Alleen had de monteur van linksvoor nog niet aangegeven dat 'ie klaar was.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet zijn schuld toch? Hij krijgt het signaal om weg te rijden.
Slim gedacht, scheelt een pitstop zoquote:Op zondag 30 maart 2014 11:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Achja, als regen komt zit er al profiel in die band he.
Dat wiel kan toch losschieten.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
Dan nog ... als er niemand anders in de pitstraat rijdt is het geen unsafe release.
Doen ze dat nog met handen bij Red Bull? Dacht dat ze dat tegenwoordig met knopjes op de wheelgun deden.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alleen had de monteur van linksvoor nog niet aangegeven dat 'ie klaar was.
Het is niet unsafe als ze de wagen weg laten rijden als er een wiel los zit?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
Dan nog ... als er niemand anders in de pitstraat rijdt is het geen unsafe release.
Dat zou goed kunnen. (LT-commentaar van f1.com suggereert dat ook)quote:Op zondag 30 maart 2014 11:22 schreef zoem het volgende:
Wellicht beschadigd door de pitstop van zojuist?
De andere zaten wel met de hand omhoog, dacht ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Doen ze dat nog met handen bij Red Bull? Dacht dat ze dat tegenwoordig met knopjes op de wheelgun deden.
Hihi, wel dat die band rondvvloog, welke race niet meerquote:Op zondag 30 maart 2014 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:
iemand die zich dit nog kan herinneren?
[ afbeelding ]
Duitsland vorig jaar....quote:Op zondag 30 maart 2014 11:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi, wel dat die band rondvvloog, welke race niet meer
Nee dat snap ik. Maar hij kan alsnog onterecht op het knopje hebben gedrukt. Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De andere zaten wel met de hand omhoog, dacht ik.
En die linksvoor zat meteen te zwaaien toen Ric wegreed. Dat was niet vriendelijik uitzwaaien, denk ik.
Je kunt er niets aan doen, de beslissing van welke feit valt al tijden de race. Dus achteraf protest is - volgens mij - niet meer mogelijk.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:25 schreef Zorro het volgende:
Chilton gaat weer een plekje stijgen. Bedankt Red Bull
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |