SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
De mensen voor wie (vrijheid op) het internet vanzelfsprekend is (zijn niet anders gewend).quote:Op zondag 30 maart 2014 20:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Internet generatie? Wie bedoel je daarmee? Mensen tussen 18-30 jaar ofzo?
Die Erdogan is toch niet zo gek. Hij heeft Facebook niet laten blokkeren.quote:
Ik bedoel lees jij nooit reacties van de internettende Facebookers.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mensen voor wie (vrijheid op) het internet vanzelfsprekend is (zijn niet anders gewend).
[..]
Die Erdogan is toch niet zo gek. Hij heeft Facebook niet laten blokkeren.
Dat valt mij idd ook op.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Veel AKP-stemmers zijn nu eenmaal simpele figuren.
Politiek autoritarisme wordt in Turkije nu eenmaal geassocieerd met sterk leiderschap, waar veel Turken al gauw gecharmeerd van zijn. Erdogan's stemmers lijken niet verder te kijken dan wat infrastructurele projecten en zogenaamd sterk leiderschap.quote:
Ditquote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef zarGon het volgende:
Heel erg jammer dat jullie de politieke keuze van mensen op zo'n denigrerende manier belachelijk maken.
Omdat het belachelijk is. Teveel schapen onder AKP stemmers. Ook die interviews met AKP-stemmers tijdens de verkiezingen waren tenenkrommend.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef zarGon het volgende:
Heel erg jammer dat jullie de politieke keuze van mensen op zo'n denigrerende manier belachelijk maken.
Je bent juist simpel als je denkt dat er ook maar iemand uit de oppositie beter is voor het land.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Veel AKP-stemmers zijn nu eenmaal simpele figuren.
Slechter kunnen zej het in ieder geval niet doen. Corrupte ministers en diens familieleden, een falend buitenlandbeleid, censuur van sociale media als nooit tevoren, religieuze spanningen m.b.t. Alewieten, officials die stiekem een false flag operation in Syrie plannen, terroristische aanslagen in Hatay, misbruik van politie tijdens demonstraties, noem maar op.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Je bent juist simpel als je denkt dat er ook maar iemand uit de oppositie beter is voor het land.
Ditte.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:19 schreef expans het volgende:
Imo, stond het al vast dat de AKP weer een overwinning zou pakken. De vraag is alleen hoe groot die zou worden (denk/dacht persoonlijk kleiner percentage dan vorige keer).
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef zarGon het volgende:
Mooi gezegdequote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]ik word voor erger uitgemaakt. Een ezel blijft een ezel is een mooie mooi gezegde.
Misschien hogere opkomst?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ditte.
Al ben ik wel verbaasd van de 48% die ze nu hebben. Had veel lager verwacht (kleiner verschil tussen AKP - CHP).
Ik schat in dat jij de tijd voor de AKP niet bewust hebt meegemaakt gezien je uitspraak.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Slechter kunnen zej het in ieder geval niet doen. Corrupte ministers en diens familieleden, een falend buitenlandbeleid, censuur van sociale media als nooit tevoren, religieuze spanningen m.b.t. Alewieten, officials die stiekem een false flag operation in Syrie plannen, terroristische aanslagen in Hatay, misbruik van politie tijdens demonstraties, noem maar op.
Nee, ik ben dyslectisch, dus het is nog een wonder dat ik er één hebquote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij je eigen grammatica onlangs bekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ik ben bewust van het verleden, maar ook de oppositie is volwassen geworden in Turkije. Dat is slechts een drogreden van veel AKP'ers, dat het land weer in chaos vervalt als de oppositie aan de macht komt. Bewuste angstzaaierij van AKP om de grote massa mak te houden.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef Da.Rock het volgende:
Ik schat in dat jij de tijd voor de AKP niet bewust hebt meegemaakt gezien je uitspraak.
Hij is geen Turk.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik schat in dat jij de tijd voor de AKP niet bewust hebt meegemaakt gezien je uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |