Als je fan bent van Button kun je beter stoppen met kijken.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Is de race het waard om terug te kijken?
Amenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niet gaan overdrijven allemaal... Zo slecht was het echt niet. Ik vond het best vermakelijk hoor. T\
Wou ik dus net doenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je fan bent van Button kun je beter stoppen met kijken.
Ik moet wel zeggen, door de manager wordt ook de achterhoede spannender.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niet gaan overdrijven allemaal... Zo slecht was het echt niet. Ik vond het best vermakelijk hoor. Tuurlijk zijn er spannendere races geweest, maar ik heb er ook al veel minder spannende gezien.
Exact ja!quote:Op zondag 30 maart 2014 11:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, door de manager wordt ook de achterhoede spannender.
Is dit een toekomstig F1 coureur? Ken 'm niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:57 schreef Karstman het volgende:
Leuk eens geen oud F1 er als intervieuwer
Ik heb enkel Massa en die twee teams die toch laatste wordenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, door de manager wordt ook de achterhoede spannender.
No shit, Sherlockquote:Op zondag 30 maart 2014 11:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dit een toekomstig F1 coureur? Ken 'm niet.
een middelmatige maar enorm gehypte acteurquote:Op zondag 30 maart 2014 11:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Britse acteur, die Sherlock speelt in de Bbc serie.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kende 'm eerst helemaaaaal niet. Totdat ik Star Trek Into Darkness keek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Had dan dit interview door Gullit laten doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Britse acteur, die Sherlock speelt in de Bbc serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |