abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138344785
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:58 schreef Mathemaat het volgende:

Nee, dat komt juist omdat ze zich niet kunnen identificeren met Nederlanders, dus houden ze vast aan Turkse waarden en normen van 40 jaren geleden. Maar 40 jaren geleden dachten de Nederlanders ook hetzelfde.

Nederlanders die overigens tig jaren geleden geëmigreerd zijn doen hetzelfde.
Iedere groep migranten vertoont hetzelfde gedrag. Er zijn genoeg "Nederlandse" dorpen in Australïe, Duitsland, Canada en allerlei andere dorpen. Nieuwe migranten voelen zich in die "dorpen" snel thuis, want het is niet anders dan wat ze zijn gewend.

Het is helemaal niet erg om je vast te houden aan je eigen normen en waarden. Stilstaan vind ik wel erg. De Turken die 40 jaar geleden hierheen zijn gekomen zijn qua normen en waarden 0,0 veranderd. De Nederlanders die 40 jaar geleden zo dachten zijn echter wel meegegaan met de tijd.

De Turken in bovengenoemd verhaal zijn conservatiever dan de Turken in Turkije - in Turkije hebben de normen en waarden immers een ontwikkeling ondergaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138344899
Ik wil mijn Turkse broeders en zusters feliciteren met de overwinning van Erdogan.
pi_138344936
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:37 schreef De_Ilias het volgende:
Ik wil mijn Turkse broeders en zusters feliciteren condoleren met de overwinning van Erdogan.
fixed
pi_138346780
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Iedere groep migranten vertoont hetzelfde gedrag. Er zijn genoeg "Nederlandse" dorpen in Australïe, Duitsland, Canada en allerlei andere dorpen. Nieuwe migranten voelen zich in die "dorpen" snel thuis, want het is niet anders dan wat ze zijn gewend.

Het is helemaal niet erg om je vast te houden aan je eigen normen en waarden. Stilstaan vind ik wel erg. De Turken die 40 jaar geleden hierheen zijn gekomen zijn qua normen en waarden 0,0 veranderd. De Nederlanders die 40 jaar geleden zo dachten zijn echter wel meegegaan met de tijd.

De Turken in bovengenoemd verhaal zijn conservatiever dan de Turken in Turkije - in Turkije hebben de normen en waarden immers een ontwikkeling ondergaan.
Mijn nicht uit Ankara die universitair opgeleid is, lees in wiskunde. Beschreef Alevieten op een hele nare wijze.

Dus laten we er niet over beginnen over hoe naast jij kan zitten.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_138346803
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:37 schreef De_Ilias het volgende:
Ik wil mijn Turkse broeders en zusters feliciteren met de overwinning van Erdogan.
Dankje
pi_138346875
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Mijn nicht uit Ankara die universitair opgeleid is, lees in wiskunde. Beschreef Alevieten op een hele nare wijze.

De uitzondering bevestigt de regel. :Y)
pi_138346980
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:19 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Juist. Ik ben met al je voorgaande berichten eens (in dit topic). Ik snap even niet dat derest deze feiten ontkent. Of jullie zijn op jullie lange teentjes getrapt of jullie voelen je niet aangesproken, maar het is nou eenmaal zo.
Ze staan zeg maar op zo veel aannames die niet gecontroleerd zijn of regelrecht niet kloppen.
pi_138348772
^O^ Erdo ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138349105
Ampulu sondurecektiniz, avize oldu :P
pi_138349536
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:13 schreef xaban06 het volgende:
Ampulu sondurecektiniz, avize oldu :P
Niemand hier heeft beweerd dat de AKP zou verliezen, maar ik had op een iets beter resultaat gehoopt voor de CHP (in Ankara en Istanbul). De uitkomst verandert overigens niets aan de kritiek van de oppositie en de schandalen. Ik vraag me af wat hier vanaf nu mee gaat gebeuren en of er nog meer gaat lekken.
pi_138352521
^ Nepbericht...
pi_138352867
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 02:44 schreef TheMagnificent het volgende:
^ Nepbericht...
Inderdaad. En, hoe erg ik Kılıçdaroğlu niet mag, ik hoop dat het zo blijft. Anders komt Sarıgül; made in cemaat.
pi_138352884
En weer zijn er stemmen gestolen.
En weer zaten/zitten veel plekken zonder stroom.
Way to go. 👌

[ Bericht 2% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 31-03-2014 09:55:50 ]
pi_138352962
quote:

[..]

:')
Wat nou weer?
pi_138353313
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Intellectueel het volgende:

Omdat het belachelijk is. Teveel schapen onder AKP stemmers. Ook die interviews met AKP-stemmers tijdens de verkiezingen waren tenenkrommend.
Die politiek en alles daar nog volgen in dat land is ook belachelijk. Je woont in Nederland.
Pas je aan ons land aan, wees blij dat je hier bent en niet daar.
pi_138353332
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 08:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Die politiek en alles daar nog volgen in dat land is ook belachelijk. Je woont in Nederland.
Dus je hebt de verkiezingen in de VS nooit gevolgd? :')

De politieke situatie in het buitenland is geen slechte gewoonte hoor. Altijd fijn om te weten wat voor idioten er aan de macht komen.. ;)
pi_138353376
quote:

[..]

:')
pi_138353424
pi_138353963
quote:

[..]

:D.

Zeg het ze! Naar mij luisteren ze niet. Eigenlijk zou ik moeten klagen bij de FOK!top, dit zou niet mogelijk mogen zijn.
pi_138354163
quote:

[..]

Aleviler size girsin. Tering ey.
pi_138355407
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Prinsesje weer op haar tenen getrapt.
pi_138355454
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ağzına sağlık.
pi_138355568
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D.

Zeg het ze! Naar mij luisteren ze niet. Eigenlijk zou ik moeten klagen bij de FOK!top, dit zou niet mogelijk mogen zijn.
Ik moet altijd een beetje gniffelen om dit soort gasten :') even interesses van andere mensen bepalen (maar stiekem wel hele nacht wakker blijven om te kijken of Obama wint)
pi_138357532
quote:

[..]

Hoe is dit een reactie op de post van sylvesterrr en wat doet de opleiding van je nicht er in dit geval toe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')