VPN boeren het regelen? Moet je ze wel allemaal een publieke uniek IP toewijzen.
Beter is nu een Turkse youtube starten en te cashen
Gaat snel hè?quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:39 schreef xaban06 het volgende:
Trouwens, ons zoon is vandaag gestart met naar school gaan (peuterspeelzaal)
Hoe ging dat bij jullie de eerste dag diyecem, niemand heeft hier kinderen volgens mij
Met enkel een VPS kom je niet aan een /24, althans niet in Nederland.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een youtube proxy, net als al die TPB proxies destijds.
Hoe kom ik met de huidige schaarste aan een /24 (of groter)?
Het is nu nog 2 halve dagen in de week, maar ik verwacht inderdaad ook zoiets. Allemaal onbekende mensen voor hem, zal wel huilen worden jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gaat snel hè?
Ik heb weliswaar niet mijn eigen kinderen naar school gebracht, maar wel genoeg neefjes en nichtjes.De eerste dag was voor iedereen spannend: gaat de school bellen (kind blijft huilen, haal maar op)?
Ik zal eens kijken of ik een paar servers op ons bedrijfsnewerk kan aansluiten. We hebben genoeg /14 blokken (bestaande uit /24 blokken).quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met enkel een VPS kom je niet aan een /24, althans niet in Nederland.
Zelfs met een dedicated server niet, hooguit een /28 en mag je dik betalen.
Oh, niet schrikken als hij vaker ziek wordt of wanneer jullie vaker ziek worden. Een peuterspeelzaal barst van de virussen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is nu nog 2 halve dagen in de week, maar ik verwacht inderdaad ook zoiets. Allemaal onbekende mensen voor hem, zal wel huilen worden ja
Masallah, /14 is wel huge, moet wel een internationaal bedrijf zijn? Financiele sector? Of een universiteit ofzo, zij hebben ook ziek veel IP's.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik een paar servers op ons bedrijfsnewerk kan aansluiten. We hebben genoeg /14 blokken (bestaande uit /24 blokken).
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:34 schreef zarGon het volgende:
als jullie chicks waren was dit best wel geile praat
nu is het gewoon een boner killer
Praat over peuters vind jij geil?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:34 schreef zarGon het volgende:
als jullie chicks waren was dit best wel geile praat
nu is het gewoon een boner killer
Boyun kadar konusquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
zelfs jij zou spontaan lekker worden als je mee kon praten over subnets
ik bedoel maar
O.c.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:41 schreef zarGon het volgende:
KLB / Mensen die intens laag gaan voor een weddenschap
wat
je bent niet zo lief tegen mij vandaagquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
je bent niet zo lief tegen mij vandaag
dank je wel zeg door het nogmaals pijnlijk duidelijk te makenquote:
Ozur (lu)quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
dank je wel zeg door het nogmaals pijnlijk duidelijk te maken
en dan ook nog eens 'gek' erachter
: (
/14 is maar een fractie van wat we hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Masallah, /14 is wel huge, moet wel een internationaal bedrijf zijn? Financiele sector? Of een universiteit ofzo, zij hebben ook ziek veel IP's.
Her gun patliyosun sen zaten, toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
Die opmerkingen van die gavurlar altijd. Bir kere patlicam ama wanneer.
wat nu weerquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
Die opmerkingen van die gavurlar altijd. Bir kere patlicam ama wanneer.
http://www.hurriyetdailyn(...)=64391&NewsCatID=338quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat en dat capulcular straat op zullen gaan
ga werken met minder valide mensen, ben je er de hele dag mee bezigquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef zarGon het volgende:
http://nos.nl/artikel/630(...)en-tegenstander.html
van dit soort dingen word je bewust van je eigen lichaam en houd je je er even mee bezig terwijl de werking altijd vanzelfsprekend is
Ik hoor het geluid in mijn hoofd wanneer ik het lees.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef expans het volgende:
[..]
Dit moet echt met geluid, is het volgens mij echt 10 keer grappiger.
Ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:08 schreef xaban06 het volgende:
Collega laat dit zien. Is dit oud/nieuw/test of?
https://www.facebook.com/photo.php?v=606285172791971&ref=notifĴif_t=notify_me
http://www.liveleak.com/view?i=393_1386028454quote:Op woensdag 2 april 2014 00:08 schreef xaban06 het volgende:
Collega laat dit zien. Is dit oud/nieuw/test of?
https://www.facebook.com/(...)if¬if_t=notify_me
Ik vind turken de aardigste groep van de allochtonen samen met de indo's (ben zelf indo).quote:Op donderdag 3 april 2014 00:00 schreef djakkaa3033 het volgende:
Trouwens turkije is een heel mooi land met een hele goede welvaart.
Turken zijn eigenlijk een van de weinige volkeren die (bijna) perfect zijn.
- Beschaafd
- Normen en waarde
- Goed verzorgd
- Vaak eigen bedrijven
- Mooie auto's
- Vriendelijk en gastvrij
- Mooi land + een steeds betere welvaart.
Heel anders als bijvoorbeeld Somaliers
die doen het in Somalie slecht maar ook in NL haha.
(mijn eerste reactie was dus niet vervelend bedoeld maar toen ik hem terug las kwam het wel zo over sorry ) haha.
Trots, weinig zelfreflectie en eigenlijk bijzonder onzeker zou ik ook wel onder de noemer Turk willen scharenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:00 schreef djakkaa3033 het volgende:
- Beschaafd
- Normen en waarde
- Goed verzorgd
- Vaak eigen bedrijven
- Mooie auto's
Heel anders als bijvoorbeeld Somaliers
die doen het in Somalie slecht maar ook in NL haha.
(mijn eerste reactie was dus niet vervelend bedoeld maar toen ik hem terug las kwam het wel zo over sorry ) haha.
Nee, al dat die gasten eten is kip dus die houden zich wel stil als er een verzameling goud hun kant op waggeltquote:Over antillianen bijvoorbeeld hoor je nooit een kip
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:00 schreef djakkaa3033 het volgende:
- Beschaafd
- Normen en waarde
- Goed verzorgd
- Vaak eigen bedrijven
- Mooie auto's
Weet ik niet, doe eens link geven, ik heb nog geen nieuwe uitslagen gezien.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
Xaban, hoe vind je die hertellingenstel jatters.
Wat link be. Haber izle.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik niet, doe eens link geven, ik heb nog geen nieuwe uitslagen gezien.
Vrij?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:22 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat maar eens genieten van deze mooie zomerse dag.
Ja, ik wil tegelijkertijd de moderne Turkse grammatica doorwerken.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:14 schreef TheMagnificent het volgende:
^ Biz daha günümüzün Türkçe'sini tam olarak çözemedik, sen Osmanlica'ya mi geçtin?![]()
Mooi hoor! Kan je die accu wel opladen of moet je dan aldoor nieuwe batterijen kopen?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrij?. Lekker hoor! Geniet ze.
Trouwens: http://tweakers.net/nieuw(...)rtslagmeter-uit.html.! FR 610 terugbrengen en deze nemen of de FR 610 houden? Kan het tot vanavond 21.00 uur nog terugbrengen.
.
Zal oplaadbaar zijn via USB, gok ik. De oude versies (zonder hartslagmeter) laad je in ieder geval op via USB.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooi hoor! Kan je die accu wel opladen of moet je dan aldoor nieuwe batterijen kopen?
Da's wel puik dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal oplaadbaar zijn via USB, gok ik. De oude versies (zonder hartslagmeter) laad je in ieder geval op via USB.
Izledim. Je hebt gelijk, pis hirsizlar, pis CHP, acayip oy calmislar. Had ik niet verwacht diyecem, maar verwachtte ik wel.quote:
Donderdagmiddag is heilig voor mij.quote:
Ben je tevreden? Houd dan de FR610...quote:Trouwens: http://tweakers.net/nieuw(...)rtslagmeter-uit.html.! FR 610 terugbrengen en deze nemen of de FR 610 houden? Kan het tot vanavond 21.00 uur nog terugbrengen.
.
was het een mondeling tentamen, of alleen de her?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herkansing.. ik haat mondelinge examens.
Beidenquote:Op donderdag 3 april 2014 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was het een mondeling tentamen, of alleen de her?
Hahahaquote:Op donderdag 3 april 2014 21:31 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Net5 Vakantieliefdes over wederom een Turkse barlan en een Hollandsche koevrouw
Zij moet een doek gaan dragen
Nu niet meer. Nu is het vet bedekkend wat ik draagquote:Op donderdag 3 april 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Allebei wel. Ik zoek leuke kleren.
Wacht, de vraag moet zijn: draag jij leuke kleren?
Wat is dat voor een vraag?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wacht, de vraag moet zijn: draag jij leuke kleren?
Ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag?Zijn er vrouwen die kleren kopen die ze niet leuk vinden?
Wat zijn die Nederlanders toch makkelijk; meteen de eerste dag van de kennismaking bij je thuis de vriend van je dochter bij haar op de kamer laten slapen.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
Wat zijn die mannen romantisch op net5.
Gewoon een andere kijk op het leven. Voor de een is intimiteit iets bijzonders wat je niet makkelijk met een ander deelt, voor de ander is dat "gewoon" lust.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat zijn die Nederlanders toch makkelijk; meteen de eerste dag van de kennismaking bij je thuis de vriend van je dochter bij haar op de kamer laten slapen.
Echt heeeequote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat zijn die Nederlanders toch makkelijk; meteen de eerste dag van de kennismaking bij je thuis de vriend van je dochter bij haar op de kamer laten slapen.
Ja. Dus jij neukt je vriendin terwijl haar ouders thuis zijn?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een andere kijk op het leven. Voor de een is intimiteit iets bijzonders wat je niet makkelijk met een ander deelt, voor de ander is dat "gewoon" lust.
Niet alle Nederlanders zijn zo. Een meisje uit mijn klas mag niet bij haar vriendje slapen - van zijn ouders niet. Hij wel bij haar.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh? Heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Dus jij neukt je vriendin terwijl haar ouders thuis zijn?
Zijn ouders weten zeker niet dat ze het bed delen. Of doen alsof ze het niet weten.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet alle Nederlanders zijn zo. Een meisje uit mijn klas mag niet bij haar vriendje slapen - van zijn ouders niet. Hij wel bij haar.
Of willen het niet onder hun dak hebben ofzo. Ze zijn redelijk gelovig geloof ik, dat het daarom niet mocht.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn ouders weten zeker niet dat ze het bed delen. Of doen alsof ze het niet weten.
Het is ook gewoon praktisch zijn, liever dat je dochter het doet in een veilige omgeving met iemand die je kent dan dat Fatma het achter in de bioscoop of in een kelderbox doet met haar vriend die je niet kent...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een andere kijk op het leven. Voor de een is intimiteit iets bijzonders wat je niet makkelijk met een ander deelt, voor de ander is dat "gewoon" lust.
hoiquote:Op donderdag 3 april 2014 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of willen het niet onder hun dak hebben ofzo. Ze zijn redelijk gelovig geloof ik, dat het daarom niet mocht.
Appels en peren dit mattiequote:Op donderdag 3 april 2014 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is ook gewoon praktisch zijn, liever dat je dochter het doet in een veilige omgeving met iemand die je kent dan dat Fatma het achter in de bioscoop of in een kelderbox doet met haar vriend die je niet kent...
Niet alle Nederlanders.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet je wat echt vreemd is. Turkse ouders die het oke vinden als zoontje Mehmet zijn vriendin Priscilla mag raggen op zijn zolderkamertje boven, terwijl dochter Ayse eerst moet verloven voordat ze in het openbaar met haar vriendje Ahmet mag rondlopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meh, gebeurt ook niet vaak imo.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Weet je wat echt vreemd is. Turkse ouders die het oke vinden als zoontje Mehmet zijn vriendin Priscilla mag raggen op zijn zolderkamertje boven, terwijl dochter Ayse eerst moet verloven voordat ze in het openbaar met haar vriendje Ahmet mag rondlopen.
Ik heb wel het idee dat men veel minder moeilijk doet wanneer zoonlief met meiden omgaat dan wanneer dochterlief met jongens omgaat.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:31 schreef expans het volgende:
[..]
Meh, gebeurt ook niet vaak imo.
Althans niet letterlijk.
Yup. Zag dat ook bij mn ouders.quote:Op vrijdag 4 april 2014 06:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat men veel minder moeilijk doet wanneer zoonlief met meiden omgaat dan wanneer dochterlief met jongens omgaat.
Dat gebeurt ook niet vaak (allebei niet).quote:Op donderdag 3 april 2014 23:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Weet je wat echt vreemd is. Turkse ouders die het oke vinden als zoontje Mehmet zijn vriendin Priscilla mag raggen op zijn zolderkamertje boven, terwijl dochter Ayse eerst moet verloven voordat ze in het openbaar met haar vriendje Ahmet mag rondlopen.
Er zullen inderdaad weinig Turken zijn die intiem durven te zijn wanneer er nog anderen (ouders/familie) thuis zijn...quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet vaak (allebei niet).
Sylvesterrr iste.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:39 schreef zarGon het volgende:
Waar willen jullie heen met deze discussie? Het is niet alsof er buitenstaanders zijn, we weten allemaal hoe de Turkse cultuur werkt.
Het is maar wat je onder 'met mannen omgaan' verstaat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad weinig Turken zijn die intiem durven te zijn wanneer er nog anderen (ouders/familie) thuis zijn...
Maar ehh, Turkse meiden die (in de eigen omgeving (lees: woonplaats)) met mannen omgaan? Dat is toch iets minder geaccepteerd.
Mocro reeks loopt niet zo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef mittiverdini het volgende:
Posten de Marokkanen hier ook?
Hoe kan er een Turkenreeks zijn, maar geen Surinamer-reeks en Marokkanenreeks?
Topicreeks: Surinamers op FOK!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef mittiverdini het volgende:
Dankje!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Topicreeks: Surinamers op FOK!
Topicreeks: Marokkanen op FOK
Ik wil een gemene doch geniale opmerking maken, maar dat zal geheid leiden tot een rel. Ik houd het wel voor me.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Omdat er niet zo veel Marokkanen op Fok rondhangen?
Ik kan het wel hebben, kom maar op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil een gemene doch geniale opmerking maken, maar dat zal geheid leiden tot een rel. Ik houd het wel voor me.
Ok, jij je zin...quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:17 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben, kom maar op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemeen, hard en niet serieus bedoeld. Gewoon een flauwe opmerking.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, jij je zin...Ik kan er wel om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemeen, hard en niet serieus bedoeld. Gewoon een flauwe opmerking.![]()
Nee, die hangen bij mij in de tuin. Aan de boom.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Omdat er niet zo veel Marokkanen op Fok rondhangen?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, jij je zin...Zelfs dat kunnen ze niet zonder doodgeschoten te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemeen, hard en niet serieus bedoeld. Gewoon een flauwe opmerking..
Even een grap tussendoor dan maar: wat is het verschil tussen een Marokkaan en een fiets?.
.
.
fixedquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, die hangen bij mij in de tuin. Aan de boom..
.
.
Groetjes,
De heer Herr Wilders.
Het verschil tussen een Marokkaan en een fiets? Een Marokkaan had ooit een leven, een fiets niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs dat kunnen ze niet zonder doodgeschoten te worden..
Even een grap tussendoor dan maar: wat is het verschil tussen een Marokkaan en een fiets?.
.
.
Bij een Marokkaan moet je harder trappen!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Marokkaan en een fiets? Een Marokkaan had ooit een leven, een fiets niet.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Marokkaan en een fiets? Een Marokkaan had ooit een leven, een fiets niet.
-quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij een Marokkaan moet je harder trappen!!,
!,
!.
Deze vind ik leukquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij een Marokkaan moet je harder trappen!!,
!,
!.
Dat hoor ik ook voor het eerst! Wat doet je Surinaams denken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaans? Of ben je een halfbloedje? (Marokkaans-Surinaams/Surinaams-Marokkaans?)
Door je post hierboven:quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:03 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook voor het eerst! Wat doet je Surinaams denken?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef mittiverdini het volgende:
Turks.quote:Ik ben Marokkaans, ja. En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |