Sylvesterrr iste.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:39 schreef zarGon het volgende:
Waar willen jullie heen met deze discussie? Het is niet alsof er buitenstaanders zijn, we weten allemaal hoe de Turkse cultuur werkt.
Het is maar wat je onder 'met mannen omgaan' verstaat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad weinig Turken zijn die intiem durven te zijn wanneer er nog anderen (ouders/familie) thuis zijn...
Maar ehh, Turkse meiden die (in de eigen omgeving (lees: woonplaats)) met mannen omgaan? Dat is toch iets minder geaccepteerd.
Mocro reeks loopt niet zo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef mittiverdini het volgende:
Posten de Marokkanen hier ook?
Hoe kan er een Turkenreeks zijn, maar geen Surinamer-reeks en Marokkanenreeks?
Topicreeks: Surinamers op FOK!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef mittiverdini het volgende:
Posten de Marokkanen hier ook?
Hoe kan er een Turkenreeks zijn, maar geen Surinamer-reeks en Marokkanenreeks?
Dankje!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Topicreeks: Surinamers op FOK!
Topicreeks: Marokkanen op FOK
Ik wil een gemene doch geniale opmerking maken, maar dat zal geheid leiden tot een rel. Ik houd het wel voor me.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Omdat er niet zo veel Marokkanen op Fok rondhangen?
Ik kan het wel hebben, kom maar op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil een gemene doch geniale opmerking maken, maar dat zal geheid leiden tot een rel. Ik houd het wel voor me.
Ok, jij je zin...quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:17 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben, kom maar op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemeen, hard en niet serieus bedoeld. Gewoon een flauwe opmerking.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, jij je zin...Ik kan er wel om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemeen, hard en niet serieus bedoeld. Gewoon een flauwe opmerking.![]()
Nee, die hangen bij mij in de tuin. Aan de boom.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Omdat er niet zo veel Marokkanen op Fok rondhangen?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, jij je zin...Zelfs dat kunnen ze niet zonder doodgeschoten te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemeen, hard en niet serieus bedoeld. Gewoon een flauwe opmerking..
Even een grap tussendoor dan maar: wat is het verschil tussen een Marokkaan en een fiets?.
.
.
fixedquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, die hangen bij mij in de tuin. Aan de boom..
.
.
Groetjes,
De heer Herr Wilders.
Het verschil tussen een Marokkaan en een fiets? Een Marokkaan had ooit een leven, een fiets niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs dat kunnen ze niet zonder doodgeschoten te worden..
Even een grap tussendoor dan maar: wat is het verschil tussen een Marokkaan en een fiets?.
.
.
Bij een Marokkaan moet je harder trappen!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Marokkaan en een fiets? Een Marokkaan had ooit een leven, een fiets niet.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Marokkaan en een fiets? Een Marokkaan had ooit een leven, een fiets niet.
-quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij een Marokkaan moet je harder trappen!!,
!,
!.
Deze vind ik leukquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij een Marokkaan moet je harder trappen!!,
!,
!.
Dat hoor ik ook voor het eerst! Wat doet je Surinaams denken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaans? Of ben je een halfbloedje? (Marokkaans-Surinaams/Surinaams-Marokkaans?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |