Vervolgens aanmelden met deze inlog-id, deze inlog is btw enkel geldig voor deze race:quote:Live timing voor de race: http://go.teamviewer.com/v8/m56851585
De ID gaat elke sessie van elk GP-weekend gewijzigd worden, mocht Nattekat elke sessie ter beschikking stellen.quote:Meeting-ID: m43-023-865 voor mensen met teamviewer.
Geen podium hoor, denk ook niet dat het veel gaat helpenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Williams gaat zo nog even broezen.
[ afbeelding ]
de kerkquote:Op zondag 30 maart 2014 11:15 schreef Sally het volgende:
Volgens mij moet Mexicanobakker ergens heen op zaterdagen en zondagen. Sporten? Werken?
Nee, eerst pitstoppen en dan regenquote:
quote:
De commentatoren bij BBC waren er niet geheel zeker van. Al tig keer gehoord... Nu blijkbaar welquote:Op zondag 30 maart 2014 11:15 schreef Sinister-D- het volgende:
''Hulkenburg, who we think is definitely on a 2 stop''. Ja wat is het nu, we think of definitely
Geduld, een bui groeit in pak hem beet 20 minuten uit tot een volwassen stadium. Het is 10 minuten geleden begonnen, je ziet op de radar ook buien ontstaan. Geef het 10 minuutjes aleer het los gaat.quote:
Eh, hij moest gisster ook weg, dat lijkt me niet kerkgang, maar vooruitquote:
Ric problemen, draait nog welquote:Op zondag 30 maart 2014 11:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geduld, een bui groeit in pak hem beet 20 minuten uit tot een volwassen stadium. Het is 10 minuten geleden begonnen, je ziet op de radar ook buien ontstaan. Geef het 10 minuutjes aleer het los gaat.
Goed gezienquote:
Fail? juist goed dat ze het gezien hebben!!quote:
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 30-03-2014 om 11:17:50That's the wrong way? http://t.co/nu5jb7zYMB reageer retweet
En snel gefixt!quote:Op zondag 30 maart 2014 11:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Fail? juist goed dat ze het gezien hebben!!
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:19 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 30-03-2014 om 11:17:50That's the wrong way? http://t.co/nu5jb7zYMB reageer retweet
ze zagen eerst verkeerd dat hij klaar was, arm van die man linksvoor was toch niet omhoog?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Fail? juist goed dat ze het gezien hebben!!
Dat dan weer welquote:
Eens.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die pits van RBR zijn toch wel echt geweldig hoor.
Niet zijn schuld toch? Hij krijgt het signaal om weg te rijden.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Ach, onervaren, gefrustreerd... Noem het maar op. Daniel was gebrand op goed resultaat hier.
En zijn voorbeelden waarbij wielen halverwege een ronde de wagen aan het inhalen was.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
ze zagen eerst verkeerd dat hij klaar was, arm van die man linksvoor was toch niet omhoog?
Klopt. Dus idd unsafe release.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
ze zagen eerst verkeerd dat hij klaar was, arm van die man linksvoor was toch niet omhoog?
En nu dus een voorvleugelquote:Op zondag 30 maart 2014 11:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet zijn schuld toch? Hij krijgt het signaal om weg te rijden.
Alleen had de monteur van linksvoor nog niet aangegeven dat 'ie klaar was.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet zijn schuld toch? Hij krijgt het signaal om weg te rijden.
Slim gedacht, scheelt een pitstop zoquote:Op zondag 30 maart 2014 11:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Achja, als regen komt zit er al profiel in die band he.
Dat wiel kan toch losschieten.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
Dan nog ... als er niemand anders in de pitstraat rijdt is het geen unsafe release.
Doen ze dat nog met handen bij Red Bull? Dacht dat ze dat tegenwoordig met knopjes op de wheelgun deden.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alleen had de monteur van linksvoor nog niet aangegeven dat 'ie klaar was.
Het is niet unsafe als ze de wagen weg laten rijden als er een wiel los zit?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
Dan nog ... als er niemand anders in de pitstraat rijdt is het geen unsafe release.
Dat zou goed kunnen. (LT-commentaar van f1.com suggereert dat ook)quote:Op zondag 30 maart 2014 11:22 schreef zoem het volgende:
Wellicht beschadigd door de pitstop van zojuist?
De andere zaten wel met de hand omhoog, dacht ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Doen ze dat nog met handen bij Red Bull? Dacht dat ze dat tegenwoordig met knopjes op de wheelgun deden.
Hihi, wel dat die band rondvvloog, welke race niet meerquote:Op zondag 30 maart 2014 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:
iemand die zich dit nog kan herinneren?
[ afbeelding ]
Duitsland vorig jaar....quote:Op zondag 30 maart 2014 11:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi, wel dat die band rondvvloog, welke race niet meer
Nee dat snap ik. Maar hij kan alsnog onterecht op het knopje hebben gedrukt. Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De andere zaten wel met de hand omhoog, dacht ik.
En die linksvoor zat meteen te zwaaien toen Ric wegreed. Dat was niet vriendelijik uitzwaaien, denk ik.
Je kunt er niets aan doen, de beslissing van welke feit valt al tijden de race. Dus achteraf protest is - volgens mij - niet meer mogelijk.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:25 schreef Zorro het volgende:
Chilton gaat weer een plekje stijgen. Bedankt Red Bull
Op de Beeb zeiden ze net, dat het al unsafe is als hij gaat rijden zonder dat er vrijgegegeven is.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:26 schreef Googolplexian het volgende:
Geen unsafe als er niet iemand bedreigd wordt ... als in "unsafe"
Je mag ook niet doorrijden met losse onderdelen.
Lijkt me idd nogal logisch.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:28 schreef sasquatsch het volgende:
Gewoon terecht. Wegrijden als niet alle wielen vastzitten is een unsafe release.
Veel coureurs die nog geen hard hebben gebruikt, hoopten op de regen. Dan is het alleen maar "wet" verklaard en geldt de verplichte wissel niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heeft Alonso al de Hards gebruikt, nee toch? Zijn pit-aantal is rood in de live-timing en hij staat nu op Mediums.
Ja maar Alonso is naar mediums geswitcht 5 rondjes geleden. Dat is toch krankzinnig?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Veel coureur die nog geen hard hebben gebruikt, hoopten op de regen. Dan is het alleen maar "wet" verklaard en geldt de verplichte wissel niet.
Nou, die regen is er nog steeds nietEn nog 7 rondes te gaan.
Je moet de harde band toch ook minimaal een bepaald gedeelte van de race gebruikt hebben dit jaar? Dus als het niet gaan regenen zijn die coureurs zwaar genaaid, want in de voorlaatste ronde nog eens wisselen is dan niet voldoende?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Veel coureur die nog geen hard hebben gebruikt, hoopten op de regen. Dan is het alleen maar "wet" verklaard en geldt de verplichte wissel niet.
Hulk stond op 1 pitstop minder.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Zou wel geweldig zijn voor Hülkenberg als hij dit weet vol te houden.
En als het heeeeeeel hard gaat regenen stoppen ze en is dit het.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij reed op hard dus hoeft niet meer te stoppen.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja maar Alonso is naar mediums geswitcht 5 rondjes geleden. Dat is toch krankzinnig?
minimaal 1 volledige ronde.....quote:Op zondag 30 maart 2014 11:32 schreef Wombcat het volgende:
Je moet de harde band toch ook minimaal een bepaald gedeelte van de race gebruikt hebben dit jaar
Dat is logischer. Weet iemand dan waarom zijn pit-aantal rood is in de live-timings?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij reed op hard dus hoeft niet meer te stoppen.
Dat laatste viel mij ook op. Net was het Hulk die als enige nog een witte 2 had in de top 6...quote:Op zondag 30 maart 2014 11:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is logischer. Weet iemand dan waarom zijn pit-aantal rood is in de live-timings?
Hij bleef wel zitten. Tenminste, dat zagen we in beeld... Mss is hij uitgestapt, mss niet...quote:Op zondag 30 maart 2014 11:36 schreef Sinister-D- het volgende:
over en uit voor RIC, die stond op de kar.....
quote:
Ja toch....quote:Op zondag 30 maart 2014 11:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij bleef wel zitten. Tenminste, dat zagen we in beeld... Mss is hij uitgestapt, mss niet...
Heeft 'ie ook zijn engineer meegenomen?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:38 schreef Zorro het volgende:
Massa denkt "Huh? ik was toch van team gewisseld?"
quote:
ik dacht van welquote:Op zondag 30 maart 2014 11:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook zijn engineer meegenomen?
Vreselijk lijkt me dat.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Echt, dan heb je als race engineer ook het empatisch vermogen van een badeend.
Maar wel een andere functie in het team, Smedley is niet meer zijn engineer......quote:
It ain't over till it's over...quote:Op zondag 30 maart 2014 11:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Alonso en Hamilton goed voorspeld, Rosberg 1 plekje ernaast. Helaas niet de goeie snelste raceronde, maar prima tot nu toe
Als ik teammanager was, zou ik 'm daarna gewoon ontslaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:43 schreef Nober het volgende:
Ik zou ook niet luisteren naar het team, gewoon ervoor blijven Massa.
E.S.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed mensen, ik ben weg; moet nog ontbijten
Fabulous PR-robotquote:
Zeikwijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooraf trouwens Professor Nico bij de BBC, was leuk om tezienHij is dus blijkbaar echt geinteresseerd in engeneering.
De andere Nico is goed voor m'n F1-manager
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Alleen Vergne niet voor de rest alles binnenquote:
Hier lang niet allesquote:
Hier twee coureurs en een halve motorquote:
Met de spoelknop bij de hand is het nog te doenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Is de race het waard om terug te kijken?
de start en vanaf ronde 52 Ofzoquote:Op zondag 30 maart 2014 11:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dan ga ik dus niet kijkenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Met de spoelknop bij de hand is het nog te doen
Ah, ja ik wilde Kobi nog wel verkopen, blij dat ik het niet gedaan heb.quote:
Zie de OPquote:Op zondag 30 maart 2014 11:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wannneer is de samenvatting van BBC
Haha, ik ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:49 schreef Cheiron het volgende:
Hulkenberg in de F1 manager is wel een goede zet geweest tot nu toe. Voor het eerst in jaren dat ik hoopte dat Alonso iemand niet in zou halen
Als je fan bent van Button kun je beter stoppen met kijken.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Amenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niet gaan overdrijven allemaal... Zo slecht was het echt niet. Ik vond het best vermakelijk hoor. T\
Wou ik dus net doenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je fan bent van Button kun je beter stoppen met kijken.
Ik moet wel zeggen, door de manager wordt ook de achterhoede spannender.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niet gaan overdrijven allemaal... Zo slecht was het echt niet. Ik vond het best vermakelijk hoor. Tuurlijk zijn er spannendere races geweest, maar ik heb er ook al veel minder spannende gezien.
Exact ja!quote:Op zondag 30 maart 2014 11:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, door de manager wordt ook de achterhoede spannender.
Is dit een toekomstig F1 coureur? Ken 'm niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:57 schreef Karstman het volgende:
Leuk eens geen oud F1 er als intervieuwer
Ik heb enkel Massa en die twee teams die toch laatste wordenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, door de manager wordt ook de achterhoede spannender.
No shit, Sherlockquote:Op zondag 30 maart 2014 11:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dit een toekomstig F1 coureur? Ken 'm niet.
een middelmatige maar enorm gehypte acteurquote:Op zondag 30 maart 2014 11:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Britse acteur, die Sherlock speelt in de Bbc serie.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kende 'm eerst helemaaaaal niet. Totdat ik Star Trek Into Darkness keek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Had dan dit interview door Gullit laten doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Britse acteur, die Sherlock speelt in de Bbc serie.
Bij elke aankoop twijfel ik over iets anders, dus ik vind het ook wel voor mezelf interessant wat de keuze doet die het niet geworden is.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb enkel Massa en die twee teams die toch laatste worden
Wel een verrassing dat Caterham Marrusia heeft verslagen
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kende 'm eerst helemaaaaal niet. Totdat ik Star Trek Into Darkness keek.
Vriend is helemaal Trekkie, en Sherlock kijkt hij ook (ik dan niet), maar hij vertelt ook honderd uit iedere keer van waar wij saampjes de acteurook van zouden kunnen kennen![]()
Lief he?
je hebt een speciaal vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Nattekat bedankt voor de live timing![]()
Deze versie vind ik wel veel beter dan die van vorig jaar
Stewart, toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef Googolplexian het volgende:
Of Patrick Steward. Of Michael Cain
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kende 'm eerst helemaaaaal niet. Totdat ik Star Trek Into Darkness keek.
Vriend is helemaal Trekkie, en Sherlock kijkt hij ook (ik dan niet), maar hij vertelt ook honderd uit iedere keer van waar wij saampjes de acteurook van zouden kunnen kennen![]()
Lief he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ricky Gervais.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef Googolplexian het volgende:
Of Patrick Steward. Of Michael Cain
One of a kindquote:
Heeft iemand het Jeremy Clarkson ofzo al eens laten doen, dat interview?quote:
Nee man ... dat wordt te "heftig" voor F1.quote:
Volgens mij heeft een andere Top Gear presentator het wel gedaan: Hammond.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft iemand het Jeremy Clarkson ofzo al eens laten doen, dat interview?
Hij is in ieder geval begaan met F1quote:Op zondag 30 maart 2014 12:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Mr Bean rijdt tenminste zijn McLaren total loss.
BBC nog bezig !quote:Op zondag 30 maart 2014 12:08 schreef nils7 het volgende:
Uitzending nu al gestopt voor een samenvatting van een tokkie sport?
Ik ga al op zoek naar de Sky streamquote:Op zondag 30 maart 2014 12:13 schreef Nober het volgende:
Hülkenberg moet eigenlijk gewoon in Kimi's Ferrari rijden.
BBC ook al klaar, Arctic Monkeys draait al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval begaan met F1
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn we van dit gedrocht af...
[ afbeelding ]
Gaan ze het over acteurs hebben.Opzouten!
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:36 schreef Fer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat echt nog te wachten op Kimi's radio: I cannot even pass that stupid Lotus.
Andere stream dus:quote:
Vorige race was nog leuk om naar te kijken, hier gebeurde echt niets.quote:
Ik kan hem naar je streamen straksquote:Op zondag 30 maart 2014 13:52 schreef Eenskijken het volgende:
is het op internet al ergens helemaal terug te kijken? of zo te lezen hier zal de samenvatting vanvond ook wel volstaan...
Hier gebeurde ook echt wel veel, hoor. De gevechten in het middenveld waren leuk - mits de regie ze in beeld bracht.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige race was nog leuk om naar te kijken, hier gebeurde echt niets.
Dit is echt erg... dus een stom pisventje dat de auto te snel laat wegrijden veroorzaakt nu:quote:
Marco van Basten moet dit maar eens in een camera zeggen, dat zal ze leren!quote:Op zondag 30 maart 2014 14:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit is echt erg... dus een stom pisventje dat de auto te snel laat wegrijden veroorzaakt nu:
- verlies van 4e positie en kans op een podium
- uitrijden deze race
- stop&go + 10 grid penalty volgende race
Heel zwaar.. heel zwaar!
Helemaal niet zwaar, ze mogen daar blij zijn dat ze geen race schorsing hebben gekregen na het incident in Duitsland vorig jaar bij precies hetzelfde team.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit is echt erg... dus een stom pisventje dat de auto te snel laat wegrijden veroorzaakt nu:
- verlies van 4e positie en kans op een podium
- uitrijden deze race
- stop&go + 10 grid penalty volgende race
Heel zwaar.. heel zwaar!
Voor mijn gevoel miste dat ook enorm. Uiteindelijk ging ik kijken of het aan mij lag dat dat DRS bolletje nooit groen werd, maar toen zat niemand binnen 2s. Niks op tv gezien, los van een paar leuke gevechtjes.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier gebeurde ook echt wel veel, hoor. De gevechten in het middenveld waren leuk - mits de regie ze in beeld bracht.
En wellicht ben ik ook bevooroordeeld. Ik kijk ook naar wat er mis gaat, en wie waar eindigt. Zowel voor mijn eigen F1-manager als voor de hele F1-manager.
Dankzij jouw streampje kon ik in ieder geval ook het midden- en achterveld bijhouden: wie haalt nou wie in?
Edit: en zoals ik dat vroeger ook deed: wat is de gap, wordt die kleiner, gaat die en die nou langzamer deze ronde.....???
Het is niet Daniël die er voor kiest hem in de pits terug te duwen en/of die te vroeg wegrijdt. Doen dan het team een straf opleggen (d.m.v. een time/plaats penalty als het gaat om de constructeurspunten).quote:Op zondag 30 maart 2014 14:07 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Helemaal niet zwaar, ze mogen daar blij zijn dat ze geen race schorsing hebben gekregen na het incident in Duitsland vorig jaar bij precies hetzelfde team.
Dat weet je niet, volgens mij moeten de monteurs een ready-knop indrukken op de wheelgun als ze klaar zijn. Aan de reactie van de monteur te zien lijkt het me niet dat ie ready heeft gedrukt en Daniel gewoon wegreed zodra die wheelhun uit het wiel ging.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is niet Daniël die er voor kiest hem in de pits terug te duwen en/of die te vroeg wegrijdt. Doen dan het team een straf opleggen (d.m.v. een time/plaats penalty als het gaat om de constructeurspunten).
Aan de voorkant staat er toch ook eentje die aangeeft of er weggereden kan worden? En die gaf dat aan volgens mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:19 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat weet je niet, volgens mij moeten de monteurs een ready-knop indrukken op de wheelgun als ze klaar zijn. Aan de reactie van de monteur te zien lijkt het me niet dat ie ready heeft gedrukt en Daniel gewoon wegreed zodra die wheelhun uit het wiel ging.
wat is daarquote:Op zondag 30 maart 2014 15:11 schreef Nattekat het volgende:
2 strafpunten voor Bianchi en Magnussen.
En:
[ afbeelding ]
Het feit dat ie geen helm droegquote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat is daaraan? een helm is zeker wel belangrijk, kijk maar naar die ene gast die een band tegen z'n hoofd kreeg..
In de herhaling was te zien dat het rode stoplicht uitging. Niet de schuld van Ricciardo dus.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:19 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat weet je niet, volgens mij moeten de monteurs een ready-knop indrukken op de wheelgun als ze klaar zijn. Aan de reactie van de monteur te zien lijkt het me niet dat ie ready heeft gedrukt en Daniel gewoon wegreed zodra die wheelhun uit het wiel ging.
Daarom is een coureursstraf voor Ricciardo ook zo vreemd. Beter zou het zijn om Red Bull bijvoorbeeld strafpunten in het constructeurskampioenschap te geven, naast een stevige boete.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In de herhaling was te zien dat het rode stoplicht uitging. Niet de schuld van Ricciardo dus.
Het blijft toch een teamsport, geldboetes hebben eigenlijk weinig zin, posities wel. Als je team je bijvoorbeeld met teveel benzine laat rijden ben je toch als rijder de pineut.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarom is een coureursstraf voor Ricciardo ook zo vreemd. Beter zou het zijn om Red Bull bijvoorbeeld strafpunten in het constructeurskampioenschap te geven, naast een stevige boete.
Zoals hierboven al is gezegd: Ricciardo is nu 3x gestraft voor 1 incident. Erg overdreven, aangezien het niet zijn fout is.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Het blijft toch een teamsport, geldboetes hebben eigenlijk weinig zin, posities wel. Als je team je bijvoorbeeld met teveel benzine laat rijden ben je toch als rijder de pineut.
2x dat zijn pitstop lang duurde was geen straf, maar een gevolg van het incident. Dit 10 plaatsen terug is wel overdreven imo. De stop and go een logisch gevolg van de screwup in de pits.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zoals hierboven al is gezegd: Ricciardo is nu 3x gestraft voor 1 incident. Erg overdreven, aangezien het niet zijn fout is.
Het is geen officiële straf inderdaad, maar wel pech (buiten zijn schuld). Daarom vind ik het belachelijk om daar nog 2x straf aan toe te voegen. 1x was voldoende geweest. Kan me ook niet herinneren dat zoiets eerder is gebeurd: een straf tijdens de race én nog een na de race? Weet iemand dat?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
2x dat zijn pitstop lang duurde was geen straf, maar een gevolg van het incident.
Als hij niet afgerekend mag worden op fouten van zijn team in deze teamsport, dan moet hij in het vervolg maar zelf zijn banden gaan verwisselen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is niet Daniël die er voor kiest hem in de pits terug te duwen en/of die te vroeg wegrijdt. Doen dan het team een straf opleggen (d.m.v. een time/plaats penalty als het gaat om de constructeurspunten).
Heeft 'ie tijdens de race dan wel de stop and go gedaan?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:14 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het is geen officiële straf inderdaad, maar wel pech (buiten zijn schuld). Daarom vind ik het belachelijk om daar nog 2x straf aan toe te voegen. 1x was voldoende geweest. Kan me ook niet herinneren dat zoiets eerder is gebeurd: een straf tijdens de race én nog een na de race? Weet iemand dat?
Er is geen onderscheid tussen enerzijds de coureur en anderzijds het team. De coureur is onderdeel van het team. Het is een teamsport.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef 4-elements het volgende:
Zoals hierboven al is gezegd: Ricciardo is nu 3x gestraft voor 1 incident. Erg overdreven, aangezien het niet zijn fout is.
Hij is niet gefinisht, dan maakt het niet uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heeft 'ie tijdens de race dan wel de stop and go gedaan?
Ik doelde er eigenlijk op dat als je tijdens de race er niet meer aan toe komt om de stop&go te doen, je straf dan een gridstraf wordt voor de volgende race. Maar inmiddels heb ik al gevonden dat in het nieuwe reglement de standaard straf voor een unsafe release een gridstraf is, en als de coureur kan doorrijden na de unsafe release de stewards nog een stop and go opleggen. Kortom: de straf staat gewoon in het reglement.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is niet gefinisht, dan maakt het niet uit.
volgens mij welquote:Op zondag 30 maart 2014 18:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In feiten wel, omdath ij nog een keer binnen kwam, maar dat was eigenlijk om uit te vallen dus ik snap wel dat de gridstraf logisch is.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik was achter de tv aan het kijken zonder computer, maar wat wilde je me zeggen?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:37 schreef Nober het volgende:
Williams valt wel tegen aangezien ze kunnen winnen, waar is opreis?
Echt lastig maakte hij het mercedes niet, maar kon toch als enige even aanhaken bij Nico (die nog een maatje minder was dan Ham). Ik blijf ook bij wat ik voor de race heb gezegdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef opreis het volgende:
Gelukkig is Vettel er nog steeds om het mercedes lastig te maken, ik denk dat er verder niemand aan Ham of Ros kan tippen om het moment, Mclaren zou het misschien ook kunnen maar missen een echte top coureur en de ferrari acht ik net een fractie te langzaam. Williams lijkt ook een goede auto te hebben maar Massa en Bottas zijn niet echt in staat om het maximale eruit te halen.
En Hulkenberg verdient wat mij betreft echt een kans bij een top team.
Fris onze geheugens eens op danquote:Op zondag 30 maart 2014 21:38 schreef opreis het volgende:
Ik blijf ook bij wat ik voor de race heb gezegd
Ow crap, ik had misschien minder bier moeten drinken vanmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |