Gaat snel hè?quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:39 schreef xaban06 het volgende:
Trouwens, ons zoon is vandaag gestart met naar school gaan (peuterspeelzaal)
Hoe ging dat bij jullie de eerste dag diyecem, niemand heeft hier kinderen volgens mij
Met enkel een VPS kom je niet aan een /24, althans niet in Nederland.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een youtube proxy, net als al die TPB proxies destijds.
Hoe kom ik met de huidige schaarste aan een /24 (of groter)?
Het is nu nog 2 halve dagen in de week, maar ik verwacht inderdaad ook zoiets. Allemaal onbekende mensen voor hem, zal wel huilen worden jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gaat snel hè?
Ik heb weliswaar niet mijn eigen kinderen naar school gebracht, maar wel genoeg neefjes en nichtjes.De eerste dag was voor iedereen spannend: gaat de school bellen (kind blijft huilen, haal maar op)?
Ik zal eens kijken of ik een paar servers op ons bedrijfsnewerk kan aansluiten. We hebben genoeg /14 blokken (bestaande uit /24 blokken).quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met enkel een VPS kom je niet aan een /24, althans niet in Nederland.
Zelfs met een dedicated server niet, hooguit een /28 en mag je dik betalen.
Oh, niet schrikken als hij vaker ziek wordt of wanneer jullie vaker ziek worden. Een peuterspeelzaal barst van de virussen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is nu nog 2 halve dagen in de week, maar ik verwacht inderdaad ook zoiets. Allemaal onbekende mensen voor hem, zal wel huilen worden ja
Masallah, /14 is wel huge, moet wel een internationaal bedrijf zijn? Financiele sector? Of een universiteit ofzo, zij hebben ook ziek veel IP's.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik een paar servers op ons bedrijfsnewerk kan aansluiten. We hebben genoeg /14 blokken (bestaande uit /24 blokken).
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:34 schreef zarGon het volgende:
als jullie chicks waren was dit best wel geile praat
nu is het gewoon een boner killer
Praat over peuters vind jij geil?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:34 schreef zarGon het volgende:
als jullie chicks waren was dit best wel geile praat
nu is het gewoon een boner killer
Boyun kadar konusquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
zelfs jij zou spontaan lekker worden als je mee kon praten over subnets
ik bedoel maar
O.c.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:41 schreef zarGon het volgende:
KLB / Mensen die intens laag gaan voor een weddenschap
wat
je bent niet zo lief tegen mij vandaagquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
je bent niet zo lief tegen mij vandaag
dank je wel zeg door het nogmaals pijnlijk duidelijk te makenquote:
Ozur (lu)quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
dank je wel zeg door het nogmaals pijnlijk duidelijk te maken
en dan ook nog eens 'gek' erachter
: (
/14 is maar een fractie van wat we hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Masallah, /14 is wel huge, moet wel een internationaal bedrijf zijn? Financiele sector? Of een universiteit ofzo, zij hebben ook ziek veel IP's.
Her gun patliyosun sen zaten, toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
Die opmerkingen van die gavurlar altijd. Bir kere patlicam ama wanneer.
wat nu weerquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
Die opmerkingen van die gavurlar altijd. Bir kere patlicam ama wanneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |