http://www.hurriyetdailyn(...)=64391&NewsCatID=338quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat en dat capulcular straat op zullen gaan
ga werken met minder valide mensen, ben je er de hele dag mee bezigquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef zarGon het volgende:
http://nos.nl/artikel/630(...)en-tegenstander.html
van dit soort dingen word je bewust van je eigen lichaam en houd je je er even mee bezig terwijl de werking altijd vanzelfsprekend is
Ik hoor het geluid in mijn hoofd wanneer ik het lees.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef expans het volgende:
[..]
Dit moet echt met geluid, is het volgens mij echt 10 keer grappiger.
Ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:08 schreef xaban06 het volgende:
Collega laat dit zien. Is dit oud/nieuw/test of?
https://www.facebook.com/photo.php?v=606285172791971&ref=notif¬if_t=notify_me
http://www.liveleak.com/view?i=393_1386028454quote:Op woensdag 2 april 2014 00:08 schreef xaban06 het volgende:
Collega laat dit zien. Is dit oud/nieuw/test of?
https://www.facebook.com/(...)if¬if_t=notify_me
Ik vind turken de aardigste groep van de allochtonen samen met de indo's (ben zelf indo).quote:Op donderdag 3 april 2014 00:00 schreef djakkaa3033 het volgende:
Trouwens turkije is een heel mooi land met een hele goede welvaart.
Turken zijn eigenlijk een van de weinige volkeren die (bijna) perfect zijn.
- Beschaafd
- Normen en waarde
- Goed verzorgd
- Vaak eigen bedrijven
- Mooie auto's
- Vriendelijk en gastvrij
- Mooi land + een steeds betere welvaart.
Heel anders als bijvoorbeeld Somaliers
die doen het in Somalie slecht maar ook in NL haha.
(mijn eerste reactie was dus niet vervelend bedoeld maar toen ik hem terug las kwam het wel zo over sorry ) haha.
Trots, weinig zelfreflectie en eigenlijk bijzonder onzeker zou ik ook wel onder de noemer Turk willen scharenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:00 schreef djakkaa3033 het volgende:
- Beschaafd
- Normen en waarde
- Goed verzorgd
- Vaak eigen bedrijven
- Mooie auto's
Heel anders als bijvoorbeeld Somaliers
die doen het in Somalie slecht maar ook in NL haha.
(mijn eerste reactie was dus niet vervelend bedoeld maar toen ik hem terug las kwam het wel zo over sorry ) haha.
Nee, al dat die gasten eten is kip dus die houden zich wel stil als er een verzameling goud hun kant op waggeltquote:Over antillianen bijvoorbeeld hoor je nooit een kip
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:00 schreef djakkaa3033 het volgende:
- Beschaafd
- Normen en waarde
- Goed verzorgd
- Vaak eigen bedrijven
- Mooie auto's
Weet ik niet, doe eens link geven, ik heb nog geen nieuwe uitslagen gezien.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
Xaban, hoe vind je die hertellingenstel jatters.
Wat link be. Haber izle.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik niet, doe eens link geven, ik heb nog geen nieuwe uitslagen gezien.
Vrij?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:22 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat maar eens genieten van deze mooie zomerse dag.
Ja, ik wil tegelijkertijd de moderne Turkse grammatica doorwerken.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:14 schreef TheMagnificent het volgende:
^ Biz daha günümüzün Türkçe'sini tam olarak çözemedik, sen Osmanlica'ya mi geçtin?![]()
Mooi hoor! Kan je die accu wel opladen of moet je dan aldoor nieuwe batterijen kopen?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrij?. Lekker hoor! Geniet ze.
Trouwens: http://tweakers.net/nieuw(...)rtslagmeter-uit.html.! FR 610 terugbrengen en deze nemen of de FR 610 houden? Kan het tot vanavond 21.00 uur nog terugbrengen.
.
Zal oplaadbaar zijn via USB, gok ik. De oude versies (zonder hartslagmeter) laad je in ieder geval op via USB.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooi hoor! Kan je die accu wel opladen of moet je dan aldoor nieuwe batterijen kopen?
Da's wel puik dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal oplaadbaar zijn via USB, gok ik. De oude versies (zonder hartslagmeter) laad je in ieder geval op via USB.
Izledim. Je hebt gelijk, pis hirsizlar, pis CHP, acayip oy calmislar. Had ik niet verwacht diyecem, maar verwachtte ik wel.quote:
Donderdagmiddag is heilig voor mij.quote:
Ben je tevreden? Houd dan de FR610...quote:Trouwens: http://tweakers.net/nieuw(...)rtslagmeter-uit.html.! FR 610 terugbrengen en deze nemen of de FR 610 houden? Kan het tot vanavond 21.00 uur nog terugbrengen.
.
was het een mondeling tentamen, of alleen de her?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herkansing.. ik haat mondelinge examens.
Beidenquote:Op donderdag 3 april 2014 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was het een mondeling tentamen, of alleen de her?
Hahahaquote:Op donderdag 3 april 2014 21:31 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Net5 Vakantieliefdes over wederom een Turkse barlan en een Hollandsche koevrouw
Zij moet een doek gaan dragen
Nu niet meer. Nu is het vet bedekkend wat ik draagquote:Op donderdag 3 april 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Allebei wel. Ik zoek leuke kleren.
Wacht, de vraag moet zijn: draag jij leuke kleren?
Wat is dat voor een vraag?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wacht, de vraag moet zijn: draag jij leuke kleren?
Ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag?Zijn er vrouwen die kleren kopen die ze niet leuk vinden?
Wat zijn die Nederlanders toch makkelijk; meteen de eerste dag van de kennismaking bij je thuis de vriend van je dochter bij haar op de kamer laten slapen.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
Wat zijn die mannen romantisch op net5.
Gewoon een andere kijk op het leven. Voor de een is intimiteit iets bijzonders wat je niet makkelijk met een ander deelt, voor de ander is dat "gewoon" lust.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat zijn die Nederlanders toch makkelijk; meteen de eerste dag van de kennismaking bij je thuis de vriend van je dochter bij haar op de kamer laten slapen.
Echt heeeequote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat zijn die Nederlanders toch makkelijk; meteen de eerste dag van de kennismaking bij je thuis de vriend van je dochter bij haar op de kamer laten slapen.
Ja. Dus jij neukt je vriendin terwijl haar ouders thuis zijn?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een andere kijk op het leven. Voor de een is intimiteit iets bijzonders wat je niet makkelijk met een ander deelt, voor de ander is dat "gewoon" lust.
Niet alle Nederlanders zijn zo. Een meisje uit mijn klas mag niet bij haar vriendje slapen - van zijn ouders niet. Hij wel bij haar.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh? Heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Dus jij neukt je vriendin terwijl haar ouders thuis zijn?
Zijn ouders weten zeker niet dat ze het bed delen. Of doen alsof ze het niet weten.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet alle Nederlanders zijn zo. Een meisje uit mijn klas mag niet bij haar vriendje slapen - van zijn ouders niet. Hij wel bij haar.
Of willen het niet onder hun dak hebben ofzo. Ze zijn redelijk gelovig geloof ik, dat het daarom niet mocht.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn ouders weten zeker niet dat ze het bed delen. Of doen alsof ze het niet weten.
Het is ook gewoon praktisch zijn, liever dat je dochter het doet in een veilige omgeving met iemand die je kent dan dat Fatma het achter in de bioscoop of in een kelderbox doet met haar vriend die je niet kent...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een andere kijk op het leven. Voor de een is intimiteit iets bijzonders wat je niet makkelijk met een ander deelt, voor de ander is dat "gewoon" lust.
hoiquote:Op donderdag 3 april 2014 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of willen het niet onder hun dak hebben ofzo. Ze zijn redelijk gelovig geloof ik, dat het daarom niet mocht.
Appels en peren dit mattiequote:Op donderdag 3 april 2014 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is ook gewoon praktisch zijn, liever dat je dochter het doet in een veilige omgeving met iemand die je kent dan dat Fatma het achter in de bioscoop of in een kelderbox doet met haar vriend die je niet kent...
Niet alle Nederlanders.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet je wat echt vreemd is. Turkse ouders die het oke vinden als zoontje Mehmet zijn vriendin Priscilla mag raggen op zijn zolderkamertje boven, terwijl dochter Ayse eerst moet verloven voordat ze in het openbaar met haar vriendje Ahmet mag rondlopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meh, gebeurt ook niet vaak imo.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Weet je wat echt vreemd is. Turkse ouders die het oke vinden als zoontje Mehmet zijn vriendin Priscilla mag raggen op zijn zolderkamertje boven, terwijl dochter Ayse eerst moet verloven voordat ze in het openbaar met haar vriendje Ahmet mag rondlopen.
Ik heb wel het idee dat men veel minder moeilijk doet wanneer zoonlief met meiden omgaat dan wanneer dochterlief met jongens omgaat.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:31 schreef expans het volgende:
[..]
Meh, gebeurt ook niet vaak imo.
Althans niet letterlijk.
Yup. Zag dat ook bij mn ouders.quote:Op vrijdag 4 april 2014 06:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat men veel minder moeilijk doet wanneer zoonlief met meiden omgaat dan wanneer dochterlief met jongens omgaat.
Dat gebeurt ook niet vaak (allebei niet).quote:Op donderdag 3 april 2014 23:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Weet je wat echt vreemd is. Turkse ouders die het oke vinden als zoontje Mehmet zijn vriendin Priscilla mag raggen op zijn zolderkamertje boven, terwijl dochter Ayse eerst moet verloven voordat ze in het openbaar met haar vriendje Ahmet mag rondlopen.
Er zullen inderdaad weinig Turken zijn die intiem durven te zijn wanneer er nog anderen (ouders/familie) thuis zijn...quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet vaak (allebei niet).
Sylvesterrr iste.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:39 schreef zarGon het volgende:
Waar willen jullie heen met deze discussie? Het is niet alsof er buitenstaanders zijn, we weten allemaal hoe de Turkse cultuur werkt.
Het is maar wat je onder 'met mannen omgaan' verstaat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad weinig Turken zijn die intiem durven te zijn wanneer er nog anderen (ouders/familie) thuis zijn...
Maar ehh, Turkse meiden die (in de eigen omgeving (lees: woonplaats)) met mannen omgaan? Dat is toch iets minder geaccepteerd.
Mocro reeks loopt niet zo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef mittiverdini het volgende:
Posten de Marokkanen hier ook?
Hoe kan er een Turkenreeks zijn, maar geen Surinamer-reeks en Marokkanenreeks?
Topicreeks: Surinamers op FOK!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef mittiverdini het volgende:
Posten de Marokkanen hier ook?
Hoe kan er een Turkenreeks zijn, maar geen Surinamer-reeks en Marokkanenreeks?
Dankje!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Topicreeks: Surinamers op FOK!
Topicreeks: Marokkanen op FOK
Ik wil een gemene doch geniale opmerking maken, maar dat zal geheid leiden tot een rel. Ik houd het wel voor me.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Omdat er niet zo veel Marokkanen op Fok rondhangen?
Ik kan het wel hebben, kom maar op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil een gemene doch geniale opmerking maken, maar dat zal geheid leiden tot een rel. Ik houd het wel voor me.
Ok, jij je zin...quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:17 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben, kom maar op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemeen, hard en niet serieus bedoeld. Gewoon een flauwe opmerking.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, jij je zin...Ik kan er wel om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemeen, hard en niet serieus bedoeld. Gewoon een flauwe opmerking.![]()
Nee, die hangen bij mij in de tuin. Aan de boom.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Omdat er niet zo veel Marokkanen op Fok rondhangen?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, jij je zin...Zelfs dat kunnen ze niet zonder doodgeschoten te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemeen, hard en niet serieus bedoeld. Gewoon een flauwe opmerking..
Even een grap tussendoor dan maar: wat is het verschil tussen een Marokkaan en een fiets?.
.
.
fixedquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, die hangen bij mij in de tuin. Aan de boom..
.
.
Groetjes,
De heer Herr Wilders.
Het verschil tussen een Marokkaan en een fiets? Een Marokkaan had ooit een leven, een fiets niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs dat kunnen ze niet zonder doodgeschoten te worden..
Even een grap tussendoor dan maar: wat is het verschil tussen een Marokkaan en een fiets?.
.
.
Bij een Marokkaan moet je harder trappen!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Marokkaan en een fiets? Een Marokkaan had ooit een leven, een fiets niet.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Marokkaan en een fiets? Een Marokkaan had ooit een leven, een fiets niet.
-quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij een Marokkaan moet je harder trappen!!,
!,
!.
Deze vind ik leukquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij een Marokkaan moet je harder trappen!!,
!,
!.
Dat hoor ik ook voor het eerst! Wat doet je Surinaams denken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaans? Of ben je een halfbloedje? (Marokkaans-Surinaams/Surinaams-Marokkaans?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |