Bij elke aankoop twijfel ik over iets anders, dus ik vind het ook wel voor mezelf interessant wat de keuze doet die het niet geworden is.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb enkel Massa en die twee teams die toch laatste worden
Wel een verrassing dat Caterham Marrusia heeft verslagen
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kende 'm eerst helemaaaaal niet. Totdat ik Star Trek Into Darkness keek.
Vriend is helemaal Trekkie, en Sherlock kijkt hij ook (ik dan niet), maar hij vertelt ook honderd uit iedere keer van waar wij saampjes de acteurook van zouden kunnen kennen![]()
Lief he?
je hebt een speciaal vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Nattekat bedankt voor de live timing![]()
Deze versie vind ik wel veel beter dan die van vorig jaar
Stewart, toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef Googolplexian het volgende:
Of Patrick Steward. Of Michael Cain
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kende 'm eerst helemaaaaal niet. Totdat ik Star Trek Into Darkness keek.
Vriend is helemaal Trekkie, en Sherlock kijkt hij ook (ik dan niet), maar hij vertelt ook honderd uit iedere keer van waar wij saampjes de acteurook van zouden kunnen kennen![]()
Lief he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ricky Gervais.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef Googolplexian het volgende:
Of Patrick Steward. Of Michael Cain
One of a kindquote:
Heeft iemand het Jeremy Clarkson ofzo al eens laten doen, dat interview?quote:
Nee man ... dat wordt te "heftig" voor F1.quote:
Volgens mij heeft een andere Top Gear presentator het wel gedaan: Hammond.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft iemand het Jeremy Clarkson ofzo al eens laten doen, dat interview?
Hij is in ieder geval begaan met F1quote:Op zondag 30 maart 2014 12:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Mr Bean rijdt tenminste zijn McLaren total loss.
BBC nog bezig !quote:Op zondag 30 maart 2014 12:08 schreef nils7 het volgende:
Uitzending nu al gestopt voor een samenvatting van een tokkie sport?
Ik ga al op zoek naar de Sky streamquote:Op zondag 30 maart 2014 12:13 schreef Nober het volgende:
Hülkenberg moet eigenlijk gewoon in Kimi's Ferrari rijden.
BBC ook al klaar, Arctic Monkeys draait al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |