quote:
Op donderdag 3 april 2014 00:00 schreef djakkaa3033 het volgende:Trouwens turkije is een heel mooi land met een hele goede welvaart.
Turken zijn eigenlijk een van de weinige volkeren die (bijna) perfect zijn.
- Beschaafd
- Normen en waarde
- Goed verzorgd
- Vaak eigen bedrijven
- Mooie auto's
- Vriendelijk en gastvrij
- Mooi land + een steeds betere welvaart.
Heel anders als bijvoorbeeld Somaliers
die doen het in Somalie slecht maar ook in NL haha.
(mijn eerste reactie was dus niet vervelend bedoeld maar toen ik hem terug las kwam het wel zo over sorry ) haha.
Ik vind turken de aardigste groep van de allochtonen samen met de indo's (ben zelf indo).
Wel helaas wat minder rwina als bij de marokkanen maar jullie zijn weer iets aardiger.
Ik liet na een festival in de stad mijn op maat gemaakte oordoppen vallen midden op straat, ze zijn zwart en daarom kon ik ze niet meer vinden op de straat want het was ook donker.
Toen kwam er een turk aan op een retro scooter (echt zo'n coole swag boy )
''Ey vriend zoek je iets ik zie je zo zoeken, ik zeg maar voor ik er overheen rijd'' .
''Ik ja ik ben een van mijn oordop kwijt)
''Oh foktop man heb je licht nodig? ''
ik : ''ja ''
Toen ging hij met zijn voorlicht van de scooter op de straat schijnen zodat ik meer zag, en toen had ik mijn oordop van 120 euro terug gevonden!
En daarom ben ik het niet eens met de meeste mensen , die zo op moslims lopen te zeiken.
Over antillianen bijvoorbeeld hoor je nooit een kip, terwijl die juist in mijn wijk in de cafe's en op straat lopen te schieten, en veel zwerver negers hier die om geld bedelen/.
Laatst nog zei ik '' nee heb geen geld bij me '' toen bleef hij achter me aan fietsen, en me kk mongol noemen en toen zei hj ''ik schiet je dood'' toen hij weg fietste (maar daar hoor je niemand over klagen)
Ik heb nog nooit een verwarde turkse zwever zien fietsen dusja en jullie hebben ook nog eens de beste manieren van elke groep hier.
groetjes zaggie