Wat zijn die Nederlanders toch makkelijk; meteen de eerste dag van de kennismaking bij je thuis de vriend van je dochter bij haar op de kamer laten slapen.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
Wat zijn die mannen romantisch op net5.
Gewoon een andere kijk op het leven. Voor de een is intimiteit iets bijzonders wat je niet makkelijk met een ander deelt, voor de ander is dat "gewoon" lust.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat zijn die Nederlanders toch makkelijk; meteen de eerste dag van de kennismaking bij je thuis de vriend van je dochter bij haar op de kamer laten slapen.
Echt heeeequote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat zijn die Nederlanders toch makkelijk; meteen de eerste dag van de kennismaking bij je thuis de vriend van je dochter bij haar op de kamer laten slapen.
Ja. Dus jij neukt je vriendin terwijl haar ouders thuis zijn?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een andere kijk op het leven. Voor de een is intimiteit iets bijzonders wat je niet makkelijk met een ander deelt, voor de ander is dat "gewoon" lust.
Niet alle Nederlanders zijn zo. Een meisje uit mijn klas mag niet bij haar vriendje slapen - van zijn ouders niet. Hij wel bij haar.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh? Heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Dus jij neukt je vriendin terwijl haar ouders thuis zijn?
Zijn ouders weten zeker niet dat ze het bed delen. Of doen alsof ze het niet weten.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet alle Nederlanders zijn zo. Een meisje uit mijn klas mag niet bij haar vriendje slapen - van zijn ouders niet. Hij wel bij haar.
Of willen het niet onder hun dak hebben ofzo. Ze zijn redelijk gelovig geloof ik, dat het daarom niet mocht.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn ouders weten zeker niet dat ze het bed delen. Of doen alsof ze het niet weten.
Het is ook gewoon praktisch zijn, liever dat je dochter het doet in een veilige omgeving met iemand die je kent dan dat Fatma het achter in de bioscoop of in een kelderbox doet met haar vriend die je niet kent...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een andere kijk op het leven. Voor de een is intimiteit iets bijzonders wat je niet makkelijk met een ander deelt, voor de ander is dat "gewoon" lust.
hoiquote:Op donderdag 3 april 2014 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of willen het niet onder hun dak hebben ofzo. Ze zijn redelijk gelovig geloof ik, dat het daarom niet mocht.
Appels en peren dit mattiequote:Op donderdag 3 april 2014 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is ook gewoon praktisch zijn, liever dat je dochter het doet in een veilige omgeving met iemand die je kent dan dat Fatma het achter in de bioscoop of in een kelderbox doet met haar vriend die je niet kent...
Niet alle Nederlanders.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet je wat echt vreemd is. Turkse ouders die het oke vinden als zoontje Mehmet zijn vriendin Priscilla mag raggen op zijn zolderkamertje boven, terwijl dochter Ayse eerst moet verloven voordat ze in het openbaar met haar vriendje Ahmet mag rondlopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meh, gebeurt ook niet vaak imo.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Weet je wat echt vreemd is. Turkse ouders die het oke vinden als zoontje Mehmet zijn vriendin Priscilla mag raggen op zijn zolderkamertje boven, terwijl dochter Ayse eerst moet verloven voordat ze in het openbaar met haar vriendje Ahmet mag rondlopen.
Ik heb wel het idee dat men veel minder moeilijk doet wanneer zoonlief met meiden omgaat dan wanneer dochterlief met jongens omgaat.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:31 schreef expans het volgende:
[..]
Meh, gebeurt ook niet vaak imo.
Althans niet letterlijk.
Yup. Zag dat ook bij mn ouders.quote:Op vrijdag 4 april 2014 06:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat men veel minder moeilijk doet wanneer zoonlief met meiden omgaat dan wanneer dochterlief met jongens omgaat.
Dat gebeurt ook niet vaak (allebei niet).quote:Op donderdag 3 april 2014 23:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Weet je wat echt vreemd is. Turkse ouders die het oke vinden als zoontje Mehmet zijn vriendin Priscilla mag raggen op zijn zolderkamertje boven, terwijl dochter Ayse eerst moet verloven voordat ze in het openbaar met haar vriendje Ahmet mag rondlopen.
Er zullen inderdaad weinig Turken zijn die intiem durven te zijn wanneer er nog anderen (ouders/familie) thuis zijn...quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet vaak (allebei niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |